تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۲۱۵۸۲۵

ناگفته‌های رئیس سابق جهاد دانشگاهی در خصوص همه اتفاقات؛ از تاجگردون تا استخدام‌ها

۵۱
۰
کبنا ؛شمس‌الله رشیدی، سرپرست قبلی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مطالب ایراد شده در سایت‌ها و رسانه‌های استان با خبرنگاران به گفت‌وگو نشسته استف که در ادامه این مصاحبه می‌آید؛
rashid
جناب آقای رشیدی اخیراً توسط رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفته شده در دوره دو ساله مدیریت شما استخدام‌های فله‌ای وجود داشته، نظر شما در این رابطه چیست؟
با سلام خدمت جنابعالی و خوانندگان محترم شما. جهت اطلاع شما عزیزان لازمه عرض کنم که جهاد دانشگاهی واحد استان در سال ۸۰ توسط آقای مهندس باعثی که از جهاد دانشگاهی خوزستان مسئول راه اندازی این واحد شده بودند راه اندازی شد که بنده هم این افتخار را داشتم در سال ۸۱ توسط ایشان بکار گرفته شدم، لذا بصورت زنده تمامی اتفاقات این واحد را لمس و حس کرده‌ام. در خصوص سوال شما هم جناب آقای باعثی، هم جناب جهانبین هم جناب موسویان و هم بنده تقریباً همه به یک شکل نیروهای موجود در جهاد دانشگاهی واحد استان را بکار گرفته‌ایم و از حدود ۴۰ نفر نیروی شاغل در جهاد دانشگاهی واحد هیچکدام بر اساس آزمون استخدامی نبوده است چرا که جهاد دانشگاهی یک نهاد همومی غیردولتی است و تنها بر اساس نیاز خود و تشخیص رئیس وقت واحد می‌تواند نسبت به استخدام اعضاء در واحد اقدام نماید. لذا اینکه گفته شده تنها در دوره دو ساله من بدون آزمون نسبت به بکارگیری اعضاء اقدام شده یک شیطنت رسانه‌ای در جهت تخریب بنده و جهاد دانشگاهی واحد استان بوده است. بنده با صحبتی هم که با جناب دکتر سبحانی رئیس محترم جهاد دانشگاهی واحد، در این خصوص داشتم ایشان خبر انعکاس یافته در بعضی سایت‌های استانی را که تی‌تر و لید مغرضانه‌ای برخلاف گفته‌های ایشان داشته‌اند را رد کرده‌اند.
بنده افتخار می‌کنم در دوره ۱۸ ماهه سرپرستی خودم در واحد توانستم حدود ۱۰ فرصت شغلی برای بچه‌های این استان با دست خالی بوجود بیاورم که این موضوع را نه تنها باعث شرمندگی خود نمی‌دانم بلکه باعث افتخار خود می‌دانم، چرا که بدون اینکه حتی یک ریال از طرف استان به بنده کمک شود توانستم حدود ۱۰ فرصت شغلی در استانی که یکی از بزرگ‌ترین نرخ‌های بیکاری را در کشور دارد بوجود بیاورم و با اطمینان می‌گویم اگر مسئولین استان و جهاد دانشگاهی کشور به بنده کمک می‌کردند تا ده‌ها نفر دیگر هم می‌توانستم در واحد بکار بگیرم.
خب گفته شده شما در واحد فقط بچه‌های باشت و گچساران را بکار گرفتید، صحت دارد؟
من لازم می‌دانم یک تاریخچه‌ای از عملکرد مدیران قبل از بنده خدمتتان عرض کنم بعد به سوال شما پاسخ دهم. از سال ۸۰ تا سال ۹۳ که بنده بعنوان سرپرست واحد انتخاب شدم، دو مدیر از مرکز استان بودند که از جمع حدود ۳۰ نفر اعضای واحد تنها بنده از شهرستان‌های گچساران و باشت بودم و بیست و نه نفر دیگر را حدود ۸۵ درصدش را از مرکز استان جذب کرده بودند چون بنده احساس می‌کردم در حق گچساران و باشت از این نظر ظلم شده تنها توانستم این عدالت را تا حدودی ایجاد نمایم و سهم این اعضا را به حدود ۱۲. ۵ درصد برسانم، این در صورتی است که نیروهای شهرستان بویراحمد ۶۵ درصد، شهرستان کهگیلویه هم ۱۲. ۵ درصد و غیربومی‌ها هم حدود ۱۰ درصد اعضای حاضر در جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد را شامل می‌شود. بعضی‌ها احساس می‌کنند چون در مرکز استان زندگی می‌کنند دیگه شهر مال خودشونه و بقیه شهروندان استان حقی از فرصت‌های شغلی ادارات کل استانی ندارند.
