تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۱۶۴۷۴

نیاز به عفاف در جامعه بیشتر احساس می شود

۲
۰
کبنا ؛جلسه کارگروه بانوان وخانواده ی شهرستان بویراحمد ظهر امروز به ریاست فرماندار و با حضور کارشناسان امور بانوان ادارات و جمعی از بانوان شهرستان برگزارشد._mg_8457
سید محمد کاظم نظری در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: امیدواریم در عمل بین اقشار ومذاهب مختلف در ایران اسلامی به وحدت برسیم، هرچند که بعضی از سیاست مداران و سیاست گذاران به جای وحدت، در مسیر دیگری قدم گذاشته اند.
فرماندار شهرستان بویراحمد در پاسخ به اظهارات حاضران مبنی بر جایگاه زنان در جامعه با اشاره به موضوع جلسه عنوان کرد: با همه ی مباحث مطرح شده در این جلسه، توقع شخص من بیشتر از مواردی بود که مطرح شد ولازم است زنان در عرصه های مختلف اجتماعی نمود وظهور بیشتری داشته باشند.
رئیس کارگروه بانوان وخانواده شهرستان با تاکید بر خودباوری زنان در جامعه امروزی گفت: شاید به دلیل شرم حضور، زنان در فضای مجازی حضور پر رنگ تری از خود نشان می دهند ولی بانوان باید با تکیه بر خود باوری، حضورشان در ادارات وجامعه به اندازه ی مردان احساس شود.
نظری با اشاره به جایگاه زنان در نظام اسلامی اظهارکرد: زنان با توجه به نقش های مختلف اجتماعی که در جامعه ایفا می کنند، از جایگاه بالایی برخوردارند و این فرهنگ قابل احترام وپذیرش است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به مشکلات جامعه بانوان گفت: زنان هم با مطالبه گری به صورت منسجم، مثل بقیه ی اقشار مطالبه گر جامعه، می توانند احقاق حق کنند؛ چرا که تجربه نشان داده است معمولا دولتها ونظام های سیاسی، پیرو مطالبات مردم هستند.
رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد از مسئولان امور بانوان ادارات خواست با برنامه ریزی در حوزه های مختلف اجتماعی مثل بانوان وحوزه ی بهداشت، سلامت زنان، نقش زنان در کاهش آسیب های اجتماعی، زنان وخانواده... اقدام وبصورت عملی در حوزه ی توانمندی زنان گام برداشته شود.
فرماندار بحث حجاب وعفاف زنان را مهم برشمرد وگفت: متاسفانه این بحث در بعضی مواقع در دستور العملها ی اجباری خلاصه می شود وفقط سخت گیری برای حجاب در دستور کار قرار می گیرد، در حالی که شاید نیاز به عفاف در جامعه ی امروز بیشتر احساس می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی خانم های مسوول وکارمندباحجاب وبدون آرایش وساده پوش باشند،باقی خانم های خانه دارازآنهاالگومیگیرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به وضعیت حجاب رسیدگی کرد
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1