تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۲۱۵۱۴۲

زارعی: برای هزینه‌ی ستادهای انتخاباتی‌ام وام گرفتم / رسانه‌هایی که بر علیه من بودند / رشد دروغ‌ها بر علیه من / بزودی از واقعیت‌ها خبر می‌دهم

۴۵
۰
کبنا ؛غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویر احمد و دنا در جمع خبرنگاران شهرستان های بویر احمد و دنا اظهار کرد: مظلوم ترین نماینده مجلس شورای اسلامی تاریخ بویر احمد و دنا بوده ام.
zaraa-adal-hashmi-kebna (5)
ترنم‌دنا نوشت؛ غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که با رایزنی‌های خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستان های بویر احمد و دنا حاضر به برگزاری یک نشست خبری شد ضمن بیان این مطلب که زیاد اهل رسانه نیستم و اغلب مواردی را به رسانه‌ها اعلام می‌کنم که بدانم رسانه ای شدن آن الزامی است ولی اینکه برای هر نکته ای وارد رسانه شوم به صراحت می‌گویم اهلش نیستم و علاقه ای ندارم. زارعی در ادامه بیان کرد: چرا باید برای افتتاح پروژه‌ها و طرح های عمرانی ده ها مدیرکل و مدیران ادارات شهرستانها  من را همراهی کنند در حالی که شاید در حین همراهی آن مدیر، ارباب رجوعی به وی نیازمند باشد. زارعی عنوان کرد:حرف من همین یک کلام است،“معامله من با خدای خویش است”
چرا اهل رسانه نیستم؟
نماینده بویراحمد و دنا اظهار کرد: گلایه ی مدیران و خود مردم نیز از باب عدم حضور من در رسانه‌ها زیاد است اما شاید باورتان نشود که بر خلاف بیشتر مدیران و نمایندگان عضو هیچ  گروه‌ اجتماعی نمی باشم و ساده ترین گوشی همراه در جیب من است و گاه از طرف دوستان نزدیک خبر هایی را که در کانال های خبری و شبکه های اجتماعی در مورد من مطرح می‌شود را می شنوم.
مظلوم ترین نماینده ی تاریخ استان کهگیلویه و بویر احمد بوده و هستم
زارعی عنوان کرد: مظلومیت عیب نیست، اما شاید برای حامیان و همفکران بنده عیب باشد اما برای من مظلومیت عیب نیست و بنده اعتقاد دارم کار باید برای رضای خدا باشد نه خود نمایی. زارعی افزود: در دوره اول نمایندگی بنده و دوره فعلی عملاً اقداماتی از سوی بعضی از افراد علیه من صورت گرفته است که تنها هدف آنها از این سری اقدامات تنها پایین کشیدن زارعی و بالابردن مهره‌های مقابل بوده است.وی گفت: این را بارها مشاهده کرده ام و در بیانی رساتر این سری اقدامات برای حب با علی نیست بلکه برای بغض با معاویه است و این بغض به گونه ای پیش رفت که یک یاس و  ناامیدی در وجود مردم نسبت به بنده به وجود بیاید.
کتمان واقعیات و رشد دروغ های قارچ گونه
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه بیانات خود فرمود: از آنجایی که در جریان بیشتر مباحث می باشم و از بیشتر تصمیمات برای امور در جریان هستم،اما با نفوذ به قلب یک تصمیم، می‌دیدم  اطلاعات جهت تنویر افکار عمومی به گونه ای دیگر بیان گردیده و خلاف واقعیت برای آنها عنوان شده است.زارعی گفت: به بیان ساده تر سرنوشتی که بنده با  آن دست و پنجه نرم می کنم سرنوشتی مشابه به قومی هست (قوم یهود) که چیزها را وارونه جلوه می دهد. وی گفت: اگر امروز بگویند زارعی فلان کار  مفید را انجام داده است خلاف واقعیت را به گوش مردم می رسانند و در واقع یک نوع فضا سازی را برای تخریب زارعی و پایین کشیدن من به وجود می آورند.
بارها مورد حمله های طرف مقابل قرار گرفتم؟
غلام محمد زارعی باز هم به مظلومیت خود در دوران نمایندگی  اشاره کرد و گفت:در تمام طول دوران نمایندگی خود تا به الان  هیچ گاه اخلاق نیک را فراموش نکرده ام.زارعی گفت: هنوز همچون دوران جوانی ام روحیه انقلابی ام را حفظ کرده ام و همواره عاشق وطن و استانم هستم.وی گفت: علاقه شدیدی به آهنگ سالار عقیلی “آهنگ وطنم ای شکوه پابرجا” دارم  به گونه ای که با شنیدن این آهنگ بی اختیار گریه می کنم.زارعی گفت: من عاشق وطن و استانم هستم.
