تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۲۱۵۸۴۷

موحد مشروطی دانشگاه خدمت به کهگیلویه است

۸۲
۰
کبنا ؛سید رحمت الله خادمیkhadmi-rahmat
آنکس قلمش انسانی است که از روی انصاف بنویسد. (امام خمینی (رض))
کهگیلویه از دیر باز موطن مردمی بوده که به وفای به عهد وصداقت درگفتار وکردار شناخته می‌شده‌اند. این خصائل اخلاقی شایسته تا آنجا که حافظه تاریخی یاریمان می‌دهد همواره همراه و عجین کهگیلویه‌ای‌ها بوده.
اما این روز‌ها هرچه نگاه می‌کنی گاهی فقط سایه روشنی از آن همه خصائل وخصایص نیکو را می‌یابیم صدالبته غیرمنطقی است یک تعمیم کلی بدهیم اما دستکم زنگ خطر را می‌شود به صدا درآورد ویا شاید هم به صدا در آمده است.
باپیروزی نهضت دینی وانقلابی مردم ایران به رهبری امام خمینی طبعا بخشی از خرده فرهنگ‌های اجتماعی، فرهنگی دستخوش تغییر ویا شاید هم ترمیم شدند هرچند حتی در دوران ستم شاهی هم نقاطی مانند کهگیلویه فرهنگ غنی واصیل خویش را حفظ کرده ودر مدرنیته‌ی تهاجم آمیز آن زمان ذوب نگشتند.
واما بعد
باپیروزی سید محمد موحد در انتخابات سال ۱۳۷۱ وبه نوعی انتخاب فرزندی از خود کهگیلویه امید‌ها برای جهش سریع ومنطقی کهگیلویه برای همراهی با جریان توسعه‌ای پسا انقلاب چه از بعد تکنولوژیک وچه حتی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی بیش از گذشته شد، اما مع الاسف آنچه به شهادت تاریخ دستکم ۲۶ سال گذشته درتمام ابعاد وزمینه‌ها رخ داده نه تنها باعث پیشرفت وطلوع خورشید توسعه‌ی همه جانبه‌ی کهگیلویه نشده که سیاهی‌ای تاریک ودردآمیز از همه‌ی آنچه پسرفت و واپس ماندگی می‌نهند ش را بر شبهای کهگیلویه باعث شده است.
چنبره‌ی ۱۶ ساله‌ی موحد که در ادبیات سیاسی عده‌ای سناتور می‌خوانندش و مخالفین سناتور سوخته می‌دانند...
این روز‌ها که شهدپیروزی سردار امید وسازندگی همچنان شیرینی بخش کام مردم مورد ظلم قرار گرفته‌ی کهگیلویه است مطالبی در فضای رسانه‌ای واصطلاحا مجازی وخبری استان وبالطبع کهگیلویه عامدانه ویا شاید هم سهواً سعی در تلخ نمودن کام مردم دارد که حقیقتا جای تعجب والبته تامل دارد.
قدر مسلم تلاش‌های صادقانه‌ی حجت الاسلام بزرگواری فراموش کهگیلویه نمی‌شود چرا که مدیریت صادقانه، سربازانه وجهادی ایشان دستکم خاک سوخته‌ی کهگیلویه که ۱۶ سال ایدئولوژی واپس گرایی بایرش کرده بود را باتراکتور جهادی‌اش شخم زده وآماده‌اش کرده تا سردار سازندگی بذرش بیافشاند و سبزش کند انشاالله.
وحال که خورشید پیشرفت وتوسعه عجول‌تر از هر زمان دیگری از پشت نیر سربلند رخ نمایی می‌کند امید است که در درجه‌ی اول مسئولین ودر گامی دیگر سیاسیون، قلم بدستان چه عاریتی وچه حقیقت نویسان وهمه‌ی کسانی که تاثیر گذارند بر جهت دهی افکاری و فرهنگی و سیاسی در سنگر سازندگی حاج عدل هاشمی متحد و یکپارچه، سرباز صادق ومخلص پیشرفت و توسعه‌ی همه جانبه‌ی دیارمان شوند.
