تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۲۱۶۹۱۲

خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد/
یارانه برای میلیاردرها عددی نیست، اما برای برخی خانواده‌ها نعمت است/ برجام با خیانت آشکار غرب و استکبار تمام شد؛ حالا وقت اتحاد است
امام جمعه کبگیان گفت: برای شما کارخانه‌داران و سهامداران میلیاردر یارانه عددی نیست، اما برای خانواده‌هایی که سه جوان لیسانس و فوق لیسانس بیکار در خانه دارند یارانه نعمت است.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: عادی بودن صدا زدن همدیگر با القاب زشت از خصایص مردم آخرالزمان است که کمرنگی دخالت والدین در کنترل اجتماعی فرزندان باعث سقوط بنیان خانواده می‌شود.
امام جمعه کبگیان با گریزی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با عمار حکیم بیان کرد: حفظ‌ و تقویت پایه‌های وحدت، اهمیت اقدامات حشدالشعبی به عنوان یک ثروت عظیم و عدم اعتماد به آمریکا با حمایت از دولت مستقر در عراق باعث پیروزی‌های اخیر شده است.
وی عنوان کرد: سرگذشت پیروزی بخشی همانند دولت بشار اسد در انتظار عراق برابر تکفیری‌ها نیز خواهد بود.
وحدانی‌فر با بیان اینکه پرز، کلینتون، باراک اوباما و چنین افرادی آمدند و گفتند اسد کنار برود، تصریح کرد: اما مقام معظم رهبری به بشار اسد فرمودند که به غربی‌ها اعتماد نکن و در رأس دولت بمان و استقامت کن که خروجی مثبت آن را با آزادسازی حلب دیدیم و آنها رفتند، اما اسد ماندگار شد.
خطیب جمعه کبگیان درباره رسمی شدن تحریم‌های ۱۰ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گرچه رئیس‌جمهور آمریکا امضا نکرد، اما به کنگره اختیار داده شد که این را تبدیل به قانون کند که نقض برجام است.
وحدانی‌فر توضیح داد: جای بسی تعجب است برخی روشنفکرنما که خود را فهیم‌الدرک جهان می‌دانند، هنوز معتقدند که تمدید داماتو نقض برجام نیست، در حالی که حتی خود ریاست محترم جمهور و وزیر امور خارجه در سخنانشان تمدید تحریم‌ها را نقض صریح برجام دانسته‌اند، اما عده‌ای غربگرا و کسانی که قبله آمالشان غرب است با این همه عهدشکنی‌ها و بی‌عدالتی‌ها و دود شدن خرج‌های کلان بیت‌المال هنوز بر عهد خود پایدارند.
وی مطرح کرد: اما قضیه برجام و خیانت آشکار غرب و استکبار تمام شد و اکنون وقت اتحاد است و به قول عمار حکیم دنیا با تمام جلسات مهمش تحت تاثیر بیانات مقام معظم رهبری قرار گرفته و هر جا ایشان فرمود اعتماد نکنید ضرر نکردیم.
امام جمعه کبگیان در ادامه خطبه‌ها گفت: وقتی مسؤولانی در مملکت چندین کارخانه شخصی و ... دارند باید هم برای حذف یارانه‌ای که اکثر ملت اموراتشان بسته به واریز آن است، جلسات متعدد گرفته شود، اما تا حرف از حقوق‌های نجومی زده می‌شود می‌گویند کجای ۲۰ میلیون تومان حقوق نجومی است.
وی اضافه کرد: برای شما کارخانه‌داران و سهامداران میلیاردر یارانه عددی نیست، اما برای خانواده‌هایی که سه جوان لیسانس و فوق لیسانس بیکار در خانه دارند یارانه نعمت است.

 حل آب شرب دیشموک اولویت اصلی مسؤولان باشد
امام جمعه موقت دیشموک گفت: اختلاس‌گرها اگر به روستای سرگچ سفر می‌کردند و روستاهای محروم دیشموک را از نزدیک می‌دیدند اختلاس نمی‌کردند.
حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه افراد به تقوای الهی اظهار کرد: ضمن تبریک ۱۰ ربیع‌الاول ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری است که از همه عموم شیعیان و دلسوختگان اهل عصمت طهارت می‌خواهم که در این روز پریوم و مبارک جشنی بزرگی در خور و شان این ائمه و شهر برگزار کنند.