تخریب رسانه های مخالف من و سکوت شما رسانه‌ها بویراحمد و دنا
نماینده بویراحمد و دنا خطاب به خبرنگاران  و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستانهای بویر احمد و دنا گفت: رسانه‌هایی بودند که همواره خبر از ضعیف بودن ما می‌دادند و با تیتر های وارون ما را تخریب می‌کردند و این خط تخریب را همواره ادامه می دهند و حالا یک سوال از شما رسانه‌ها دارم و آن سوال این است که شما  که از حضور کم رنگ من در رسانه‌ها ناراحتید  آن زمان کجا بودید؟ زمانی که اغلب رسانه‌ها بر علیه ما بودند و می‌گفتند که عزت بویر احمد بر باد رفته؟ وی گفت: پس اگر شما از عدم حضور بنده گلایه دارید یا می‌گوید که تک رسانه ای هستم من نیز این ادعا را دارم که شما هم حضور نداشتید، پس در این باره برابر هستیم.
کاغذ بازی های مخالفین من
زارعی گفت: سخت ترین زمان های دوران خدمت من به مردم شریف بویر احمد و دنا زمان هایی بود که کارهایی را برای رفاه حال روستائیان انجام می دادم اما هنوز کار تمام نشده بود به اندازه درخواست‌های یک ملت علیه من به دستگاه های نظارتی نامه‌نگاری می‌شد و می‌گفتند برای انتخابات این عمل را انجام  داده است و درواقع و بیان ساده تر بگویم  کارهای خوب ما را بد جلوه می دادند، هرچند که ما برای رضای خدا کار میکردیم.
برای هزینه ی ستادهای انتخاباتی ام وام گرفتم
زارعی به مظلومیت دیگری که در دوران نمایندگی خود متوجه آن شده است اشاره کرد و گفت:شاید تعداد دست به جیب های ما از فلان نماینده کمتر باشد اما در زمان انتخابات ۷ اسفند وصله های ناجوری به ما زدند و به مردم میگفتندفلانی با پول بالا آمده و خلاف می کند.زارعی گفت: الان می‌گویم بنویسید که زارعی برای هزینه ی ستادهای انتخاباتی خود  وام گرفته است. وی‌ گفت: کسی برای من پولی خرج نکرده است.
زارعی در پایان خطاب به خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستانهای بویر احمد و دنا گفت: به زودی شما اصحاب رسانه را از واقعیت‌هایی با خبر خواهم کرد که بیشتر به نفع استان خواهد بود و شما به عنوان امین مردم و چشم گوش مردم باید به آن بپردازید.وی گفت:قطعاً با رسانه ها ارتباط بهتری برقرار خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی از اینکه ما رو //فرض میکنی ناراحت میشم . ببین آقای محترم سکوت کن چون همه از واقعیت خبر دارن . منتظر طوفان سنگین دکتر روشنفکر و طرفدارانش در دور بعد باش. علیرغم همه ضعف ها و نامردی هایی که در حق دکتر روشنفکر شد و همه حضرتعالی و طرفدارانت ۴۰ هزار رای آورد. ۴ سال باید با کابوس دکتر روشنفکر زندگی کنید . تو بازنده واقعی بودی . صداقت بهترین سیاسته جناب زارعی. تو بازنده بودی ولی رفتی . نام دکتر روشنفکر را به خاطر بسپار جناب زارعی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مظلوم ترین نماینده تاریخ بویراحمد ؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!! داداش مظلوم ترین که دکتر روشنفکر بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معامله با خدای خویش ؟؟؟؟؟ امیدوارم با بندگان خدا معامله نکرده باشی !
خدا بزنه من کمر آیم دروغگو
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مودب و با اخلاق
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یکی از جاهایی که زمان اتخابات زیاد تخریب میکرد همین کبنا بود
Iran, Islamic Republic of
نگو مظلومیت که خنده ام میگیرد. به هر کار نامشروعی دست زدی تا انتخابات را بردی. تاریخ در موردت قضاوت خواهد کرد آقای ضعیف ترین نماینده تاریخ بویراحمد...