یقینا همه شهادت می‌دهند که سناتور سوخته آزمونش را پس داده آنهم بدبختانه به افتضاح‌ترین شکل ممکنش.
موحد مشروطی اخراجی دانشگاه خدمت به کهگیلویه است.
هر کهگیلویه‌ای واقع بینی به خوبی شهادت می‌دهد که حاصل ۱۶ سال مدیریت کلان ایشان بر کهگیلویه نتیجه‌ای جز پسرفت برای دیارمان نداشته و البته واپس گرایی ایشان متاسفانه همچنان در پستوی ذهن و رفتار طیف زیادی از همین مسئولین فعلی باقی مانده است که نیاز به هشدار جدی والبته اصلاح دارد.
همانگونه که چند پاراگراف قبل خاطرنشان شد بزرگواری بخشی از این سیاهی و تفکر را از بین برده است که البته ناکافی می‌باشد هر چند کمترین نتیجه‌اش خوشبختانه انتخاب تاریخی سردار هاشمی و نه‌ی باشکوه کهگیلویه ... بوده است.
اما مطمئنا سردار هاشمی علیرغم آنکه شخصیتی کاریزماتیک‌تر والبته دارای قدرت سازمانی وفکری به مراتب بیشتری از حاج آقای بزرگواری است کاردشوارتری برای اولاً تغییر رویه‌ی مدیریتی... و دوما اصلاح و ترمیم و یا شاید هم تقویت آن بخشی که در دوره‌ی بزرگواری تغییر داده شده است در پیش دارد حتی باوجود مدیریت شایسته سالارانه، فراحزبی، مردم محور وتوسعه‌ای ایشان.
در آخر امید است که فارغ از هرگونه تعلق وآرایش حزبی با تزریق نگاه‌های مثبت وافکار امیدبخش و روشن و آینده نگرانه دست به دست هم دهیم تا سردار حقیقی سازندگی در این سنگر نیز فتح الفتوحی دیگر را برایمان رقم بزند.
فان الله مع الصابرین
۲۱ /۰۹/ ۱۳۹۵
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
کبنا متآسفم که هر مطلبی رو .......
ایشون ادب که پیشکشش .ادبیات و حرمت قلم هم حالیش نیست.
محمدجهان
Iran, Islamic Republic of
خیلی //از زبان کهگیلویه حرف زدی
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
خادمی جان گل کاشتی
زبا نوشتی حرف دل مردم کهگیلویه بزرگ رو زدی
بابا موحد دیگه مهره سوخته شده
چرا نباید به این باور برسیم که موحد ها امتحان خودشون رو پس دادند؟
صمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای نویسنده
هرکس هستی اسمت مستعار یا اینکه اسم واقعیته ممنون هستیم از اینکگه جگر و دلشو داشتی که حقایق رو بازگو کردین ولی کو گوش شنوا؟
هاشمی بیچاره هرچقد هم که کار کنه میگن موحد کار کرد فقط
بیخیال برادر جان پیش خدا چه کسی سربلنده مهمه
Iran, Islamic Republic of
البته شاگرد بزگواری از . انتظار نیست غ..
سعیداز اهواز
Iran, Islamic Republic of
معلوم بود که فقط یک طرفه حرف زدی، ..هاشمی، موحد شخصیت فراموش نشدنی کهکیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف که ونین . حرف از امام رحنت الله علیه بزنذ ویا از سخنان پیامبر گونه امام با قلم.ر خود بنویسد ضمن آرزوی توفیق برای سردار هاشمی در سرتاسر استان از این ت..ف نسبت د.. به یک سید محترم نا احت مژ شوند وآقای سید حاجی محمد موحد از ذخایر استان می باشندشما از نمکخور های .ن هستید اگر کارایی برای مجلس نداشته باشد .. که نیست سید لولاد پیمبر به براذر دینی خود برای دنیای مردم به این سید ت.. راسبک شمرده ا
Iran, Islamic Republic of
دروود بر جناب خادمی...منصفانه نوشتی
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای رحمت اله خادمی ..تو که.ت و اظهار نظر نداری چرا درباره یه شخص بزرگ مقبول مردم . میگی. بدون شک شما هیچ گونه س..