حالا قضاوت با شماست. حساب کنید ببینید عملکرد بنده به چه صورت بوده است.
چرا دوره سرپرستی شما ۱۷ ماه طول کشید و به ریاست تبدیل نشد؟
خب بخشی از جواب شما به ساختار سازمانی جهاد دانشگاهی برمیگرده و بخشی از آن هم به توطئه‌های هدف داری که درست از یک هفته بعد از انتصاب بنده بعنوان سرپرست واحد در واحد توسط کسانی که صندلی خودشان را از دست داده بودند، وجود داشت، برمی گردد.
بنده از‌‌ همان ماه اول این مسائل را متوجه بودم و طی چندین مکاتبه مکتوب با رئیس جهاد دانشگاهی کشور این مسءله را درمیان گذاشتم اما متأسفانه نه ایشان اقدامی برای حذف کانون توطئه و بحران در واحد داشتند و نه این اجازه را به بنده می‌دادند که برخورد لازم را داشته باشم.
بنده در طول مدت شش ماه سرپرستیم در واحد به گواه اسناد و مدارک که در اختیار دارم واحدی را تحویل گرفتم با کلی مسائل و مشکلات ولی با همکاری همکارنم توانستم بعد از ۱۳ سال حوزه پژوهش واحد را راه اندازی و درآمد زا کنم و حدود ۱۲۰ میلیون تومان عقد قرارداد داشته باشم. در کمتر از یک ماه از پذیرش پست سرپرستی واحد توانستم بعنوان دبیر جشنواره علم تا عمل استان با همکاری سایر ادارات استان جشوراه ملی علم تا عمل را در استان برگزار نمایم. توانستم با دست خالی دو کارگاه کامپیو‌تر، معماری و یک واحد انبار را بازسازی یا ساخت نمایم. بعد از ۱۳ سال از گذشت عمر واحد که حتی یک معاون نداشت توانستم سه معاون واحد را بکار گمارم و کلی از بدهی‌های واحد را تا آن زمان تسویه نمایم که گزارش مکتوب آن در تاریخ ۶/۳/۹۴ یعنی حدود شش ماه از گذشت مدت سرپرستی اینجانب در واحد بصورت مکتوب به جناب آقای دکتر طیبی رئیس محترم جهاد دانشگاهی تقدیم شد.
خب الان در جهاد دانشگاهی کشور ما هیچ مسئولی از کهگیلویه و بویراحمد نداریم، شاید بهترین پاسخ برای سوال شما در درجه اول بی‌صاحبی کهگیلویه و بویراحمد در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی کشور مثلاً در مقایسه با استانی مثل خوزستان که ده‌ها نفر مدیر و معاون در دفتر مرکزی دارند، باشد که ما در آنجا حتی یک نفر مسئول، مدیر کهگیلویه و بویراحمدی برای پیگیری امورات واحد و کارکنان واحد نداشته باشیم و در درجه بعد نامهربانی مرکز استان نشینانی بود که فقط نمی‌خواستند یک نفر از باشت و گچساران بعنوان مدیر بالای سر آنان باشد و هر روز با ایجاد حاشیه و ایجاد بحران و تماس یا ارسال پیام برای مسئولین دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، فقط می‌خواستند کاری کنند که حکم بنده به ریاست تبدیل نشود.
البته رئیس قبل از بنده هم مدت ۲۴ ماه سرپرست واحد بودند و این تنها من نبودم که دوره سرپرستیم طول کشید. خب بنده بنا به دلایلی که خدمتتان عرض شده یا خواهد شد، صلاح ندانستم بیش از این، بعنوان سرپرست واحد باشم.
چرا تقاضای انتقال دادید و چرا در این خصوص با مسئولین استان از جمله جناب آقای دکتر تاجگردون هماهنگ نکردید؟
من خیلی انرژی برای کار داشتم و با وجودی که هر روز بعضی‌ها هدف دار سعی در ایجاد حاشیه در واحد داشتند ولی من سعی داشتم با اعضای دیگر واحد که صادقانه کار می‌کردند بتوانیم کارهای خوبی را انجام دهیم. یکی از کارهای خوب در زمان مدیریت بنده انعقاد تفاهمنامه فیمابین رئیس جهاد دانشگاهی کشور جناب آقای دکتر طیبی در سفر به استان و جناب آقای دکتر خادمی استاندار استان بود. می‌توانم بگویم این تفاهمنامه به نوعی یک نقشه راه است برای جهاد دانشگاهی استان است. اگر مسئولین استان و مسئولین دفتر مرکزی همت لازم را جهت اجرایی کردن مفاد این تفاهمنامه داشتند، بدون شک می‌توانست وضعیت جهاد دانشگاهی را در استان صد‌ها برابر از وضعیت موجود، بهتر می‌کرد.