Iran, Islamic Republic of
خوابگاه های دانشگاه یاسوج ( سر تپه) و اینکه برخی از نیروهای حاجی اتاق به اتاق میگشتند و پول بین دانشجویان غیر بومی که بیچاره ها از همه جا بی خبر بودند هیچ گاه از حافظه تاریخی بویر احمد پاک نخواهد شد و حالا آقا آمده میگوید من پول نداشتم. دروغ ریشه اش روی آب است
Iran, Islamic Republic of
در زندگی از هیچ چیز به جز دروغ بدم نمی آید.حتی دزدی.وبدترین دروغی که بدم میاد دروغ مصلحتی ست.
Iran, Islamic Republic of
در زندگی از هیچ چیز به جز دروغ بدم نمی آید.حتی دزدی.وبدترین دروغی که بدم میاد دروغ مصلحتی ست.
حق
Iran, Islamic Republic of
در زندگی از هیچ چیز به جز دروغ بدم نمی آید.حتی دزدی.وبدترین دروغی که بدم میاد دروغ مصلحتی ست.
صادق
Iran, Islamic Republic of
حاجی خدایی توزرد آب دراومدی.بویراحمد هیچوقت تااین اندازه ضعیف نشده بود.واقعن در حد نمایندگی نبودی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من که باور نمی کنم
آیت
Iran, Islamic Republic of
همه خوب می دانند کسی بر کرسی نمایندگی مجلس بویراحمد نشسته است که خرید رای و تقلب به این جایگاه رسید و اگر نرسید چگونه ممکن است تایید انتخابات ۴۰ روز به تاخیر ببافتد،جناب زارع مردم همه چیز را می دانند و نیازی به دروغ گویی مجدد نیست
خانقلی
Iran, Islamic Republic of
آخ بمیرم سیت
کر مظلومممممممممم
واخ واخ واخ
اصلا هم اهل رسانه نیستی!!!
اول صبحی جک خوبی کبنانیوز گذاشت لذت ببریم
دکتر
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی روسیاه کردی شهرستان بویراحمدودنا رو با نمایندگیت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد
Iran, Islamic Republic of
از استخدام های فامیلی پس از اینکه در پست های سازمانی تثبیت شدند صحبت می کند
Iran, Islamic Republic of
البته تیمشون تو فضایی مجازی خوب فعالیت دارن کانال رسمی تلگرام هم دارن و از روحیه انقلابی گفتن اما تخریب هایه زمان انتخابات رو فراموش کردن
Iran, Islamic Republic of
البته خوب بود مبلغ وام رو میگفتن اینطوری که میگن مبلغ بالایی نیست البته مردم خودشون همه چی رو میدونن
مردم
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت ایما زارع کم دروغ بگو امیدوارم که در همین دنیا..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا خیلی فقیره دلم واسش میسوزه ...گناه داره هر کسی صدقه ای چیزی داره بهش بده واسه خرج زن و بچه هاش .
Iran, Islamic Republic of
با احترام
ایشون گفته: مظلومترین نماینده!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اهاااا
خواننده
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی وا ااسفا به این نگاه که این مردم را با قوم یهود مقایسه می کنید و آنها را غیر مسلمان جلوه می دهید این مردم مسلمان و سراسر شیعه هستند . از مردم عذر خواهی و از درگاه خداوند تقاضای عفو نمایید « به بیان ساده تر سرنوشتی که بنده با آن دست و پنجه نرم می کنم سرنوشتی مشابه به قومی هست (قوم یهود) که چیزها را وارونه جلوه می دهد.» بخشی از صحبت های آقای زارعی است که د رمتن خبر آمده است .
ممدو
Iran, Islamic Republic of
حاجی سیت گریه کردم ولی خیلی کارات ایراد دارد به نظر من در شجاعت بسیار ضعیف هستی عزیزم خیلی از مدیران ومسولین مخالف شما بودند وهنوز هم مسولیت دارند شما نیروهای جان بر کف ودلسوز را فراموش کرده ای وعده ای فرصت طلب و تملق گو دورت را گرفته اند ووووووووووووووو
٧٧١٣
Iran, Islamic Republic of
قطار چه وابی؟ ینه بگو
زیر درخت گردو
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع نماینده محترم شهرستان بویراحمد و دنا انسانی پاک با ایمان و کاری هستند و همیشه از خداوند متعال برای این انسان مردمی و دلسوز آرزوی موفقیت و پیروزی را خواستاریم. جناب حاجی آقای مهندس قدرت الله ویسی هم برادر شهید هم جانباز جنگ و انسانی موفق ،توامند و کاری هستند و به شدت در تمام زمینه ها نسبت به شما کمک و تلاش بسیار خوبی داشتند.
