تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۲۱۵۲۵۴

حاج عدل: نگذارید ناراحت شوم و حرف بزنم / دلم خون شد / چرا بعضی از مسئولین خود شیرنی می‌کنند

۴۰
۰
کبنا ؛عدل هاشمی عصر امروز قبل از خطبه نماز جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه باید بدون هیچ گونه جناح خاص برای مردم کار کرد اظهار داشت: این انقلاب اتصالش به خداست برخلاف همه انقلاب هایی که به وقوع پیوسته تاکنون و چون اتصالش به خداست جای هیچ گونه نگرانی نیست، و این انقلاب مجریش امامی بود که تمام قد صداقت بود و ادامه دهنده امام؛ رهبر معظم انقلاب است که به درستی دارد آن مسیر را ادامه می دهد در ۳۷سال گذشته برای ما مشخص شد که انسان هایی همچون کوه استوار بودند ولی متزلزل شدند آن نقشه راهی که امام گذراندند به درستی در حال ادامه است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: این اقتدار، عزت و امنیت پایدار به برکت خون شهدا است که این انقلاب به برکت این خون شهدا بود و مطمئن باشید این انقلاب به هدف پایانیش به درستی به دست صاحبش خواهد رسید.

وی به مشکلات شهرستان کهگیلویه اشاره و عنوان کرد: از روزی که به عنوان نماینده کارم را شروع کردم در دو هدف می خواستم گقدم برداشتم که یکی فرهنگ و دیگری اقتصاد بود که متاسفانه فرهنگ مظلوم واقع شد و نتوانستیم مشکلات فرهنگی را به درستی ادامه دهیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مطابق اولویت بندی در تمام مناطق شروع کردیم که گازرسانی یکی از اولویت های منطقه چاروسا بود که در قبل مشکلاتی داشت که با همت دوستان و حضور خود در مجلس و در مکانی که عضو کمیسیون انرژی بود که جای سیار مناسب برای شهرستان بود.

نماینده چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد به پتروشیمی دهدشت اشاره و گفت: حضور مسئولین کشوری در مکان پتروسیمی دهدشت سبب امیدواری های خوبی بود که از بین ۸پیمانکار استان یک پیمانکار درجه یک در استان در هفته آینده برای این پروژه شروع خواهد شد و با ساخت این پروژه مهم بیکاری از شهرستان بیرون خواهد رفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰هزار نامه از جوانان شهرستان حوزه انتخابیه در دفترم ثبت شد یادآور شد: چطور دولت می تواند این مشکلات جوانان را برطرف کند تنها مشکلات جوانان این حوزه را فقط راه اندازی کارخانه و پتروشیمی در شهرستان می تواند بطرف کند.

هاشمی با انتقاد از افرادی که می گویند هاشمی تلفن همراه خود را جواب نمی دهد اضافه کرد: سالیانه به مردم گزارش خواهم داد که دنبال چه کاری هستم و امیدوار باشید پتروشیمی دهدشت به زودی کارش تمام خواهد شد بیش از ۵هزار نفر بعد از چهر سال می توانند در این پتروشیمی کار کنند و اگر امروز تلفن همراه خودم را جواب نمی دهم علتش فشار کاری است که روی بنده است و کسانی که در این خصوص انتقاد دارند اعلام کنند ما کار نمی خواهیم تا بنده هم تلفن همراه خود را در تمام وقت جواب دهم.

نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در خصوص گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک تبیین کرد: در گذشته نسبت به وضعیت گازرسانی به این مناطق انتقاد داشتم که به صورت ۸کیلومتر و ۶کیلومتر به پیمانکار داده شود تا ۲۰سال آینده کار تمام نخواهد شد و این مشکلات را به آقای عراقچی و زنگنه رساندم و با تشکیل جلسه قرار شد تمام پروژه به صورت ملی به یک پیمانکار داده شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش برای گازرسانی به چاروسا و دیشموک را بکار می گیرم عنوان کرد: تلاش خوهیم کرد به صورت روستا به روستا از دشمن زیاری تا دیشموک مشکل گازرسانی را در دود سکال نیم دیگه تکمیل کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در بخشی از مهم‌ترین صحبت‌هایش به محرومیت منطقه چاروسا و مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در مدتی که در کربلای معلی بودم از طریق سایت‌های خبری از موضوعی مطلع شدم که دلم را در کربلا خون کرد.