بر اساس یکی از مفاد این تفاهمنامه بنده می‌خواستم ساختمانی را در شهرستان گچساران برای جهاد دانشگاهی خریداری کنم که طبق این تفاهمنامه مقرر شده بود ۵۰ درصد قیمت خرید این ساختمان را استانداری (برنامه بودجه استان) بپردازد و ۵۰ درصد مابقی را هم دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی کشور پرداخت نماید. چون ما هیچگونه دفتری در شهرستان گچساران نداریم این برنامه یکی از اولویت‌های بنده بود که این کار را هم کردم ساختمان مذکور خریداری شد و مبایعنامه و اسناد ملک هم اخذ شد و از صاحب ملک هم شش ماه برای پرداخت وجه ساختمان فرصت گرفته شد. در مدت این شش ماه خیلی دوندگی کردم از استاندار، معاون ایشان، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نمایندگان محترم در استان و همچنین در دفتر مرکزی که متأسفانه هیچگونه کمکی نشد، لذا احساس کردم که این استان فضای کار نیست.
از طرفی عده‌ای تلاش می‌کردند با کارشکنی در واحد و بیرون از واحد، بنده نتوانم حقوق و مزایای اعضای واحد را بپردازم که خدا را شکر در مدت ۱۸ ماهی که بودم حداکثر تا تاریخ ۳۰ هر ماه حقوق به حساب اعضای واحد واریز می‌شد.
با توجه به اینکه نه از طرف مسئولین استان در مدت ۱۸ ماهی که بنده بودم کمک شد و نه از طرف مسئولین دفتر مرکزی، احساس کردم که این فضا فضای کار نیست و به همین خاطر در بهمن ماه ۹۴ تقاضای انتقالی خودم را به مسئولین دفتر مرکزی دادم که آنان هم برنامه‌هایی در این خصوص خودشان داشتند. که در ‌‌نهایت در ۱۹ اردیبهشت ۹۵ جایگزین بنده مشخص گردید و بنده واحد را شسته رفته‌تر از وضعیتی که تحویل گرفته بودم به گواه اسناد و مدارک، به رئیس جدید واحد تحویل دادم.
در رابطه با درخواست انتقالی خودم و عدم مشورت با مسئولین استان در این خصوص، خب بنده تنها با نیت کار سعی کردم مسئولیت بپذیرم و تا زمانی که احساس کردم می‌توانم مفید باشم، ماندم. در رابطه با هماهنگی با مسئولین استان و نمایندگان هم خود دوستان دفتر مرکزی برنامه‌هایی برای واحد داشتند که از من خواسته بودند این موضوع سکرت باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
فرموده اند "احساس می‌کردم در حق گچساران و باشت از این نظر ظلم شده تنها توانستم این عدالت را تا حدودی ایجاد نمایم"
همه مدیریت شما از همین یک جمله تان مشخص می شود. آیا اگر مدیران قبلی اشتباه کرده اند شما هم باید اشتباه را تکرار کنید؟ از طرفی مگر مرکز استان فقط یک طایفه است؟ مرکز استان مجموعه ای از مردم همه نواحی استان است.و چون برخی مدیران مانند شما فکر می کنند این استان روزبروز دچار عقب رفت می شود.
آیا نمی دانی انتخاب نیرو می بایست براساس شایستگی باشد؟ نه بر اساس قوم و طابفه و ایل و تش ؟
محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
مهندس رشیدی مدیر نمونه و لایقی برا پیشرفت جهاد دانشگاهی استان بودن ولی افسوس ک بدخواهان و حسودانش اجازه ی خدمت شایسته و عدالت محور رو ب ایشان ندادن .کاش مدت مدیریت ایشون بیشتر استمرار پیدا می کرد ولی متاسفانه در استان ما به خاطر بحث های سردسیری و گرمسیری چشم دیدن پیشرفت هم را ندارند و این مدیر چون مدیر شایسته ای از خطه ی گرمسیر بود سرسیری ها بلاخره.......اهدنا الصراط المستقیم.
افراد موفق همیشه منتقدان زیادی دارند و مهندس رشیدی نیز از مدیران موفق دوران مدیریتشون بودند ک منتقدان و حسودان به خاطر عدالت محوری ایشان وجودش را مزاحم می دانستند و از هیچ ترفندی در حقش کوتاهی نکردند.ول خب آب دریا .......گند نمی گردد.
