تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۲۱۵۴۱۰

پروژه گازرسانی چاروسا به پیمانکار واگذار شد/ شروع ساخت ورزشگاه قلعه رئیسی از دی ماه

۴
۰
کبنا ؛ 



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک به پیمانکار واگذار شد.



 
عدل هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه قلعه رئیسی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم به خصوص جوانان وظیفه یک مسئول است اظهار داشت: این انقلاب اتصالش به خداست برخلاف همه انقلاب هایی که به وقوع پیوسته تاکنون و چون اتصالش به خداست جای هیچ گونه نگرانی نیست و مسئولین این انقلاب باید در جهت خدمات رسانی به مردم به صورت شبانه روزی کار کنند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه مشکلات یک منطقه برطرف نخواهد شد جز اینکه مردم همان منطقه بخواهند عنوان کرد: وقتی تاکنون که بیش از ۸ماه از نمایندگی اینجانب در مجلس می گذرد و اعضای شورای شهر و شهردار شهر قلعه رئیسی برای یکبار حضور در تهران نیافتند و خواسته ای نداشتند.
وی افزود: بسیاری از شهرداران و اعضای شورای شهرهای استان در دفتر اینجانب حضور یافتند و جهت خدمات رسانی بهتر با آنها به حضور چندین مدیرعامل و وزیر رفتیم و توانستیم بودجه خوبی را برای آنها جذب کنیم ولی متاسفانه برای یکبار هم تاکنون شهردار و اعضای شورای شهر قلعه رئیسی حضور نیافتند و حتی مشکل ورزشگاه این شهر را از خبرگزاری و سایت های استان مشاهده کردم.
هاشمی با بیان اینکه خدمات ورزش باید برای جوانان اولویت کاری مدیران ورزش قرار بگیرد خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که یکی از شهرهای پرجمعیت استان از نعمت ورزشگاه با امکانات اولیه محروم است.
نماینده چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد با دستوری که به مشاور ورزشی خود دادند خواستار پیگیری مشکلات ورزشگاه به خصوص آب و برق آن به کمک بخشدار و اعضای شورای شهر شدند.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد از اول دی ماه کار ورزشگاه قلعه رئیسی را شروع کنیم یادآور شد: تلاش خواهیم کرد با پیگیری مشکلات آن کار ساخت ورزشگاه را به صورت جد پیگیری کنم و از اول دی ماه کار آن شروع شده باشد.
هاشمی در ادامه خواستار همکاری و تعامل مسئولین با هم شد و افزود: مشکل گاز قلعه رئیسی و دیشموک را پیگیری کردیم و این پروژه به ملی تبدیل شد اضافه کرد: خوشبختانه با جلسه ای که با آقای زنگنه و عراقچی داشتیم این پروژه به ملی تبدیل و کل پروژه به یک پیمانکار واگذار شد که این پیمانکار پروژه را بین چند پیمکانکار تقسیم خواهد کرد.
نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ تبیین کرد: ۳۶۰کیلومتر باید کار انشعاب گذاری توسط شهرداری و دهیاری روستاها انجام گیرد که امیدواریم شهرداران و دهیاران قلعه رئیسی و دیشموک کار را آغاز کنند تا نکند زمان گازرسانی با مشکل برخورد کنیم.
وی با بیان اینکه مشکل گازرسانی به دشمن زیاری و جاورده در طول مسیر جلوتر از قلعه رئیسی و دیشموک انجام خواهد گرفت تاکید کرد: با تکمیل شدن لوله گذاری و انشعاب در روستاهای دشمن زیاری و جاورده کار گازرسانی به این روستاها انجام خواهد گرفت تا کار گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک تکمیل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفس ، خوب دور طیبی وبهمیله ،
حق داره همینو رای وش داد ن. ایما بیر احمدیل رای وش ندادیم .بدبخت حق داره.
شیخ آویلیل مقیم لنده.
Iran, Islamic Republic of
ارسلان آرام یکی از پیمانکارانی هست که در این پروژه شرکت میکند.چون تنها پیمانکاریه که قدرت مالی داره بدون کمک دولت بتونه کارشه تموم کنه.
از طرفی دست راست و لیدر عدله.
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری ممنون
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اینم مثل حرفایس قبله (ب.ی) چند صبای میگن بعد فراموش میشه
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1