تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۲۱۶۴۷۰

چند نکته پیرامون استخدام‌های فله‌ای جهت اطلاع رئیس سازمان بازرسی

۳۰
۰
کبنا ؛رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنطوری که در رسانه در باره استخدام‌ها صحبت شده را تائید نمی‌کنم.
سید مهدی تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کبنا نیوز با اشاره به خبر استخدام‌های فله‌ای، اظهار کرد: در جلسه‌ای که در استانداری داشتیم، قرار شد این مسئله بررسی شود، اما کلیات خبر استخدام‌های بدون ضوابط را آنطوری که در رسانه‌ها آمده را تائید نمی‌کنم.
وی تاکید کرد: خبر استخدام‌ها را به این صورت که در رسانه‌ها آمده است، تائید نمی‌کنم.
تقوی ادامه داد: اگر موارد تخلفی باشد، وظیفه ما گزارش به مراجع ذیصلاح است.
رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ سال استخدام رسمی در کشور نداشتیم.
تقوی در پاسخ به این سئوال که فردی را برای او بیمه، بیمه بیکاری و تحت عنوان‌های مختلف بکار می‌گیرند، در ‌‌نهایت او استخدام می‌شود، اظهار کرد: اگر شخصی از طرف یک شرکت خصوصی وارد شود تا شرکت دولتی زمین تا آسمان فرق دارد.
ذکر چند نکته جهت اطلاع رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد؛
۱- سازمان بازرسی به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری و در اجرای اصل ۱۷۴ تشکیل گردیده، لذا، اگر قانون به مدیری اجاره داده تا ۱۰ درصد از پست‌های سازمانی خود را بکار بگیرد، آیا به او هم اجازه داده که صرفاً آن افراد مورد نظر را بر اساس رابطه بازی، آشنابازی، فامیلی و صرفاً از بین بستگان و یا سفارش صاحب نفوذان بکار بگیرد. کافی است رئیس محترم سازمان نظر مردم و جوانان را در این رابطه جویا شود.
۲- برخی مدیران در بکارگیری نیرو‌ها شایسته سالاری را مدنظر قرار نداده‌اند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر «عدالت محوری در جذب، استخدام و ارتقاء نیرو‌ها» و «بهبود معیار‌ها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای» را رعایت نکرده‌اند و تنها سلیقه‌ای عمل کرده‌اند.
۳-مدیران افرادی را تنها سلیقه‌ای، سفارشی و آشنابازی به شکل‌های قرارداد کار موقت، معین و... بکار می‌گیرند و برای آن‌ها بیمه، بیمه بیکاری و بر حسب قانون کار حقوقشان حساب و از طرفی پست سازمانی اشغال می‌شود و همانطور که می‌دانید این مدیران هیچ‌گاه برای کنار گذاشتن آن‌ها تلاش نمی‌کنند بلکه برای استمرار کارشان همت می‌گمارند و اینطوری است که فرصت برابر برای همه جوانان فارغ‌التحصیل، توانمند و شایسته فراهم نمی‌شود.
۴- تنها ورود جوانان فارغ‌التحصیل به ادارات کهگیلویه و بویراحمد به شیوه‌های ذکر شده است بنا بر این باید فرصت برابر برای همه بر اساس عدالت ایجاد شود.
۵-اکنون که این استان از نداشتن کارخانه‌های بزرگ و نبود زمینه‌های کار و اشتغال جوانان رنج می‌برد و اگر مدیران فرصتی برای استخدام و بکارگیری افرادی را دارد، این فرصت را در اختیار همه بگذارند.
۶- نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید و رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه مردم و جوانان این مرز و بوم است و حقوق افرادی که بر اساس آشنابازی و پارتی‌بازی به هر شکلی که استخدام می‌شود از بیت‌المال پرداخت می‌گردد، بنا بر این باید عدالت در این خصوص رعایت شود.
۷- این مدیران در واقع با این کار، عمل ناپسند پارتی‌بازی و رابطه‌بازی را ترویج می‌دهند و افرادی که با رابطه‌بازی به کار گرفته می‌شوند از وجدان کاری بالایی برخوردار نیستند و یاد می‌گیرند که پارتی‌بازی کنند.
۸- از حضرتعالی، مدیرکل متعهد دادگستری استان به همراه دادستان مقتدر مرکز استان که به شدت از خویشاوند سالاری، کارهای سلیقه‌ای، قصور در حفاظت از حقوق عمومی مردم در این استان نگرانند، با یک اقدام صریح، سریع و قاطع گزارش شفاف مسؤلین اداری را خواستار شده و البته با معرفی و اخراج متخلفان، یک بار برای همیشه تکلیف این مردم ولایتمدار را با این سنت غلط و نامیمون مشخص کنند.