وی در ادامه گفت: حضرت امام جعفر صادق(ع) کسی بود که موسس دانشگاه جعفری و پرورش دادن بیش از ۴ هزار شاگرد بود که هر شاگردی توانست در گسترش انقلاب نقش موثری داشته باشد.
امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله از طرف آمریکا عنوان کرد: تمدید تحریم‌ها توسط کشور آمریکا علیه ایران دارای دو هدف اساسی است که آن دو هدف، قرار دادن اهرم فشار به جمهوری اسلامی ایران و دوم گرفتن نفوذ ایران از گسترش انقلاب و اسلام در خاورمیانه است.
عبدالپور گفت: کسانی که مسؤول مذاکره بودند باید از اول مذاکره، به پایان مذاکره فکر می‌کردند و با تدابیر بهتری این مذاکره را شروع و ادامه می‌دادند.
وی اذعان کرد: البته رئیس جمهور محترم در هفته‌های گذشته با بیان اینکه انجام مذاکرات طبق فرامین مقام معظم رهبری صورت گرفت باید بداند اگر گوش به فرامین رهبری می‌کردند حالا با چنین مشکلاتی روبه‌رو نبودیم.
خطیب موقت شهر دیشموک گفت: رئیس جمهور باید بداند در سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهر که فرمودند من به این مذاکره خوشبین نیستم باید گوش به فرمان بودند و از ادامه این مذاکرات خودداری می‌کردند.
وی بیان کرد: مسؤولان مذاکره باید از همان اول به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند از خطوط قرمز نباید عبور کنیم گوش می‌کردند و با تدبیر بهتر فکر می‌کردند و اگر به فرمایش مقام معظم رهبری بود که در همان اوایل اتمام حجت کردند.
عبدالپور گفت: فکر کردن انسان‌ها را از مصیبت‌ها نجات می‌دهد و رئیس جمهور نباید این مسائل را به گردن مقام معظم رهبری می‌انداخت و از همان اول وارد مذاکره نمی‌شدند.
وی با بیان اینکه اختلاس‌ها کمر مردم را شکست و مردم را نابود کرد ما مشکلات درونی داریم و از تحریم‌ها نمی‌ترسیم و این اختلاس‌ها هستند که برای ما تحریم شدند و هیچ مسؤولی پاسخگو نیست و این مسئله را به دست فراموشی سپردند.
امام جمعه موقت دیشموک تصریح کرد: اختلاس‌گرها اگر به روستای سرگچ سفر می‌کردند و روستاهای محروم دیشموک را از نزدیک می‌دیدند اختلاس نمی‌کردند.
وی گفت: مسؤولان باید بدانند روستاهای محروم دیشموک که هنوز ۳۷ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد در هنگام بارش یک باران به کوه پناه می‌برند این در شان انقلاب اسلامی نیست و نخواهد بود و به جای اینکه دنبال راهکار خارجی بگردید برای اصلاح خلاء‌ها و گودال‌ها و چاله چول‌های انقلاب اسلامی بیایید مچ دزدها را بگیرید.
خطیب موقت شهر دیشموک گفت: مسؤولان باید بدانند آن شهید پرچی که در روستای سرگچ قرار دارد و مسؤولان از آن غافلند و اختلاس می‌کنند و نمی‌دانند که انقلاب اسلامی با ریختن خون شهید پرچی و دیگران ساخته شده و پیروز شد.
عبدالپور گفت: مسؤولان چرا مچ دزدها را نمی‌گیرند و با آنها برخورد نمی‌کنند و باید بدانیم که این همه گناه و فحشا و فساد در جامعه امروزی همه بر اثر بیکاری جوانان و ازدواج نکردن آنها  است  چون پول ندارند و اگر به جای این همه اختلاس دست جوانان را می‌گرفتند حالا با چنین مشکلاتی روبه‌رو نبودیم.
وی خاطرنشان کرد: مشکل ما داخلی است که باید حل شود و ما از ناحیه اختلاس‌گرها تحریم هستیم.
عبدالپور با اشاره به پیگیری بخشداری دیشموک در خصوص انجام عملیات احداث سد بالیاب گفت: در چند ماه گذشته با پیگیری مستمر بخشداری دیشموک در خصوص اجرای پروژه مهم سد بالیاب مصوبه این پروژه توسط دولت به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و امیدواریم با تایید این پروژه ملی که آثار و برکات خوبی در پی خواهد داشت تحقق پیدا کند.