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
چون چیزی برای گفتن نداری که بیاری و بیان کنی تو رسانه ها. مطمن باش اگه حرفی برای گفتن بود ول کن رسانه ها نبودی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
حاجی اول خدا را در نظر بگیر بعد صحبت کن
عضو هیئت علمی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مظلوم ترین روشنفکر بود؛ مثلا چهارتا نماینده برای روشنفکر گذاشته بودن روی یک صندوق در دشت روم...خخخخخ....آخه روشنفکر اونجا رای داشت اصلا؟یا مثلا چرا چهارتاش یه جا گذاشته بودین...فرماندار یعنی جناب نظری که روشنفکر نابود کرد
.....
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مدیران امروزی دربویراحمد مخالف حاجی بودند ولی متاسفانه حاجی هیچ اقدامی برای برکناری آنهانمیکند یاشایدنمیتواند!
طرفدارحاجی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مدیران امروزی دربویراحمد مخالف حاجی بودند ولی متاسفانه حاجی هیچ اقدامی برای برکناری آنهانمیکند یاشایدنمیتواند!
برنو
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید کجا از این وام ها میدن؟
تا منم باور کنم
Iran, Islamic Republic of
انشالله که کسانی که در انتخابات کارهای خلاف قانون از قبیل تطمیع. خرید ارا. تهدید و ... انجام دادند و نگذاشتند حق به حق دار برسه تو همین دنیا توبه کنند و از مردم حلالیت بطلبن و گرنه حاج زارعی تو همین دنیا هم هیچ کاری ازش برنمیاد براتون انجام بده.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی حاج زارع مرد بزرگی است که بعضی ها قدردانش نیستند.
ضعف بزرگ حاجی که به نظر بنده حقیر از محاسن ایشان است اینه که مخالفین ایشان هر چند تعداد کمی هستند اما صدای ساز و بوق انها تا دور دست ها را خبر میکند در صورتیکه طرفدارش افراد ساکت و آرامی هستند .
اگه میشه چند تا از افرادی که سر صدای زیادی دارند اما هیچی در بساط ندارند اجیر کن ببین یک شبه چه میشه.
Iran, Islamic Republic of
همه باید در برابر اعمال فردی واجتماع مسئول باشیم.
تیرتاجی
Romania
فقط حاج دهرابپور
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برادر بنویس ضیف ترین نماینده تاریخ بویر احمد
قاطع
Iran, Islamic Republic of
بخوا تا ای ملک روزگارتونه هیچ وانیبیت هونه بیراحمد . ده بسه سیاسته بلیت سی دور بعد . بحث کش ندیت
ح ع
Iran, Islamic Republic of
آنوقت بگویید مردم منطقه ما محروم و مظلوم نیستند !!!
ببینید توهین از این بزرگتر به مردم عزیز ما !!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
بهتر در ادبیات گفتاری کمی مودب باشید انصافا حاج زارع نماینده ای دلسوز و زحمت کش و مردم دار و اخلاق مدار و متواضع که متاسفا اقدامات خوب ایشان در غوغا سالاری مخالفان کم رنگ شده مهم نیست مهم عملکرد مثبت ایشان در تحقق این مهم است
بویر
Iran, Islamic Republic of
من دارم واقعا کیف میکنم چون بعضی ها هنوز که هنوزه دارن میسوزن پس بسوزید
نظری
Iran, Islamic Republic of
اکثرا منتقدین حاج زارعی افراد بی فرهنگ و تازه به دوران رسیده هستند که شخصیت اجتماعی ندارن و اگه این افراد جامعه را بگیرن جامعه رو به زوال و نابودی می رود و خیلی بی تربیت هم هستند دنبال نان شب نیستند فقط و فقط راهزن تهمت هستند نان تهمت را می خورند که حرام است پول می گیرند و تهمت می زنن و خداوند حقشان را روی کف دستشان می گذارد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
الهی کافر وابیم سیت.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
واقعیت روباه ودستش به انگور نمی رسید می گفت ترشه شنیدید.حالا در م.. میکند. حالا بسوزید که حسرت خوردن چه سود..ی دوبل کرد رفت دیگه هم بسشه دوره بعد یه همسوی دیگه.انشالله
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1