۹- جهت یادآوری حضرتعالی برخی از سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری: ماده۲ عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی/ ماده۳ بهبود معیار‌ها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرشهای سلیقه‌ای وغیرحرفه‌ای. / ماده ۴ دانش گرایی و شایسته سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران. / ماده ۱۹ زمینه سازی برای جذب و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در نظام اداری. و …
نام شما

آدرس ايميل شما

شرکت گازاستان
Iran, Islamic Republic of
این همه استخدام فامیلی واقعا دیگه مدرک میخواد پس دیگه نمیخواد بررسی کنیم وبذاریم هرجور مدیران ومعاونین همینطور مث سابق نیرو بگیرن وجوری میشه که وقتی اسم ... فرد میگی ۱۰ نفر سربرمیگردونن و بعدش هم مظلومانه حرف میزنن که اصلا اتفاقی نیفتاده و همین مدیران رابطه باز وفامیلی در جایگاههای دیگه ارتقا پیدا مکنن و سازمانهای نظارتی وقضائی دست رو دست نشستن مث مدیر گاز که الان رفته نفت کجاست عدالت خداوکیلی که اقوامشو بکارگیری کرد حالا اینجا برداشتن مهم نیست یه جای بالاتر تاسف داره تاسف تاسف برانگیزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افسوس
Iran, Islamic Republic of
//////////////چنین حرفی زدند وگرنه نیروی قراردادی که با پارتی و آشنا بازی میره سر کار خلاف نبست اگه ایشون میخواست جلوی تخلف رو بگیر میگرفت حالا انکارش خیلی طبیعیه
آ
Iran, Islamic Republic of
اگه رو شما حساب میکردن که نیروی اینجوری پارتی آشنا دوستی و قومی هرچی که بگید جذب نمیکردند حالا تکذیب شما که بعید نیست برای ما قطعا حساب نمیکنن رو شما که اینکارو میکنن ما هم کسایی که کم کاری میکنن واگذارشون میکنیم به خدا و بس
نسیم
Iran, Islamic Republic of
جناب تقوی //////////ن حق این همه جوان به گردن شماوامثال شمامسئولینه //
کارشناس
Romania
اولا اگر سازمان بازرسی بخواه قضیه را سر سری بگیره واقعا بعیده . مطمئن باشیم که در آینده اوضاع ادارات در این استان هر که به هرکه می شه و به غیر از عقده ای کردن مردم و نا امیدی مردم از انقلاب چیزی را بدنبال نداره که آن وقت در محضر عدل الهی همه مرتبطین پاسخگو هستیم . ثانیا مدیرکل محترم بازرسی که صحت موضوع را تایید نموده و لی شدت آن را رد کرده یعنی این خبرها ۱۰۰ درصد درست نبوده ۷۰ درصدش صحت داره . همین جا هم از محضر ایشون سپاسگزاریم و خدمت این عزیز عرض می کنیم آخه مگه ۱۰ درصد پارتی بازی فقط در حوزه بکار گیری نیرو آنهم در یک استان محروم که تنها امید جوانان فقیر و بیکار . کار اداری است کم است تا برسد به ۷۰ درصد .ثالثا . سازمان بازرسی نباید از این برنامه بودجه سئوال کند شما چرا و با چه انگیزه ای هرچه نیرو این دستگاه تازه احیا شده اعم از جدید الاستخدام . مامور . انتقالی نیاز داره فقط سلیقه ای بکار می گیری . آخه مگه چاروسا . دیشموک . لوداب و . . .سهمی در این انقلاب و استان ندارند.و آیا این آقا مدیر می داند که علت انحلال برنامه بودجه در گذشته همین شبهه گلوگاهی و باجگیری آن در گذشته بود و نباید همون شیوه دوباره تکرار بشه که دوباره بخشی از جامعه همون ذهنیت را پیداکنند . وانگهی برنامه و بودجه نباید طوری عمل کند که زحمت مجموعه دادگستری زیاد شود چون باید نه تنها خودش عامل باشد بلکه یک ناظر امین و جدی باشد تا این فرض پیش نیاید که هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک . رابعا انتظار داریم بازرسی گفته دو منبع حقوقی .