تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۱۴۷۹۷

مخالفت با برجام هم صدایی با اسرائیل است

۰
کبنا ؛

به مناسبت روز دانشجو ظهر امروز در محل دانشکده فنی پسران یاسوج ویژه برنامه ای با حضور فرماندار بویراحمد ،معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ،اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.
سید محمد کاظم نظری که بعنوان سخنران این برنامه دعوت شده بود با گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان اولین گروهی بودند که برای اصلاح جامعه اقدام کردند و جنبش دانشجویی از همانجا شکل گرفت.
فرماندار بویراحمد اظهار کرد: در طول دوران دولت های مختلف  جنبش های دانشجویی فراز و فرودهایی داشته اند اما مشخصه اصلی جنبش دانشجویی که همان عدالت خواهی ومطالبه گری بوده است روز به روز نمود بیشتری پیدا کرده است.
نظری با بیان اینکه دانشجویان از روی علم و خیرخواهی مطالباتشان را بیان میکنند، گفت: دانشجویان در واقع آینه ی تمام نمای جامعه هستند و مطالباتشان مطالباتی برحق است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با ابراز تاسف نسبت به  اینکه چرا دانشجویان برخی مواقع آن مطالبه گری که باید داشته باشند را ندارند، گفت:  برخی با نگاه امنیتی تلاش کردند صداهایی که هر گونه نقد و انتقاد را به  گوشه ای از نظام دارد کمرنگ کنند و آن صداها را منفعل کنند که این کار را به  شیوه ها  و ترفندهای مختلف انجام دادند.
رییس شورا ی اداری شهرستان گفت: فرقی نمی کند در کدام دولتها، ولی اگر صداهای منتقد خفه شوند قطعا از دل آن دولتها فساد سر برمی آورد و یکی از آسیب هایی که جامعه را به انحطاط خواهد کشید همین افراط و تفریط ها خواهد بود.
فرماندار بویراحمد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان کرد:  انسان به امید زنده است  و  پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه آثار مخربی از خود بر جای خواهد گذاشت پس هر کسی در ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه  گام بردارد خیرخواه این نظام و مملکت نیست.
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به بحث برجام بعنوان بحث روز جامعه گریزی زد و گفت: در کنار تمام کارشکنی های بین المللی، در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید نقشه دشمنان این نظام بر آب شدو باید وضعیت سالهای گذشته کشور را با وضعیت کنونی مقایسه کنیم تا متوجه شویم در سالهای قبل کشور چگونه بوده است.
وی گفت : برخی تلاش کردند که انتظارات مردم را بالا ببرند و قطعا برجام فتح الفتوح زمانه ی مانیست، ولی بهترین  شکلی بود که در این شرایط بد می توانست اتفاق بیافتد و افتاد.
نظری اذعان کرد: باید ببینیم چه کسانی مخالف برجام بودند،چه کسانی بیشترین تلاش را کردند که برجام و زحمات نظام جمهوری اسلامی به نتیجه نرسد.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان از مخالفان اصلی برجام و مذاکرات هسته ای بوده و هستند و در طول مذاکرات کارشکنی و سنگ اندازی  فراوانی برای توافق هسته ای داشته اند، گفت: مگر نه این است که تاکنون همصدایی با بیگانگان و ضد انقلاب جرم تلقی میشد، چه شد که امروز عده ای بطور کامل با مواضع اسراییل و وهابیت همراهی می کنند و با آنها هم صدا شده اند.
فرماندار ادامه داد: تشخیص چگونگی برخورد با برجام و عواقب آن به عهده ی شخص اول نظام است و حرف اول و آخر را در این خصوص مقام معظم رهبری خواهد زد و نباید جلوتر از ایشان قدمی برداشته شود.
[gallery columns="1" size="medium" ids="214796,214795,214794,214793,214789,214790,214791,214792,214785,214786,214787,214788,214781,214782,214783,214784,214777,214778,214779,214780" orderby="rand"]
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حر.. نزن
....
Iran, Islamic Republic of
داری .. میکنی(((( بفکر ))))))بعد حرف بزن ..ن به خیلی از مردم کردی
فرماندار
دوست
Iran, Islamic Republic of
کاش سه مدیر اصلاح طلب چون شما در این استان بود!
تقی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بویراحمد که تو فرماندارش هستی
زیار
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار بیشتر دقت کن ، اسرائیل که موافق برجام است ،در نظر دارند در دوره حکومت ترامپ بندهای بیشتری اضافه کنند
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرف وصداقتت
ح ع
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم کمی دقت کن قبل از حرف و بیانت ! هیچکس به اندازه اسرائیل خوشحال نیست از برجام !! برجام به نفع اسرائیل بوده و مخالفت با برجام به ضرر اسرائیل است !!! ما کم سوادیم یا شما ؟!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1