تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۲۱۳۸۰۱

از مدیرکلی که آمدنش ممنوع است تا اهداء زمین به «سامان پاکباز» و تشکر از «خادمی»

۲
۰
کبنا ؛نشست شورای ورزش در سالن شماره یک استانداری به ریاست سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.Saman (4)
به گزارش کبنااسپورت، از یاسوج، قبل از ظهر امروز نشست شورای ورزش به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون ورزش و جوانان و مدیران برخی دستگاه‌های استان برگزار شد.
در این جلسه جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان بنا به دستور استاندار آنطوری که قبلاً مطرح شده بود که از حضور وی در جلسات جلوگیری خواهیم کرد، در شورای ورزش حضور نیافت و معاونینش به جای او آمده بودند.
به گزارش کبنااسپورت، احمد حکمتی‌اصل معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، اظهار کرد: بخشی از اماکن ورزشی نیمه فعال است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی به آنها واگذار می‌شود.
وی در ادامه افزود: واگذاری تا پایان ۲۳ دی ماه سال‌جاری ادامه دارد که در صورت عدم متقاضی قابل تمدید است.
معاون اداره‌کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های ملی و استانی این اداره‌کل از جمله؛ پیست اسکی کاکان و هتل ورزش، زمین تختی یاسوج، زمین چمن شماره دو، زمین مصنوعی کوثر، کرلاغری، لیکک، لنده و تکمیل خوابگاه شهید پایدار به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
حکمتی‌اصل در ادامه با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرائی در حوزه ورزش، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرائیی با پرداخت بخشی از هزینه خود به توسعه ورزش کمک کنند.
به گزارش کبنااسپورت، در ادامه این جلسه برخی از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که عنبری نماینده اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: در سال ۹۵، سه نفر بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی داشتیم، ولی سارمان ورزش هیچ کمکی برای حضور این بازیکنان در اردوی تیم ملی نکردند.
وی اضافه کرد: «مرحوم ایمان غلام پور» با وسیله شخصی خود و دو نفر از بازیکنان کشته شدند.
این مسئول تصریح کرد: کسی برای اعزام جوانان به تیم ملی کمکی نمی‌کند.
همچنین در این نشست یک قطعه زمین به سامان پاکباز نائب قهرمان پارالمپیک ریو اهداء شد. پژمان نیک‌اقبالی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره با اشاره به اینکه سامان پاکباز موفق شد در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد، گفت: استاندار استان بیان کرد به دلیل پاسداشت از زحمات این ورزشکار افتخارآفرین قطعه زمینی تأمین و به این ورزشکار افتخارآفرین اهداء شود.


نیک‌اقبالی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته و با همکاری بنیاد مسکن یک قطعه زمین خریداری و به نام سامان پاکباز سند خورده است.

در ادامه سامان پاکباز از زحمات استاندار استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: حمایت مسؤولان استان از ورزشکاران سبب دلگرمی ورزشکاران و جوانان استان می‌شود که از زحمات استاندار تشکر می‌کنم.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک مجدد به سامان پاکباز به دلیل کسب مدال نقره در مسابقات پارالمپیک ریو افزود: امیدواریم شاهد تداوم موفقیت‌های این ورزشکار افتخارآفرین استان و سایر ورزشکاران باشیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران الگوهای جوانان هستند و باید این افراد مورد حمایت جدی مسؤولان قرار گیرند.

خادمی اضافه کرد: زمینه موفقیت در همه حوزه‌ها فراهم است به همین منظور در زمینه ورزش باید استعدادیابی لازم صورت گیرد.

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه گذار خصوصی واگذار شود

varzsh
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ورزشی به سرمایه گذار خصوصی واگذار و از این طریق تکمیل این پروژه‌ها پیگیری شود.
سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی در راستای اتمام و بهره برداری از آن‌ها یکی از نکات مورد تاکید اقتصاد مقاومتی نیز هست و در صورت انجام به روند اجرایی شدن پروژه‌ها کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه در چندسال اخیر به دلیل کمبود اعتبار در سراسر کشور برخی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مانده‌اند، افزود: دولت به پیمانکاران در برخی از پروژه‌ها و طرح‌ها بدهکار است با این حال با مدیریت مناسب می‌توان راه‌های دیگری را جایگزین پرداخت مستقیم کرد و به این ترتیب پروژه‌ها را به اتمام و بهره برداری رساند.
خادمی، واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی را یکی از راه حل‌های دولت دانست و خاطرنشان کرد: طبق نظر دولت در هر پروژه‌ای که امکان واگذاری باشد می‌توان بدون تغییر کاربری پروژه و با صرف هزینه توسط بخش خصوصی مانع از دست رفتن سرمایه شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: اداره کل ورزش و حوانان در خصوص طرح‌های نیمه تمام ورزشی در راستای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی تعجیل کند.
وی واگذاری طرح‌های نیمه تمام به هیئت‌های ورزشی استان در صورت تقاضا و توانایی آنان برای اتمام پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: با برگزاری مناقصه محدود، در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به هیئت‌های ورزشی اقدام و سپس در صورت نبود سرمایه گذار مناسب، مناقصه و فراخوان عمومی برگزار شود.
خادمی، به ماده ۵۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) در خصوص توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت‌‌های ورزش و امور جوانان کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه‌‌های اجرایی مجازند یک درصد (۱%) از اعتبارات خود را به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت‌‌های ورزش و امور جوانان هزینه کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: به دلیل مجاز بودن دستگاه‌ها، نمی‌توان آنان را به خاطر عدم هزینه کرد در این راستا مؤاخذه کرد، اما این امر باید توسط اداره ورزش و جوانان مطالبه و با تعامل و تصمیم سازی، مدیران دستگاه‌های اجرایی را به هزینه این اعتبارات تشویق کنند.
وی، گفت: جریان سازی و تصمیم سازی هزینه کرد این اعتبارات بر عهده ورزش و جوانان است و کار‌شناسان این اداره می‌توانند با ارایه چند پیشنهاد و برنامه کار‌شناسی شده در حوزه ورزش، در راستای تجمیع و تخصیص این اعتبارات گام بردارند.
به گزارش کبنااسپورت، در این آئین فرشید کریمی معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی و احمد حکمتی‌اصل معاون ورزش نیز استاندار کهگیلویه و بویراحمد را همراهی می‌کردند.



نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار آقای ایزد پور هر طور باشد همینکه دزدی نکرده و بستگانش را بکار نگرفته برای ما مردم فقیر بهتر از مدیران متخلفی است که ادارات را به چوب حراج کشیده اند . واقعا باید به حال مدیریت عالی استان افسوس خورد .
حیدر
Iran, Islamic Republic of
ابتدا بگویئد فرشید کرمی بعدا جلسه وگذارین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1