تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۲۱۶۲۹۶

بیانیه دفتر نماینده کهگیلویه در خصوص اتفاقات اخیر؛ برای آقای موحد احترام قائل هستیم

۶
۰
کبنا ؛بعد از انتشار برخی مطالب در رسانه‌ها، دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ بیانیه‌ای منتشر کرد.
بیانیه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
رسالت رسانه اطلاع رسانی درست، دقیق و امانتداری توأم با صداقت در نقل سخنان و نقد سازنده جهت تنویر افکار عمومی است، بنابراین با توجه به گسترش تکنولوژی و ارتباطات فضاهای مجازی، رسالت اصحاب رسانه سنگین‌تر و لزوم امانت داری و صداقت در انتقال اطلاعات ضروری می‌باشد. در روزهای اخیر مواردی منتشر شد که باعث التهاب جامعه و موجبات نگرانی همشهریان گردیده است که در خصوص موارد منتشره در فضای مجازی و سایت‌ها جهت تنویر افکار عمومی و رفع ابهامات موارد ذیل قابل ذکر است.
۱-مهندس عدل هاشمی‌پور به عنوان سرباز ولایت و فرزند نظام جمهوری اسلامی در قول و عمل همواره در خط راستین انقلاب و رهبری معظم، خدمتگزاری صادق و بی‌ریا در عرصه‌های گوناگون منشأ خدمات گسترده بوده و اکنون در کسوت نمایندگی مردم در مجلس مشغول انجام وظیفه می‌باشد.
۲- روحانیت معظم به عنوان ارکان و ستون اصلی ورود و پیروزی آقای عدل هاشمی در انتخابات بوده و همچنان درخط مستقیم ادامه مسیر در چارچوب نظام اسلامی مصمم می‌باشد. درهمین راستا وجود با برکت آمیر احمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه و حمایت همه جانبه، تعامل و هماهنگی با حضرت آیه الله ملک حسینی و انتخاب سید عبدالله دانشی مدرس حوزه و دانشگاه بعنوان مسئول و مشاور فرهنگی نماینده دلیل محکمی بر جایگاه رفیع روحانیت در جریان سیاسی عدل هاشمی‌پور می‌باشد.
۳- با افتخار اعلام می‌کنیم برای حاج آقا موحد به عنوان نماینده اسبق احترام خاص قائل هستیم و هرگز هتک حرمت نکرده و نخواهیم کرد و هرآنچه بعضا در قالب مقاله و جوابیه نوشته شده به ضرورت و بیان شمه‌ای از عملکرد نماینده فعلی با رعایت موازین و اصول اخلاقی بوده که لاجرم برداشت‌ها و نقد گذشته از سوی خوانندگان را بهمراه داشته است.
۴- به حضرت آمیراحمد تقوی و حضرت آیه الله ملک حسینی نامه نگاری شده و با صراحت بیان شده «چنانچه در این خصوص بصورت شفاف موضع اتخاذ نکنید باعث بدنامی منطقه در سطح کشور و پایین آمدن شأن والای روحانیت در این استان خواهید شد»!!! ما هم از ورود این عزیزان و شورای فرهنگ عمومی، شورای نظارت٬ مسئولان محترم ارشاد و نیروهای امنیتی به موضوع جهت شفافیت٬ کنترل و نظارت استقبال می‌کنیم.
۵- با صراحت اعلام می‌کنیم که در حهت اصلاح امور، پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه از نقد سازنده و پیشنهادات سازنده نخبگان٬ دانشگاهیان و سلایق مختلف سیاسی با کمال میل استقبال می‌کنیم.
۷- درپایان ضمن سپاسگزاری و توفیق برای زحمت کشان عرصه خبر و اصلاع رسانی اعلام می‌کنیم که این دفتر در قبال هرآنچه به حمایت از نماینده و نقد مخالفین و منتقدین از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی نگاشته و منتشر می‌شود هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و تنها مرجع رسمی انتشار مطالب و جوابیه‌ها صرفا از طریق کانال نماینده مردم در مجلس (telegram. me/haj_adal) به اطلاع عموم می‌رسد. توفیق همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی خصوصا فعالان صدیق عرصه رسانه را از خدای سبحان مسئلت داریم.
دفتر ارتباطات مردمی مهندس عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
۹۵/۹/۲۳
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما نوشتید عدل هاشمی بعد به نقل از ملک حسینی بیانیه زده اید.
امید
Iran, Islamic Republic of
برو کار عمرانی انجام بده هرروز تو این سایت چی میخوای
عبود
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال بهزیستی بکن اقای هاشمی عزیز و از وعده هایتان غافل نشوید که فرمودید ما کار باندی وجناحی نمیکنیم لذا از نیروی کار امد و متخصص استفاده کنید با تشکر از شما و سایت کبنا نیوز
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
هااااااا درستتتتتت
رضا
Iran, Islamic Republic of
................................................
محمد علوی اصل
Iran, Islamic Republic of
من در عجبم چرا هنوز عده ای از موحد حراس دارند؟؟!!!
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1