تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۱۷۰۰۶

هشدار فرمانده سپاه گچساران به حوادث اخیر دانشگاه آزاد

۲۳
۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان گچساران،سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر نورایی در سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) وفرزند برومندش امام جعفر صادق (ع) را به ساحت مقدس ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری وملت شریف ایران، مردم گرانقدر استان کهگیلویه وبویر احمد به خصوص مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه  شهرستان گچساران تبریک عرض می نمایم.
سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب در توصیف برجسته ترین شاخصه های رفتاری پیامبر اعظم (ص)افزود: بـرجـسـتـه تـریـن شـاخـصه سیره اخلاقی پیامبر (ص) رحمت، عطوفت و محبت ایشان است. محبت و صـمـیمیت پیامبر(ص ) به قدری گسترده بود که نزدیک ترین افراد خانواده، اصحاب و یاران و حتی اسیران دشمن و گناهکاران تحت الشعاع پر مهر و صمیمیت و مهربانی پیامبر قـرار مـی گـرفـتـنـد، قـرآن رمـز مـوفـقـیـت رهـبـری و پـیـامـبـری رسـول اعـظـم (ص ) را هـمـیـن صـمـیـمـیـت، مـهـربـانـی و عـطـوفـت او مـی دانـد، آن حـضـرت پـیوسته جویای احوال اصـحـاب خـود بـود، اگـر سـه روز یـکـی از آنـان را نـمـی دیـد احـوال او را مـی پرسید، اگر در مسافرت بود در حقش دعا می کرد، اگر حضور داشت به دیـدارش مـی شـتـافـت و اگـر در بـستر بیماری قرار داشت به عیادتش می رفت .
فرمانده سپاه شهرستان  گچساران با اشاره به دست آورد محصول فکری ملت ایران در ۹دی  ماه ، خاطر نشان کرد: در طول چند سالی که از فتنه ۸۸ می گذرد، مردم ما با بصیرت انقلابی خود که برگرفته از روشنگری ها و هدایت پیامبرگونه مقام معظم رهبری می باشد به این نتیجه رسیدند، که فتنه گران هدفی جز براندازی نظام نداشتند و لذا اوج این بصیرت در ۹دی ماه متبلور گردید و حماسه ماندگار این روز رادر تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی ثبت نمود.
سرهنگ نورایی با یادآوری جنایات فتنه گران در عاشورای ۸۸ تصریح کرد: فراموش نخواهیم کرد عده ای ضدانقلاب و پسماندهای گروهک های منافق و معاند انقلاب با اردوکشی در خیابان ها و به آتش کشیدن بیرق امام حسین (ع) شعار  تغییر  واصلاحات  را در خیال خام خود فریاد میزدند.
وی در ادامه عنوان کرد: به همه کسانی که امروز از دیدن یک تریبون ذوق زده می شوند و گمان می کنند، که خواهند توانست از فتنه و فتنه گر حمایت کنند و در دانشگاهی که مامن سربازان ولایت مدار حزب الهی و فرهیخته ما است بیایند و برای سران فتنه دستی لرزان تکان دهند،آگاه باشند که دستان لرزان متکی به قدرت پوشالی استکبار در مقابل قدرت یدالهی ،توان مقابله نخواهند داشت.
فرمانده سپاه شهرستان گچساران با تاکید بر حضور حداکثری مردم ولایت مدار شهرستان گچساران در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی بیان نمودند: فتنه گران بدانند با حضور این مردم فهیم، بصیر، قدرشناس و همیشه در صحنه راهی برای احیای مجدد مردگان فتنه گردر این شهر وجود نخواهدداشت.
وی تاکید کرد: به پسماند های فتنه ۸۸ هشدار می دهم، بسیج و تفکر بسیجی برای حراست و حفاظت از درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران که باخون شهیدان آبیاری شده، اجازه هیچگونه تحرک روشنفکرانه را در قالبهای پوسیده فتنه گری در شهر انقلابی گچساران نخواهند داد.
سرهنگ نورایی نسب اظهار نمود: خیانت گران فتنه ۸۸ هرگز از ذهن مردم ولایتمدار و تاریخ این ملت فراموش نخواهند شد و همه مسئولان باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به صورت علنی اعلام نمایند.
فرمانده سپاه شهرستان گچساران بیان کرد: عده ای قلیل ،با بازی باکلمات، جریان سازی و کودتای فکری نخواهند توانست وجود سوخته فتنه گران را عمر دوباره بخشیده و به حیاط سیاسی دنیوی بازگردانند.