او که به مشکلات دانش‌آموزان دلی مهتاب، اشاره می‌کرد گفت: بعد از اطلاع از این موضوع، آن را پیگیری کردم و دیدم واقعا دانش‌آموزان در یک فضای “گونی” درس می‌خوانند و این زجرآور است.
هاشمی گفت که انتظار من از مسئولان آموزش و پرورش این بود که خودشان این مشکلات را گوشزد کنند و در یک فضای کاری به دور از حواشی و باند بازی و جناح‌ها به دنبال رفع آن‌ها باشیم ولی انگار برخی‌ مدیران از بیان مشکلات مردم به نماینده خجالت می‌کشند؛ بالاخره کاری از عهده من برمی‌آید کاری از عهده شما.
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد و ابراز تعجب از ناراحتی مدیران آموزش و پرورش از تذکر او، تصریح کرد: من زبان مردم هستم و باید درد آن‌ها را فریاد بکشم؛ ناراحتی ندارد ولی می‌بینیم برخی نه تنها برآشفته شدند بلکه بعد از آن به دنبال تقدیر و تشکر کردن از همدیگر هستند.
هاشمی این را هم گفت که مسئولان آموزش و پرورش به جای آنکه به فکر حل مشکل دانش‌آموزان دلی مهتاب و مشکلات مشابه باشند، فضا را طوری کردند که انگار نماینده مقصر بود یا نماینده دنبال این است که کسی از او تشکر کند؛ مگر شما از من خواستید که فلان جا مشکل دارد نه خیر آقایان کارها و تشکرها را باید در سایت خدا بنویسند.
بله من گفتم و دوباره می‌گویم که مدیری که مردم حوزه مسئولیتش زجر می‌کشند و دانش‌آموزانش در فضای گونی درس می‌خوانند نه تنها مدیر نیست بلکه باید خواب به چشمانش نرود.
چرا شما از کسانی تشکر نمی‌کنید که با جیب خود کانکس می‌خرند و مدرسه می‌سازند و حاضر نیستند کسی اسمی از آنها ببرد حالا ما از مدیر قدردانی می‌کنیم و لوح تقدیر می‌دهیم؟
من از آقای زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش قدردانی می‌کنم ولی آیا این فایده‌ای به حال مردم دارد.
او همچنین خطاب به مدیران آموزش و پرورش و دیگر مدیران گفت که بدانید من برای مبارزه با این چیزها آمدم پس نگذارید که من ناراحت شوم و حرف بزنم؛ بدانید من هنوز سینه باز نکردم و پرده دل با مردم نگشودم که اگر این کار را کنم آتش به پا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی چاروسا
Iran, Islamic Republic of
بله اقای نماینده شماچرا نارحت میشوید و بر افراشته شدید هر مدیر صادقانه خدمت کند باید همه مردم ازش تقدیر کنند به همین خاطر مردم ومسئولین چاروسا از اقای حاج زارع پور تقدیر کردند حال که این مشکلی که دل تو را خون کرد اقای زارع پور ان را حل کرد شما هم باید از او تقدیر کنید اگه راست میگی ودغدغه مردم را دارید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر کسانی که از اقای حاج زارع پور تقدیر کردند افرین بر مردم تنگ مهلاب مهتاب افرین بر بخشدار ورئیس اموزش وپرورش چاروسا