کهگیلویه بزرگ
Europe
حسن ختامی بر .. نویسندگان ..
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای رسانه ای که برای بازار گرمی هرمطلبی را ولو سراسر توهین را منتشرمیکند.
موحد یه روحانی هستند و نسبت دادن ی.به ایشان یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
سالار
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی واقعاً . آدم باید موقع قلم برداشتن مودب باشه
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
.. اینکه لیاقت موحدرو ندارید، شما که اون زمان موحد نماینده شد . نداشتین کن ببینید کهگلویه حتی شبکه دوم تلویزیون هم تداشت، والان نشستی و ... ضمنا همونسردار م. برای شما خوبه ، شمایی که هنوز.. حرف زدن هم ..
...
Romania
درود بر اصلاح طلبان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چرا این حرفا را حداقل همین چن ماه پیش که موحد برا کهگیلویه نامزد مجلس شد نگفتی؟
عجب مردمی داریم واقعا حیف موحد که ..ا بخوان اصلا نامش را بر زبان بیاورن
واقعا جای .اره که موحد رو با بزرگواری ..
بابا موحد باحالی که چندین ساله مسولیتی نداره هنوز تو کشور از بزرگواری ونماینده فعلی بیشتر توان کار دارد
امید
Romania
موحد باعث وبانی اصلی عقب ماندگی کهگیلویه بوده است کسی که منکر این حقیقت باشد بینی وبین الله . بیش نیست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام-موحد هرکی باشد بد یا خوب م. یا سناتور ولی جناب آقای مدیر مسئول به شما اخطار می گردد که حق ندارید مطالبی را منتشر کنید که حاوی توهین به افراد باشد-قانون مطبوعات را یکبار مطالعه کنید می توان به جرم انتشار همین مطلب خودت و نویسنده را تحت تعقیب قرار داد-نقد آزاد است اما توهین ممنوع-قبل از شما سایت های دیگری همین راه رفتند و اکنون نامی از خودشان و سایتشان دیگر وجود ندارد
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
۱۶ سال کم بود. تمامی اینا بر حسب تعصبات قومی مطلب میفرستن ! تممی راک بیکار شدن با سوق اداره تامین اجتماعی کهگیلویه همگی از این مناطق هستن
م ن
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این ادبیات سخیف و کثیف...
صیادیان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کبنا
احمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برا کبنا متاسفم که مطالب هر تازه به دوران رسیده ای را منتشر میکند
Iran, Islamic Republic of
حیف قلم که در دست هرکسی میچرخه
قیصر
Iran, Islamic Republic of
موجد/// بزرگواری از او بد تر بود . هاشمی ////اد . عجب متن پر تملقی تملق گویی بد است بسیار بد .
.....
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب خادمی..خوبه ی کم انصاف هم داشته باشید...چرا شما ها یادتون رفته که اگر کهگیلویه جان گرفت و شناخته شد..بواسطه موحد بود..ج جوری فراموش کردین این همه زحمات رو...چطور به خودت اجازه میدی در مورد انسانی صحبت کنی که همیشه تا بوده درب خونش حتی ی روز همه بسته نشد بخاطر شما مردم کهگیلویه..من ی شهروند گچسارانی هستم حتی ی بار هم موحد رو از نزدیک ندیدم..اما انصاف همه خوب چیزیه..ادبیاتت خوب نبود برادر
محمد
Iran, Islamic Republic of
موحد هراسی باردیگر خواب مخالفان رو برهم زده???
