تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۲۱۳۵۴۹

رییس جدید فنی و حرفه‌ای دنا منصوب شد

۱
۰
کبنا ؛مراسم تودیع ومعارفه رؤسای مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای فناوری اطلاعات یاسوج و شهرستان دنا با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، معاون اداری و پشتیبانی، مدیر حراست و رؤسای ادارات داخلی اداره کل برگزار شد.
با حضور وحید دوهنده معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی، و فرشید حبیبی‌نژاد معاون اداری و پشتیبانی، رؤسای ادارات داخلی اداره کل و پرسنل مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای فناوری اطلاعات و دنا جلسه تودیع و معارفه برگزار گردید.

در این آیین منوچهر حسن‌زاده به عنوان رئیس مرکز جدید شهرستان دنا و مسعود قاسمی به عنوان رئیس مرکز فناروی اطلاعات یاسوج منصوب شدند و ازحمات ذبیح اله رحیمی، در دوران تصدی مرکز فناوری اطلاعات یاسوج تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در این مراسم وحید دوهنده معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر از زحمات رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در طول دوران تصدی اظهار امیدواری نمودند که این تلاش‌ها دو چندان گردد و در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده نمایند.
وی اظهار داشت: ارتباط بین دستگاهی با نهاد‌ها، ادارات دولتی و نفوذ و شناخت درمجموعه تحت مدیریت و ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز‌های بازار که نقش موثری در اشتغال دارد از عوامل موفقیت در مدیریت می‌باشد.
دوهنده بیان داشت: سرپرستان جدید مراکز با برنامه ریزی هدفمند و با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود و استفاده از توانمندی همکاران مجموعه خود بتواند گامهای مؤثری در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان بردارند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح از خدمات ذبیح اله رحیمی رئیس اسبق مرکز فناوری اطلاعات یاسوج قدردانی و احکام آقایان منوچهر حسن‌زاده و مسعود قاسمی بعنوان رؤسای جدید مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دنا و فناوری اطلاعات یاسوج قرائت وتقدیم آنان گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

op;lk
Iran, Islamic Republic of
اخه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1