تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۲۱۳۸۷۰

حضور «کوبودنا» یاسوج در نمایشگاه بین المللی

۱
۰
کبنا ؛گروه صنایع غذایی کوبودنا بعنوان بزرگ‌ترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور، در دهمین نمایشگاه بین المللی آرد و نان با نام ibex حضور دارد.
kobo
به گزارش کبنا نیوز، دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان «ibex۲۰۱۶ با اهدافی چون فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه و احدهای تولید نان صنعتی درکشور، حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان، بستر سازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندیهای شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاریهای بیشتر در صنعت آرد و نان کشور و با رویکردهای استاندارد سازی فعالیت‌های تولیدی و تجاری در حوزه تولید آرد و نان، در ۱۶ الی ۱۹ آذر ماه سال ۱۳۹۵ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در فضای تحت پوشش ۱۶۰۰۰ متر مربع برگزار می‌گردد.
در این نمایشگاه شرکت‌های سازنده سیلو، سازمان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط، شرکت‌های تولیدکننده نان‌های صنعتی، تولید کنندگان آرد، سازندگان ماشین آلات آرد سازی، تولید کنندگان خمیرمایه و بهبوددهنده، تولید کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، تولیدکنندگان آنزیم‌های مصرفی در صنایع غذایی و مطبوعات مرتبط حضور دارند که کشورهایی از قبیل آلمان، چین، ترکیه، فرانسه، سوئیس، یونان، کره جنوبی، اسپانیا، هلند، ایتالیا، کانادا و.... مشارکت دارند.
گروه صنایع غذایی کوبودنا که برندی معتبر در حوزه آرد و نان جنوب کشور است، توانسته است با گذر عمر ۸ ماهه خود در حوزه نان (و عمر ۲۰ ساله در حوزه تولید انواع آرد) جای خود را در میان صنایعی که ۴۰ سال در این حوزه فعالیت داشته را به خوبی باز کند و در این نمایشگاه بین المللی مشارکت خود را بعمل آورد.
کوبودنا بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با تیم تخصص و علمی خود، گام‌های تازه‌ای را در صنعت نان برداشته و توانسته اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه معرفی گردد. فعالیت‌های این مجموعه صنعتی که با شعار تغذیه سالم- جامعه سالم شروع شد، در حال حاضر بروی تولید انواع نان‌های سلامت اعم از نان‌های دیابتیک، پروبیوتیک و نان دارو‌ها دایر می‌باشد.
این مجموعه تخصصی آرد و نان دارای ۱۵۰ پرسنل علمی و دانشگاهی دست به تولید بیش از ۱۸۰ نوع نان سلامت زده، که در حال حاضر بصورت مویرگی در استان‌های جنوبی کشور در حال پخش بوده و بزودی در سراسر کشور ارائه خواهد شد.
زمان: ۱۶ لغایت ۱۹آذر ماه ۱۳۹۵
سالن ۳۵ غرفه ۳۵۳۹
مکان: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران
ساعت بازدید: ۹ الی ۱۷
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
United States
لطفا در پایین شهر یاسوج هم نمایندگی ایجاد کنید .

مثل بلوار شهید قرنی یا جاده شرف اباد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1