نیما مودت
Iran, Islamic Republic of
شهرت مردم نیکنام از بدگوئی آدم های بد طینت نمی کاهد، مِلکِ او از طعنه دشمن کجا یابد خلاقای رشیدی جایگاه شما بالاتر از ایناست .کاش بیشتر مدیریت میکردین تا بدخواهان بفهمن بهتر از شما وجود نداشت.من فقط متاسفم برای بعضی مردم استان بجای اینکه به استان کمک کنن مانع پیشرفت استانمون میشن....
نیما مودت
Iran, Islamic Republic of
شهرت مردم نیکنام از بدگوئی آدم های بد طینت نمی کاهد، مِلکِ او از طعنه دشمن کجا یابد خلاقای رشیدی جایگاه شما بالاتر از ایناست .کاش بیشتر مدیریت میکردین تا بدخواهان بفهمن بهتر از شما وجود نداشت.من فقط متاسفم برای بعضی مردم استان بجای اینکه به استان کمک کنن مانع پیشرفت استانمون میشن....به امید موفقیت بیشتر شما
رها
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر اون کسایی ک دوس ندارن جونان بیکار منطقه باشت و گچساران شاغل باشن.دستت درد نکنه آقای رشیدی ک این ده نفرو بکار گرفتی من جای شما بودم جونای بیشتر ی از این خطه رو بکارمی گرفتم چون مرکز استان با بکارگیری همون ۸۰ درصدی ک شما ذکر کردین حق جونان بیکار این خطه رو ضایع کردن و الا ن ک کسی به فریادشون رسید و ناچیزی از حقوق از دست رفته شان را جبران کردب قبای مرکز نشینان برخورده ک چرا نذاشتین اون ۲۰ درصد دیگه رو هم از خودشون بکار بگیرن .دست مریزاد آقای رشیدی
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
شما یاسوجی ها ثابت کردین که لایق مدیر موفقی چون مهندس رشیدی نبودین
مریم ریسی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس بازم به غیرت و معرفت شما که ۱۰نفر از مردم استان رو بکار گرفتید.جوانان استان ما اکثرا بیکار هستند کاش مدیریتتان بیشتر بود تا نیروی بیشتری بکار میگرفتید.متاسفانه مرکز استان فقط میخاد از نیروهای خودشون استفاده کنند مگر گچسا ان و باشت جز این استان نیست به وضوح دیده شده که مدیران گچساران و باشت که در یاسوج و سایر شهرهای استان خدمتت میکنن بسیار تاثیرگزارتر بودند....
ممدو
Iran, Islamic Republic of
بهتر که رییس نشدی
فاطمه گودرزی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از جناب مهندس.من دانشجوی علمی کاربردی بودم به وضوح دیدم چطور اعضای کارکنان مانع پیشرفت مهندس میشدن و هر کاری میکردن تا مهندس بودجه کم بیاره و نتونه حقوق کارکنان رو بده من فارغ التحصیل شدم پول تسویه نداشتم به من مدرک رو دادن گفتن عیب نداره برو بعدا تسویه کن فکر کنید اینطور میزدن مهندس که بودجه کم بیاره و به عنوان مدیر نالایق حساب بشه..هیچ چیز از ارزش شما کم نشد مهندس ...همون بهتر که نموندید چون لیاقت شمارو نداشتن
آشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا این دیگه چه رویی داره؟
محمد الهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .دس مریزاد مهندس بهتر از شما هیچ کس مدیریت اونجا رو در دست نداشت و نخواهد داشت .من هم عضوی از کارکنان هستم مطمعن باشید تا سالهای بعد هم همچین مدیری اینجا نخواهد امد . من خودم مشاهده میکردم که چطور جلوی کارشکنی انها را با جدییت می گرفتید در صورتی که مدیران قبلی یا جلوی تخلفات را نمیگرفتند یا با انها هم پیمان میشدند.کاش بیشتر میماندید تا جلوی تخلفات را میگرفتید هرگز مدیری چون شما بر روی صندلی ریاست نخواهد نشست...خدا قوت مهندس
امیر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما آقای رشیدی که با هیچ بودجه ای ۱۰نفر را استخدام کردید واقعا وجودافرادی چون شما برای این جامعه الزامی است
جمعی از دانشجوبان جهاد دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
