تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۱۴۸۲۵

بی‌آبرویی استخدام‌های فامیلی مدیران فراموش نمی‌شود

۲۵
۰
کبنا ؛ 
مصطفی جوزانیkhadmi-taj-ada
اگر حواشی و بحث‌های تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد را در هفته‌های اخیر کنار بگذاریم، حاشیه‌ها یا به عبارتی افتضاح جذب نیروهای فامیلی در بعضی سازمان‌ها و ادارات یکی از اتفاقات ناگوار و ناپسند برای مدیران و جریانات سیاسی حاکم از استاندار گرفته تا نمایندگان استان بوده است. تا جایی که جریانات سیاسی و عدالتخواه استان نخواهند گذاشت بی‌آبرویی استخدام‌های فامیلی و خانوادگی برخی مدیران دولت بنفش از صدر تا ذیل در استان، همانند افتضاح فیش های حقوقی و نجومی به حاشیه و فراموشی سپرده شود.
سازمان‌ها و ادارات مورد اتهام در این قضیه از مدیرکل جهاد کشاورزی گرفته تا، سازمان مدیریت، شرکت برق و امور عشایری استان و همچنین استاندار و معاونین وی به جای ماست مالیزاسیون رسانه‌ای این اتفاقات ناپسند و ناشایست، با تحقیق و بررسی دقیق ماجرا در جهت روشن شدن قضیه و رفع احتمالی اتهامات مطرح شده بر علیه عامل یا عاملین، تلاش در جهت یافتن پاسخی مناسب و درخور به مطالبه فراموش ناشدنی جریان عدالتخواه تا روشن شدن قطعی ماجرا داشته باشند.
جذب بی ضابطه و فامیلی نیرو به صورت قراردادی مادامی که مشمول قانون بیمه و مالیات شود، اشغال غیرقانونی پست و صندلی خواهد بود، بنابراین این فاجعه میخ محکمی برتابوت و جایگاه شایسته سالاری برای همیشه تاریخ در این استان خواهد شد.
اما صحبتی با نمایندگان و مردان قانون در استان
جوانان بیکار و جویای شغل، خاصه آنهایی که علاقه مند به بحث تغییر نام استان هم هستند اولویتشان در وهله اول اشتغال خواهد بود بنابراین نمی‌توان افتضاح استخدام‌های فامیلی و بی ضابطه را دور از چشم آنان با دعوا و جنگ زرگری و پر خطرطایفه ای لاپوشانی نمود!!
جناب حاج عدل هاشمی، چرخ توسعه مادامی در کهگیلویه بزرگ به گردش درخواهد آمد که زیرساخت‌های مهم اشتغالزایی جوانان آن دیار فراهم گردد، و گر نه طولانی بودن یا نبودن، نام شهر یا استان، زیاد توفیری در توسعه کهگیلویه ندارد و نخواهد داشت.
جناب آقای تاجگردون،  نامه جوانان بیکارو جویای شغل گچسارانی به جنابعالی درد متعصبانه واو بودن را ندارد بلکه صدای بی عدالتی مدیران شما در شهرستان و مرکز استان را به گوش شما می رساند.
نماینده محترم بویراحمد جناب حاج زارع، عزت بویراحمد در دوره‌ای  خدشه برآن وارد شد که صندوق‌های رای مغلوب جریانی در آن حوزه شدند، نه تعصبات بی‌جا و پافشاری‌ها بر سنت‌های قدیمی و خاک خورده همانند قداست بخشی به نام استان!!!
و در پایان این‌ها را گفتیم که به اینجا رسیده باشیم که جریان عدالتخواه و انقلابی استان مطالبه‌گر پیگیری جذب فامیلی و استخدام غیرقانونی نیرو در ادارات را به فراموشی نخواهد سپارد و تا تحقیق و بررسی موضوع و روشنگری آن برای هم استانی ها گریبان شما و ایضا استاندارشما را رها نخواهند نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نویسنده ضددولت بوده و قلم س براساس اغراض سیاسی چرخیده متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
با سلام .برادر گرامی این بی عدالتی همیشه بوده وهست.توجه کرده باشین همه نمایندگان قبلی ما به نحوی تو همین دنیا ضربه بی عدالتی و پارتی بازی را خوردند .از قاتل گرفته تا تجاوز به عنف و مواد مخدر با وساطت آنها ماست مالی شد.نمایندگان فعلی هم کم نمیزارن خیالتون راحت.ولی دنیا دار مکافات هست که متاسفانه از این قضییه به راحتی میگذرند .فقط و فقط برا ظهور فرج دعا کنیم
زیار
Iran, Islamic Republic of
کوتاه ومتین و مفید و در عین حال کوبنده
Iran, Islamic Republic of
خود این چهار نفر مخصوصا نماینده ها و کمتر استاندار مسببین اصلی بی قانونی در جذب نیروهای فامیلی و سفارشی هستند.
اونوقت شما از نماینده ها خواستید که چکار کنند یعنی مقصر به تقصیر خودش رسیدگی کنه! چه خیال خامی!
امور عشایر
Iran, Islamic Republic of
به خدا مسولین ارشد دروغ میگویند قرار روز شنبه مدیر کل عشایر با جناق خود را که دوما بدون مجوز سرکار اورد بذار مدیر عامل اتحادیه سوال این جاست اگه اتحادیه وشرکتها بخش خصوصی هستنند چرا فقط بستگان مدیر کل سر کار میایند مسولین از خواب بیدار شوید انتخا بات نز دیک است فردا با این حساب کسی به دولت تدبیر رای نخواهد داد
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
فاتحه همه چیز خوانده شده
Iran, Islamic Republic of
مردم استان چقد ساده اند.بحث الکی تغیر نام استان را گذاشتن که حواستون پرت بشه و کارهای غیرقانونی استخدامی رو انجام بدن.
United States
پست بانک افتضاحه
مدیر سابق
Iran, Islamic Republic of
این آقایون نماینده و استاندار و معاوناش خودشون در کنار مدیران برق و عشایر و سازمان مدیریت و جهاد کشاورزی و...عاملین بی آبرویی در استخدام های ناعادلانه هستن.

