تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۲۱۴۰۱۵

نارضایتی «حاج عدل» از ادارات جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی

۱۳
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: آشنایی کامل من با بدنه ۲ وزارتخانه نیرو و نفت سبب شد عضو کمیسیون انرژی مجلس بشوم.
rahzadi
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عدل هاشمی‌پور در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از پرسنل این شرکت در یاسوج گفت: ۲۲ سال با این وزارتخانه‌ها کارکرده و عمر خودم را در این وزارتخانه‌ها گذرانده‌ام.
وی با تشریح دلایل خود برای عضویت در کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: بزودی نشستی‌هایی را با مسوولان توانیر برای تعیین تکلیف ایستگاه‌های سیکل ترکیبی برق در حوزه کهگیلویه بزرگ با حضور "راهزادی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کهگیلویه بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور و با فعال شدن پروژه‌هایی چون پتروشیمی و سیمان سپو نیازمند ایستگاه‌های برق است که می بایست تدابیر ویژه‌ای برای تامین برق آنها اندیشیده شود.
هاشمی‌پور با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت "راهزادی" یادآورشد: اشراف کاملی بر عملکرد مدیران استانی و شهرستانی دارم و تاکنون مورد خاص و یا نارضایتی در ارتباط با مجموعه مدیریتی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نداشته‌ایم.
وی با انتقاد از بی‌توجهی مسوولان گذشته در موضوع "حقابه " رودخانه‌های کهگیلویه بزرگ ادامه داد: از بیخ گوش ما، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب سرازیر شود و تالاب شادگان اهواز را آباد کند آن وقت دشت‌های چرام و کلاچو دهدشت مظلومانه تشنه بماند.
نماینده کهگیلویه بزرگ، یکی از دلایل مهاجرت مردم حوزه انتخابیه خود به شهرهای همجوار را استفاده نکردن از نعمات‌الهی همانند رودخانه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: اگر ما امروز عرضه داشته باشیم باید حق ۳۷ ساله این مردم را از مسوولان وزارت نیرو بگیریم.
هاشمی‌پور با اشاره به سخنان یکی از همتایان خود در مجلس شورای اسلامی که گفته بود نباید آب اهواز را به دهدشت داد تا آباد شود، یادآورشد: در مجلس به وی گفتم بیا تا برای‌تان بگویم که آبی که اکنون دشت‌های اهواز بوسیله آن سیراب شده از رودخانه‌های کهگیلویه بزرگ بوده است.
وی گفت: خیلی زشت است که برخی از خود ما در سایت‌ها بنویسند که مگر می‌شود از پشت سد آب برداشت که واقعا برای ما مایه تاسف بود.
وی افزود: آب رودخانه‌های کهگیلویه بزرگ را تا بوشهر برده و آنها را سیراب و آباد کرده اما دشت‌های چرام، دهدشت و لنده تشنه و مظلوم مانده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از برخی مسوولان گذشته که گرفتن حق مردم خود از دولت‌ها را کاری سخت می‌پنداشتند، ادامه داد: جای بسی تاسف است که مسوولان خودمان هم می‌گفتند که نمی‌شود این حق‌ها را گرفت و خودشان هم حرکتی برای گرفتن حقوق مردمان دیارشان نمی‌کردند.
هاشمی‌پور افزود: سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب از رودخانه دهدشت سرازیر و استان‌های دیگر را آباد کرده اما یک مترمکعب آن در ۳۷ سال گذشته به‌نفع دهدشت و روستاهای اطراف و شهرهای دیگر نبوده است.
وی از رایزنی‌های مستمر خود برای دریافت حقابه از وزارت‌نیرو خبرداد و خاطرنشان کرد: اکنون قول ۲۰۰ میلیون مترکعب آن را به ما داده‌اند اما ما نپذیرفته و معقتدیم در گام اول باید ۴۰۰ میلیون مترمکعب به کهگیلویه بزرگ تخصیص داده شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر درخواست ما مورد موافقت قرار گیرد بدون شک دشت‌های چرام و کلاچو و لنده سرسبز خواهند شد و شاهد مهاجرت‌ها به‌دلیل بیکاری‌ها نخواهیم بود.
