تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۲۱۴۲۲۱

لغو جلسه سخنرانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در دانشگاه فرهنگیان

۷
۰
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنرانی سید حسین نقوی‌حسینی در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان لغو شد.
مهدی مختاری در گفت‌وگو با کبنا نیوز با بیان اینکه رئیس دانشگاه فرهنگیان بدون ارائه دلیل با سخنرانی آقای نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در این سالن شهید ایزدپناه این دانشگاه مخالفت و اظهار کرد: سخنرانی  سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنینت ملی مجلس در محل سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان یاسوج لغو شد و به سالن شهید هرمزپور انتقال یافت.
وی گفت با وجود اینکه همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای سخنرانی نقوی‌حسینی در برنامه جوان انقلابی در دانشگاه فرهنگیان انجام شده بود، اما این سخنرانی توسط خسرو نظری رئیس این دانشگاه لغو شد.
وی افزود: مسئولان دانشگاه شرط برگزاری این سخنرانی را موافقت استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده بودند، که بر این اساس، به فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار برای دریافت مجوز سخنرانی مراجعه کردیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به امید قول مساعد معاون سیاسی و امنیتی استاندار می‌خواستیم سالن را تحویل بگیریم، تصریح کرد: به طور ناگهانی به ما اعلام شد که طبق نظر رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سخنرانی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی لغو شده است.
مختاری از لغو یکجانبه سخنرانی این عضو کمیسیون امنیت ملی ابراز تأسف کرد و گفت: این در حالی است که انتظار این بود بنا به وعده معاون محترم استاندار این برنامه برگزار شود.
وی عنوان کرد: طوماری برای دفتر مقام معظم رهبری و همچنین مهرمحمدی ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور تنظیم کرده‌ایم تا موضوع خفقان در دانشگاه فرهنگیان را پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این مایه شرمساری روحانی نیست؟
اگه سخنرانی مطهری لغو می شد چه جنجالی به پا می کردند!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر نظری نباید چنین رفتاری با سخنگوی کمیسیون امنیت ملی میکرد.کار ایشان در حد استان کهگیلویه و بویراحمد نبود،ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور باید با ایشان برخورد قانونی کند
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
کار بسیار بجایی بود چطور سخنرانی دکتر مطهری شیر ایران را لغو میکنند وبرچسب غیرقانونی به سخنرانیش میزنند اما سخنرانی افراد بسیار .. را میگویند آسمان خراب شد این چه منطقی جلل خالق
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همونطورکه سخنرانی دکترمطهری لغو شد باید این هم لغو میشد
ممدو
Iran, Islamic Republic of
بسیار به جا بود میبردنش در حسینه جدول غوره تا سخنرانی میکرد
هومان
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ مهری شیر ایران؟؟؟؟؟؟
هومان
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ مطهری شیر ایران؟؟؟؟؟؟
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1