باید دستگاههای نظارتی به تخلفات همه شون رسیدگی کنه.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما واقعا بنده بعنوان یک انسان دلم از بی عدالتی و تبعیض بدرد آمده متاسفانه مدیران نالایق و سفارشی گند زدن به سیستم هر کسی پشتش به نماینده و مدیران گرم باشه مشغول بکار و پست میگیره بعنوان یک گچسارانی از تبعیض وبی عدالتی و بکار گیری جذب های فامیلی ظرف شش سال گذشته نهایت اعتراض را داریم ولی متاسفانه کی جوابگو میباشد مگر تاجگردون نمی دونه بارها و بارها به ایشان با مدارک مستند اعلام کردیم اما نتیجه چی شد از تبعیضات و بی عدالتی در نفت گچساران انتصابات فامیلی و همشهریان مدیر عامل بهبهانی و نماینده اما چه کسی پاسخ گو بوده وبا هست این فیلم های که جناب تاجگردون بازی میکنه هر دفعه پست میزاره ویا پشت تربیون اعلام میکنه دیگه رنگی نداره چون عملا هیچ اقدامی نکرده و فقط عوام فریبی که دیگه این موضوع همه میدانند............
عدالت
Romania
اگه راست میگید،،،و واقعا میخواهید عدالت رعایت بشه،،،همه اونایی که در این استان به واسطه نماینده یا مدیرکل یا استاندار رفتن سر کار،،،از کار اخراج کنید. و آزمون برگزار کنید. حتی برای نیروهای شرکتی،،،امثال ما چه گناهی کردیم درس خوندیم.؟؟؟؟؟?????
مهرداد
Romania
آقای گوهرگانی مدیر کل جهاد کشاورزی استان،،بخاطر این بی عدالتی که انجام دادین و یه عده افراد بی سواد فامیلتو به کار گماشتی در این دنیا و اون دنیا باید جوابگو باشی.......
آگاه
Iran, Islamic Republic of
دوران استخدام های فامیلی و سفارشی و باندی
در دولت تدبیر و امید
کاش حداقل ۲۰ درصد این استخدام ها با ازمون بود ۸۰ درصدش برای نورچشمی ها

تازه با پررویی تکذیبیه هم میدن!!!!!!!!!!!!
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا
لطف کنید و دست از سر این ۴ تا اداره مشهور که کارشون رسانه ای شده برندارید (جهاد کشاورزی، برق، عشایر ، س مدیریت و برنامه ریزی)تا همه چیز روشن بشه و معلوم بشه که دنبال ماست مالی هستند و مجرمند یا نه کارشون درست بوده و تخلف نداشتن.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جالبه اقای جوزانی خیلی قشنگ تهمت می زنید
مهیار
Iran, Islamic Republic of
برو بابا از کی گلایه میکنی اگه جایی نیرویی میره سرکار سفارش نماینده هست میخوای شکایت کی را پیش کی کنی
دنا
Iran, Islamic Republic of
جریان عدالتخواه همان جریان افراطی هدایتخواه ست، هوشیار باشید احتمالا هدایتخواه در سفر امسال کربلا استخاره ای دیگر کرده
ایرانمنش
Europe
جوزانی اگه ///میگه پس کل مردم ///میکن چون نظر همه همینه
داد
Iran, Islamic Republic of
این واقعیته یاتهمت که دراداراتی امثال اداره برق وبرنامه وبودجه وگازوامورعشایروثبت احوال بیش از۱۰نفرازبستگان خودشونو ونمایندگان را بدون ضابطه استخدام کنندخدا بحق فاطمه زهرا کسانی که ازاین کارا میکنه نابودشون کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بابا آقای تاج گردون طرح گردشگری تپه فرودگاه اسدی چیشد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بابا آقای تاج گردون طرح گردشگری تپه فرودگاه اسدی چیشد
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بابا آقای تاج گردون طرح گردشگری تپه فرودگاه اسدی چیشد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پیگیری جذب فامیلی و استخدام غیرقانونی نیرو در ادارات را حداقل از سال ۱۳۸۴ انجام دهید. استخدام های غیرقانونی در سال های ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۱ از ذهن و خاطر ما هم بیرون نمی رود.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
ای مردم تقوی مدیر کل تبت احوال ۳۴نفر از بستگانش را با ..
قاطع
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا هممون
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1