تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۲۱۴۳۴۶

اظهارات عضو کمیسیون امنیت در دانشگاه یاسوج؛ با ماشین یک میلیاردی نمی‌شود یادگار امام بود / واکنش به برداشتن عمامه موسوی‌لاری/ بعضی نمایندگان می‌دوند تا با رئیس جمهور عکس بگیرند

۷
۰
کبنا ؛

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده و دولت گفتیم حواستان را جمع کنید، این است طرف مقابل و اینگونه دارد حرکت می کند و پارل چیده شده، گفت: به ما گقتند به جهنم بروید، بی سوادها و الفاظی از این دست که این ها اصلاحات رئیس جمهور محترم است.naghvi



سید حسین نقوی حسینی ظهر امروز در دانشگاه یاسوج با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و به ویژه شهدای دانشجو بیان کرد: گرامی می داریم یاد و خاطره آنهایی که ایستاده مردند تا ما روی زانو زندگی نکنیم، در سیاه چال طاغوت پوست بدنشان کنده شد ولی مقاومت کردند.
وی افزود: در دوران انقلاب آمریکا تمام توان خود را به کار بست تا شاه بماند و شاهد آن حضور آیزنهاور در ایران بود که فراموش شدنی نیست.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا در طول چند دهه گذشته، تصریح کرد: حمایت غرب و آمریکا از منافقین و مسعود رجبی ها که اکنون در دامن آمریکا رقاصی می کنند و دستشان به خون ۱۷ هزار شهید این مملکت با ترورهایشان آغشته است بر کسی پوشیده نیست.
نقوی حسینی با تاکید بر اینکه پرونده هسته ای ما به ناحق به شورای امنیت سازمان ملل فرستاده شد، گفت: اگر عادلانه بود پس چرا رژیم صهیونیستی با ۳۰۰ کلاهک هسته ای را کسی ماخذه نمی کند و عضو هیچ پیمان یا تعهد جهانی هم نیست.
وی ادامه داد: پرونده ایران را به این خاطر که شاید و شاید صنعت هسته ما بمب بسازد به سازمان امنیت می برند و چون آمریکا از اسرائیل حمایت می کند در آنجا خبری نیست.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سه دور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بودم، عضو کمیسیون ویژه برجام در دور نهم مجلس نیز بودم، تاکید کرد: آدم بی اطلاعی نیستم و در ریز مذاکرات بودم و ریز برجام را خوانده ام و پیوست های آن را نیز مطالعه کردم.
وی تصریح کرد: پای حرف تیم های مختلف هسته در دولت های مختلف نشسته ام، اما دنیا دنیای قانون نیست چراکه آمریکایی ها پای توافق را امضا می کنند و پیمان می بندند ولی دو روز بعد تحریم مجدد کردند.
نقوی حسینی با اشاره به اینکه نظام تصمیم گرفت با مذاکره موضوع پرونده هسته ای را حل کند، گفت: ۱۳ سال مذاکره کردیم که خود آقای روحانی اولین تیم مذاکره کننده بود و نهایتا در این دو سه سال به نتیجه رسیدو دو بیانیه صادر شد و بعد هم توافق انجام گرفت.
وی با بیان اینکه انتقادهایی به برجام داشتیم و دنیا را هم می شناختیم، گفت: کسی نپرسید چرا جان کری با تیمی ۱۶۰ نفره در مذاکرات حاضر می شود؟ آیا برای رفع تحریم های ما این کار را انجام می داد و یا عزت ما برای او ارزش داشت؟
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اظهار اینکه به تیم مذاکره کننده و دولت گفتیم حواستان را جمع کنید، این است طرف مقابل و اینگونه داره حرکت می کند و پارل چیده شده، گفت: به ما گقتند به جهنم بروید، بی سوادها و الفاظی از این دست که این ها اصلاحات رئیس جمهور محترم است.
نقوی حسینی ادامه داد:  اشکال های اساسی در توافق وجود داشت و بارها به تیم مذاکره کننده گفتیم.
وی تصریح کرد: سنبل جنبش دانشجویی مقابله با استکبار، بخصوص استکبار ظالم یعنی آمریکا است که تمام ملت ها را گوسفند خود می داند و همچنین استبداد داخلی و فساد داخلی و انحرافات داخلی.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد جنبش دانشجویی باید در مقابل همه اینها از هر کسی، در هر جایگاه، هر شخصیتی و در هر دولتی بایستد.
نقوی حسینی ضمن اظهار اینکه: دانشگاه باید آرمان های امام را دنبال کند که تعریف شده است، گفت: با ماشین یک میلیاردی نم شود یادگار امام بود چراکه یادگار امام به رفتار و عمل است.
وی با بیان اینکه من وکیل و نماینده تمام ملت ایران هستم و باید از مصالح مردم دفاع کنم، افزود: چرا بعضی می خواهند نماینده نوکر و مجیز گوی دولت باشد.
نقوی حسینی همچنین به رفتار بعضی نمایندگان اعتراض نشان داد و گفت: چرا بعضی نمایندگان می دوند تا با رئیس جمهور عکس بگیرند، مجلس باید مقتدر باشد.