هاشمی‌پور با انتقاد از کسانی که به‌جای همکاری برای آبادانی کهگیلویه بزرگ به‌فکر برنامه‌های دیگری هستند، اظهارداشت: به آن اندازه که به‌فکر جابجایی یک آبدارچی و یا رئیس یک دستگاه خدمات‌رسان هستید به‌فکر آبادانی منطقه و یا دادن راهکارهای علمی و کارشناسی به نماینده مردم در مجلس باشید.
وی گفت: به اندازه‌ای که برای جابجایی یک آبدارچی حساس هستیم به هدر رفتن سرمایه‌های خود حساس نیستیم و البته یقین دارم در برابر این بی‌مسوولیتی‌ها مدیون خواهیم بود.
نماینده کهگیلویه بزرگ، وجود این دیدگاه را عامل عقب‌ماندگی و توسعه نیافتگی در کهگیلویه بزرگ و مجموعه استانی دانست و اظهارداشت: اگر ۲۰۰ میلیون مترمکعبی که الان به ما قول داده‌اند ۲۰ سال پیش داده بودند اکنون دشت‌های چرام و کلاچو و لنده و سایر دشت‌ها سرسبز بودند.
هاشمی‌پور از گله‌مندی و نارضایتی خود از جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و ادامه داد: از شرکت گاز کمتر گله داریم و البته کارهای خوبی هم شده است.
وی گفت: اکنون اطراف شهرهای دیشموک و قلعه‌رئیسی به‌دلیل نبود گاز خانگی دیگر جنگلی وجود ندارد و هرخانه یک تریلی هیزم برای زمستان خود آماده کرده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیاید از خداوند بترسیم و برای مردم کار بکنیم، یادآورشد: خط لوله یکم سراسری از کنار ما می‌گذرد و آیا خدا قبول دارد برای یک پروژه ۸ کیلومتری با لوله ۱۲ اینچ، ۱۸ ماه برنامه زمان‌بندی می‌کنند؟
هاشمی‌پور با انتقاد از مسوولانی که چنین برنامه‌ای را برای گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه‌رئیسی زمان‌بندی کرده‌اند، اظهارداشت: کجای این عدالت است که برای ۸ کیلومتر خطوط شبکه گاز، ۱۸ ماه برنامه زمان‌بندی نوشت درحالیکه هزار کیلومتر خط لوله صلح را در ۴ سال با لوله ۵۶ اینچ در زاهدان تمام کرده‌ایم.
وی گفت: چطور می‌توان چنین چیزی را قبول کرد که در ۱۸ ماه برای ۸ کیلومتر خط لوله گاز تعریف کرد و برای هزار کیلومتر هم ۴ سال؟ آیا ما این‌طور به توسعه دست می‌یابیم؟
نماینده کهگیلویه بزرگ با ذکر خاطره‌ای از زنگنه وزیر نفت و انتقال خطوط گاز در زاهدان، یادآورشد: در دو روز و با حضور استاندار و مسوولان سیستان و بلوچستان، برنامه زمان‌بندی تعیین کردیم که تا خردادماه سال ۹۶، زاهدان از نعمت گاز برخوردار می‌شود.
هاشمی‌پور با طرح این سوال که چطور می‌شود ما در زاهدان چنین کار کنیم و جواب بگیریم اما در زادگاه خودمان نتوانیم ۸ کیلومتر را در مدت زمان کوتاهی به پایان برسانیم؟ ادامه داد: اگر قرار بود براساس برنامه آقایان جلو می‌رفتیم، گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی تا ۲۰ سال طول می‌کشید.
