تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۱۶۸۸۳

نفی توهین علیه موحد؛ بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد

۲۴
۰
کبنا ؛سید مصطفی علی‌پور نژاد

بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد - رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد برد
گرچه از پای بست خانه ویران است «یا که خانه از پای بست ویران است. لیکن انصاف حد ایمان است.
کهگیلویه و بویراحمد و خاصه کهگیلویه بزرگ ماههای زیادی است که دستخوش حواشی و حرمت شکنی‌های بی‌خیر و برکت صغیر و کبیر بهم شده است و همه باهم فراموش کرده‌ایم که چند صباحی بیشتر مه‌مان این دنیای فانی وتمام شدنی نیستیم.
حکایت» حکایت حاج سید محمد موحد است. بزرگ مردی که بدون شک از سال‌ها پیش با نیت عمران و آبادانی پا به عرصه سیاست گذاشت لیکن «فقر، قبیله گرایی، بیسوادی، منفعت طلبی، تفکر سنتی و مقدم کردن خواسته‌های نابجا و کوچک بر توقعات کلان و بزرگ توسط خود مردمان شریف و زجر کشیده حوزه انتخابیه‌اش و بالاخص مشاوره‌های غیره کار‌شناسانه و اشتباه» هرروز بیش از بیش این مرد بزرگ و خیرخواه و متعاقبآ کهگیلویه بزرگ را با حواشی و بحرانهای متوالی روبرو کرد.
اگر با دیده انصاف و منطق قضاوت بکنیم باید گفت: مطمئنآ حاج آقا موحد «با نیت خیر قدم بر می‌داشت، اما این زیردستان و نیرو‌هایش بودند که نیت‌هایش را در فقدان تخصص کافی بر باد می‌دادند. واضح‌تر بگویم: نه کم هستند و نه قابل شمارش هستند افرادی که در طول ۲۵ سال گذشته صرفآ و صرفآ به واسطه حضور پرنفوذ حاج سید محمد موحد توانستند یکی پس از دیگری در عرصه خرد و کلان مدیریت کشور صاحب منصب و رجل سیاسی بشوند اما خیری برای سرزمین مظلوم کهگیلویه بزرگ نداشته باشند. آدمهایی که با غرق شدن در امیال شخصی خود بر خلاف موج شنا کردند و اولین و مهم‌ترین خواسته استراتژیک حاج آقا موحد را» که بنیان گزاری و بالا کشیدن مجموعه‌ای از مدیران بومی در سطح کلان مدیریت کشور برای خدمت به این سرزمین محروم بود علی رغم تحققش بر باد دادند و در تهران نشینی محض «کهگیلویه بزرگ را مطلقآ فراموش کردند.
قطعآ انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ یک نه» بزرگ به رجل سیاسی موحد بود تا به خود حاج آقا موحد «. و باید گفت که حاج آقا موحد» چوب نیروهای خود را خورد هر چند در این میان بوده و هستند نیروهای دلسوز، توانمند و مسئولیت‌شناس انگشت شماری هم.
به طور خلاصه؛ مادامی که حاج آقا موحد «با استراتژی بلند مدت پرورش و چیدمان نیرو در عرصه کلان مدیریت کشور برای خدمت به کهگیلویه بزرگ قدم برمی داشت لیکن در میان شلوغی و هجمه خواسته‌های گوناگون و بی‌پناه مردم عزیز منطقه‌اش در نبود نظارت و اعتماد کاذب بر چیدمانش با بحران پس رفت مواجه شد و هرچند استراتژی خود را با موفقیت کامل به پایان رساند و پستهای کلیدی زیادی را در سطح کشور برای فرزندان کهگیلویه بزرگ درو و به یادگار گذاشت. اما استراتژیستهای ایشان کارنامه چندان درخشانی در خدمت رسانی از خود به یادگار نگذاشتند.
اینجانب با نفی و «رد» نقدهای «عجولانه، نابخردانه و سخیفانه علیه شخصیت بزرگ، توانمند و متنفذ حاج آقا موحد» در طول روزهای اخیر. در جواب دوستان عزیزی که با انتشار هر متنی سریعآ تیم رسانه‌ای سردار هاشمی‌پور را بانی این گونه حواشی می‌دانند صمیمانه عرض می‌کنم که عجولانه قضاوت نکنند و انتشار هر متنی در فضای رسانه و خبر را به تیم رسانه‌ای سردار هاشمی‌پور نسبت ندهند. در پایان به عنوان پیشنهاد از مدیران محترم سایت‌ها صمیمانه تقاضامندم که از انتشار مطالب حاوی توهین و ادبیات سخیفانه به هر کسی اکیدآ پرهیز و خودداری بکنند تا استان بیش از این زیر بار حواشی کمر خم نکند.
مهرورزان زمانهای کهن
هرگز از خویش نگفتند سخن
که در آنجا که تویی، بر نیاید دگر آواز از من
ماهم این رسم کهن را بسپاریم به یاد
هر چه میل دل دوست بسپاریم به یاد
هر چه جز میل دل «او» بسپاریم به باد
نام شما

