تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۱۵۳۸۱

نگذارید امید بمیرد

۲
۰
کبنا ؛

فرماندار شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضور در آئین صبحگاهی کارکنان آموزش وپرورش نسبت به مسائل روز جامعه واکنش نشان داد.
سید محمد کاظم نظری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: هیچ دستگاه دیگری به اندازه ی آموزش وپرورش در تعلیم وتربیت وآینده این مملکت موثر نیست.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه آموزش وپرورش نقش راهبردی ومدیریتی جامعه را به عهده دارد گفت: بنابراین نقش آموزش وپرورش در آینده ی جامعه، نقشی کلیدی است واین می طلبد که مسئولان توجه بیشتری به امر تعلیم وتربیت جامعه داشته باشند.
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: در وضعیت امروز جامعه لازم است مدیران آموزش وپرورش که ارتباط نزدیکی با درصد عظیمی از جامعه دارند، نگذارند امید به وجود آمده به نا امیدی تبدیل بشود.
نظری با بیان اینکه اگر صحبتی از وضعیت موجود در مقایسه با گذشته صورت می گیرد، قصد تخریب ونادیده گرفتن کارهای انجام شده وجود ندارد، گفت: دولت تدبیر وامید از مظلوم ترین دولت ها است؛ چرا که به تعبیری در وظعیتی که مملکت در ورطه ی سقوط گرفتار شده بود، امید را به جامعه تزریق کرده است ولی مخالفان نمی خواهند صدای این دولت به گوش مردم برسد.
فرماندار بویراحمدبا اشاره به تخریب رسانه ای که توسط مخالفان این دولت صورت می گیرد، اظهار کرد: برای نمونه در روز دانشجو، شخصی بعنوان سخنران به مرکز استان دعوت شده بود ودر بهترین سالنهای این شهر به ایراد سخنرانی می پردازد ورسانه های مخالف دولت با بیان لغو سخنرانی فلانی ومقایسه آن با دیگر شهرهای کشور، فضای آرام شهرستان را متشنج جلوه می دهند، به راستی باید پرسید اینان به دنبال چه هستند؟
رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: هدف مخالفان این دولت چیزی جز این نیست که امید را از ما بگیرند وما نباید امیدمان را از دست بدهیم.
فرماندار تصریح کرد: بدترین بلایی که برسر یک مملکت وجامعه می تواند بیاید همین نا امید کردن وپاشیدن بذر یاس ونامیدی است؛ بنا بر این کلیت ها را نباید زیر سوال برد و واقعیت ها را باید به جامعه بگوئیم.
وی افزود: آموزش وپرورش باید با تزریق امید به دانش آموزان، آینده ای روشن برای این مرز وبوم ترسیم نماید.
فرماندار بویراحمد در ادامه از تلاشها و موفقیت های بدست آمده ی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در عرصه های مختلف استانی وکشوری تقدیر و تشکر کرد وچند تن از فرهنگیان را مورد تقدیر قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نجف تاباد
Iran, Islamic Republic of
فرماندار عزیز .باسلام و عرض ادب
مصوبه ای شوارای شهرمبنی بر تبدیل زمین های ذخیره ی مسکونی به وضعیت مسکونی برای مناطق شرف اباد .بلکو .نجف اباد مصوب کرده و فرستاده کمیسیون تطبیق فرمانداری .خواهشمند است دستور فرمایید تا در اولویت کاری قرار بگیره چون این زمین ها بدون پروانه وضابطه دارند ساخته میشن و اگر دیر شود بازهم چهره ای نگران کننده بر معماری شهر افزوده میشود .از زحمات شما متشکریم
4555656
Iran, Islamic Republic of
در ن
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1