هوادار خودت از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اگه نگی خودت از اونا بدتری .. تو هم شدی احمدی نژاد و دست تو جیبت که بگم یا نگم
ش م
Iran, Islamic Republic of
سرور محترم جناب هاشمی عزیز / تو در همه جا اعلام میکردی که من اقتصادی هستم من دنبال آبادی هستم / من بفکر مردمم / من حامی فقرا هستم / من کاری به مسائل خطی و باندی و سیاسی ندارم / تو میخواستی بفکر من بیچاره باشی / حامی من باشی که بهت رای دادم / این جمله از تو بعیده که آتش بپا کنی /نکن آغا / اینکارو نکن / حاج بزرگواری نماینده محترم قبلی که مورد احترام همه هستش چی فرموده که اکثر مردم منطقه ازش ناراحت شدند چماق لری فقط همین / حالا اون یه حرف چماق فوقش سر را می شکند خون میومد / اما سید جان آتش سخته / خطرناکه / ما حضرتعالی را فرستادیم که فعل ساختن را برامون صرف کنید / نی سوختن را / پل ساختن / جاده ساختن / ورزشگاه ساختن / سد ساختن / و در آخر که دیگه نباشی بفکر باختن /
مجتبی
France
با کدام پتروشیمی بیکاری حل میشه اقا هر چی دلت میخواد بگو میشکل از خودته
گچساران بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت مردبزرگ سردارسرفراز
غ
Iran, Islamic Republic of
مدیر کلی که صادق است و صادقانه داره کار میکنه و مدیریت میکنه نیازی به تقدیر نداره / کسی ناراحتت نمیکنه شروع کن به کارهای عمرانی دست بردار از مدیر کل آموزش و پرورش که فردی مومن / کاردان و صادق است و به خاطر پاکی و صداقتی که در کارشون هست همه دوستش دارند و برای همه محترم و عزیز است
باشت گشین
Iran, Islamic Republic of
شاید تب داشته باشه عدل خان؛زنگ نزدید اورژانس؟؟؟؟
Netherlands
متاسفانه قول و وعده و وعیدهای هاشمی پور هیچی توشون نیست. بیچاره کهگیلویه.
شیخ ممو
Iran, Islamic Republic of
واقعا صدیاد از احمدی نژاد. این دیگه چه جور تهدید کردن هست اون هم از طرف کسی که هیچ تخصصی ندارد.
خدا پدر نمایندگان قبلی را بیامرزد. صد رحمت بر بزرگواری.
رجبی
Iran, Islamic Republic of
نفرین بر بگم بگم.
فرهنگی چاروسا
Iran, Islamic Republic of
ما که تا الان چیزی از حاج عدل ندیدیم، اگه میخواهد کاری کند سه کیلومتر آسفالت از سادات مشهدی تا گندک را آسفالت کند که جاده های خاکی بهتر از آن است، ضمناً به قول صلوات ماشین سالمی که مردم را جابجا کند دیگر وجود ندارد بواسطه این جاده، متاسفانه از شعار و حرف بی عمل خسته شدیم.
Iran, Islamic Republic of
ما که تا الان چیزی از حاج عدل ندیدیم، اگه میخواهد کاری کند سه کیلومتر آسفالت از سادات مشهدی تا گندک را آسفالت کند که جاده های خاکی بهتر از آن است، ضمناً به قول صلوات ماشین سالمی که مردم را جابجا کند دیگر وجود ندارد بواسطه این جاده، متاسفانه از شعار و حرف بی عمل خسته شدیم.
......
