تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۱۳۹۳۷

افتتاح بزرگترین پارکینگ و پایانه درون شهری یاسوج / جاوید: مهم منافع مردم است

۶
۰
کبنا ؛فاز اول بزرگترین پارکینگ و پایانه درون شهری یاسوج با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر به بهره‌برداری رسید.
park
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج فاز اول بزرگترین پارکینگ و پایانه درون شهری به بهره‌برداری رسید.
محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در حاشیه این مراسم به با بیان اینکه در مرکز استان مشکل پارکینگ داریم، اظهار کرد: قیمت زمین‌ها در مرکز استان متری ۱۵ میلیون تومان است، لذا باید از املاک دولتی استفاده می‌کردیم و با توافقی که با اداره‌کل اوقاف انجام داده‌ایم، طرحی را از «سمت خیابان منتظری تا هتل ارم» برنامه‌ریزی کردیم و بنا بر این شده که در فاز اول این زمین را که بلااستفاده بوده و هیچ کاربری هم نداشته را تبدیل به پارکینگ کنیم.
وی در ادامه افزود: در فاز دوم معادل محل اداره بهزیستی بویراحمد، ساختمانی را برای آنها اجاره و آماده می‌کنیم و آن را تبدیل به پارکینگ خواهیم کرد و در فاز سوم هنگامی که معادل ورزشگاه تختی در موقعیت بهتری فضای ورزشی با شرایط بهتر آماده کردیم، این ورزشگاه را نیز تبدیل به پارکینگ خواهیم کرد.
جاوید با بیان اینکه فاز اول این پارکینگ با ۱۶۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: در واقع با این کار منافع اداره ورزش و بهزیستی و از همه مهمتر منافع مردم را در نظر گرفتیم.
علی اکبری‌تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این رابطه با قدردانی از عملکرد شهرداری یاسوج، اظهار کرد: نبود پارکینگ یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج است و از طرفی شهرداری یاسوج به دلیل نداشتن توان مالی برای احداث پارکینگ از توان دولت نیز بهره برده است.
اکبری‌تبار گفت: اقدام شهرداری یاسوج در گسترش توسعه فضای پارکینگ و ساماندهی خطوط تاکسی قابل قدردانی است و یکی از محاسن افتتاح پارکینگ و پایانه درون شهر جلوگیری از ترافیک و شلوغی در مرکز سطح شهر است.
وی بهره‌برداری از این پارکینگ را مسکنی برای شهر یاسوج دانست و گفت: قطعاً با برنامه‌ریزی‌های بهتر در شورا و شهرداری یاسوج نیز برای رفع معضل ترافیک و پارکینگ چاره‌ بهتری اندیشیده خواهد شد.
سعید پایدار عضو دیگر شورای شهر یاسوج نیز در این باره بیان کرد: کار شهرداری یاسوج در بهره‌برداری از پارکینگ و پایانه درون شهری قابل تقدیر است و شهرداری از یک زمین پرت و بلااستفاده تاحدودی معضل ترافیک و نبود پارکینگ را برطرف کرده است.
مرتضی فروغی‌فرد عضو دیگر شورای شهر یاسوج نیز با بیان اینکه این شهر از نبود پارکینگ رنج می‌برد، اظهار کرد: شهرداری یاسوج با کمترین اعتبار در سالی که به مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است، توانست مشکل پارکینگ در این شهر را برطرف کند.
وی ادامه داد: انشاءالله در آینده نیز با برنامه‌ریزی و همکاری شورای شهر یاسوج شاهد توسعه فضا و ساماندهی پارکینگ‌ها در سطح شهر یاسوج خواهیم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جاوید
حجاب
Iran, Islamic Republic of
حرف مسخره بازی نزنیت آبروی شهر رو نبریت کدوم زمین بلا استفاده زمین محل تمرین هزار جوون شهر رو گرفتیت میگید بلا استفاده این کارو یه آدم فرهنگی شهر نجام نمیداد
Iran, Islamic Republic of
۱۶۰ میلیون تومان مگه یه آسفالت چقدر هزینه برمیداره
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار بهتره از پارکینگ های طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی استفاده گردد
آرام دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت و خسته نباشید به شهردار محترم و مجموعه شهرداری
M e hd i reus
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز که با اسم حجاب کامنت گذاشتید شما که از جریان اطلاع ندارید بهتره اظهار نظر نکنید ! این زمین که فعلا به پارکینگ تبدیل شده اصلا زمین چمن نیست یک زمین پشت زورخانه بود که سالهای سال بلا استفاده بوده و به پارکینگ تبدیل شده قراره ساختمان بهزیستی در فاز دوم هم به پارکینگ تبدیل بشه و در فاز سوم ورزشگاه پیر و فرسوده تختی که هیچ کاربری نداره ( چون ورزشگاه جدید احداث شده ) تبدیل به پایانه مسافربری بشه که کل ایستگاه های درون شهر به این مجموعه انتقال داده بشه که کار بسیار ارزشمند و زیبایی ست و امیدوارم به زودی فاز دوم و سوم به بهترین شکل اجرا بشه. ورزشگاه جدید رو برای این ساختن که ازش استفاده کنن وگرنه اگه قرار بود تو همین زمین قدیمی بازی کنن نیازی به ساخت ورزشگاه نبود. کبنا لطفا بچاپ
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1