۲ هزار سند داریم که القاعده و داعش برای مقابله با ایران به‌وجود آمدند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طالبان و القاعده و داعش برای ناامن کردن ایران ساخته شده‌اند، گفت: بیش از ۲ هزار سند در این زمینه وجود دارد.
  سید حسین نقوی حسینی با اشاره به رشادت فرزندان این آب و خاک اظهار کرد: شهدا مردانی بودند که برای عزت و استقلال کشور ایستادگی کردند و برای عزت کشور جان خود را فدا کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود گفت: مقاومت و ایستادگی شهدا در سخت‌ترین لحظات بود که به پیروزی انقلاب منجر شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به مدت ۱۸ سال در دانشگاه‌ها درس خوانده‌ام و تدریس داشته‌ام و با رتبه ۳۶ در کنکور پذیرفته شدم و در همان حال در دفاع مقدس هم شرکت کردم و از هیچ سهمیه‌ای هم استفاده نکردم.

وی با اشاره به سوابق دانشگاهی خود گفت: کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی را با رتبه‌های تک رقمی پشت سر گذاشتم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در همین خصوص با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه را به خوبی می‌شناسم تصریح کرد: دانشجویان باید پا در جای پای دانشجویان شهیدی بگذارند که مایه عزت دانشگاه شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: افتخار می‌کنیم که رئیس دانشگاه اکسفورد مصاحبه کرد و گفت فلان دانشجوی ایرانی قوی‌ترین تز دکترای این دانشگاه را داده است.

وی گفت: این عزت ایرانی است که وقتی تیم بازرسی آژانس را به فردو می‌بردم چند بار سؤال می‌کردند که آیا خودتان این کار را کردید و گفتند آیا خودتان سانتریفوژها را ساختید و این آبشارها را خودتان تمام کرده‌اید و باور نمی‌کردند با دانش و تکنولوژی بومی به این دستاورد دست پیدا کردیم.

نقوی‌حسینی افزود: دو سال پیش با رئیس مجلس سنای فرانسه ملاقات داشتیم که نکته‌ای قابل توجه در مورد تمدن ایرانی گفت.

وی افزود: رئیس مجلس سنای فرانسه اعتراف کرد زمانی که ما اروپایی‌ها هنوز ملت نبودیم و ساکن نشده بودیم شما دولت و مجلس داشتید.

این نماینده مجلس افزود: ویل دورانت مسیحی و اروپایی در کتاب تاریخ تمدن جلد پانزدهم می‌گوید زمانی که اجداد ما برای پیدا کردن غذا مثل میمون از درخت‌ها بالا می‌رفتند ایرانی‌ها بهداشت و حمام داشتند.

وی افزود: ما ملت بزرگی هستیم و اقتدار داریم و دانشگاه محور این بزرگی و اقتدار است و این اقتدار را به حرمت خون همه شهدای دانشجو باید عزت ببخشیم.