علی
Iran, Islamic Republic of
راستشو بگ.. ادبیاتت مشخصه چقدر سوختی عدل نیامده سوخت عزیز.. به دوستان بگو زود برات کامنت بگزارن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام . به خدا موحد مرد عمل بود . چه قدرشو نمیدونید . هیچکس مثل موحد نمیاد دیگه .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا موحد کهگیلویه ر.. کزد ۱۶ سال فقط ....بیشتر کارمندا فقط ی پسوند جلو اسمشون دارن ...قدر هاشمی رو بدونید ک همتراز دکتر تاج گردونه
رضا جعفری
Iran, Islamic Republic of
درج مطالب توهین آمیز درسطوح مجازی و نشر کذب و .، به جهت تحقق خواسته گروهی، خصوصاً ضایع نمودن خدمات بسیار مهم و زیربنایی موحد دراستان، برخلاف دین و مذهب و انصاف است... درکهگیلویه درشرف بهره برداری از وضعیت فعلی کشور، ازهیچ .. به طرفهای ذینفع در منطقه فروگذار نیست. شایسته نیست منافع ملت واشخاص موثر در محیط راباالفاظ ..همراهی کرد.خدمات موحد پاک کردنی نیست.
چرام
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگر موحد سالی یه کار اساسی برای مردم انجام میداد الان کهگیلویه هیچ مشکلی نداشت
United States
موحد ج..
کارمند
Iran, Islamic Republic of
.. که که حال هاشمی انجام بده بابا مرد اگه هست موحده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
شما که بیکارین حتما قصد کار از هاشمی دارین که ایقد حمایتش میکنین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چه خوب است که اول سن وسالت را بازبینی کنی بعد مطلب بنویسی درزمان صدارت حاج موحد تو چند ساله بودی و از گذشته چقد مطلعی که ایچنین بر اس.. میتازی زمانیکه موحد شد نماینده باصطلاح گچساران و کهگلویه هرچه درتوان داشت از منابع گچساران خرج کهگیلویه بنام کردند اگه موحد نبودن باید کهگلیلویه هنوز ده ودشت میماند کلیه زیرساختها اعم از برق و آب و جاده و امکاناتی که الان گسترده شده از زحمات بی دریغ سناتور بوده کاش ما به ظاهر آدمها نونو به نرخ روز نمیخوردیم و عدالت سرلوحه کارامون بود انشاله حاج عدل دوره بعد اینگونه که الان ازش تعریف میشه بر سرنیزه انتقادات شدید قرار نگیره
Iran, Islamic Republic of
یعنی..موحد که هر .. پامیشه درمردش اظهارنظرمیکنه حقشه .. بخوانندش
رضا
Iran, Islamic Republic of
این کیه که این ه..کرده چرا خودشو معرفی نکرده . کسی میشناسه؟
غلامی
سلام برادر خادمی عزیز دوست ندارم از ادبیات ..ه شما استفاده کنم اما لازم می دانم چند مورد را خدمت شما عرض کنم
۱--متن بالا خیلی متن بچه گانه و سخیف بوده واز ادبیات زشت وزننده ا ی بهره برده
۲-برادر عزیزمن مطمعا هستم شما طرفدار اقای هاشمی نیستید بلکه دنبال منافع شخصی هستید
۳-اقای هاشمی و موحد از دیر باز به عنوان دو دوست ورفیق با هم بودند و اختلاف انها در انتخابات رخ داده و امثال شما دنبال ایجاد.. هستید واز ت.. می برید
۴-اقای موحد به اندازه سن جناب عالی به این استان خدمت نموده شاید شما اطلاع نداشته باشید مردم موحد را دوست داشته ودارند ان هم به خاطر خدمات ایشان در ۱۶ سال نمایندگی وبعد از ان وعاشق قیافه ایشان نیستند
