تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۲۱۶۳۹۸

قوم‌گرایی آفت کهگیلویه است / لکه ننگی بر پیشانی دهدشت

۳
۰
کبنا ؛ 
جوانان کهگیلویه در نشست صمیمی با فرمانداری این شهرستان انتقاد‌ها و راهکارهای برون رفت از محرومیت را در این نشست ارائه دادند.
یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان کهگیلویه در این نشست انتخاب مدیران بر اساس قوم گرایی بوده و آن‌ها معتقد هستند برای پیشرفت و توسعه باید این دیدگاه از سوی مدیران استانی و شهرستانی کنار گذاشته شود.
این جوانان کهگیلویه، همسو نبودن برخی از مدیران با فرمانداری و دولت را یکی دیگر از عوامل توسعه نیافتگی این شهرستان ذکر کردند.
یکی از مطالبات به حق جوانان کهگیلویه در این نشست، نامناسب بودن فضای شهری بوده که خواستار توجه مسئولان به این امر مهم شدند.
آنان با اشاره به اینکه دیار بلادشاپور از قدمت تاریخی دیرینه‌ای برخوردار است، گفتند: سهل انگاری مسئولان شهرداری این شهر سبب شده شهری بی‌روح و کثیف داشته باشیم.
این جوانان ورودی‌های شهر دهدشت را لکه ننگی بر پیشانی کهگیلویه دانستند و تکمیل آن را از فرمانداری این شهرستان خواستار شدند.
وضعیت نامناسب فضای سبز شهری، بی‌توجهی به شهر تاریخی بلاد شاپور، حمایت نکردن از سرمایه گذاران برای توسعه شهرستان، سلیقه‌ای عمل کردن شهرداری در واگذاری اماکن به افراد خاص و توسعه نیافتن زیرساخت‌های فرهنگی از دیگر دغدغه‌های اصلی جوانان با فرماندار کهگیلویه بوده است.
فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست یکی از اولویت‌های اصلی فرمانداری را توجه به قشر جوان دانست و گفت: نقدهای منصفانه جوانان راهکاری مناسب برای برون رفت از مشکلات خواهد بود.
علی پوزش با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید طرحهای عمرانی خوبی در سطح شهرستان اجرا و یا در حال اجرا است، اظهار داشت: تعدادی از طرح‌ها نیز به دلیل کمبود اعتبار راکد ماندند.
وی با تائید بر سهل انگاری شهرداری و شورای شهر دهدشت در عدم ساماندهی فضای شهری اظهارداشت: باید شهرداری در کمترین زمان ممکن با تلاش بیشتری نسبت به ساماندهی و پاکسازی فضای شهری اقدامات لازم را انجام دهد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به نقش مهم سرمایه گذاران در توسعه افزود: سرمایه گذاران زیادی از این شهرستان بازدید و به دلایل مختلف حاضر به سرمایه گذاری نیستند.
پوزش تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی برای توسعه شهرستان از اولویت‌های اصلی فرماندار خواهد بود.
مصوب شد در پایان این نشست جوانان شهرستان به صورت مستمر در طول سال دیدار با فرماندار کهگیلویه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عبود
Iran, Islamic Republic of
دردو بر فرماندار فهیم کهگیلویه انصافا تلاشگر و محبوب و مردمی است
نوید
Iran, Islamic Republic of
شهردار عملکردش رضایت بخشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایشافکرایکنیت مرکزاستان قوم گرایی نیاره مثل خره افتایه وجونش
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1