تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۲۱۴۳۵۴

اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بخش پژوهش کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار بخش پژوهش استان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

حسن نوروزی در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در جمع خبرنگاران با اعلام حمایت سازمان برنامه و بودجه استان از مخترعین و نخبگان بیان داشت: این سازمان در حمایت از بخش پژوهش تلاش می‌کند حمایت‌های لازم را از مخترعین و نخبگان انجام دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احداث پارک علم و فناوری یکی از نیازهای جدی استان است که با راه‌اندازی این پارک حمایت‌ها از بخش پژوهش به صورت بهتر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در سالی که به‌نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده و اقتصاد دانش‌بنیان یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است، لذا احداث پارک علم و فناوری موجب شکوفایی علمی در استان می‌شود.

نوروزی در خصوص زمان راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان گفت: برای احداث و راه‌اندازی این پارک نیازمند فضا و مکان و همچنین اعتباراتی برای خرید تجهیزات این محل هستیم.

وی بیان کرد: در سفر دولت به استان احداث پارک علم و فناوری یکی از خواسته‌های مطرح شده استان از رئیس جمهور بود و در سفر اخیر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور توافقات خوبی با دانشگاه پیام نور، دانشگاه یاسوج و دانشگاه آزاد برای احداث این مکان صورت گرفته است.

نوروزی بیان کرد: امیدواریم پارک علم و فناوری استان تا پایان سال جاری احداث و کمکی هم که در سفر رئیس جمهور قرار شد به کهگیلویه و بویراحمد شود صورت گیرد.

وی در خصوص میزان اعتبار بخش پژوهش استان گفت: دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ملکفند هستند یک درصد اعتبارات استانی خود را به بخش پژوهش اختصاص دهند که اعتبارات بخش پژوهش استان در مجموعه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.


نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1