۵-برادر ارجمند . شما مطمعا باشید .. به شخصیت گفتاری و خانوادگی شخص جناب عالی می باشد پس مطمعا باش هیچ کس جز گروهی مغرض از گفتار شما خوشحال نمی شوند
۶-در ضمن اگر این گفته ناپسند از طرف اقای هاشمی یا بزرگواری مورد تایید قرار گرفت و با این موضوع برخورد نکرده و شخصی .. را به طرق لازم راهنمایی ننمودند مطمعا باش این موض به اختلاف شدید طایفه ای در استان منجر خواهد شد ودیدگاه دوستان موحد نیز تغیر کرد ه
۷-برادر عزیز که این مطلب را که نه بار علمی نه انتقادی ونه سازنده دارد بلکه فقط بدبینی و سرشار از.. هست این گونه در این سایت می گذارید ایا دنبال اتحاد و رفع مشکل منطقه بودیدمن به جرات می گویم نه
۸-ودر پایان از اقای موحد می خواهم که به چنین مساعلی توجه نکرده وبرای عمران وابادی استان ورفع مشکلات منطقه کوشا باشند و مزد واجر خود را از جانب پروردگار خواهان باشند و این برادر عزیزهم سعی کند برای .. از روشهای دیگه استفاده کنندو از اقای هاشمی نماینده مردم هم عرض کنم امروز شما نماینده همه مردم شهرستان هستید نه گروهی خاص و شما خودتان پاسخ این مطالب سخیف را بدهید
دوست
لطفا مطلب غلامی
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف برای کبنا
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا بعضی دوستان معتقدند که موحد در طی دورانش خدمت زیاد به کهگیلویه کرده قاعدتا الان باید کهگیلویه گلستان باشه پس نتیجه میگیریم از نظرات دوستان موحد که کهگیلویه عقب افتاده نیست مگه غیراز اینه؟
اصغر
Iran, Islamic Republic of
حقا که مردم کهگیلویه مستحق این..د. خدایی موحد ۴دور برامون چیکار کرد؟
زمانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خادمی واقعیت تلخه
چرام
Iran, Islamic Republic of
lمطمئن باشید هیچ وقت نماینده ای مقتدر و کاردان مث موحد در جنوب پیدا نمیشه،بنده هیچ وقت به آقای موحد رای ندادم،ولی دوستان عزیز منصف باشیم.
سید از نورالدین عباس
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای کبنا متاسفیم که هر مطلب کذب و توهین کننده افراد رو میزنن بابا الان هاشمی نماینده مردم کهگیلویه است ما چرا نیایم دنبال ی راخ پیشنهادی برای حال و آینده باشیم و ب دنبال راهکار باشیم ک میایم به عقب برمیگردیم چرا ما بیایم به عقب برگردیم دلیل پسرفت ما همینه ، با این مطالب سایت کبنا خیلی از طرفدار های خود رو از دست میده
شا
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی کاملا مشخصه که ..
امامزاده پهلوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر موحد ودرود بر مرد خستگی نا پذیر خدمت به مردم . واما هر سال باید بگوییم دریغ از پارسال
Iran, Islamic Republic of
.. مرد نیست تو باید شاعر .. میشدی ن ی قلم ب دست
محمد از چرا م
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این سایت بی ادب و نویسنده ..
ممدو
Iran, Islamic Republic of
موحد مردم کهگیلویه بزرگ را به ایرانیان شناساند موحد شیری خفته در حوزه جنوب وسیاستمداری کهنه کار افسوس که کج فهمان قدر ش را نمیدانند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سناتور سوخته آزمونش را پس داده آنهم بدبختانه به . شکل ممکنش(..)