وی در خصوص آب شرب شهر دیشموک گفت: با توجه به اینکه این مسئله از طرف برخی مسؤولان در حال پیگیری است اما انتظار من از استاندار محترم این است که ما نباید ببینیم استانداری چه وقتی برای ارائه مشکلات به ما می‌دهد اما باید بداند آب حیات انسان است و چند بار هم بیان شد و همه اعتراض دارند و باید خود استاندار با پای خودش بیاید اینجا و ببیند که چه خبر است و امیدوارم مسؤولان استانی بیشتر رسیدگی کنند.
عبدالپور گفت: با توجه به اینکه یک ماه گذشته نماینده محترم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و برخی مسؤولان به دیشموک سفر کردند و از بعضی روستاهای آجم بازدید کردند و مسائل را دیدند اما یک توقع داریم باید بدانند اینکه محرومیت ما فقط در روستاهای آجم خلاصه نمی‌شود.
وی متذکر شد: ما باید به مشکلات همه روستاها فکر کنیم البته می‌گویند آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم و آبی که در کوزه است آب شرب نیست بلکه آب شور است و مسؤولان باید آب شرب شهر دیشموک را اولویت اصلی خود بدانند.


پیروزی در سوریه ثمره تابعیت از ولایت فقیه است
امام جمعه گچساران گفت: پیروزی در سوریه ثمره تابعیت از ولایت فقیه است.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: خداوند پیامبر را فرستاد تا بشر را از جهل و نادانی نجات دهد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: خداوند می‌فرماید ممکن است فردای قیامت بشر بگوید کسی ما را به کارهای خیر بشارت نداد و بیان کنند کسی در دنیا ما را از زشتی‌ها و بدی‌ها منع نکرد و بخواهند فرافکنی کنند، ما پیغمبر خود را برای نجات انسان‌ها فرستاده‌ایم.
حجازی افزود: خداوند می‌فرماید این پیامبر فرستاده خداوند است و تخطی از دستور پیامبران تخطی از دستور خداوند است.
وی تصریح کرد: خداوند هیچ زمانی نگذاشته است بشر در جهل و نادانی قرار بگیرد.
امام جمعه گچساران اذعان کرد: فرستادگان خداوند نجات دهندگانی هستند که انسان‌ها را از جهل و نادانی نجات داده‌اند و در این صورت با وجود فرستادگان خدا هیچ کس در دنیا نمی‌تواند مدعی شود که من نمی‌دانستم.
وی با بیان اینکه پیامبر به انسان حوریت و آزادگی داد، گفت:خداوند پیامبر را فرستاد تا بشر را از جهل و نادانی نجات دهد.
امام جمعه گچساران بیان کرد: ما به شرق و غرب عالم پیام می‌دهیم که بیایید پیامبر ما را بشناسید و مطالعه کنید تنها راه نجات بشر در دنیا راه و مسیر پیامبر است.
حجازی در خطبه دوم نماز جمعه گچساران با توصیه به برگزارکنندگان جشن‌ها در این روزها تاکید کرد: مراقب باشیم برخی از جشن‌های خلاف شرع را انجام ندهیم.
وی ادامه داد: مجوز ندهند که بگویند بر اساس مجوز بوده است بلکه باید جشن‌هایی در شان و منزلت این روزها برگزار شود.
امام جمعه گچساران در ادامه به سالگرد آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد حلقه اتصال بین حوزه و دانشگاه می‌تواند تاثیرات بزرگی در کشور داشته باشد.
حجازی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در این حوزه دارند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب جریان اسلامی شدن دانشگاه‌ها را موضوع مهمی می‌دانند و توصیه می‌کنند تلاش شود دانشگاه‌ها اسلامی شوند که اگر دانشگاه اصلاح شود آینده جامعه اصلاح خواهد شد.
وی ابراز کرد: دانشگاه نقطه اساسی هر جامعه و کشور است جایگاه علمی یک کشور اگر اصلاح شود و اگر اساتید آن اصل دغدغه و تکلیف رشد علمی را بدانند طبیعتا این دانشگاه جامعه را اصلاح خواهد کرد.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند به دانشگاهی که اسلامی است نگاهی داشته باشد و دشمنان در مقابل چنین دانشگاهی ناکام خواهند ماند.
حجازی ادامه داد: اگر خدای ناکرده دانشگاه‌های ما فاسد شود جامعه ما نیز فاسد خواهد شد. دشمنان تلاش می‌کنند که از لحاظ علمی و اخلاقی دانشگاه‌های ما را مورد هدف قرار دهند لذا باید تلاش کنیم با وحدت حوزه و دانشگاه راه نفوذ آنها را ببندیم.
