تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۱۳۸۱۱

شش ماه با سردار

۲۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛امیر محبی‌فر
adal-larijani-14
بی شک کارهای انجام گرفته در مدت شش ماهی که از حضور خدمتگذار خستگی‌ناپذیر و خدوم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی میگذرد اگر نگوییم بی سابقه قطعا کم سابقه هستند و از جهت مقایسه با ادوار گذشته مصداقی هم طراز و هم رده آن پیدا نخواهیم کرد و علیرغم همه سنگ اندازیها و کارشکنی ها چه از جانب قلم بدستان مغرض و کوته بین و چه کوتوله های سیاسی که رسیدن به اهداف خبیث خود را در ناامید کردن مردم و عدم توسعه و پیشرفت منطقه پیگیری میکنند اما تلاش مجدانه و خالصانه سردار در همین مدت کوتاه در حوزه‌ها ی مختلف آنچنان ملموس و سریع بوده که جای هیچ گونه ابهامی را برای دلسوزان واقعی توسعه و پیشرفت کهگیلویه بزرگ باقی نگذاشته است و انشاءالله نماینده مردم با تلاش و جدیت بیشتر و بدون توجه به کارشکنی ها و حاشیه سازی ها به وظیفه ذاتی خود که همان خدمت به مردم است ادامه خواهد داد و این گونه غرض ورزیها در اراده پولادین ایشان جهت خدمت به مردم تاثیری نخواهند گذاشت، اینجانب بعنوان عضو کوچکی از مردم شریف کهگیلویه و بنا به وظیفه انسانی و اسلامی خود و به جهت قدردانی از خدمتگذار مردم و تنویر افکار عمومی بر خود واجب دانستم که شمه ای از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌ها ی مختلف را به اطلاع مردم شریف و نجیب کهگیلویه بزرگ برسانم:
حوزه راه:mohbi
تامین اعتبار و سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه پاتاوه-دهدشت که نزدیک به دو دهه عملا راکد مانده بود و انشاءالله در پایان سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید و باعث خارج شدن شهرستان و حتی استان از بن بست میگردد-۲-جاده سوق-دهدشت که مدتها بود به دلیل حوادث خونباری که در این مسیر اتفاق افتاده باعث تکدر خاطر و رنجش مردم شریف و نجیب سوق گردیده بود بخشی از آن به اتمام رسیده و مابقی با پیگیری های مداوم نماینده محترم و مدیر کل محترم در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.۳-سروسامان دادن به وضعیت جاده های عشایری و تامین ماشین آلات مورد نیاز آنها برای ایام بارندگی جهت خدمت رسانی بیشتر۴-آغاز عملیات اجرایی جاده دهدشت-چرام در آینده نزدیک با توجه به پیگیری های مداوم نماینده مردم و مساعدت مدیر کل محترم.۵-آغاز عملیات اجرایی جاده لنده به تراب و وصل کردن آن به جاده دهدشت-پاتاوه که باعث دسترسی آسان تر مردم شریف لنده به جاده سراسری و همچنین کوتاهتر شدن طول مسیر خواهد شد۶-وصل کردن لنده به خوزستان از طریق جاده قیام که عملیات اجرایی این پروژه به زودی شروع خواهد شد و موجب خارج شدن شهرستان لنده از بن بست تاریخی خواهد شد۷-جاده چرام-طسوج که عملیات اجرایی آن شروع گردیده.
حوزه آب:
۱-آبرسانی به شهرستان لیکک از مخزن سد کوثر که عملیات اجرایی آن شروع گردیده و پروژه فعال میباشد۲-آبرسانی به شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده که مبلغ ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی آن شروع میشود۳-آبرسانی به دشت سوق و چنگلوا از پشت مخزن سد مارون که اعتبار آن نیز تخصیص داده شده و به زودی با اجرای مناقصه عملیات اجرایی آن شروع میشود.
حوزه صنعت:
۱-پتروشیمی دهدشت که سالها راکد مانده بود با تلاشهای شبانه روزی سردار هاشمی در مرحله آغاز عملیات اجرایی قرار گرفته و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود و شرکت هلدینگ خلیج‌فارس وعده نموده که در مدت چهار سال آن را به اتمام برساند و پتروشیمی دهدشت یکی از پروژه های فعال و دارای خط اعتباری ویژه میباشد که این نتیجه رایزنی های گسترده نماینده محترم با مسولان و مدیران هلدینگ خلیج فارس میباشد.
۲-کارخانه سیمان دهدشت که متعلق به بخش خصوصی میباشد با پیگیری های مستمر نماینده محترم کار انعقاد قرارداد آن با یک شرکت چینی به اتمام رسیده و بزودی در چرخه عملیات اجرایی قرار خواهد گرفت.
حوزه آموزش و فرهنگ:
۱-تهیه ۱۸کانکس پیش ساخته و اهداء آن به مناطق محروم دیشموک.۲-تامین اعتبار لازم با مبلغی نزدیک به ۵ میلیارد تومان از طریق خیرین مدرسه ساز و شروع عملیات احداث شش باب مدرسه در مناطق مختلف حوزه انتخابیه.۳-تامین مبلغی به میزان ۲۴۰ میلیون تومان از طریق خیرین جهت بهسازی مساجد در نقاط مختلف حوزه انتخابیه.