"... ای خدای بزرگ! به من کمک کن، تا وقتی می‌خواهم درباره‌ی راه رفتنِ کسی قضاوت کنم، کمی با کفش‌های او راه بر.وم..من به نوبه خودم به جناب مهندس رشیدی خسته نباشد میگم بعد از چندین سال یه مدیر موفق پیدا شد تا سرپرستی جهاد دانشگاهی رو برعهده گرفت مدیری که در هر کاری عدالت رو اجرا میکرد همون بهتر که کنار کشیدی مهندس رشیدی اینا لایق مدیر شایسته ایی چون شما نبودن
نرگس قربانی
Iran, Islamic Republic of
 ســــــــــــــلام

اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزار صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت . از تلاش و زحمــات مستمر حضرتعالی در اجرای بکارگیری و مدیریت جهاد که موجب، رضایت مردم در نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته است  تقدیر و تشکر می گردد. از خــــــــــــــــــداونــــد متعــال برایتــــــــــــان ســـــــلامتی، بهــروزی و توفیـــــــق استمـــــــــرار خدمتگذاری را مسئلــــــــت دارم
Iran, Islamic Republic of
یکی از این عزیزان///م با پارتی بازی رفته سرکار
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
مهندس رشیدی تنها مدیر لایق و توانا که هیچ وقت تحت تاثیر شخص خاصی قرار نگرفت و کاملا مستقل عمل می کرد و یکی از صادق ترین مدیران در زمان ریاست خود بود برای ایشان آرزوی تندرستی و سلامتی را دارم
تنگ پیرزال
Iran, Islamic Republic of
ای قربون کر باعرضه خداخیرت بیه ک دست چندتا جوون بند کردی
کاش چند تا مدیر باعرضه مثل جنابعالی در مرکز استان داشتیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیران با لیاقتی چون آقای رشیدی برای پیشرفت و آبادانی این استان نیاز است چرا حسودان نمی خواهند که چنین شخصیت های در راس مدیریت هر سازمان باشند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من شخصا مهندس رشیدی رو به حضور ندیدم ولی تعریف و تمجید نترسی وشجاعت ایشان را شنیده بودم و جا دارید از همه مدیرانی که به فکر استخدام وبکارگیری جوانان بیکار استان هستند از هر منطقه ای هم که باشند کمال تشکر را کرد بنظر من از چنین مدیرانی باید حمایت کرد
صادق
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام وخسته نباشید دارم خدمت برادر رشیدی عزیز ،دست مریزاد از تلاشهای خوب وشایسته شما برادر عزیز ،احسنت بر شما که با دست خالی توانستی ده نفر از بچه های باشت وگچساران رابکار بگیری. آن هم در بویر احمد که چشم دیدن بچه های باشت وگچساران را ندارند،کاش بیشتر میماندی وعدالت رو به طور کامل برقرار میکردی وسهم بچه های باشت وگچساران رو کامل میگرفتی.سهم بچه های باشت وگچساران خیلی بیشتر از این حرفهاست سالهای سال است که بویر احمد در مرکز استان یکه تازی میکرد وتمام استخدامهای مرکز استان رو حق آبا واجدادیشان میدانستند حال با چند نفر استخدام چطور برانگیخته میشوند.کما اینکه یک سوم بودجه کشور رو گچساران با نفتش تامین میکندوبچه هایش باید بیکار بگردند
در هر صورت خدا پدر ومادرت رو بیامرزد با این کاری که انجام دادی
دانشجوی دکترا
Iran, Islamic Republic of
سلام
امیدوارم بیشتر هوای مدیران هم استانی مون داشته باشیم و به اونا کمک کنین ک بتونن در سطح ملی بدرخشن نه اینکه اینقدر اذیتشون کنیم که مجبور به کناره گیری بشن.
مرسی بابت زحماتتون جناب رشیدی
Iran, Islamic Republic of
اینجا سرزمین من ایران .ادر سرزمین من جایی برای امیرکبیرشدن نیست
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس رشیدی عزیز
در مدیریت و کاردانی شما شکی نیست.
درود بر شما که توانستید بر سر سفره ۱۰ خانواده نان ببرید.
مطمعا باشید آنهایی که دم از قانون و عدالت میزنند تنها هدفشان تخریب است.
آن مرکز نشین هایی که سنگ اندازی کرده اند و میکنن ،روزی هزار بار خدا را شکر کنند که گچساران در این استان قرار دارد و شما زیر سایه ی بودجه نفت آن فعلا خوب میچاپید.وای به روزی که گچساران از این استان جدا شود آنوقت باید کاسه گدایی در دست گرفته و برگردید به دوران چوپانی.
