تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۲۱۵۸۳۵

وضعیت نابسامان مدرسه ابتدایی ماداون / ۳۰۰ دانش آموز و یک سرویس بهداشتی/ رنج خانواده‌ها از تحصیل فرزندانشان

۱۰
۰
کبنا ؛نائب رئیس شورای اسلامی شهر مادوان از آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به دلیل وضعیت بد فضای آموزشی مدرسه ابتدایی این شهر انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا فرخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهر مادوان ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: مردم این شهر خدمات آموزشی را از روستا‌ها و شهر یاسوج می‌گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در یک فضای بسیار بد آموزشی تحصیل می‌کنند، بیان کرد: این دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر در ۱۴۰ متر زیربنا درس می‌خوانند که به هیچ وجه شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان را ندارد.
فرخ‌پور گفت: علی‌رغم تلاش‌های زیاد، مکاتبات و رایزنی با مسئولان مربوطه در خصوص وضعیت فضای آموزشی مقطع ابتدایی و پایه شهر مادوان، اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای از سوی مسئولان در بر نداشت. img_8433
وی با اشاره به اینکه شهر مادوان فاقد مدرسه ابتدایی است، تصریح کرد: دانش‌اموزان ابتدایی و پایه‌های ششم به دلیل نبود فضای آموزشی در مقطع ابتدایی مجبور هستند به روستاهای اطراف و شهر یاسوج مراجعه کنند که خانواده‌ها با هزاران مشقت هزینه‌های فرزندان خود را تأمین می‌کنند.
نائب رئیس شورای شهر مادوان ادامه داد: بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از یک سرویس بهداشتی و آبخوری نامناسب استفاده می‌کنند و فضا کلاس‌ها نیز از شادابی و زیبایی و نورکافی برخوردار نیستند.
فرخ‌پور افزود: هنگام زنگ تفریح دانش‌آموزان به دلیل نبود محیط مناسب جهت استراحت، مجبور هستند در کلاس‌ها بماند.
وی در ادامه گفت: بیش از ۸۰ خیابان این شهر فاقد مدرسه است و تا کنون هیچ‌گونه توجهی از مسئولان در خصوص احداث مدرسه‌ای در این شهر نکرده‌اند که انتظار می‌رود مسئولان چاره‌ای در این رابطه بیندیشند.
عضو شورای اسلامی شهر ماداون از فرماندار بویراحمد به دلیل بازدید از مدرسه ابتدایی این شهر و انعکاس مشکلات آن تشکر و قدردانی کرد و گفت: بنده از طرف خودم و به نمایندگی از مردم این شهر از تلاش‌های فرماندار بویراحمد تشکر ویژه می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
په هرکی ایره ایگو چاره ای بکنید، خوت که رتی یه چاره ایش بکردی
بویراحمدنیوز
Iran, Islamic Republic of
اقای فرخ پور اولا اطلاعاتش را کامل کند. اینکه ۲۰۰ دانش آموز در دوشیفت که در هرشیفت فقط ۱۰۰ دانش اموز است. ثانیا اینکه به علت مهاجرت بی رویه جمعیت این مشکل بوجود آمده که آموزش وپرورش از طریق بسته حمایتی این داش اموزان را تحت پوشش قرار داده وبرای هر دانش اموز به بخش خصوصی معادل ۷۲۰۰۰۰ هزارتومان پرداخت می کند . چکار باید اموزش وپرورش می کرده که نکرد.سرویسهای بهداشتی هم بیش از دوتا سرویس می باشند
بهنام محمدی
Iran, Islamic Republic of
دوطبقه هست زیربنابالای ۴۰۰مترهست بیش ازدوس
رویس هما دارد بالای ۹۰درصدوالدین راضی هستند
هادي
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد ارزشی و پیگیر (نماینده مردم در پارلمان محلی) انشااله بیش از پیش موفق باشید
Romania
سلام آقای فرخ پور اطلاعاتت را کامل کن اولا که ۴۰۰ متر زیربنا دارد و دارای پنج سرویس در دو طبقه تعبیه شده ثالثا اگر شما و دوستانتان دغدغه مردم را دارید چرا با مجموعه تون بعد از چهار سال درست موقع انتخابات یادتان آمده که مردم نیاز به مدرسه دارند اگر به فکر مردم هستید مجوز ساخت مدرسه بگیرید نه مثل سالهای گذشته پیشنهاد خانه های دوستانتان رابدهید
دانش آموز سابق مادوان
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی شما چرا از طرف والدین اظهار نظر میکنین . هر آدم عاقلی از این نابسامی مدرسه آگاهی داره و از وضعیت دانش آموزان راضی نیست . مگه شما از فامیل های صاحب خونه هستید که اینجوری اظهار نظر میکنی .؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
یکی نی بگو تو تا این موقع دنبال منافع خوت بی حالا نزدیک انتخابات تیتر ایزنی برو که مردم تونه شناختنه .
فرخ پور
Romania
ضمن عرض سلام خدمت شهروندان عزیز مادوان باید در پاسخ به اظهارنظر مغرضانه بعضی از دوستان عرض کنم اینجانب به همراه دوستان شورا از همان اوایل کار تا به امروز دنبال توسعه شهر مادوان بودیم وتاجانی درقالب باشد دنبال پیشرفت مادوان خواهیم بود
مادوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر خدمت گذار خدوم و دلسوز مردمی شهر مادوان کسی که واقعا نهایت پیگیری و تلاش را برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم از ابتدا تاکنون بکار گرفته الحق که شایسته هر جایگاه و مقامی هستی جناب فرخپور
بیننده حقیقت
Norway
با کمال احترام...شما و همکارانتان در طی مدت شورا بودنتان چه کردید؟یعنی به نظر شما نمی شد در طی این مدت برای مدرسه نام برده کاری کرد یا برای ورزش جوانان اقدامی کرد..!شما چه کاری را به منصه ی ظهور رساندید...لاقل میتوانستید دست اندازهای خیابانها را تبدیل به سرعت گیر کنید!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1