تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۲۱۶۶۹۱

بازیکنان تیم زاگرس یاسوج با شیلنگ آب می‌نوشند

۶
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت تاریخی این استان اجازه شکوفایی استعدادها و ظرفیت های ورزشی استان را نداده است.
فتاح محمدی  در آیین تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان در ابعاد مختلف از جمله ورزش ظرفیت انسانی چشمگیری دارد که باید مورد استفاده بهینه تری قرار گیرد.
وی گفت: انتظار می رود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان بستر و شرایط لازم برای توسعه و ارتقای بیش از پیش توانمندی های ورزش این استان را در راستای کسب افتخارات ملی فراهم کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش خصوصی فعالیت چندانی در این استان نداشته و به همین دلیل نیز نگاه مسئولان ورزش و روسای هیات های ورزشی استان به اعتبارات محدود دولتی است.
محمدی بیان کرد: تیم فوتبال زاگرس یاسوج که در رقابت های این فصل لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد با مشکلات مالی متعددی مواجه است به طوری که پول خرید آب معدنی را نداشته و بازیکنان آن هنگام تمرین با شیلنگ اقدام به نوشیدن آب می کنند.
وی عنوان کرد: هر چند که کشور به لحاظ اعتبار و منابع مالی در شرایط خاصی قرار دارد اما باید فاصله توسعه ای کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان ها در زمینه های مختلف از جمله ورزش کاهش یابد.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ظرفیت های مختلف این استان برای توسعه و ارتقای روز افزون حوزه ورزش آن به کار گرفته می شود و چنین امر مهمی در دستور کار است.
محمدتقی علوی اظهار داشت: نیازمند کمک و حمایت جدی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه هستیم.
وی افزود: یکی از اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توجه به حوزه جوانان در کنار بخش ورزش و تلاش برای کاهش مشکلات هر ۲ عرصه است.
علوی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی استان است.
وی عنوان کرد: توان و تجربه پیشکسوتان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در راستای کسب افتخارات ملی مورد استفاده مطلوب قرار خواهد گرفت.
علوی ابراز داشت: یکی از هدف گذاری های مهم اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور چند نفر از ورزشکاران رشته های مختلف این استان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی و المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن است.
محمدتقی علوی در این آیین با حکم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری دور از وطن
Iran, Islamic Republic of
از روزی که یاد دارم مسئولین این استان همش می نالند که امکانات نداریم بودجه نداریم. از مدیریت فقط غر زدن را یاد گرفته اند حاضر هم نیستند بعد از جند دهه از پستشان دل بکنند
Iran, Islamic Republic of
حتما ما تو ظرف طلا آب میخوریم باشگاهی که نمیتونه آب بگیره برای بازیکناش تعطیل بشه آبرومن رو نبره بهتره
حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلان و تبریک خدمت جناب علوی..یه سلام ویژه هم به آقای محمدی که شیر مادرش حلالش باشه کنم و بگم که مرسی از اینکه حقایق فوتبال رو بازگو کردی..امید است با درایت شما مدیران استان که درصد کمی هستند که دلسوز جوانان و ورزش فوتبال هستن،راهگشایی باشه برای توسعه فوتبال شهرمون..
جمال
Iran, Islamic Republic of
ان شا اله که با همکاری آقای علوی تیم زاگرس به لیگ یک صعود کنه...
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
شیره آقای محمدی...درود و سلام به آقای علوی..حمایت از زاگرس یادتتون نره.
منصور
Iran, Islamic Republic of
هم خداروشکر خیلی ها آرزوی شلینگ رو دارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1