امام جمعه گچساران افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که دانشگا‌های ما رشد اخلاقی و علمی نداشته باشند که در این صورت اساتید بزرگوار ما باید سد راه دشمنان باشند و تنها راه مقابله با آنها وحدت حوزه و دانشگاه است.
وی در ادامه با تبریک پیروزی‌های سربازان اسلام و مدافعین حرم در حلب اشاره کرد و گفت: ثابت شد اگر مسلمین ید واحد شوند تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.
حجازی عنوان کرد: شهر حلب شهری بسیار استراتژیک و حساس در سوریه است که شرق و غرب عالم دست به دست هم دادند که حلب مرکز کشور دیگری شود اما اول عنایت پروردگار و امام زمان(عج) و هدایت‌های عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری یک بار دیگر ثابت کرد که آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.
وی با تبریک به همه مسلمانان، امت اسلام، سربازان و مدافعان حرم و رئیس جمهور سوریه گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، دشمن ما ضعیف است و ما چون متکی به خدا هستیم پیروز هستیم.
حجازی ادامه داد: پیروزی در سوریه ثمره تابعیت از ولایت فقیه است و به زودی شاهد پیروزی‌های دیگری از مسلمین خواهیم بود.
امام جمعه گچساران بیان کرد: برای شرق و غرب عالم یکبار دیگر ثابت شد که مقتدرترین و شکست ناپذیرترین ملت‌ها ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است و باید تلاش کنیم که دشمن نتواند در بین جوانان ما نفوذ کند.
مسئولان جواب قاطعی به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس بدهند
امام جمعه یاسوج گفت: مسؤولان جواب قاطعی به یاوه‌گویی‌های نخست‌ وزیر انگلیس بدهند.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و  بویراحمد که در محل مصلای نماز جمعه شهر یاسوج برگزار شد با بیان فرمایشی از امام ششم اظهار کرد: همه ائمه در وهله نخست ما مسلمانان و پیروان خود را به رعایت تقوا و دوری از گناه و آلودگی سفارش کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در این ایام خجسته و به احترام نبی مکرم اسلام و فرزندش امام صادق (ع) رعایت تقوا را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم تصریح کرد: با خود پیمان ببندیم و سعی کنیم که از معصیت و آلودگی خود را بر حذر داریم.
امام جمعه یاسوج در خطبه اول نمازجمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به فرموده امام صادق (ع) مردم را دعوت به خوبی کنیم ولی ساکت و صامت باشیم به گونه‌ای که با رفتار و کردار خود دیگران را این گونه به کارهای خوب تشویق کنیم.
حسینی با اشاره به سوره‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: خداوند به دو چیز سوگند یاد کرده که ضحی یکی از آن‌هاست و وقت بسیار عزیزی در اول صبح است که مانند دوره جوانی انسان است همچنین به سجی قسم یاد شده که آن را برای آسایش و آرامش آفریده است که برای نشاط روز بعد است.
حسینی گفت: همین اندازه بدانیم که پیامبر خدا در دنیا و آخرت عزیز بود و خداوند همیشه حافظ او بوده است و پیروان پیامبر هم اگر به دستوراتش عمل کنند خداوند هرگز آن‌ها را بی‌پناه و تنها نخواهد گذاشت.
امام جمعه شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت ختمی مرتبت تصریح کرد: در همین سوره آمده که خداوند چنان به تو عطا خواهد کرد که بر دشمنانت پیروز خواهی شد و آن قدر به تو نعمت خواهد داد تا خشنود باشی.
وی به روایتی از امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و گفت: پیامبر فرموده در روز قیامت در موقفی خواهم ایستاد و از پیروان خود شفاعت خواهم کرد و خداوند به پیامبر فرموده آن قدر از گناهکاران به تو ببخشم تا راضی و خشنود شوی.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه و در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک مجدد به مردم و نمازگزاران به مناسبت میلاد آخرین فرستاده خداوند توفیق به فرمایشات آن حضرت را خواستار شد.
وی به اختلاف در روز تولد آن حضرت اشاره کرد و گفت: علمای سنی روز ۱۲ ربیع‌الاول و ما نیز روز ۱۷ ربیع را روز ولادت پیامبر می دانیم اما این توفیقی شده تا هفته وحدت را در این بین داشته باشیم.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه مشترکات زیادی با همه فرقه‌های مسلمین داریم گفت: باید به ریسمان اتحاد چنگ زنیم تا تفرقه اندازی و اختلاف دشمنان را در نطفه خفه کنیم.
