تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۲۱۴۰۰۶

تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
دومین جشنواره مالک اشتر سراسری سپاه فتح با حضور سردار بوعلی، فرماندهان و اقشار برتر بسیج در سالن حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این آئین از برگزیدگان استانی رده‌های مختلف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در قالب جشنواره مالک اشتر با حضور فرمانده سپاه فتح تجلیل شد.
سردار بوعلی  فرمانده سپاه فتح در این جشنواره اظهار کرد: با بیان اینکه همگی در تلاش هستیم که سپاه فتح استان به یک سپاه موفق تبدیل شود که به صورت واقعی اثرگذار باشیم، وظایفی که تمامی سطوح بر عهده افراد گذاشته، را به سرانجام برسانیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر همت و همکاری جهت تحقق یافتن اهداف سازمان، اضافه کرد: باید برنامه‌ای منسجم و هدفمند برای رسیدن به اهداف عالی و کلان سازمان تهیه و اجرا کنیم.
وی برنامه‌های هر رده یا پایگاه را شامل دو بخش برنامه‌های محول شده و برنامه‌های ابتکاری بیان کرد و گفت: باید با دقت در حوزه دوم افراد نخبه و خلاق را شناسایی و از آنها استفاده کنیم.
بوعلی با اشاره به موفقیت مختلف بسیجیان، فرماندهان و مسوولان رده‌های مختلف سپاه استان در کشور، گفت: موفقیت اخیر را حوزه دانشگاهی، رتبه دوم و در حوزه اردوهای جهادی دانشگاه فرهنگیان استان ما رتبه سوم کشور را کسب و امروز در تهران از آنها تقدیر شد.
وی تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مالک اشتر را بهانه‌ای برای تشویق دیگران عنوان کرد و بیان داشت: اگر با دقت و با هدف تحقق اهداف مقام معظم رهبری کارها را پیش ببریم باعث افتخار پایگاه، رده و استان خود در کشور خواهیم بود.
وی با اشاره به ارزیابی سالانه در سطوح مقاومت افزود: ابتکار و تلاش در این ارزیابی در نظر گرفته شده است، کهگیلویه و بویراحمد رتبه های بالایی در این ارزیابی داشته است.
سردار بوعلی تصریح کرد: دو دانشجو در حوزه دانشجویی و اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان که به ترتیب در کشور رتبه دوم و سوم را کسب کردند، که در دومین جشنواره سراسری مالک اشتر تجلیل شدند.
وی ادامه داد: کسب دو رتبه در جشنواره کشوری مالک اشتر افتخاراتی برای سپاه فتح استان که در واقع رقابت سالم بین جوانان در سطوح مختلف است.
به گزارش کبنا، همچنین در این جشنواره از ۷۰ نفر از برگزیدگان استانی دومین جشنواره سراسری مالک اشتر رده‌های مختلف سپاه کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار بوعلی و مسئولان استانی در یاسوج تجلیل شدند.
img_7771 img_7772 img_7774 img_7775 img_7776 img_7777 img_7779 img_7781 img_7782 img_7783 img_7784 img_7785 img_7786 img_7787 img_7788 img_7789 img_7790 img_7792 img_7793 img_7794 img_7795 img_7796 img_7797 img_7798 img_7805
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1