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج عدل، بچه های چاروسا و مهتابی که حضرتعالی از آنها حرف می زنی و دلسوزی میکنی بیکارند و روز را به شب و شب را به روز با نداری و فقر سپری میکنند، برای ما جوانان بیکارمنطقه بفرما که چه اقدامی در رفع بیکاری نمودید برای منی که با مدرک فوق لیسانس از بهترین دانشگاه کشور مدرک گرفتم چه تلاشی نموده ای، به این فکر کرده ای که بچه های مهتاب به چه امیدوار باشند در حالی که. پول خوراک و پوشاک ندارند و به قول مرکز سلامت شهرستان فقر غذایی آنها را به حال و روز مردم روستاهای کشور آفریقایی درآورده، آیا شنیده ای که روزگار مردم این منطقه و بیشتر روستاهای چاروسا به چه حال و روزیست، بیشتر آنهایی که دستشوون به دهانشون رسیده مهاجرت کردند و در شهرهای دیگر سکنی گزیدند، اینجا فقط مردم فقیر و ناتوان ماندند با دلی پرخون و نگران از آینده بچه ها و نسل خود، همه به شما و شعارهایتان دلخوش کردند که مدتیست از آنها میگذرد، هر روز که میشنود شما به منطقه تشریف میاورید خوشحال از اقدام در عمل به شعارهایتان، چه کنم که تا کنون هیچکدام عملیاتی نشدند و همچنان نگاه به آسمان و سر در گریبان در برابر فرزند و خانواده و نگران از آینده، حاج عدل عزیز بیش از آنکه به کارهای جانبی و حاشیه ای بپردازی به شکم خالی و دل پرخون این مردم که دل من و امثال تو را پرخون میکند. توجه کن نه کانکس مدرسه مهتاب که دانش آموزانش میشود در همان اتاقهای گلی که خیلی نابغه را تحویل جامعه داد درس خواند، به سه کیلومتر جاده خاکی آنجا که فقط وانت های باربری میتوانند تردد کنند توجه کن که آنهم هم هفته ای یکبار عبور و مرور دارند، به بهداشت و هزاران مشکل دیگر این منطقه و....... . جناب حاج هاشمی: من آنچه شرط بلاغ است به تو گفتم خواه از سخنان من پند بگیر خواه ملال. ارادتمند همه خدمتگزاران صادق
سعید
Romania
آقای هاشمی همه شما را میشناسد تو به درد نمایندگی نمی خوری، فقط باید بحال این مردم که شما نماینده آنها هستید باید گریست
سعید
Romania
آقای هاشمی همه شما را میشناسد تو به درد نمایندگی نمی خوری، فقط باید بحال این مردم که شما نماینده آنها هستید باید گریست
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
پشیمانم که بهت رای دادم
جوان بیکاره خسته
Iran, Islamic Republic of
نفرین بر بی کاری٬ نفرین بر بی عدالتی٬ نفرین بر بی صحابی٬ نفرین بر بیداری خواب های شبانه تا صبح برای به ثمر ننشستن زحمات بیست سال درس خوندن٬ نفرین بر وعده و وعید٬ نفرین بر پارتی نداری٬ نفرین بر بی وجدانی٬ نفرین بر این لحظات سخت..........ما چقدر امید وار به تو نگاه کردیم حاجیییییییییییییی٬ چند جوان دست به دامان شما و چشم انتظار شما..........خدا٬ غیره خوت چاره ی سی دل ما کنی......
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی شما بر خلاف وعده های انتخاباتی تمام تمرکزت را گذاشتی رو عزل نصب ها مثلا همین اقای برخه که راننده تون است و در چاروسا هم همراهتون بود بدون اینکه استخدام دولتی باشه و سابقه اجرایی و مدیریتی داشته باشه به مدیرکل بهزیستی فشار میاری که بذارش رئیس دهدشت ایا این ظلم به معلولین و جامعه هدف بهزیستی نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط حاج عدل
حاجی پس کی میبخوای مدیر عامل برق رو عوض کنی و از کهگلویه مدیرعامل انتخاب کنی؟؟؟
بخدا دیر شده
زودتر اقدام کن
Iran, Islamic Republic of
درود بر عدل هاشمی ...تذکر به جای او باعث شد که اقای زارع پور بلافاصله کلاه کنده به شهرستان کهگیلویه سفر دوروزه داشته باشد.......