وی در ادامه با بیان این که موضوع روز شکست تروریست‌ها در حلب و دومین شهر کشور سوریه است گفت: وقتی تکفیری‌ها به حومه دمشق رسیده بودند استکبار اذعان می‌کرد که بشار اسد باید برود و شیخک‌های خلیج فارس نیز همین حرف را می‌زدند که با فتح حلب حرف همه آن‌ها پوچ از آب در آمد.
وی گفت: تنها یک نفر می‌گفت اسد باید بماند که آن رهبر معظم انقلاب بود که وعده و بیان آن حضرت تحقق پیدا کرد و این شهر استراتژیک با مقاومت و هماهنگی نیروهای مدافع حرم آزاد شد و شکست و روسیاهی را نصیب محور شوم تروریست‌ها یعنی امریکا، اسراییل، عربستان و ترکیه و سایرین کرد.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در ۲۷ آذر روز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را داریم اظهار کرد: استعمارگران سال‌ها تلاش کردند که بین این دو جایگاه موثر اختلاف بیندازند و بهتر و آسان‌تر بتوانند بر کشورهای اسلامی و ثروت خدادادی آن‌ها مسلط شوند.
حسینی خاطرنشان کرد: امام راحل بصیر و دانا این موضوع را مطرح کردند نه اینکه تداخلی در کار هم داشته باشند بلکه هر دو هماهنگ برای ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار باشند.
وی به سخنان نخست‌وزیر کشور روباه پیر اشاره کرد و گفت: آن‌ها به دنبال این هستند که مشکلات خود را با پول‌های کثیف کشورهای عربی حل کنند.
امام جمعه یاسوج افزود: مردم ما در برابر همه فتنه‌ها پیروز شدند و امروز هم باید مسوولان برای جلوگیری از فتنه‌گری و همنوا با مردم جواب این پیرزن خرفت را بدهند تا برای سایر قدرت‌های استکباری درس عبرتی باشد.

وحدت حوزه و دانشگاه ضامن عظمت جامعه است
امام جمعه دهدشت حوزه و دانشگاه را دو بال جامعه دانست و گفت: هماهنگی این دو شکوه و عظمت را در جامعه خلق می‌کند.
حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به شهادت آیت‌الله مفتح و نامگذاری این روز به نام وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه مانند دو بال برای جامعه هستند اگر هماهنگ عمل کنند قطعاً می‌توانند جامعه را به اوج برسانند.
حسینی با یادآوری نقش حوزه و دانشگاه در پیروزی انقلاب تصریح کرد: امروز هم این شکوه، مقاومت و عظمت به خاطر هماهنگی حوزه و دانشگاه است.
امام جمعه دهدشت افزود: دشمن هم متوجه این هماهنگی شده و در صدد است نقشه‌هایی برای جدایی حوزه از دانشگاه طراحی کند.
حسینی ظرفیت‌های کشورمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند به توانایی و دارایی‌های خود تکیه کنیم و چشم به دشمن ندوزیم.
وی در ادامه بیان داشت: در جریان برجام همه دیدیم چه بر سر ما آمد با اینکه بارها دشمنی آمریکا به ما ثابت شده بود و رهبری تأکید داشتند دشمن قابل اعتماد نیست.
حسینی گفت: از سال ۴۲ تاکنون آمریکا را آزمایش کرده و دشمنی او ثابت شده است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تعابیر مختلفی پیرامون برجام به کار برده شده است، افزود: اما نتیجه آن مشخص است آمریکا برجام را نقض کرد.
حسینی افزود: رئیس جمهور آمریکا هم در مقابل تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله سکوت کرد در واقع این سکوت نشانه رضایتش بر تحریم‌ها است.
وی افزود: آمریکا این است، نمی‌توان به او اعتماد کرد بنابراین باید به ظرفیت‌های درونی خود توجه داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین ۲۷ آذر روز حمل و نقل را مورد اشاره قرار داد و با این روز را به همه رانندگان، مسؤولان ذی‌ربط در حمل و نقل و راهداری تبریک گفت و افزود: حفاظت از جاده‌ها اگر نباشد زندگی اجتماعی در شهر و روستا مختل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1