آدرس ايميل شما

شایان
Iran, Islamic Republic of
متن منطقی و منصفانه ای هستش واقعا . واقعا موحد از نیروهای دنیاطلب و خودخواهش ضربه خورد که میدون گرفتند ولی میدون داری بلد نبودند . ای کاش این میدون رو اقای موحد بهتر تقسیم میکرد .
سیدپور
Iran, Islamic Republic of
اقای علیپور علی رغمی که مجری ستاد سردار هاشمی بود و بزرگترین منتقد اقای موحد ولی منصفانه و محترمانه نقد کردند . جاوید موحد
سوق
Iran, Islamic Republic of
شیر اگر چه پیر شود باز هم شیر است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روزی میاد که مردددم به قول اقایان کهگیلویه بزرگ التماس میکنند که موحد برگرده
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
موحد خوب یا بد انسان بزرگ و با نفوذی است و تا دنیا رو هست کل استان نیرویی با صلابت و قداست و توانمندی موحد پیدا نخواهد کرد چیزی که خودم به شخصه در تهران دیدم. ولی کاش اقای موحد به نیروهای جوان بیشتر بها میداد.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما ... میر ارش یکم از این اقا یاد بگیر
تشکیل استان کهگیلویه بزرگ
South Africa
درود.این شد یه نقد درست.خود مردم هم یک پای تقصیر ان دوران اند./
یکی از دلایل این تنش ها و حواشی اخیر خود طرفداران موحد هستند که بحث و جدل را شروع کردند...
بیکار
Iran, Islamic Republic of
خدا نیمارزه کسی که به شخص موحد بی احترامی کنه . هر موقع رفتم پیشش هر کاری از دستش میومد کوتاهی نکرد بخوا قسم. حداقل یه وامی سیم ردیف کرد
Iran, Islamic Republic of
۳۵ نفر شاکی کبنانیوز هستند و بزودی مسدود می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عالی بود احسنت
ایل
Iran, Islamic Republic of
سیدموحد خودش ادم بزرگ و با شخصیتی هستن! اما دوران نمایندگی موفقی نداشتن
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادرعلی پورنژاد...شما که میگی لیدرهای حاج اقا باعث پس رفت شدند..اگه خوب توجه کنی دورورعدل هم که لیدرهای قبلی حاج اقا هستند..یعنی به قولی ازچاله افتادیم توچاه ??????
هویج
Iran, Islamic Republic of
الجنس مع الجنس یمیلوا. برادرجان، موحد و اطرافیانش از یک جنس بوده و هستند. بعدش هم دریغ از رشد حتی یک نیروی بومی به وسیلۀ موحد. موحد و رشد نیروی بومی!!!!!
احسنتر
Iran, Islamic Republic of
این گور مرده نداره برو جای دگر بزن بر سرت . خاکستر باد برده را جستجو نکنید.
محسنی
Iran, Islamic Republic of
مصطفی علیپور !!!! مجری ستاد حاجی این متنو نوشته ؟؟؟ جدالخاااااالق
محسنی
Iran, Islamic Republic of
شماره ۸ . احتمالا اقای علیپورم منظورش همین بود که همون ادمهایی که موحد رو بدبخت کردن عدل رو هم به خاک سیاه میکشونن .. موحد قطعا عبرت گرفته ولی هاشمی خامه هنوز
میثمی
Iran, Islamic Republic of
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین . همین بلا هم به شکل بدترش سر سردااااار هاشمی خواهد آمد .
خانه به دوشان
Iran, Islamic Republic of
به او خدای بالای سری ما خو هیچ نوابییم اما اقای موحده هم ای ولایته خود مردم و خواستیل نابجاشو خراب کردن . حالو نیلشتن موحد کار عمرانی بکنه هر روز ایخواس و دین بچیل منطقه باسه و زندانیل ازاد بکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی برام عجیبه چرا کامنت من نیست !!!!!!!
دوستکام
Iran, Islamic Republic of
اقای علیپور لطف کن به سردار یاداوری کن که این کلاه سر هاشمی هم نره . چون ایشون دست چین و گلچین میکنن . اگر میخوان موفق باشند بتید نخبه محوری و نخبه گرایی بکتند .
سید احمد رضا سیادت نسب
Iran, Islamic Republic of
فقط آقای کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درتعجبم موحد به هیچ نیرویی رشد نداده تمام کسانی که درکشور رشد کردند مخالف سیاسی موحد بودند
Iran, Islamic Republic of
یادمان باشد که پسر همون دوست سابقش تو زیر زمین سناد آقای هاشمی بر علیه دوست سابقی پدرش چه گفت!البته خوب کاریش کرد ایشان جز به همون عده به هیچ کس بها نمی داد!
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام موحد سیاست مداری بی بدیل و بی نظیر در کهگیلویه بود حضورش در کهگیلویه از نظر من اشتباه بود باید همون تهران که ثبت نام گرده بود میموند شک نکنید اسمش جز لیست میشد صدورصد قبول بود
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1