تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۲۱۳۷۴۸

پیروزی هندبال نفت و گاز گچساران برابر مس کرمان

۴
۰
کبنا ؛تیم هندبال نفت و گاز گچساران میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
هفته چهارم لیگ بر‌تر هندبال ایران عصر امروز با یک دیدار در گچساران پیگیری شد که تیم هندبال نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۶ در سالن پدخندق میزبان مس کرمان بود.
این دیدارکه به میزبانی نفت در دوگنبدان برگزار شد در پایان با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به سود نفت و گاز گچساران به پایان رسید. تیم هندبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی ۸ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول لیگ بر‌تر کشور قرار گرفت.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته گذشته در یک بازی حساس و نفسگیر توانست تیم بیتا سبزوار از مدعیان قهرمانی را با شکست بدرقه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه ی گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دلاور مردان هندبال ایران شما بی شک باعث افتخار ایران هستید انشالله قهرمان لیگ خواهید شد. درود بر مهران کیخایی و بازیکنان ارزنده نفت وگاز گچساران به امید قهرمانی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ورزش گچساران افتخار استان
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
در هیچ جای ایران به اندازه گچساران در رده های مختلف تیم های لیگ برتری ودسته یکی ودو و..ندارند واگر یک دهم افتخارات گچساران را یاسوجی ها داشتند در رسانه های مختلف در بوق وکرنا میکردند و هزاران تعریف وتمجید ازخودشان به راه می انداختند . اما دریغ از پخش بازیهای گچساران در شبکه استانی دنا هیچ تصویر وپخش زنده ای از بازیهای لیگ برترواترپلو وتنیس روی میز وهندبال وفوتبال وهاکی و....توسط استان صورت نمی گیرد اما اگر یک تیم یاسوجی بود واویلا بپا میشد اجحاف تاکی ؟ آن وقت در خصوص تغییرنام استان به دلیل اینکه نام بویراحمد حذف میشود چه سروصدایی به راه انداخته اند؟!ما گچسارانی ها بنابه این دلایل ودیگر ولایل مثل عدم استخدام نیروهای گچسارانی درادارات دولتی مگراینکه زورشان نرسدکه یک گچسارانی جایی استخدام شود ودیگر موارد شبیه اینها دوست نداریم جزءیاسوج باشیم وخواهان جدایی از استان ک.ب هستیم.
منصور
Iran, Islamic Republic of
با گچسارانی کاملا موافقم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1