تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۲۱۳۹۰۹

اولین نشست آسیب شناسی انتخابات در بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛نشست بررسی آسیب‌های انتخاباتی با حضور کارشناسان استانداری، معاون سیاسی فرماندار و بخشداران شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد به آغاز تبلیغات و فعالیت‌های زودتر از موعد انتخابات در برخی نقاط روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید این موارد شناسایی و از ادامه آنها تا رسیدن زمان مشخص جلوگیری شود.
عبدالحمید پناهی در این نشست با اشاره به وجود مشکلاتی در انتخابات سال‌های گذشته، اظهار کرد: باید با تلاش و همفکری سعی در شناسایی و رفع آسیب‌ها و مشکلات انتخابات امسال کنیم.
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد، پرداخت نشدن حقوق و مزایا و عدم وجود نیروی آموزش دیده و کارآمد را از مهم‌ترین مشکلات حوزه‌های انتخابات عنوان کرد و افزود: امسال باید سعی کینم چنین مشکلاتی پیش نیاید.
وی بر آموزش رایانه‌ای افراد تاکید و گفت: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات نیاز زیادی به کار با کامپیوتر مخصوصا در شعب شهرها دارد باید آموزش را از همین حالا شروع کرد.
این مسوول، تعیین و معرفی مکان‌های ایجاد و برپایی ستادهای انتخاباتی را از دیگر موارد مورد توجه عنوان کرد و بیان داشت: شورای تامین و مسوولان این امر نیز باید نسبت به تعیین مکان مناسب برپایی ستادها از هم اکنون اقدام کرده  اولویت‌هایی را برای برپا شدن ستاد انتخابات افراد اعلام کنند.
پناهی با اشاره به اینکه برای پرداخت حق‌الزحمه افراد از آنها می‌خواهند که حتما حساب سیبای بانک ملی داشته باشند، یادآور شد: همه بانک‌ها عضو شبکه شتاب و متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند پس برای پرداخت حق‌الزحمه نباید تنها بر روی این گزینه تاکید شود
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد به آغاز فعالیت‌های زودتر از موعد انتخابات در برخی نقاط روستایی اشاره کرد و گفت: باید این موارد شناسایی و از ادامه آنها تا رسیدن زمان مشخص جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه بحثهای قومی و قبیله‌ای در انتخابات به خصوص انتخابات شوراها بسیار موثر است، افزود: این موضوع در روستاهای مشکل دار باید حساسیت بیشتری پیگیری و مانع از ایجاد تنش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرجی
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات انتخاباتی به خاطر حق کشیهای..د بوده است و این بر کسی پوشیده نیست .
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1