حوزه ورزش:
۱-تامین اعتبار برای احداث ده چمن مصنوعی در کهگیلویه بزرگ از طریق خیرین.۲-حمایت مالی از تیم های شهرستان که در رده ملی فعالیت می‌کنند.
حوزه گاز و انرژی:
۱-تسریع در پروژه گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئسی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آن به طول ۶۰ کیلومتر در آینده نزدیک با توجه به مشخص شدن پیمانکار و تخصیص اعتبار لازم.
والعاقبه للمتقین.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کپ مفت تا کی خوردمون کول بزنیم..همش حرف الکی بود...
Iran, Islamic Republic of
جناب طوری میگی جاده اصفهان .جانم عدل خودش چند سال پیمانکارش بود. کاری به جوانب مباحث پیرامون پیمانکاری او در این پروژه نداریم . زیاد کاسه داغتر از آش نشو.
Iran, Islamic Republic of
باحلواحلوا گفتن دهان شیرین نمیشود.جناب سردار فقط به درد همان پیمان کاری میخورد
لفظ قلم
Iran, Islamic Republic of
اقای محبی کار زندگی نداری صب تا پسین مطلب میقرستی اونم فقط حمایت از هاشمی بابا ما هم بهش رای دادیم. این چیزا فقط شعار هستن ! اقای هاشمی بجا همراه تبلیغات و شعار توخالی ا یه کارخانه ایجاد کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام اکثر این طرحها در دوره بزرگواری تا حدودی انجام گرفته بود ولی جناب هاشمی پور تاحدودی ادامه دادن ولی فکر نکنم از این نماینده بخاری هم بلند بشه
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب محبی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
شعار تبلیغی توخالی بوده. کارهای دیگران را الکی به اسم ایشون گذاشتن گناه بزرگیست.
غلامحسن
Iran, Islamic Republic of
همش که خواهد شد پس کدوم یکیش شده
Iran, Islamic Republic of
از کسانی که مخالف آقای هاشمی نقد میکنند خواهشمندم که فرهنگ نقد و بیان را رعایت کنند و با تعصب فقط دنبال تخریب نباشند که نقد با تعصب نشانه کوتاه فکری است این را به این دلیل نوشتم که بعد از سالها نماینده ای میبینم که واقعا دنبال حاشیه نیست و نیتش واقعا کار کردن برای منطقه است هر چند بنده هم از نظر فکری با ایشان هم سو نیستم اما دور از انصافه که بخواهیم بی دلیل تخریبش کنیم
محمد از چرا م
Iran, Islamic Republic of
خودت داری گفته خودت نقض کرده ای. جاده چرام به دهدشت در دوره گذشته بوده وکاری تازه تا امروز شروع نشده. جاده طسوج مربوط به دوران بزرگواری و فعلا که تعطیل شده است. حداقل این چرام را من خبر دارم چرا داری .. مردم می دهی؟
طولیان
Iran, Islamic Republic of
.. باباهنوز نه بار نه به دار حیف ازحرفه معلمی که هرکسی وارد ان شد عدل تورابخدا جای به این بدین تااینقدر روح مردم بخت برگشته را ..
Iran, Islamic Republic of
ما که بیست سال هست که میبنیم هر نماینده میاد میگه گاز شهر قعله ریسی تا یک هفته دیگه پیمانکارش مشخص میشه ولی شتر دیدی ندیدی
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی سردار
باوی میرسی
Iran, Islamic Republic of
خیلی کار کرده خخخخ همش دنبال خیرین هست ..اوکانکسها خیلی باحال بود پس چرا ایقد به مدیرکل اموزش پرورش میتازه .اگه دوازوه کانکس گیرش اومده یکیشو ببره واسه اون مدرسه ای که ایقد تاسف میخورد واسش که اسمون ریسمون به هم می بافی .تا هشت سال دیگه هم نماینده باشه این کارارو نمیتونه انجام بده .خواب دیدی خیر باشه
مدیر سابق
Iran, Islamic Republic of
.. نیست. الکی گپوش نکنین.
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف داره برای سایت ..ر را منتشر می‌کند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به جاسم قدس بلنده ابروس کمنده
عدالت
Iran, Islamic Republic of
چقدر برای زدن این مطلب گرفتی.............چون طرفداران سردار بدون پول کاری براش نمیکنند
همکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار بزرگ
ناصر
Iran, Islamic Republic of
جان خودت بگو در حوزه قسم جلاله چقدر پیشرفت داشته!؟!؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
چجور اسم خودتو گذاشتی نوبسنده که همه مطالبت تعریف و تمجیده نماینده هس،جناب بدهکار آون قلمی هسی که گرفتی تو دس
دیوجام
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس محبی
انشاءالله با همت اهل قلم ب کمک نماینده بشتابیم
برا حل مشکلات
دوستان سعی کنید با ادبیات بهتری نقد کنید
ب نظر هدف شما بیشتر تخریب تا نقد من و شما ومهندس محبی دغدغه کهگلیویه بزرگ داریم
پس مهربان تر نقد کنین
با تشکر مجدد از مهندس محبی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر مرد خستگی ناپذیر سردار هاشمی پور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1