حقیقی و قانونی مهم را برای مردم روشن کند ۱_ نماینده گچساران که به قولی از کمیسیون های حساس مجلس را مسئولیت داره که گفته زمین ۵۰ میلیاردی حتی شاید اتفاق چند سال پیش هم که باشد در این استان به کسی داده اند ۲_ مدیرکل محترم . مقتدر و متعهد دادگستری که خدا ایشان را به سلامت دارد چون مردم کاملا تنهایی و اقتدار ایشان را در حساسیت این خلاف ها را متوجه هستند . حتی سال گذشته که مردم فکر نمی کردند استان اینگونه رها شده اعتراض از یک جاده هزینه بر اختصاصی نمود . لطفا سازمان بازرسی نتیجه همین ۲ گزارش مهم و اساسی را برای مردم روشن فرماید . ضمن اینکه قصور نماینده ///بعنوان مطلع از یک تخلف بزرگ و مسئولیت حساسش در این نظام را و بی تفاوتی اش را در خصوص این جرم درد آور را به حساب همون سوگند نمایندگی اش واگذار می نمایند و به این برادر مسئول گفته می شود اگر جنابعالی با این جایگاه رفیع نسبت به تضییع شدن اموال عمومی بی تفاوت باشی پس چه انتظاری از مردم عادی که صدایشان را کسی نمی شنود و مضافا اعترافات معاون سابق جهاد کشاورزی را هم به حساب شریک جرم بودن خودش و طمع بر سر تقسیم غنائم می دانیم و متفاوت از این دو گزارش که پیگیری کفته های آن به تشخیص بازرس محترم کل استان . علی ایحال آرزوی توفیق داریم برای همه مبارزین با تخلف و تقلب در این جامعه از همه تا سازمان بازرسی . منتظر بر گرداندن حق فقیر مردم توسط نیروهای جدی. و متدین بازرسی هستیم .ان شا الله عبرتی گردد برای حداقل یک دهه ای در استان .چون اگر مردم. رسانه ها و دستگا های نظارتی غافل شوند دوباره ۵ سال دیگر از این بدتر می شود . انشاالله جا یابی پروژه های عمرانی .به صرفه بودن آنها در هر نقطه ای. نحوه واکذاری آنها. تسهیلات بانکی در استان چنان نظارت شود که نیاز به ورود رسانه ها در آینده نباشیم . آمین یا رب العالمین .
کارشناس
Romania
اولا اگر سازمان بازرسی بخواه قضیه را سر سری بگیره واقعا بعیده . مطمئن باشیم که در آینده اوضاع ادارات در این استان هر که به هرکه می شه و به غیر از عقده ای کردن مردم و نا امیدی مردم از انقلاب چیزی را بدنبال نداره که آن وقت در محضر عدل الهی همه مرتبطین پاسخگو هستیم . ثانیا مدیرکل محترم بازرسی که صحت موضوع را تایید نموده و لی شدت آن را رد کرده یعنی این خبرها ۱۰۰ درصد درست نبوده ۷۰ درصدش صحت داره . همین جا هم از محضر ایشون سپاسگزاریم و خدمت این عزیز عرض می کنیم آخه مگه ۱۰ درصد پارتی بازی فقط در حوزه بکار گیری نیرو آنهم در یک استان محروم که تنها امید جوانان فقیر و بیکار . کار اداری است کم است تا برسد به ۷۰ درصد .ثالثا . سازمان بازرسی نباید از این برنامه بودجه سئوال کند شما چرا و با چه انگیزه ای هرچه نیرو این دستگاه تازه احیا شده اعم از جدید الاستخدام . مامور . انتقالی نیاز داره فقط سلیقه ای بکار می گیری . آخه مگه چاروسا . دیشموک . لوداب و . . .سهمی در این انقلاب و استان ندارند.و آیا این آقا مدیر می داند که علت انحلال برنامه بودجه در گذشته همین شبهه گلوگاهی و باجگیری آن در گذشته بود و نباید همون شیوه دوباره تکرار بشه که دوباره بخشی از جامعه همون ذهنیت را پیداکنند . وانگهی برنامه و بودجه نباید طوری عمل کند که زحمت مجموعه دادگستری زیاد شود چون باید نه تنها خودش عامل باشد بلکه یک ناظر امین و جدی باشد تا این فرض پیش نیاید که هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک . رابعا انتظار داریم بازرسی گفته دو منبع حقوقی .