تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۲۱۵۲۷۱

جابجایی و حذف واژه‌ها واقعیتی برای تخریب نماینده بویراحمد و دنا

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛امیرعلی فروتن
متاسفانه خبری مبنی بر پشت کردن نماینده بویراحمد و دنا به مجموعه اصلاحات و اعتدال گرایان در پایگاه خبری کبنا نیوز منتشر گردید.[کلیک کنید]
در این خبر با حذف نام فراکسیون، آن را به حضور در فراکسیون نمایندگان ولایی منتشر کرد ابتدا باید عرض بنمایم که نام این فراکسیون، فراکسیون <<مستقلان ولایی>> است و هدف از تشکیل این فراکسیون، تعریف خط و مشی اعتدال در میان فراکسیون های مجلس است.
لازم به ذکر است این فراکسیون هنوز به طور کامل شکل نگرفته و اکنون باتوجه به پیگیری های آقای علی لاریجانی قرار است این فراکسیون به یک فراکسیون جامع در مجلس تبدیل گردد، برخی افراد در این فراکسیون باعث تغییر خط مشی اعتدالی فراکسیون نخواهد شد.
در اساسنامه این فراکسیون در ماده سه بند ۱-۳ راهبرد این فراکسیون را به صورت زیر معرفی کرده است.(لینک اساسنامه کلیک کنید)
حفظ و استمرار تفکر و خط مشی اعتدال و استقلال در رای و پرهیز از افراطی‌گری و تندروی‌ها در طول مدت فعالیت فراکسیون.
با رجوع به اساسنامه مشخص میگردد که نگارنده با یک نام مستعار بدنبال اغراض و امراض دیگری است وگرنه چرا باید در متن و تیتر خبر،کلمات را حذف و زبان خودش را جایگزین نماید.
با توجه دسترسی آسان به اطلاعات بهتر بود بهزاد کاظمی فرضی، کمی معقولانه تر برخورد میکرد تا در کسری از ثانیه دچار آسیب نشود.
قاعدتا عدم حضور غلام محمد زارعی در استیضاح وزرای کابینه روحانی، دفاع همه جانبه از دولت در مجلس، انتخاب بعنوان رابط دولت و مجلس، رفتار و کردار ایشان از دوران گذشته تا کنون مشخص کننده خط و مبانی فکری ایشان است، یا بعبارتی دیگر  میتوان با یک فلش بک و رجوع به روز حضور رئیس جمهور یاسوج و کنترل، برنامه ریزی و جلوگیری از اجرای نقشه های دلواپسان در سخنرانی شیخ حسن روحانی توسط یاران زارعی نیز گذری زد تا اثبات شود اعتدال و زارعی دو واژه با یک مفهوم است.
اکنون دیگر نماینده بویراحمد و دنا بعنوان رهبر اعتدال استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می شود.
در دور دوم انتخابات مجلس ایشان از طرف جریان اعتدالی مامور به حمایت و سخنرانی برای کاندیدهای اعتدالی سمیرم، بهبهان، شیراز گردید که دو تن از سه کاندیدا پیروز انتخابات مجلس گردیدند.
اگر به رفتار و کردار سیاسی نماینده بویراحمد و دنا نگاهی بیندازیم خواهیم دید که هماهنگی بالایی میان ایشان و دولت است و حتی بعد از حضور رئیس جمهور در یاسوج و مشخص شدن قدرت جریان اعتدالی، قدرت چانه زنی زارعی در نزد دولت بسیار بالا رفت تا بویراحمد و دنا رشد بالاتری در توسعه عمرانی بخود گیرد.
مطمئنا جریان اعتدال به رهبری غلام محمد زارعی در انتخابات آتی ریاست جمهوری شعار با روحانی تا ۱۴۰۰ را جامه عمل میپوشانند.
بویراحمد و دنا به اندازه کافی از افراط و تفریط پایداریسم ضربات جبران ناپذیری خورد و امیدواریم دیگر شاهد سوزاندن دلها بوسیله دلسوزی های بیجا و نابجا نباشیم.
درپایان با توجه به سخن پایانی صادق ویا روح الله یا پیام و یا هرنام مستعار دیگری لازم است اعلام کنم که جریان اعتدال برخواسته از تفکر زارعی است و اصلاحات اصیلی که در انتخابات مجلس ۹۴ به حمایت از زارعی پرداختند و مانند اندیشه فروشان اصلاحطلبی پرچم پایداری علم نکردند بخوبی میدانند چه کسی را حمایت کرده اند و مطمئنا وسعت تفکر آنها بسیار بالاتر از آن است که با تغییر چند کلمه توسط فرضی ها، معنای واژه های حقیقت به دروغ مبدل گردد.
اعتدال همچنان می‌تازد...
نام شما

آدرس ايميل شما

شب رو
Iran, Islamic Republic of
امیرعلی
اخوی
حاجی همه جا و هیچ جاست!!!!!!!!
وی رییس ستاد اجمدی نژاد هم بوده
حالا طوری نیست حرص نخوررررر
فردا میره یه فراکسیون دیگه
پس فردا جای دیگه
دو روز دیگه هم یه تکذیبیه میده کبنانیوز
دناآ
Iran, Islamic Republic of
موری چنه که کلاپاچش چه بو .........
"""
Iran, Islamic Republic of
آیا امیرعلی فروتن همان احسان یوسفی است؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خودت را ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
طرفداران زارعی با اسم های مجهول و غیرواقعی یادداشت میدن . لطفا تا هویت فرد مشخص نشده یادداشت وی منتشر نشود . زارعی خودش تخریب شده هست
احمد
Iran, Islamic Republic of
اقای نویسنده دولت هنوز اعتبارات سالانه استان را نداده تا برسد به اینکه به وعده های دروعی در سفر به استان داده اند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد و استان در این دوره بیشترین زیان را از نظر توسعه دیده اند. عقب ماندگی هر قسمتی از استان مایه آسیب همه استان است. انتظاری را که از حاجی داشتیم که موجب پیشرفت و توسعه شود درست نبود،
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1