تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۲۱۶۸۵۱

انتقاد تند عضو شورا دیشموک؛ آقای خادمی خبر ندارید یا اقدام نمی‌کنید؟

۲
۰
کبنا ؛رئیس سابق شورای اسلامی شهر دیشموک در خصوص ناسالمی آب شرب شهر حاضر به رسانه‌ای کردن موضوع شد، و گفت: به عنوان عضو شورای اسلامی شهردیشموک از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارم.
پذیرش
ایرج پذیرش افزود: مسئولین استان کهگیلویه وبویراحمد به هوش باشید که آب شرب شهر دیشموک خطری بزرگ برای مردم این منطقه است.
وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم شریف شهر دیشموک در شورای اسلامی شهر با توجه به اینکه بیش از دو سال از ناسالمی آب شرب شهر دیشموک می‌گذرد ولی مسئولان استانی نسبت به این موضوع توجهی نشان نداده و استاندار و همه مسئولان شهرستان و استان در این خصوص اقدامی نمی‌کنند، ابراز گلایه داشته و اعتراض مردم را به خدمت شما عرض می‌کنم.
رئیس سابق شورای اسلامی شهر دیشموک با بیان اینکه، بخش دیشموک بیش از ۲۹ شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب کرده و مردم این منطقه از استان در همه صحنه‌ها پا به پای انقلاب حرکت داشته و گوش به فرمان امام و رهبری هستند وهمیشه و در هر زمان خود را همچون سرباز امام و رهبری آماده‌اند، افزود: آیا حق مردم همیشه در صحنه دیشموک این است که مسئولان نسبت به خواسته‌ی بحقشان، بی‌توجه باشند؟!!
پذیرش بیان داشت: در این مدت شورای اسلامی شهر دیشموک تلاش زیادی با نامه‌نگاری و پیگیری‌های مصری داشته و وضعیت ناسالمی آب شرب شهر را به گوش مسئولان رسانده است.
عضو شورای شهر دیشموک اضافه کرد: حتی تا وزارت نیرو هم رفته و این امر را تذکر داده‌ایم، اما هیچ اقدامی جهت مرتف‌شدن مشکل مردم از طرف استاندار و دیگر مسئولان استانی، صورت نگرفت.
پذیرش با انتقاد از بی‌توجهی بیش‌ از حد مسئولان استانی به خواسته مردم در جهت رفع مشکل آب شرب شهر دیشموک، خاطرنشان کرد: مسئولان یا اینکه واقعاً خبر از مشکل مردم ندارند که تاسف‌بار است و یا نسبت به این امر بی‌توجه هستند، در اینصورت باید گفت وامصیبتا!!!
عضو شورای اسلامی شهر دیشموک خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیا از ناسالمی آب شرب شهر دیشموک اطلاع دارید؟!، اگر خبر دارید پس بفرمایید تاکنون برای رفع این معضل اساسی چه کاری انجام داده و چه تدبیری اندیشیده‌اید؟!
پذیرش با بیان اینکه، مشکلات منطقه دیشموک نه فقط مختص به آب شرب شهر بلکه نامطلوبی راه‌های ارتباطی از دغدغه‌های مردم این منطقه است، گفت: آیا انصاف این است که مردم دیشموک حق استفاده از حداقل راه ارتباطی مناسب و یا آب شرب سالم را نداشته باشند!!!؟
عضو شورای اسلامی شهر دیشموک تاکید کرد: جناب آقای خادمی استاندار و آقای هاشمی‌پور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستانی و استانی، لطفاً به فکر مردم دیشموک باشید، زیرا دوسال است که از آب شرب ناسالم استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: تا چه زمانی مردم باید این درد و رنج‌ها را تحمل کنند و مسئولان استان نسبت به این موضوع توجهی نداشته باشند!؟
پذیرش از خاموشی مسئولان دراین‌خصوص گلایه داشت و گفت: مردم دیشموک تا چه زمانی باید شاهد بی‌عدالتی و کم‌توجهی مسئولان باشند؟
عضو شورای شهر دیشموکبا بیان اینکه، چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد معضل به این بزرگی را حاضر نیست از نزدیک بررسی و پیگیری کند، بیان داشت: ما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دیشموک و نماینده مردم ضمن گلایه شدید از بی‌توجهی مسئولان نسبت به منطقه دیشموک، انتظارداریم مسئولین محترم تمام تلاش خود را در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات منطقه دیشموک به کار گرفته و برای رضای خدا مرتفع‌شدن مشکل آب شرب شهر را در اولویت کاری خویش قرار دهند.
پذیرش متذکر شد: در صورتی که تدابیر لازم جهت حل مشکل حاد و خطرناک آب شرب شهر دیشموک از سوی استاندار و دیگر مسئولان اندیشیده نشود، ناسالمی آب شرب شهر دیشموک یک تهدید جدی برای سلامتی مردم است و در آینده‌ای نه چندان دور، بحران نابخشودنی را دچار خواهیم شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تشکیل استان کهگیلویه بزرگ
South Africa
اصلا انگار بخش هایی از کهگیلویه جز این استان نیست.کهگیلویه فرزند ناتنی استان است.
ففط دلشان خوش است که چند کهگیلویه ای در مرکز استان مدیر شده اند از نظر اینان عدالت یعنی این.
چه بلایی بر سر شهرستانهای این استان دارند میاورند؟
از کارمندان اب و فاضلاب استان
Iran, Islamic Republic of
تا اندازه ای که ازلاع دارم قرار بود اب چشمه سمت شمالی دیشموک را بوسیله لوله وارد منبع آب کنند و پیمانکار نیز انتخاب شده بود اما تعدادی از مردم دیشموک با کتک زدن پیمانکار مانع از انجام کار شدند
پس علاوه براینکه مسئولین کوتاهی میکنند مردم دیشموک خود نیز مقصر هستند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1