تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۱۴۲۰۰

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان آبفای استان در برخورد با تخلفات آب و فاضلاب  و دست‌کاری تأسیسات اظهار کرد: همراهی دستگاه قضایی در این زمینه بسیار اثرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دوماهه اخیر بیش از یک هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع‌آوری‌ شده است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه از این تعداد ۵۰۰ مورد مربوط به متخلفان فاقد امتیاز آب بودند، بیان کرد: ۳۹۴ مورد از این تخلفات مربوط به خانوارهای فاقد امتیاز فاضلاب بوده است.

وی یادآور شد: ۱۱۰ مورد از این تعداد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده نیز مربوط به تخلف دست‌کاری در کنتور و نصب انشعاب غیرمجاز آب است.

لدنی‌نژاد با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان عزم خود را برای کشف و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان جزم کرده است، تصریح کرد: در کنار این اقدامات قاطع قانونی سعی شده است از شیوه‌های مختلف فرهنگی در  جلوگیری از پدیده شوم انشعاب‌های غیرمجاز به‌کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌ها و توسل به برخی مسائل غیرقانونی خللی در عزم شرکت آب و فاضلاب در زمینه جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز وارد نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز باعث بروز خسارت‌های فراوان به شرکت و اخلال در خدمات‌رسانی به شهروندان قانون‌مدار می‌شود به همین دلیل باید با متخلفان برخورد قاطع شود.

لدنی نژاد با تقدیر از مساعدت و همکاری جدی دادگستری استان و تسریع رسیدگی به  پرونده‌های متخلفان انشعاب غیرمجاز عنوان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از ۱۴۰ پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی همچنین با تقدیر از رسانه‌های محلی و صدا سیمای استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز عنوان کرد: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان در فرهنگ‌سازی و مبارزه با این پدیده شوم طی دو سال اخیر پشتوانه‌ای محکم برای آب و فاضلاب استان بوده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطفاً فکری به حال فاضلاب شهرک آرد و نشاسته بنمایید
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
با عرض خسته نباشید من خودم نقشه دو انشعاب غیر مجاز در محدوده شرف اباد را کشیدم و دادم مسئول تخلفات شهرستان اقای هادیان ولی اصلا سراغش نیومد اگه کاری ندارن تا ما هم بکشیم
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ایزدپور خسته نیاشی کبنا نیوز خیلی عالی هستین اینو نوشتم تا منتشرش کنید چون واقعیت ها را منتشر نمی کنید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1