باپیروزی سید محمد موحد در انتخابات سال ۱۳۷۱ نه تنها باعث پیشرفت وطلوع خورشید توسعه‌ی همه جانبه‌ی کهگیلویه نشده که .ی تاریک ودردآمیز از همه‌ی آنچه پسرفت و.. ماندگی می‌نهند ش را بر شبهای کهگیلویه باعث شده است.(..ه)
مسلم ازادی
Iran, Islamic Republic of
درودبرموحد،واقعا برای قلم بعضیها متاسفم،بنده بعنوان یک فردی ک طیف سیاسی ام باخاج اقاموحدنیستنداما واقعا ایشون یکی ازرجل سیاسی کشوری است،ای بشکنه قلم
سلیمانی گچساران
Iran, Islamic Republic of
بخدا حیف از موحد که ..د د رموردش حرف بزند حیف قلم که درد.. میچرخد . معلمی که فقط واژه یادت داد واحترام به بزرگتر .. بخدا به حال خودم بعنوان یک معلم تاسف میخورم
اردوان اسماعیلی
United Kingdom
سوق این قابلیت رو داره که هرکس بخواد ترقی کنه باید خودش رو بهش وصل کنه و یا نسبت بهش موضع بگیره خدارو شکر که همین الان که دارم همین مطلب رو می نویسم و مطمئنم خیلی از دوستان مخالف حتی سواد تجزیه و تحلیل رو ندارند در شهر من بالای صد و پنجاه دکتر ومتخصص و بالای هشتاد دکترا و چهارصد و بیست کارشناس ارشد وجود دارد.
به نظر من شما برید درس بخونید سواد یاد بگیرید بعد بگید سوق این هست یا آن
اردوان اسماعیلی
United States
چند.. جناب خادمی؟
اردوان اسماعیلی
United Kingdom
تو که کلا نمیخوای کامنت سوقیها را چاپ کنید چرا گزینه ارسال نظر میزاری
اردوان اسماعیلی
United Kingdom
چه فرقی برای شما داره
Iran, Islamic Republic of
آنکس قلمش انسانی است که از روی انصاف بنویسد. (امام خمینی (ره))
بی انصافی همینجاست ! ایا خدمات بزرگواری قابل دفاع ولی خدمات موحد هیچ چیز قابل ذکری وجود نداشت؟!
اگر منصفانه بخواهید بررسی کنید باید ریز دقیق پروژه های عمرانی در سالهای مختلف را بررسی و بعد نتیجه را در دید مردم جهت قضاوت بگزارید نه اینکه خودت کورکورانه نظر شخصی همراه با کینه و عداوت را در جامعه نشر دهید
ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
بااین ادبیاتت ... را نشان دادی.. هیچ جوابی بهترازاین برات نمیدانم. چون ..ی که اسم موحد را بیاری . برای کبنا متاسفم
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
موحد از بزرگواری .. بزرگواری از موحد ..ر لیکن سرو کار امروز ما با عدل است که .. دارد نه شخصیت کاریزمای فقط .. اورده ملت رو داده به عده ای قلیل و برای خود اقایی میکند.
.سرمردم کهگیلویه که عدل نماینده اون است ای ......
تقوي
Iran, Islamic Republic of
حیف قلم
Iran, Islamic Republic of
برای سایت کبنیا متاسفم به قول بزرگواری می خواهی سبقت بگیری ولی جریمه شدی با این کارها وبی ادبیاتی هیچکس بزرگ نمی شود واقعا برات متاسفم جالبه زیر صفحه نظرات نوشته است که نطرات حاوی توهین منتشر نمی شود بازهم متاسفم برای این سایت
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
من کاری به موحد وعملکردش ندارم بخدا از مخالفین سیاسی موحد هستم اما ادبیات نقد اقای خادمی .. بود(با عرض پوزش از اقای خادمی)
بنی لو
Iran, Islamic Republic of
با سلام.فکر نکنم سن نویسنده به اندازه ۱۶ سال نمایندگی حاج آقا موحد در کهگیلویه باشه.که اینطور ...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت مردم دیارم اول از هرچیزی آقای سیدرحمت الله خادمی جایگاه شمادرکجابوده که ماشمارو نمی شناسیم و حرف زدن تو درست بکن وآقای موحد مرد عمل مرد دلسوز مرد فداکار مرد خدمت من هزاران کار از ایشان دیدم تهران که فقط بایک تلفن اوکی شدن ودرست کرده کار مردم شما فک کردی چند خط بنویسی بفرستی تو دنیای مجازی امثال ........شمارامیزارن سرکار ویا اهمیتی برایشان داری ویا بهابه شمامیدن .. م شخصیت ومشخص نمودن اثالت خانوادگی شمادرانشان دادواقعا..