ای کاش ده نفر مدیر دل سوز و مقتدر مانند مهندس رشیدی در این استان جود داشت تا این استان از فلاکت خارج میشد.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس رشیدی عزیز
در مدیریت و کاردانی شما شکی نیست.
درود بر شما که توانستید بر سر سفره ۱۰ خانواده نان ببرید.
مطمعا باشید آنهایی که دم از قانون و عدالت میزنند تنها هدفشان تخریب است.
آن مرکز نشین هایی که سنگ اندازی کرده اند و میکنن ،روزی هزار بار خدا را شکر کنند که گچساران در این استان قرار دارد و شما زیر سایه ی بودجه نفت آن فعلا خوب میچاپید.وای به روزی که گچساران از این استان جدا شود آنوقت باید کاسه گدایی در دست گرفته و برگردید به دوران چوپانی.
ای کاش ده نفر مدیر دل سوز و مقتدر مانند مهندس رشیدی در این استان جود داشت تا این استان از فلاکت خارج میشد....
جوانی از خطه ک.ب
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و ادب خدمت هم استانیهای عزیزم ; حضور همه شما عزیزان عرض می کنم در خصوص مهندس رشیدی که ایشون تا جایی که ما سراغ داریم ادمی اهل خدا و پیغمبر بوده که ایشون در زمان مسئولیت خود ثابت کرده و باتوجه به اینکه در خانواده و طایفه خود در زمان تصدیشان افراد بسیاری بیکار و تقاضای کار را داشتند از بکارگیری انان خودداری کرده تا جایی که باعث ناراحتی این افراد به دلیل عدم بکارگیری انان گردیده حال سوالم از هم استانیهای عزیز این است که چرا وقتی در اداره یا نهادی یک مدیر با تقوا و خداترس پیدا میشود بجای همکاری و کمک باید اینگونه با جبهه گیریهایی قومی گرایی باعث ناراحتی و شایعه پراکنی علیه امثال مهندس رشیدیها میشویم آیا زمان ان نرسیده است که از این فقر فرهنگی که در استان ما وجود دارد کوتاه بیاییم. تا چه موقع باید این کشمکشهای واهی باید ادامه داشته باشد چرا وقتی در استان دیگری هستیم وقتی همه از ما سوال می پرسد اهل کجا هستید با افتخار از هر جای استان باشیم جواب میدهیم که اهل استان ک.ب هستیم . در پایان فقط این را میدانم افرادی که در مسیر مدیرانی همچون رشیدی کوتاهی کردند باید فردای قیامت جوابگو باشند و امیدوارم زمانی برسد که واقعا افراد بر اساس عرضه و لیاقت بکارگیری شوند
امیر
Iran, Islamic Republic of
درباره نظر ممدو.مهمان آشناو ناشناس باید بگم که جای اشتباهی رو برای خالی کردن .. خودتون پیدا کردین...مطمئن هستم شما با این نوشته هایی که خودتون نوشتین مخالف هستین ولی چون . کردن این کار رو انجام دادین ..ولی در هر صورت شما خودتون اول باید فکر میکردین بعد نظر میدادین مگه از خودتون .ندارین که با فکر یکی دیگه نظر میدین......واقعا بقیه درس گفتن که لیاقت آقای رشیدی بیشتر از اینا هست ولی خوب چون درک وفهم بعضی ها پایین باید مشکلاتی از این قبیل بوجود بیاد...انشالله آقای رشیدی هرجا که هستن همیشه سلامت وموفق باشن...
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
کاش اسم استان به زاگرس تغییر کنه تا بلکه دید مرکز نشینان ک فک می کنن جز خودشان بقیه هیچ و پوچن تغییر کنه و ایقد در حق هم استانی های خود ظلم نکننو و دراه پیشرفتشون سنگ اندازی نکنن.....چرا مرکز نشینان دوس ندارند پیشرفت بچه های بقیه شهرستانهای استانو ببینن؟!
اگه شما طرفدار حق و عدالتین برین جلو اونایی ک اختلاس چن میلیاردی می کنن رو بگیرین و مدیران نجومی رو سر و سامون بدین و وضع اقتصاد کنونی رو درست کنین!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نهاد عمومی غیر دولتی در قانون تعریف داره برادر عزیز ! این چه حرف من دراوردیه ؟ در هر صورت روند استخدام می بایست بر اساس ضوابط باشه نه قومی و قبیله ای و منطقه ای ! جای .. یک مجموعه علمی باشه ! پس سهم جوانان لیکک و بهمئی و دنا و چرام و چاروسا و بقیه مناطق را کی باید بدهد واقعاً . .ممنون کبنا
بهبهان
Iran, Islamic Republic of
مدیری با حرفهای..