حقیقی و قانونی مهم را برای مردم روشن کند ۱_ نماینده گچساران که به قولی از کمیسیون های حساس مجلس را مسئولیت داره که گفته زمین ۵۰ میلیاردی حتی شاید اتفاق چند سال پیش هم که باشد در این استان به کسی داده اند ۲_ مدیرکل محترم . مقتدر و متعهد دادگستری که خدا ایشان را به سلامت دارد چون مردم کاملا تنهایی و اقتدار ایشان را در حساسیت این خلاف ها را متوجه هستند . حتی سال گذشته که مردم فکر نمی کردند استان اینگونه رها شده اعتراض از یک جاده هزینه بر اختصاصی نمود . لطفا سازمان بازرسی نتیجه همین ۲ گزارش مهم و اساسی را برای مردم روشن فرماید . ضمن اینکه قصور نماینده ///بعنوان مطلع از یک تخلف بزرگ و مسئولیت حساسش در این نظام را و بی تفاوتی اش را در خصوص این جرم درد آور را به حساب همون سوگند نمایندگی اش واگذار می نمایند و به این برادر مسئول گفته می شود اگر جنابعالی با این جایگاه رفیع نسبت به تضییع شدن اموال عمومی بی تفاوت باشی پس چه انتظاری از مردم عادی که صدایشان را کسی نمی شنود و مضافا اعترافات معاون سابق جهاد کشاورزی را هم به حساب شریک جرم بودن خودش و طمع بر سر تقسیم غنائم می دانیم و متفاوت از این دو گزارش که پیگیری کفته های آن به تشخیص بازرس محترم کل استان . علی ایحال آرزوی توفیق داریم برای همه مبارزین با تخلف و تقلب در این جامعه از همه تا سازمان بازرسی . منتظر بر گرداندن حق فقیر مردم توسط نیروهای جدی. و متدین بازرسی هستیم .ان شا الله عبرتی گردد برای حداقل یک دهه ای در استان .چون اگر مردم. رسانه ها و دستگا های نظارتی غافل شوند دوباره ۵ سال دیگر از این بدتر می شود . انشاالله جا یابی پروژه های عمرانی .به صرفه بودن آنها در هر نقطه ای. نحوه واکذاری آنها. تسهیلات بانکی در استان چنان نظارت شود که نیاز به ورود رسانه ها در آینده نباشیم . آمین یا رب العالمین .
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
/ خبر نداری برادر بالغ بر ۲۰۰ نفر در جهاد کشاورزی استخدام شدن که اخیرا آقای ویسی معاون وقت گوهرگانی به صراحت اعلام کرد که تخلف کردیم و افرادی رو که مدیر کل میخواست قبول کردیم علی رغم اینکه حق با کسان دیگری بوده وضع این استان از روزی خراب شده که ///
Iran, Islamic Republic of
درتایید مطالب بالا خدا را گواه می گیرم حداقل یکی از مواردی که برخی از مردم شهر یاسوج را به خیابانها اورد بر علیه رژیم گذشته بورسیه چند نفر مهندس رشته کشاورزی بود در دانشگاهها ،گرچه این موضوع حق این افراد منطقه محروم بود ولی چون از کانال قوم وقبیله بازی وجناحی صورت گرفته بود با روح پاک وبی الایش مردم شیعه وعشایر پاک نهاد این استان مغایرت داشت لذا شمارا به خدا جلوی این اقدامات خودسرانه وتوجیح گران خیره سر را بگیرید بعد از سی سال خدمت به حرمت این انقلاب مقدس وخون ارزشمند شهدا در هیچ صحنه ای نه در خفا ونه در اشکار حاظر به ضایع ساختن حقوق همشهریانم نگردیدم
Iran, Islamic Republic of
جناب تقوی عزیز همین مدیران اول بستگانشان رابه صورت خدماتی ازطریق شرکتهای خدماتی وارد اداره ویاسازمان میکنند بعد هم قرارداد معین ودراخرهم پیمانی یا رسمی .. بنده هیچ وقت شغل اداری را انتخاب نکردم ونمیکنم فقط ازاینکه شاهد این همه بی عدالتی هستم دارم رنج میبرم تورا بخدا و به خون شهدا قسمتان میدهیم ک جلوی این بی عدالتیها را بگیرید . از زحمات جنابعالی هم تشکر میکنم
k
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا
Iran, Islamic Republic of
کمایی غلط بهت امار دادن حالت گرفته میشه اخ من جونم
Iran, Islamic Republic of
استخدامی شکل نگرفته و یه عده میخان استان را به آشوب بکشند و مردم را از نظام ناامید کنند... دستگاههای امنیتی و نظارتی حواس شان باشد چون این توطئه دشمنان این مملکت است
علي
United Kingdom
سایت خوبی دارید
تاسف
Iran, Islamic Republic of
کافی است جهاد کشاورزی بررسی شود همه چیز معلوم می شود از ع..ها دختر برادر گ... تا ع... ها پسر عمو تا ف... گ.. تا ب... ها تا و... ها وتا ا... م... م... ها و....همه بیانگر فامیل بازی هاست.
