تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۲۱۴۴۲۸

پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور «هدایت‌خواه»؛ از حیثتی که برای دولت نماند تا چهره منافقانه مدعیان اصلاحات

۱۷
۰
کبنا ؛نشست پرسش و پاسخ با حضور «ستار هدایت‌‌خواه» نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.hdait
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز با دعوت بسیج دانشجویی نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور «ستار هدایت‌خواه» نماینده سابق بویراحمد و دنا و از اصولگرایان مطرح کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.
در این نشست «هدایت‌خواه» به تبیین روز دانشجو و مسائل پیرامون ۱۶ آذر پرداخت و اظهار کرد: مهم‌ترین پیام روز دانشجو آگاه، حساس و بیدار بودن دانشجویان به مسایل سیاسی خود در سطح ملی و منطقه‌ای و اینکه جهت‌گیری آنها در این حضور آگاهانه، مبارزه با ظلم و ستیز باشد.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روح ۱۶ روح استکبارستیزی است، بیان کرد: کسی نمی‌تواند خودش را مسلمان بداند اما در مسائل سیاسی و اجتماعی حضور نداشته باشد که حضور آگاهانه در عرصه‌های سیاسی ضرورت یک مسلمان است.
وی به سه شرط برای اثرگذاری و مفید بودن حضور در عرصه‌های سیاسی همه مردم خصوصا قشر دانشجو اشاره کرد و گفت: بصیرت، معرفت و آگاهی، تقواپیشگی و رعایت بایدها و نبایدهای الهی و ولایت‌مداری سه شرط تاثیرگذاری و مفید بودن حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.
هدایتخواه با بیان اینکه ۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی است، گفت: این روز مهم بیانگر روحیه ظلم ستیزی ملت ایران و قشر دانشجو است.
فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی جریان‌های سیاسی در دو دهه اخیر سعی می‌کنند که ۱۶ آذر را از مسیر استکبار‌ستیزی خارج کنند و برخی سخنرانان این روز که به راحتی مجوز سخنرانی برای آنها صادر شده نیز به توجیه رفتارهای استعمارگری آمریکا می‌پردازند و جاده صاف‌کن استکبار هستند و از سران فتنه حمایت در راستای اهداف استکباری حمایت می‌کنند که نوعی انحراف و خیانت به خون شهدا خصوصا شهدای ۱۶ آذر سال ۳۲ است.
هدایتخواه با بیان اینکه استکبارستیزی مبنای عقلی، دینی و سیاسی دارد، گفت: مهمترین ویژگی‌های استکبار شامل ظلم، ستم سلطه‌گری، قلدری و زورگویی است و به همین دلیل همیشه ملت ایران به ویژه قشر دانشجو که دارای فطرت بیداری است با استکبار مخالفت کرده و نسبت به آن تنفر دارد.
این فعال سیاسی ادامه داد: مبارزه با ظلم و ظالمان لازمه مسلمانی است و براساس آیات و روایات متعدد و مبنای دینی نه باید ظلم کرد و نه زیر بار ظلم رفت و آن را پذیرفت.
وی با بیان اینکه در کشوری هستیم که انقلاب کرده و برای این انقلاب بهای سنگینی پرداخته، بیان کرد: هدف انقلاب مبارزه با قدرت‌های استکباری بوده و در قانون اساسی نیز تاکید شده که سلطه‌گر و سلطه پذیر نباشیم و از ملت‌های مظلوم نیز دفاع کنیم.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعار نه غزه نه لبنان که توسط عده‌ای در فتنه ۸۸ گفته شد شیطانی بوده و بعد از فتنه هم برخی به دنبال آزاد کردن سران فتنه هستند.
هدایت‌خواه افزود: موضع‌گیری ایران در برابر استکبار یک نوع استراتژی برگرفته از نظام و انقلاب است و حرکت انقلابی ملت ایران دارای مبنای مبارزه با استکبار بوده است.
وی با اشاره به اظهارنظرهای برخی در مورد کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا گفت: این امر با مبانی عقلی، دینی و شرعی و قانون اساسی سازگار نیست.
هدایتخواه عزت ملت ایران را مرهون و به برکت استکبارستیزی و انقلابی‌گری ملت ایران دانست و افزود: به همین دلیل اکنون ایران در منطقه و جهان به خوبی نقش آفرینی کرده و قدرت اول منطقه است.
این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه حضور همراه با معرفت و بصیرت در عرصه‌های سیاسی، مراقبت از توطئه‌های استکبار و مقابله با طرح‌ها و نقشه‌های استکبار پیام روز ۱۶ آذر است، خاطرنشان کرد: تحریف‌کنندگان پیام روز دانشجو خائنین به خون شهدا به ویژه شهدای دانشجو هستند.
به گزارش کبنا، در ادامه برخی از دانشجویان سئوالات خود را پیرامون مسائل مختلف روز کشور از جمله «برجام»، مسائل گوناگون مذاکرات و اصول اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح کردند که «هدایت‌خواه» به هر کدام از آنها پاسخ داد.