وی گفت: کارخانه‌های صنعتی و پروژه‌های صنعتی در کهگیلویه بزرگ یکی پس از دیگر فعال می‌شوند و پاکات پتروشیمی دهدشت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای عملیات اجرایی آن باز خواهد شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پنج ماه زمان برد تا توانسته‌ایم پروژه پتروشیمی دهدشت را به اینجا برسانیم، اظهارداشت: برخی انسان‌های مایوس می‌گفتند پتروشیمی دهدشت دیگر فعال نمی‌شود اما ما مایوس نشدیم و نمی‌شویم و موافقت‌های لازم را از وزارت‌نفت گرفته‌ایم.
هاشمی‌پور از فراهم شدن حدود ۳۰۰ فرصت شغلی در آینده نزدیک با شروع فعالیت پتروشیمی دهدشت خبرداد و خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ نیروی انسانی در فاز اول از بیکاری نجات پیدا می‌کنند و در فازهای بعدی این تعداد بیشتر می‌شود.
وی ادامه داد: برای فعال‌شدن پروژه سیمان‌سپو ۶ ماه مهلت به سرمایه‌گذار بومی داده شد و اگر سرمایه‌گذار بومی نتواند این پروژه را فعال کند سرمایه‌گذار چینی با فاینانس ۹۰ میلیون یورویی آماده کار است.
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به برخی چشم‌اندازهای پیش روی حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: وارد شدن به حواشی اجازه ورود به فعالیت و خدمت را از مسولان می‌گیرد که خدا را شکر می‌کنیم مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از این حواشی‌ها دور بوده‌اند.
هاشمی‌پور با انتقاد از عملکرد جریان‌های سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد بویژه در حوزه کهگیلویه بزرگ، ادامه داد: جریان‌های سیاسی راست و چپ برای عده‌ای کار و کاسبی شده‌اند و ته آنها چیزی برای مردم محروم ندارد.
وی گفت: بارها گفته‌ام نه راست من را بهشت می‌برد، نه فلان‌کس از چپ. گفته‌ام که خدمت صادقانه به مردم محروم می‌تواند به ما آرامش دهد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، اجرای عدالت و انصاف را از ویژگی‌های مدیران موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: تقسیم اعتبارات و امکانات در مناطق بسیار مهم که ما در این زمینه از مجموعه مدیریتی شرکت برق استان رضایت داریم.
هاشمی پور افزود: کادرسازی و استفاده از نیروهای توانمند در سراسر استان را در مجموعه مدیریتی در نظر بگیرید و تلاش کنید ده‌ها مهندس راهزادی برای شرکت برق بسازید تا مردم با صفا و صمیمیت کنونی، شما را قبول داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز به آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه برقرسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار در حوزه های مختلف بویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اشاره کرد.
داود راهزادی در بخشی از سخنان خود به برخی مشکلات پیشرو برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکان جدید برق اشاره و یادآورشد: برای احداث نیروگاه‌‌های سیکل ترکیبی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همراهی مسوولان برون‌استانی و تامین اعتبارات لازم هستیم.
وی گفت: آمادگی کامل برای هرگونه خدمات رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد از سوی شرکت توزیع نیروی برق این استان همانند ۲ ساله گذشته وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۱۳ درصدی نرخ تلفات انرژی ، احداث روشنایی معابر بیش از ۱۰۰ روستا و احداث و تهیه و تدوین نقشه‌های فنی مهندسی خطوط ۲ مداره برای تمامی شهرستان‌های این استان در ۲ سال گذشته خبرداد.
راهزادی افزود: خدمات بی سابقه‌ای در دولت تدبیر و امید بویژه در ۲ ساله اخیر شکل گرفته که البته همه این خدمات وظیفه خادمان مردم در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
نیروهای که در اداره برق دهدشت بکار گرفتی چطور و بدون امتحان استخدام شدند دو نفرش از یک خانواده ....پسر و داماد .. همسایه ات جناب نماینده بقیه رو هم .........