1214
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل درست میگه
تولید
Iran, Islamic Republic of
شما مدیر کل جهاد کشاورزی را رها کردی چسبیدی به زارع پور، بابا تولید در کهگیلویه نا بود شده شما داری کجا می روی.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
آخر خود را به نمایش گذاشتید


و مردم منتظر دیدن این نمایش نشسته اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ازاین به بعد به جای سردار سازندگی بگویید سردار سوزندگی
deletedشهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی حرفهای تکراری و ۵ هزار نفر را در پترو شیمی به اشتغال در اوردن و اتش به پا کردن و سوختن را بطور مستمر قریب به دو سال است که از زبان شما مردم می شنود ...شما از این مدیران ضعیف و زبون دست بر دارید شما راه فله ای استخدام کردن فامیل و بستگان بعضی از این مدیران بی صداقت را ببندید...تا مشکل حل اگر نه کم و کمتر شود
باشت
Iran, Islamic Republic of
به خدا گپ سیم نیا که بزنم.آقای هاشمی هم بگم و نگم؟؟؟؟تو را خدا یه سرشور من ای کشور سی خمو بهلیم. یا ایخیت مردمه بی چماق لری!!!!!!!!!!!!!!!!(خدا رحمش کنه) بدمبنیت یا یه سال وانبیه دلت خین وابیه.
جون خوم و خوت آدم و پاکی حاج هادی زارع پور د من عمرت تو نیبینی.
حداقل خوش درد مردمه بهتر ایفهمه. نک و دل وو و ایما مزه.
دنبال پتروشییمی را بدون چماق بگیر.
اگه کارشو تموم نکنی میگم آ....
(البته اگر ای بگم نگم و چماق بنی و گل کلا دوست داریم).
چاروسانو
Iran, Islamic Republic of
افرین بر زارع پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر کل شجاع اموزش و پرورش
آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
بخدا تمام کامنت ها توسط کارکنان آموزش و پرورش نوشته شد//////
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی شما برای ریاست اداره بهزیستی اصرار بر فردی دارید که تا حالا روی بهزیستی را ندیده اصلا کارمند نیست افراد متخصص و مجرب را در این اداره نادیده میگیری بعد مدعی کاردانی و تخصص میشوید باند بازی را مذموم میدانید .مردم رفتار و عملکرد را رصد میکنند نه شعار و فریاد را به مدیر کل بهزیستی و به مدیر کل ورزش و جوانان چه تذکری دادی در خصوص نابسامانی های مربوط به حوزه انان..
Iran, Islamic Republic of
فقط تا میتونید جلوی استخدامهای فله ای رو بگیرید
ضای
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی یادت نره راننده جناب حاج موحد بودی .... تو اون شهر و روستاها هرچی هست یادگار حاج موحد است .... اگه راست میگید کار کنید که مردم ببینند ......
حق گو
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای همه کسانی که این کامنت ها رو گذاشتن متاسفم
البته این کامنت ها همشون از طرف یک نفر گذاشته شده
زارع پور میدونه دلی مهتاب کجاست؟
لطفا جواب منو بدین
بارتون متاسفم
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
حاجی لاف زدن یه هدی دارد درود بر آموزش و پرورش و مدیران آن
غ
Iran, Islamic Republic of
در جواب آقای حق گو برا خودت متاسف باش که عنوان میکنی که دکتر زارع پور نمی دونه دلی مهتاب کجاست / یعنی واقعا تو حق گو هستی که این حرفو میزنی / مطمئن باش که دکتر زارع پور بیدی نیست که با هر بادی بلرزه / و مطمئن باش همچون کوهی استوار میباشد / در ضمن اکثرفرهنگیان حمایت قاطع خود را از دکتر خواهند کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر حاج زارعی که انصافا فردی دلسوز می باشد جناب عدل یکی از خونه هایت را بفروش برای اون بچه ها مدرسه بساز مگر بردی وخوردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر حاج زارعی که انصافا فردی دلسوز می باشد جناب عدل یکی از خونه هایت را بفروش برای اون بچه ها مدرسه بساز مگرکم بردی وخوردی
Iran, Islamic Republic of
سلام حونی بوم چول وای دروول ای آدم
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای عدل هاشمی اتفاقا دل من خون که به شما رای دادم. رکب خوردیم از شما. چه حرف هایی زدید . آبادانی، سردار سازندگی. خود کرده را تدبیر نیست. فقط و فقط دنبال کار سیاسی هستی. خدا جای حق نشسته. دوباره از مردم رای می خوای. خدا از من نگذره که به موحد پشت کردم و به تو رای دادم حاج عدل. خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1