Iran, Islamic Republic of
خادمی موحد از افتخارات خطه جنوب هستند دریا هیچ وقت یه قطره‌ای کثیف نمی شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
من از مخالفان اقای موحد میباشم وخواهم بود .این.. شما میباشد .
شيراز
Iran, Islamic Republic of
سیدکه به سید . چه می شود من که ٢۵سال ازاستان رفتم ولی خارج إز استان دهدشت رابه اسم موحد می شناسند
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
مردم کهگیلویه بزرگ تا عمر دارند مدیون موحدند
سید احمد رضا سیادت نسب
Iran, Islamic Republic of
خاموش ..
شوروم
Romania
فقط با این بیت شعر جوابت را میدهم؛
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا دگر مادر گیتى چو موحد فرزند بزاید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا ..ه موحد خیلی کارکرد
باشت - گشین
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم، من اصالتا باشتی - از طایفه بزرگ گشین، مطمئنم که پیشرفت و نامی که شما در طی این دوران به آن رسیدید، مرهون تلاش های همان سناتور است.حالا چه شده که قلم به نگارش چنین متنی نوشته ای، خدا داند.اما سعی کن واقعیات را هم ببینی.
Norway
سخن هرکس نشونه ی شخصیت اوست.... حدی داره رحمت الله خادمی
تقوي
Iran, Islamic Republic of
ماه نورافشان کجا و سگ کجا
باز و شاهین در کجا ،لک لک کجا
از عقابان بدهمی گوید کلاغ
عطر خرزهره کجا میخک کجا
چون نهی زین جای اسبان برالاغ
سینه ات آماده ی چفتک نما
آرش
نوری پور
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا نیوز - میخواهی با بردن آبروی مردم برای خودت بازارگرمی کنی برو مقاله تخصصی بنویس چکا موحد داری موحد ابروی مردم کهگیلویه یار ویاور همه میباشد با این افتراها چیزی از او کم نخواهد شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
اوفیییی عجب متنی روانم و شاد کردی
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد انسان باشخصیت ومتین ووزینی هستن

اما واقعیت این است که بخش عظیمی ازجمعیت ونیروی انسانی کهگیلویه به استان های خوزستان ،شیرازوشهرستان بویراحمد رفته اند وشاید هیچ شهرستانی درکشور به این اندازه جلای دیار نکرده اند ودهدشت کاملا ازرونق اقتصادی افتاده ومردم مجبورند برای تامین معاش مهاجرت کنند چرا که درشهرستان ما چرخ هیچ بنگاه اقتصادی نمی چرخد وهیچ کارخانه کوچک ویابزرگی وجود ندارد که جوانان این مرزبوم به آن دل خوش باشند کاری که باید درطول سالهای گذشته انجام می شد ولی متاسفانه ما فقط به دنبال منافع شخصی هم وانجام کارهای خاص بودیم وهستیم واین یک واقعیت تلخ هست که بیماری لاعلاج امروزکهگیلویه نتیجه سیاستها واقدامات غلط ونادرست گذشته هست
تقوی
Iran, Islamic Republic of
این همه دفاع بدون پشتوانه وحرفهای عمل عمل ؟؟؟لااقل یکی از کارهاش را بنویسید
مجید-
Iran, Islamic Republic of
واقعا.. نوشتی جناب خادمی.و مشخصه که ... کردی وتا کی ؟؟
Iran, Islamic Republic of
آلان که دیگه موحد نیست تاببینیم به قول شماسردار می سازد یامی بازد
سیدعلی اکبر
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای خادمی عزیزم این روزا و حتی قبلا هر کی میخواست خودشو مطرح کنه به موحد حمله میکرد . شما هم حمله کن . بتاز . اینم یکی دیگه از مواهب بیشمار موحد هست ک خداوند متعال بهش ارزانی داشته، عده ایی برای مطرح کردن خودشون بهش توهین کنن ?
سیدعلی اکبر
Iran, Islamic Republic of
بتاز خادمی جان . جوهر قلمت خشک نشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1