تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۲۱۷۰۳۲

همایش جوان انقلابی با سخنرانی بذرپاش در یاسوج / انتقاد از بداخلاقی‌های سیاسی

۳
۰
کبنا ؛سید امین کشاورز سلسله همایش‌های جوان انقلابی را ریه‌ای جدید و کارآمد در استان دانست که به همت بسیج دانشجویی شروع شده است و بیان کرد: اولین همایش با حضور نقوی حسینی و با موضع انقلابی‌گری و مبارزه با اشرافی‌گری با استقبال بی‌نظیر قشر جوان دانشجو همراه بود و دومین همایش از سلسله همایش‌های جوان انقلابی با موضوع «خودباوری در مقابل وادادگی» با سخنرانی مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش‌ها وحدت رویه، هدایت مطالبات جوانان انقلابی، معرفی چهره‌های انقلابی و جهاد تبیینی می‌باشد، تصریح کرد: آنچه که لازمه و تسهیل کننده حرکت پویای انقلاب به سمت آینده درخشان خود می‌باشد تبیین نقش و جایگاه جوانان در انقلاب و مقابله با منش مسئولیتی وابسته به بیرون می‌باشد که کمر به حذف این آرمان بسته است.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با انتقاد تند از بد اخلاقی‌ها و کج اندیشی‌های سیاسی، گفت: چگونه است که بنرهای اطلاع رسانی سخنرانی با موضوع «خودباوری در مقابل وادادگی» در سطح شهر جمع می‌شود؟! مگر چه افرادی از این ممانعت‌ها سود می‌برند؟
کشاورز ادامه داد: آیا چنین حرکتی خود عین وادادی نیست که مسئولین حتی اجازه تبیین و برگزاری همایش‌های دشمن‌شناسانه را در استان ما نمی‌دهند و خواهان خاموشی صدای جوان انقلابی هستند؟
دبیر اجرایی سلسه همایش‌های جوان انقلابی بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: جوانان انقلابی مطالبه گر است و مسئولین اگر دلسوز هستند توجه کنند که صدای دانشجوی جوان انقلابی آنچنان رسا هست که در زیر خواکسترهای بر باد رفته و اندیشه‌ای پوسیده غربگرایانه و منفعت طلبانه‌ای به این شکل نیز شنیده شود.
وی با تاکید بر اینکه بر این باورم که چنین حرکتی نشات گرفته از سستی و خودباختگی مسئولین امر است، افزود: خودباخته گان هر کاری می‌توانند بکنند و البته هم می‌کنند، ولی بدانند انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد و برنامه‌ها به کوری چشم بعضی در این کشور و خاصه استان به قوت خود باقی است.
کشاورز با اعلام اینکه زمان برگزاری همایش روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه می‌باشد، گفت: محل برگزاری همایش سالن شهید هرمزپور «سینما انقلاب» است و اجتماعی خواهد بود برای جوانان انقلابی و دانشجویان مطالبه گر در استان کهگیلویه و بویراحمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
خاکستر ،،،، خواکستر،،، کدامش درست است عجله ،،بقول شما میشود اجله
Iran, Islamic Republic of
باتوکل به خداوند بزرگ و پشتوانه جوانان بدو انقلاب این وادادگی رو به نابودی است وعزت وسربلندی در آینده ایران آباد است البته در عمل نه شعار
م-ن
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا این حرکت . وارفتگان را مردم خوب وغیرتمند جواب خواهند داد
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1