یکی از دانشجویان در این نشست با بیان اینکه ما تکلیف‌مان را با جریان اصلاح‌طلبی نمی‌دانیم، اظهار کرد: واژه اصلاحات واژه مقدسی است، اما برخی از این اصلاح‌طلبان به نام اصلاحات بیت‌المال را چپاول کردند و با استفاده از رانت‌های مختلف دست به هزاران کار خلاف زده‌اند و گاهاً بر علیه نظام نیز مسائل مختلفی را مطرح کرده‌اند که این واژه مقدس را زیر سئوال برده‌اند و هر وقت کم می‌آورند، دم از آزادی بیان می‌زنند.
هدایت‌خواه در پاسخ به برخی از سئولات، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تمام هم و غمشان و همه حیثیتشان را گذاشتند روی مسائل هسته‌ای و برجام و دیگر مسائل کشور را رها کردند و در داخل کشور خیلی از مشکلات بر زمین مانده است.
وی اضافه کرد: هر چند حیثیت دیگر برای دولت در بحث مسائل برجام و هسته‌ای باقی نمانده است.
این اصولگرای مطرح کشور بیان کرد: بر اساس قرآن، چهره کسانی که منافقانه دم از اصلاحات می‌زنند را باید برای مردم تبیین و آگاه سازی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا بیشتر از این عابروی اصول گراها رو ببر .
ایشون گفتن اصلاحات بیت المال رو چپاول کردن .
از الان مطمعن شدم از هیچ جا خبر نداری جناب استاد هدایت خواه
ایثارگری ازباوی
Iran, Islamic Republic of
خیلی داری ..می کنی باحرف های.. مردم را نمی توانی.. بهترین دولت بعداز دولت اصلاحات دولت تدبیرامید می باشد هشت سال دولت احمدی نژاد با افکار.. مثل شماها بیست سال ایران عزیز را به عقب بردید مردم دیگر افکار ها..شما را نمی خواهند
قشقایی
Romania
والا چی بگم
جر اصلاح طلب با اصولگرا همش دروغه چون پشت پرده یکی ان
همشون قوم خویش،اند
احسان
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواهی دیگر وجود ندارد چون ایشون یک مهره سوخته هستش و حتی در میان اصولگرایان جبهه پایداری هم راهی ندارد چون باعث شکست سخت اصولگرایان در یاسوج شد
ممدو
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات که ادعای معصوم بودن ندارند ولی دولت پاکدست شما که ۸ سال چپاول کردند وکشور را به نابودی کشاندند وادعای پاکی ومعصوم بودن میکردید چی /خدا بهتر از هر کسی افرادو نیتشان را میداند خدا لعنت کند چه اصولگرا وچه اصلاح طلب را که بنام دین وولایت و ووووووووووبه این نظام ضربه میزنند
جلال
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو ای استاد گرانقدر.
ای مرد شجاع و بصیر.
خار چشم دشمنان انقلابی.
مرد بزرگ.
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه واقعاخودودوستانت خی...مملکت رابرباددادیدچنان حرف میزنی که خودت هم باورمیکنی فکرکنم د. شدی
غلی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا شما دیگه حرف نزن....تو کارای خودتو کردی
Norway
واقعیت همین است با برجام علاوه بر این که چیزی دستگیرمان نشد همهٔ اطلاعات را به دشمن دادیم
هومان
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایتخواه عزیز
رشيد
Iran, Islamic Republic of
اصن با مسخره بازیلی که در اورده بیین سی ای جلسه توسط مسئولین استاد هدایتخواه نباید شرکت ایکردن در جلسه و ایرفتن و جلسه مشهدشون ایرسین حیف هدایتخواهه وا قعا
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شجاعت تو استاد فر زانه دکتر بقر ان افتخار استان و کشور هستی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما ایشان نگفته اصلاح طلبان چپاول می کنند میگه بعضی به نام اصلاح طلبی این کار انجام میدهند
محمدصادقی
Iran, Islamic Republic of
استاد هدایتخواه از اساتید برجسته کشور ومایه افتخاره برای استانه خدا ایشان را حفظ نمایید .انشااله .
خان
Iran, Islamic Republic of
شماخوب میگی که عزت بویراحمدرادرشعارمرگ برامریکا وکفن پوشیدن درمجلس میدونی/وگرونه کاری بلدنبودین یانکردین/اون ازدولت پاکدست اینم ازدیگاه تون
هاله نور
Iran, Islamic Republic of
تودیگه حرف ازابرو ومملکت نزن
Iran, Islamic Republic of
ایشان در خصوص برجام درست گفتند الان همه می بینند که امریکاییها چقدر دبه دراوردند وتحریم ۱۰ ساله را در یک قلم تمدید کردند وما چند ماه پیش اعتماد به این مکار کردیم وهمه تعهدات را موبه مو با چه قیمتی اجرا کردیم وحال دشمن زیرقول خود زده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1