نقوی حسینی گفت: آمریکایی‌ها سابقه‌ای در کشور ما جز خیانت و کودتا نداشتند و قبل و بعد از پیروزی انقلاب سمبل سلطه‌گری بودند و اوج آن‌ها کاپیتولاسیون بود که در دولت منصور در مجلس تصویب شد و امام علیه آن طغیان کرد که چرا ایرانی باید این قدر به ذلت کشیده شود.

نقوی حسینی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در خصوص برخورد با موسوی لاری اظهار کرد: آقای موسوی لاری خودش مصاحبه کرده که عمامه‌ام را خودم برداشتم و به محافظم دادم و کسی با من برخوردی نکرده است و لذا در دانشگاه نباید چنین حرف‌هایی زده شود و این را ظلم به دانشگاه می‌دانم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج گفت: آمریکایی‌ها با همه توان به دنبال حفظ شاه بودند.

وی گفت: آن‌ها مردم ایران را به رگبار بستند تا شاه را حفظ کنند و ۴ هزار نفر را در میدان شهدا به همین دلیل به شهادت رساندند.

نقوی حسینی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان ایران در دامن آمریکا رقاصی می‌کنند بیان کرد: مسعود رجوی خائن تعداد ۱۷ هزار نفر را با ترور به شهادت رساند.

وی در ادامه با بیان ۸ سال جنگ تحمیلی و انواع اسلحه‌ها که به دشمن دادند افزود: بعد از جنگ هم انواع توطئه‌ها را علیه کشور روا داشتند که یکی از آنها فرستادن پرونده ایران به سازمان ملل بود.

این نماینده مجلس به ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای اسرائیل اشاره کرد و گفت: به پروتکل الحاقی عمل نمی‌کنند اما به دروغ ایران را متهم به ساخت بمب هسته‌ای می‌کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع کاملی از برجام دارم و آن را خط به خط خوانده‌ام افزود: ۱۳ سال مذاکره برای برجام انجام دادیم که دو راه هم بیشتر نداشتیم یا مقابله و یا مذاکره بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: افرادی در این پرونده در طول این سال‌ها مسؤولیت داشتند و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دو بیانیه ژنو و لوزان صادر شد.

وی با اشاره به انتقاداتی که به این توافق شد، گفت: ما به تیم خود گوشزد می‌کردیم که مراقب این پازل باشید و در همین اثنا رئیس‌جمهور محترم مرتب اصطلاحاتی مانند بی‌سوادها و دلواپس‌ها را به منتقدان روا می‌داد.

نقوی‌حسینی افزود: مقام معظم رهبری وارد قضیه شدند و فرمودند به حرف منتقدین هم باید گوش داده شود و آنها را قانع کنید.

وی با بیان اینکه در برجام اشکالاتی اساسی وجود داشت افزود: بارها به تیم مذاکره کننده گفتیم که مراقب باشند چرا که طرف مقابل دشمن ایران است.

  نقوی حسینی گفت: در آخر برجام به سرانجام رسید توافق انجام شد اما اشکالات اساسی در این توافق وجود داشت و بارها به تیم مذاکره‌ کننده گفته شد.

وی با بیان اینکه طالبان و القاعده و داعش برای ناامن کردن ایران ساخته شده‌اند گفت: بیش از ۲ هزار سند در این زمینه وجود دارد.

این نماینده مجلس از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: بعضی آدم‌های کم خرد این موضوع را متوجه نمی‌شوند.



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
از تنها چیزی که بدم میاید دروغ است مخصوصا دروغ مصلحتی.
Iran, Islamic Republic of
یکی پیدا نشد ازش بپرسه آخه چرا ده تا از این اسناد رو منتشر نمیکنید
فیروز ن
Iran, Islamic Republic of
بنازم به غیرت ایرانیت.
احسنت
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۸ سال درس خوندی ۱۸ سال دیگه بخون شاید باسواد بشی ..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کند
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر نقوی حسینی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1