Iran, Islamic Republic of
پیگیری وبرخورد جدیت وقاطعیت در اجرای قانون دراین استان لازم است .ممکن است بعضی توحیه نمایند وزیر بارقانون نروند.
Iran, Islamic Republic of
این هم از بازرسی استانمون استان کهگیلویه وبویراحمد
از دوحالت خارج نیست :یا مدیر کل بازرسی استان کاملا بررسی کرده وبه این نتیجه رسیده اند این طور که رسانه ها نوشته اند ومردم می گویند نیست یا بررسی انجام نگرفته وگفته ایشان فقط پیش داوری است که در هر دو صورت جای بسی تأسف است
کارگر
Iran, Islamic Republic of
من هم میخوام شرکتی برم سر کار باید کجا برم اگر ادارات تعهدی ندارن
کارمندیدر جواب
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای ناشناس من خودم کارمند یکی از ادارات میباشم و شاهد این استخدامها هستم که بدون ضابطه و فامیلی جذب میشن و جالب اینه که اصلا احساس مسولیت نمیکنند و چون پارتی دارند کار نمیکنند و کسی هم جرات نداره بهشون حرف بزنه چون فامیل مدیرانند.خواهش میکنم اینو دیگه توطعه دشمنان نگذاریم واقعیته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از سازمان بازرسی خواهش میکتم یه سری به اداره کل امور مالیاتی استان و شهرستانهای تابعه یه سری بزنید ببینید چه خبره و چقدر .. گرفته
بصیر
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم با عرض پوزش باید عرض کنم یا خبر نداری .یا داری سر کارمون میزاری
که احتمالا اولی درسته
صفا
Netherlands
سلام اگر گزارش رسانه ها در باره چند دستگاه دروغه دقیق اعلام کنند کدومش درست نبوده واگر برخی درست بوده هم سازمان بازرسی اعلام کند.اینجوری که کلی میگن ظلمه به مردم
اکبر
Iran, Islamic Republic of
به داد من نیز برسید تحصیلکرده بیکار.رییس بهزیستی ////تمام اقوام درجه یک را مشغول کرده.اینها ظلم در حق ماست.
دوست شما
Iran, Islamic Republic of
برادر جهاد کشاورزی هیچ شرکت برق داغون ایکنه ///فامیل ///داره آورده تو شرکت برق انگار این ///
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما میگب پارتی بازی در ادارات واستخدام های رابطه ای صحت ندارد وای به احوال همه ماها . برادر عزیز اینطوری حرف نزن . مردم زیرکتر از این حرفا هستند.
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
سیاست جناب آ.. ، مدارا کردن در همه امور است و متسفأنه در طول مسئولیت ایشان ، از وی اقتداری مشاهده نشد !!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
افرادی که در ادارات و سازمان ها این گونه خبر ها و جو سازی می کنند آیا واقعه دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستند ، این افراد چگونه می توانند اطلاعات مربوط به هر سازمان را در اختیار بقیه بگذارند آیا آنها جای اعتماد کردن را می گزارتد.....
Iran, Islamic Republic of
این خبرها و هوچیگری های به اصطلاح اهالی رسانه تماما برای تخریب مدیران دولت تدبیر و امید می باشند
ولی کلور هم دستونه نیگره
باور کنید
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
مگه داد این ملت تا الان به جایی رسیه؟؟؟؟؟؟
نمونه ش اعتراض پرسنل شرکت نفت
یا واضح تر ازهمه اعتراض پرسنل اداره ی برق جلوی شخص وزیر نیرو.
آیا این اعتراضات به جایی رسید؟؟؟؟؟
همه برای کارهاشون بهانه و توجیه دارند
Iran, Islamic Republic of
lمهمتر از همه سازمان برنامه و بودجه ای ایگره
رضا
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه ساز مان بازرسی جذب این نیروها به صورت شرکتی و طرحی می باشد بعد اگر ساز مان بازرسی نظارت دارد چرا پی گیر احکام صادره قطعی توسط دادگاه رادر خصوص منطقه دشت گز پی گیری نمی کند پس ما سر کاریم هر کس به طریقی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1