همکار
Iran, Islamic Republic of
.. خودش به واسطه .. که از اقوامش هست اومده اینجا رییس شده این همه .. نکنه و الا کی ایشان را می شناختند از کنج یه جهاد دیگه برش دارن و بیارن بذارنش رییس جهاد دانشگاهی استان
تازه ..چه کار مثبتی ایشان انجام دادن؟ هزینش بیشتر از . برای جهاده
تازه . نتیجه یک ک..برنامه ریزی شده در جهاد بود که الان هم اونایی که باعث به . شدن را داره بها میده
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رشیدی، افسوس که صاحب نداشتی البته هم حاج زارع که دو نفر براش کار گذاشتی و هم تاجگردون که چند نفر براش بکار گرفتی پشتت را خالی کردن و الا با قابلیتی که از جنابعالی سراغ داشتم ومیتوانستی کارهای خیلی بزرگی در جهاد انجا
یاور
Iran, Islamic Republic of
نده افتخار می‌کنم در دوره ۱۸ ماهه سرپرستی خودم در واحد توانستم حدود ۱۰ فرصت شغلی برای بچه‌های این استان با دست خالی بوجود بیاورم که این موضوع را نه تنها باعث شرمندگی خود نمی‌دانم بلکه باعث افتخار خود می‌دانم، چرا که بدون اینکه حتی یک ریال از طرف استان به بنده کمک شود توانستم حدود ۱۰ فرصت شغلی در استانی که یکی از بزرگ‌ترین نرخ‌های بیکاری را در کشور دارد بوجود بیاورم و با اطمینان می‌گویم اگر مسئولین استان و جهاد دانشگاهی کشور به بنده کمک می‌کردند تا ده‌ها نفر دیگر هم می‌توانستم در واحد بکار بگیرم.

خیلی جالب بود. ای کاش بیشتر حمایت می شدید
همکار2
Iran, Islamic Republic of
البته اقای مهندس رشیدی سه نفر از شهرستان بویراحمد ودنا، یک نفر از چرام و ۵ نفر از گچساران و باشت آن هم از طوایف مختلف بکار گرفتند که هیچکدام هم نسبت فامیلی با ایشان نداشته است و این از افتخارات ایشان می باشد برخلاف دو رئئی بویراحمدی قبلی که همه یا از بستگان خود سر کار اوردند یا بقول اقای رشیدی از نوچه های حزبی و سیاسی خودشان
همکار
Iran, Islamic Republic of
راس ایگو .. هم قبل از رشیدی ۲۴ ماه سرپرست بی و اگر حرکت اشتباه یکی از همکارن نبی هیچ وقت رئیس وانیبی. بعد از رشیدی هم هر چی ..ه من واحد جهاد بی کار ای ..
حق
Iran, Islamic Republic of
در جواب مهمان شما ا..د وبی فکری هستی ایرادت نمی گیریم باید بدانی گچساران شهر نفتی است وحقش را ضایع کردند.
بی اطلاع
Iran, Islamic Republic of
آقای رشیدی چرا .. میگی ده نفر از گچساران و باشت
ده نفر از بستگان خودت را بردی سرکار.ما که به تاجگردون رای دادیم
Iran, Islamic Republic of
آقای رشیدی از اون افراد کلا ح... هر روز ..داشتند در دانشگاه
ککک
Iran, Islamic Republic of
بابا چهار نفر از ۱۰ نفر بچه های گچساران و باشت بوده بقیش از بویراحمده که
رشیدی برا بویراحمد بیشتر کار کرده
مدرس علمی کاربردی
Iran, Islamic Republic of
ادم ها نه به وزن هستند و نه به اسم و رسم
درود بر مهندس رشیدی که تا بودند همه چیز بهتر شد
حق التدریس ها به موقع پرداخت می شد ولی الان دوترمه ما حق التدریس نگرفتیم
این چه وضعی هست خداییش
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از جناب مهندس.من دانشجوی علمی کاربردی بودم به وضوح دیدم چطور اعضای کارکنان مانع پیشرفت مهندس میشدن و هر کاری میکردن تا مهندس بودجه کم بیاره و نتونه حقوق کارکنان رو بده من فارغ التحصیل شدم پول تسویه نداشتم به من مدرک رو دادن گفتن عیب نداره برو بعدا تسویه کن فکر کنید اینطور میزدن مهندس که بودجه کم بیاره و به عنوان مدیر نالایق حساب بشه..هیچ چیز از ارزش شما کم نشد مهندس ...همون بهتر که نموندید چون لیاقت شمارو نداشتن
جمشید
Iran, Islamic Republic of
اینو میگن یه .... واقعا این نگرش شما و امثال شما باعث عقب موندگی این استان هستش... کسی که خودشو وامدار..ار هم نمیخوره....
