تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۲۱۶۶۸۷

از اعتراض ورزشکار پیشکسوت تا حرف‌های برای مدیرکل جدید ورزش

۰
کبنا ؛ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باز شدن گره‌های کور ورزش نیازمند مدیری مستقل و با تدبیر است، بر به حرکت درآوردن چرخ ایستاده ورزش توسط مدیر جدید ورزش استان تاکید کردند.vrz-13
امروز آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور حقوقی و مجلس و مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مسولان استانی در یاسوج برگزار شد.
علی‌رغم اینکه چنین برنامه‌هایی معمولا با حاشیه‌هایی همراه هستند، اما اوضاع در این برنامه تا پایان تقریبا آرام بود و حاشیه‌ای نداشت.
بجز یک مورد که پس از سخنرانی ایزدپور، مدیرکل سابق ورزش و جوانان و فتاح محمدی، معاون سیاسی استاندار استان یکی از ورزشکاران از میان جمع بلند شد و گفت: تاکی باید تنها در شعار بگوییم این استان شایسته بوده و قابلیت‌های مورد توجهی دارد؟
وی با بیان اینکه در هر دوره و مدیریت هر کسی همین حرف‌ها زده و تکراری شده است، افزود: چرا از حرف زدن و بیان کردن مشکلات می‌ترسید؟
این ورزشکار پیشکسوت، ادامه داد: همیشه مدیران و مسوولان ما خودشان بریده، دوخته و بی‌آنکه به درد دل یا حرف‌های ما گوش دهند تمام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دولت مرتب می‌گوید: «مردم، مردم»، یادآور شد: مردم ما هستیم اجازه دهید حرف بزنیم، درد دل کنیم، گلایه کنیم، ببینید چه به روز ورزش این استان آورده‌اند؟
اما بعد از اتمام حرف‌های این ورزشکار «امیررضا خادم» پیشکسوت و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش جهت ایراد سخنرانی به روی سن رفت که با قول برگزاری نشستی با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان در آینده‌ای نزدیک جهت بررسی، پیگیری و رفع مشکلات و موانع، اوضاع را آرام و بحث ادامه نیافت.
اما بعد از اتمام جلسه جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش در حیاط اداره کل ورزش تجمع کرده و به خبرنگاران، گفتند: لازم است به بهانه تغییر مدیریت ورزش و جوانان استان نکاتی را بیان و به گوش مدیر کل جدید برسانیم.
یکی از این ورزشکاران با بیان اینکه مدیریت در استان ما کار پیچیده‌ای نیست، افزود: اما همین امر ساده نیاز به مدیری در سطوح ادراکی، فنی دارد که در کمال جدیت بتواند بصورت کاملا مستقل و بدور از زد و بندهای سیاسی تصمیم‌گیری کند.
وی با تاکید بر تعظیم نکردن مدیران در برابر خواسته‌های نامعقول سیاسیون، یادآور شد: مدیران باید به فکر رشد و ایجاد انگیزه و تنوع بهتر در زندگی ورزشکاران و جوانان باشند.
یکی دیگر از ورزشکاران، حال و روز کنونی ورزش کهگیلویه و بویراحمد را بحرانی عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات مهم و قابل توجهی مانند بی توجهی به وضعیت قهرمانی، نگهداری از اماکن ورزشی، وضعیت هیات‌های ورزشی، عدم برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف ورزشی در این حوزه وجود دارد.
وی، عدم ارتباط مناسب با دیگر دستگاه‌ها، عدم وجود پایگاه قهرمانی در شهرستان‌ها و عدم شایسته سالاری در حوزه‌های داخلی اداره کل ورزش و جوانان را از دیگر مشکلات موجود بیان کرد و یادآور شد: وجود این مشکلات باعث شده تا کار کردن در این مقطع مشکل شود و قطعا باز کردن این گره کور نیازمند مدیری مستقل و باتدبیر است.
این ورزشکاران ضمن اعلام همکاری و حمایت از مدیر کل جدید ورزش و جوانان از وی خواستند آستین‌ها را بالا زده و با به حرکت درآوردن چرخ ایستاده ورزش استان، آن را به جایگاه واقعی و شایسته خود در سطح ملی و بالاتر برساند.
ما نیز امیدواریم مدیر جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از جناح و باندبازی تنها در راه توسعه و ترقی ورزش این استان قدم برداشته، چراغی رو به طلوعی دوباره باشد و لبخندی برای آغازی نو....
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1