تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۲۱۳۷۴۴

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کهگیلویه و بویراحمد در تهران

۲
۰
کبنا ؛رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون با رویکرد صادرات در دی ماه سالجاری در تهران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، لهراسب باقری با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون کشور با رویکرد صادرات از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ دی ماه سالجاری به مدت سه روز در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با رویکرد عرضه توانمندی‌ها و دستاوردهای صادراتی بخش تعاون کشور از صنایع دستی گرفته تا علوم پیشرفته آغاز بکار خواهد کرد .
این مسئول با بیان اینکه یکی از راه های افزایش بهره وری تعاونی ها حضور در نمایشگاه ها و تقویت فضای رقابتی است، گفت: باید تا جایی که می توان زمینه را برای تقویت بخش تعاون فراهم کرد.
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مبحث تعاونی مبحث بسیار مهم و بحث اقتصادی است افزود: این نمایشگاه نیز در راستای  مبحث توسعه بازار تعاونی، توسعه شبکه‌سازی و مهمتر از همه ترویج تعاون و آشنایی با ظرفیت‌های بخش مردمی تعاونی‌ها و نقش تعاونی ها در صادرات برگزار خواهد شد.
باقری تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری چنین نمایشگاه هایی علاوه بر آشنایی مردم با تعاونی‌ها، این است که مدیران تعاونی های کشور با ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شده تا راحت‌تر بتوانند در بازرهای داخلی و خارجی با رقبای تجاری خود رقابت کنند.
این مسئول افزایش فروش تولیدات یا خدمات را از دیگر اهدف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: تعاونی های استان کهگیلویه و بویراحمد میتوانند با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر معرفی تولیدات خود به بازدیدکنندگان با بازرایابی دقیق سهمی در میزان صادرات کشور ایفا کنند.
باقری با دعوت از تمامی مسئولین تعاونی های استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این نمایشگاه تصریح کرد: اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد آماده ارائه اطلاعات کامل و جامع به تمامی تعاونگران این استان برای حضور هرچه بهتر در نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون با رویکرد صادرات خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بی پارتی
Norway
توانمندی استان ما فقط در پارتی بازیه.خدا اون مدیری که پارتی بازی میکنه به همراه کل خانوادش سرطان بگیرن
حسین اقبالی فر
Iran, Islamic Republic of
عجب این توانمندیها کجاست که ما نمیبینیم فقط شعار تو خالی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1