تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۱۵۹۲۰

آب پل را برد و مردم سرگردان (+عکس)

۰
کبنا ؛عضو شورای روستای پاراه اردشیر از تخریب پل این روستا بر اثر بارندگی خبر داد و گفت: برای حل مشکل روستا بین دو اداره راهداری و مسکن سرگردانیم.
حسین جعفری نیکو عضو شورای روستای پاراه اردشیر و عضو شورای بخش ممبی از سرگردانی اهالی روستا بین دو اداره راهداری و بنیاد مسکن خبر داد.
pol
وی در خصوص جزئیات این خبر افزود: بنده چندین بار به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه نمودم که قبلا مقداری لوله آب راه بتنی جهت ایجاد پل لوله‌ای روستا از اداره راه و شهرسازی سابق دریافت نمودیم و در محل آبراه جاسازی شد تا روستائیان به هنگام بارندگی مشکلی جهت تردد نداشته باشند اما در بارندگی اخیر پل لوله‌ای تخریب گردید.
جعفری نیکو تصریح کرد: جهت بهسازی مجدد به اداره راهداری مراجعه کردم اما مدیر اداره در پاسخ گفت که موضوع در حیطه شرح وظایف بنیاد مسکن می‌باشد و مسئول اداره بنیاد مسکن هم اعلام کرد که موضوع در حوزه اختیارات راهداریست.

عضو شورای روستای پاراه اردشیر در پایان گفت: تاکنون کسی اقدامی جهت مرمت راه روستائی ما انجام نداد و مردم روستای ما در سرگردانی بین دو اداره به سر می‌برند که انتظار داریم با توجه به بارندگی‌های پیش رو، مسئولان شهرستان هر چه سریع‌تر این موضوع راحل کنند.
گفتنی است روستای پاراه اردشیر از روستاهای تابعه بخش ممبی شهرستان بهمئی می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1