تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۲۱۵۱۴۹

جنجال بازرس و مدیر بر سر برگزاری مسابقات والیبال بانوان در یاسوج

۰
کبنا ؛
بازرس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد از متوقف شدن مسابقات والیبال بانوان جام شهدا خبر داد و گفت: رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد باید پاسخگو باشد.





فرشید چتر آذر با بیان اینکه هفته گذشته یکی از تیم های والیبال خواهران در سالن شهید پایدار تمرینات ورزشی انجام می داد،گفت: رییس ورزش و امور جوانا شهرستان بویراحمد با حضور در سالن شهید پایدار تمرینات بانوان را تعطیل و اجازه تمرین بیشتر به آنها را نداد و  قبل از اینکه من به محل تمرینات برسم و دلیل تعطیل شدن تمرینات را بپرسم سالن را ترک کرده بود.
وی با با اشاره به اینکه طبق گفته خانم هایی که در سالن تمرین می کردند رییس ورزش و امور جوانان شهرستان بویراحمد با بی احترامی با آنها حرف زده بود،عنوان کرد: متاسفانه این فرد سالن شهید پایدار را برای خود می داند درصورتی این تمرینات با دستور مدیرکل ورزش و امور جوانان استان بوده است.
بازرس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:چند روز گذشته نیز بنری برای مسابقات جام شهرستان بویراحمد در محل تبلیغات اداره نصب کردیم که دو روز بعد بنری که نزدیک به صد هزار تومان هرینه اش شده بود را برداشتند.
چتر آذر با بیان اینکه رییس ورزش و امور جوانان شهرستان بویراحمد به تاریخ درج شده در بنر اعتراض و ما بنر را نیز عوض کردیم ،افزود: قرار بود این بنر پنج روز نصب باشد اما متاسفانه این کار را نکرد و گفت زمان نصب بنر برای همه هیئت های یکسان است در حالی که بنری که خودش برای هیئت والیبال شهرستان بویراحمد نصب کرده نزدیک به ۱۲ روز نصب بوده.
وی تصریح کرد:برای اعتراض به وی مراجعه کردم اما من را نمی شناخت. متاسفانه ایشان فقط رییس والیبال شهرستان و نایب رییس رامی شناسد و بقیه را نمی شناسد.
چتر آذر بیان کرد:رحیم زاده هیچ بهایی به هیئت والیبال و سایر هیئت های ورزشی نمی دهد دلیل آن یک دلیل سیاسی است در حالی که ما می خواهیم در اینجا ورزش کار کنیم اما متاسفانه افرادی مثل رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ورزش را به حاشیه کشانده است.
بازرس هیئت والیبال کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:طبق برنامه ریزی های قبلی امروز آغاز مسابقات جام شهدا بین ۸ تیم منتخب بود که بدو ورود به سالن متوجه شدیم که رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد سکوی داوران را نیز از سالن خارج کرده است .
وی عنوان کرد: در حالی که این سکو متعلق به تربیت بدنی است و امروز هم آغاز مسابقات جام شهدا است و همه تیم ها و داوران آماده هستند.
چتر آذر بیان کرد: دستور خود رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد بود که این مسابقات برگزار شود و ما دلیلی برای مخالفت وی با شروع مسابقات و  مداخله برای کنسل کردن مسابقات از طرف وی نمی بینیم .
بازرس هیئت والیبال کهگیلویه وبویراحمد گفت: اکنون بازی این هشت تیم والیبال بانوان بخاطر اقدامات آقای رییس با تاخیر چهار ساعته شروع شده است این درحالی است که  حتی جواب تماس های ما را نمی دهد.
وی عنوان کرد:دلایل مخالفت رییس ورزش و جوانان بویراحمد با هیئت والیبال استان تنها مسایل سیاسی است و وی باید در این زمینه پاسخ گو باشد.
این مسایل درحالی رخ داده است که تلاش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایل بانو برای تماس با رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد بی نتیجه ماند.
اردشیر راد رییس هیئت والیبال کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به تاخیر چهار ساعته در برگزاری مسابقان والیبال بانوان  جام شهدای بویراحمد گفت: این مسابقات به مناسبت یادواره شهدای شهرستان بویراحمدو با هدف رشد و توسعه والیبال بانوان به صورت خود جوش و هزینه های شخصی این مسابقات در سالن شهید پایدار ترتیب داده شد.
وی افزود: متاسفانه صبح امروز که قرار بود مسابقات برگزار شود متوجه شدیم که سکوی داوران به دستور اسماعیل رحیم زاده رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از سالن خارج و به مکان نا معلومی انتقال داده شده است.
راد بیان کرد:طبق تماس تلفنی که با مسئولان آموزش و پرورش استان انجام شد با همکاری این اداره کل سکوی داوری را تهیه کردیم و مسابقات با یک تاخیر چهار ساعته برگزار شد .
رییس هیئت والیبال کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: وقتی که ما از آرمان های شهدا دفاع می کنیم و آنها را سر لوحه خود قرار می دهیم، اینگونه عمل کردن مسئولان ما قابل توجیه نیست.
راد بیان کرد: امیدوارم که رسانه ها بتوانند از حق ورزش و شهدا دفاع کنند و از فعالیت افرادی چون رئیس ورزش بویراحمد که به روح ورزش صدمه می زنند جلوگیری شود.


نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1