یاسوج زیر تل
Iran, Islamic Republic of
خدایی چقدر پول از پیمانکاری در موسسه خاتم الانبیاء گیرند آقای هاشمی؟ ؟؟؟
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
حالا که حسابی وضع مالی خ.. شده میگی از خدا بترسیم $ جالبه به خدا
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی بابت پیگیری کار آقای سالار فرخی دارای مدرک مهندسی شیمی پالایش که با تلاش مستمر جناب نماینده دلسوز بویراحمد این فرد مستحق در وزارت نفت مشغول به خدمت شدند که از درایت بالای نماینده ومشاورین ایشان همچون محتقی میباشد !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
//// که حتی درک وبیان یک دقیقه صحبت کردن راندارد وهرجامیرود میگویداگرمن نبودم هاشمی هیچ اداره ای را تویاسوج نمیشناخت البته شاید هم درست میگوید به اسم خودتان به اداره ها میرودوخودش رابنام شما معرفی میکند وحال هرکجا میرودکنارشما عکس میگیرد حال چه توان وچه درکی وچه عملکردمثبتی دارد البته درکناره نماینده اسبق لورفت وبعنوان جاسوس چهارجانبه معروب بود که تا اینکه ازانجادکش کردند
کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
تورابه شیرمادرتون بگید اقای (ب)توهرجا میروی عکس میگیری کارت چیه
كارمند اداره برق استان
واقعا مسولین نظارتی استان باید پاسخگو باشندازاستاندارکه غلام حلقه بگوش نمایندگان هست ودارند بده بستان میکنند امید وتوقعی نیست
ازدفترنماینده محترم ولی فقیه استان تقاضای رسیدگی داریم
كارمند اداره برق استان
واقعا مسولین نظارتی استان باید پاسخگو باشندازاستاندارکه غلام حلقه بگوش نمایندگان هست ودارند بده بستان میکنند امید وتوقعی نیست
ازدفترنماینده محترم ولی فقیه استان تقاضای رسیدگی داریم ...
كارمند اداره برق استان
واقعا مسولین نظارتی استان باید پاسخگو باشندازاستاندارکه غلام حلقه بگوش نمایندگان هست ودارند بده بستان میکنند امید وتوقعی نیست
ازدفترنماینده محترم ولی فقیه استان تقاضای رسیدگی داریم ..

.
مطلع واقعي
جناب مدیرکل که ازهمتباران وبستگان حاج زارع می باشدکه ۴۰درصدرای اوریش مدیون ایشان هست اما جناب حاج عدل۱سیدسعیدسیدنزادمیرسالاری...
۲آقای حیدری فرزند راننده جنعابعالی۳ابوالفظل یوسفی
۴مهدی رمضانی ...
۵آقای عزیزی
همه ازنورچشمیهای شما وجناب مدیرکل هستن که باتوجه به زدوبندهای سیاسی شما بدون ظابطه استخدام کرده اید
بالای ۳۰نفربعدازانتخابات فقط استخدام کرده اید
بدانیدآه ونفرین جوانان مستعدومتخصص دامن شما ها را خواهد گرفت ..
ازسازمان بازرسی استان اداره کل اطلاعات استان دادستان محترم به عنوان مدعی العموم تقا ضای رسیدگی عاجل را داریم
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
بله جناب سردار ۱۷نفر که اداره برق دهدشت مشغول کردی باید هم از اداره برق راضی باشی.
دستت درد نکنه سردار دستتو هم میبوسیم که چندین جوان دهدشت رو از بیکاری نجات دادی.ولی خدایی چرا از یک خانواده ۲نفر.چرا فقط بچه های لیدرهات.بقیه چی؟؟؟؟؟؟
محبی
Iran, Islamic Republic of
حالا که جیبت پرشده آقای عدل از خدا باید ترسید ...گمانم خدا نیست...
کهگیلویه خالی از سکنه
Iran, Islamic Republic of
عدل خان خوزستان هم شما هزاران سردار داره و مافقط یک سردار داریم لطفا ما رو با اونها درگیر نکن چون نشدنی است
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1