وی در پایان گفت: همه فتنه گران و حامیان فتنه بدانند، اگر بخواهند روزی از خطوط قرمز نظام  عبور نمایند ملت با روحیه انقلابی خود مقابل آنان خواهند ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رادک
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم سرهنگ
علی
Iran, Islamic Republic of
احسن و درود بر سرهنگ نورایی فرمانده ارزشی و اصولگرا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه باید تریبون شما باشه فقط؟؟
سپاهی
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینطور نیست؛اینها فقط ... بر علیه دانشگاه ازاده
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حامی ملک زاده هست چون کارش رو خوب انجام میده
Iran, Islamic Republic of
به نظرم تمام اتفاقات در دانشگاه آزاد به دلیل ضعف مدیریت دانشگاه هست رییس دانشگاه درحد دانشگاه آزاد گچساران نیست
محسن
Norway
باید دانشگاه از عوامل فتنه پاکسازی بشه
ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
از مسولین محترم امنیتی وسپاه پاسداران عزیز که برخوردبا انهای که بر علیه نظام مقدس جمهور ی اسلامی می کنند سپاسگزاریم
علم مدیریت
Iran, Islamic Republic of
ملکزاده در ماه اول مدیریتش تونست با قطع چایی از کارمندان اداری خود دانشگاه را از ورشکستگی نجات دهد.
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرمانده غیور سپاه گچساران .الحق مردی.واما دوستان تاج گردون میرشکار ما چه گناهی دارند؟؟؟ بنده نیز ملک زاده را در حد مدیریت نمیبینم درود بر میر شکارم.درود بر رهبرم سید علی خامنه ای.زنده باد سرهنگ نورایی
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای نورایی فرمانده ای ولایی و بی نظیر است احسنت
جانباز
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه اتفاقی نه افتاد کار بز رگ نکنید بگذارید مراکز علمی ارامش داشته باشد فرزند شهدی امده سخنرانی کند بی احترامی به اندرنظر بگیرید
Iran, Islamic Republic of
درودبر فرمانده دلاور ومتدین وفاداربه مقام معظم رهبری مایه افتخارهستی جنابرسرهنگ سید علی اصغرنورایی نصب
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اگه میشه ازاین به بعدپلاکارتهارابدست آقایون دانشجوبدیدتاازاین اتفاقات توی دانشگاه نیفته.
البوغبیش
Iran, Islamic Republic of
فرماندهی محترم سپاه ، اتفاقات مراسم به دروغ خدمت شما عرض کردن من دقیق از لحظه اتفاق اونجا بودم هنگامی که سرود ملی جمهوری اسلامی ایران داشت پخش میکرد این خانم جابجا شد سرود که تمام شد سخنرانی و خیر مقدم دکتر خواجه زاده این خانم قصد برهم زدن جلسه داشت که خانم حاجتی ایشون هدایت کردن به سمت بیرون از سالن قضیه همین بود
Iran, Islamic Republic of
سلام با تبریک عید خدمت سرهنگ پشت تریبون اونم روز تولد پیامبرص وفرزند برومندش وهفته وحدت جا برا این صحبتها نبود این مطلب را بعنوان ط فداری از گروه خاصی نگفته ام خوب است ...... بهر حال در روز جشن وهفته وحدت جا ی این بیانات نبود بربار وحلیم باشید والسلام معلم باز نشسته
شهروندگچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم واقع بین باش
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
از سخنان پرمغز ونگاه شما به موضوع وتذکر به کسانی که فکر می کنند می توانند هرکاری انجام دهند تشکرمی کنیم وامیدوارم شورای تامین شهرستان به خوبی به سخنان شما توجه کند ودانشگاه را محیط امن علمی وکارهای مذهبی ودینی قرار دهند
میلاد
Iran, Islamic Republic of
سلام من نمیدونم شما اگه واقعا دنبال حقیقتی چرا این موضوع به ذهن مبارکت خطور نکرده که باید از دو طرف دعوا همیشه در همچین روزایی نماینده ی قابل اطمینانی در جلستات داشته باشی؟غیر از اینکه نیتت چیز دیگری باشه
اینایی که جنابعالی گفتی چه ربطی با جلسه داشت؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر .. و تک تک دلاوران ج..
بهار
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برشهدای اسلام اژصدر تاکنون.
deleted
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد ما برسد
یکی از هزاران
Iran, Islamic Republic of
خوب که.. از رحمت و عطوفت پیامبر اسلام می گوید. آنگاه اینچنین از کوره.. نشان دادن کجایش به رحمت نبوی می خورد. لااقل از ..نکنید.
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1