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفتان که همچین کاری با ب..ا کردید.اینها فکر میکنند چون در مرکز استان هستند دیگر باید تمام نیروهای به کار گرفته شده در ادارات استان بویر احمدی باشد.حالا حالا بدهکار باشت وگچساران هستند وبیشتر از اینها به این دو شهرستان.. کردهاند.به امید روزی که همه حق وحقوق جوانان شهرمان را بگیرین.واین امرمیسر نمیشود مگر بابه کارگیری مدیرانی شجاع ونترس همچون جنابعالی مهندس رشیدی که هم دلشوداشت ودهها جوان بیکار را جذب کرد وهمحالا انکار نکردید واین یعنی راستگویی ودرستکاری تمام
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
..برای طرز تفکر امثال آقای رشیدی.
عامل.این استان مدیرای با عملکرد و اندیشه مثل ایشون هستن.
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس رشیدی جوان توانمندوپرتلاش انصافاشایستگی ولیاقت شماقابل تقدیر است
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از جناب مهندس.من دانشجوی علمی کاربردی بودم به وضوح دیدم چطور اعضای کارکنان مانع پیشرفت مهندس میشدن و هر کاری میکردن تا مهندس بودجه کم بیاره و نتونه حقوق کارکنان رو بده من فارغ التحصیل شدم پول تسویه نداشتم به من مدرک رو دادن گفتن عیب نداره برو بعدا تسویه کن فکر کنید اینطور میزدن مهندس که بودجه کم بیاره و به عنوان مدیر نالایق حساب بشه..هیچ چیز از ارزش شما کم نشد مهندس ...همون بهتر که نموندید چون لیاقت شمارو نداشتن....
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از جناب مهندس.من دانشجوی علمی کاربردی بودم به وضوح دیدم چطور اعضای کارکنان مانع پیشرفت مهندس میشدن و هر کاری میکردن تا مهندس بودجه کم بیاره و نتونه حقوق کارکنان رو بده من فارغ التحصیل شدم پول تسویه نداشتم به من مدرک رو دادن گفتن عیب نداره برو بعدا تسویه کن فکر کنید اینطور میزدن مهندس که بودجه کم بیاره و به عنوان مدیر نالایق حساب بشه..هیچ چیز از ارزش شما کم نشد مهندس ...همون بهتر که نموندید چون لیاقت شمارو نداشتن....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جالبه این مصاحبه اختصاصی نفتانیوز در تابستان است حداقل نام منبع رو بزن کپی کن
حامد رستمی
Romania
درود بر جناب رشیدی مدیر موفق و توانمند عرصه علم و دانش....قلبمان را هدف قرار میدهند وقتی به مدیرانی که همه هم و غم خود را وقف پیشبرد جامعه اموزشی استان قرار میدهند و مورد بی لطفی دیگران قرار میگیرند....دوستان باید در محضر استاد رشیدی به عنوان استاد کارافرین بنشینن تا لایق رو از نالایق تشخیص دهند....فقط خطاب من به جناب رشیدی این خواهد بود که نگذارید روحتان با چنین افترا هایی دچار لغزش شود ....


الحمدلله اولا و اخرا
مقیم اصفهان
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب گفته اینجا> دقت کنید:
...خب الان در جهاد دانشگاهی کشور ما هیچ مسئولی از کهگیلویه و بویراحمد نداریم، شاید بهترین پاسخ برای سوال شما در درجه اول بی‌صاحبی کهگیلویه و بویراحمد در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی کشور مثلاً در مقایسه با استانی مثل خوزستان که ده‌ها نفر مدیر و معاون در دفتر مرکزی دارند، باشد که ما در آنجا حتی یک نفر مسئول، مدیر کهگیلویه و بویراحمدی برای پیگیری امورات واحد و کارکنان واحد نداشته باشیم...
مسئلین استان که همش یاد گرفتند در استان تو سر و کله هم بزنند چرا به فکر رشد بچه های استان در خارج از استان نیستید
چرا حق این استان را از مسولین کشور نمیگیرید
خطی..
Iran, Islamic Republic of
رشیدی هر که ..دبی دستش را رو کرد
با .. وانیبو
باشت
Iran, Islamic Republic of
در باسخ به بی اطلاع باید بگویم شماثابت کنید یک نفر از کسانی که در دوره مدیریت آقای رشیدی جذب شده اند از آشنایان ایشون هستند.این حرف شما ..ش نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1