تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۲۱۳۴۷۲

جمعه‌ای حساس برای هندبال گچساران /بازی تیم زاگرس یاسوج با حریف اصفهانی /اعزام تیم جودو بانوان کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات قهرمانی کشور

۲
۰
کبنا ؛اخبار ورزشی کهگیلویه و بویراحمد /
تیم هندبال نفت و گاز گچساران صدرنشین فعلی هندبال ایران، برای تداوم صدرنشینی نیاز به حمایت همه جانبه هواداران در بازی با مس کرمان در روز جمعه دارد.
در هفته چهارم لیگ برتر مردان هندبال ایران جمعه ۱۲ آذر در گچساران تیم صدرنشین نفت و گاز میزبان مس کرمان است.
بر اساس این گزارش از هفته چهارم لیگ برتر مردان پنجشنبه ۱۱ آذر دو دیدار برگزار می شود که در سبزوار تیم بیتا میزبان فولاد مبارکه سپاهان است و در اراک نیز نوین قطره مهر پارسه مرودشت به مصاف هپکو می‌رود.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در هفته گذشته در یک بازی حساس و نفسگیر در ثانیه آخر بازی توانست تیم بیتا سبزوار از مدعیان قهرمانی را با شکست بدرقه کند روز جمعه نیز میزبان مس کرمان است.
تیم خوب، بومی و جوان نفت و گاز شهرستان گچساران که با مدیریت خوب باشگاه توانسته است جایگاه خوبی برای خود در سطح اول هندبال کشور ایجاد کند، بعد از حضور موفقیت‌آمیز در جام باشگاه‌های آسیا برای یکه تازی خود در لیگ برتر هندبال کشور و روند ادامه پیروزی‌هایشان روز جمعه ۱۲ آذر در استادیوم پدخندق برای یک پیروزی دیگر به میدان خواهند رفت.
سایر دیدارها جمعه ۱۲ آذر برگزار می‌شود که توسعه و عمران بافق پذیرای شهرداری کاشان است، شهرداری ارومیه و نیروی زمینی تهران به مصاف هم می‌روند و در گچساران تیم صدرنشین نفت و گاز میزبان مس کرمان است.
نفت گچساران ساعت ۱۶ روز جمعه در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران میزبان مس کرمان است.
تیم جودو بانوان کهگیلویه وبویراحمد عازم مسابقات قهرمانی کشور می‌شود
تیم جودو بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عازم مسابقات کشوری می شود.
بیست و پنجمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بانوان و انتخابی تیم ملی بانوان از ۱۱ الی ۱۲ آذر ماه به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.
در این دوره از مسابقات که در رده بزرگسالان و به منظور انتخاب نفرات بر‌تر تیم ملی برگزار خواهد شد، تیم های جودو بانوان سراسر کشور حضور خواهند داشت و تیم جودو بانوان استان هم به منظور حضوری پرقدرت و کسب مقام کشوری عازم این مسابقات می‌شود.
در تیم جودو بانوان استان طاهره آذر پیوند، فاطمه صیاد، پریسا جهانفکر، طاهره حبیبی به عنوان ورزشکار و فرزانه زارع بعنوان مربی و سرپرست تیم را همراهی می‌کند.
هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه های استان برگزار می‌شود
هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری پنج دیدار طی روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود.
در روز پنج شنبه در شهر چرام تیم‌های همشهری استقلال چرام و پاسارگاد چرام به مصاف هم می‌روند. روز جمعه در شهر چرام تیم پرسپولیس چرام با اتحاد قلعه رئیسی دیدار می‌کند.اتاک گچساران در استادیوم شهید بشارت به مصاف تیم المپیک لنده می‌رود.
استقلال دهدشت در استادیوم آزادی دهدشت به مصاف تیم شهرداری پاتاوه می‌رود و در شهر یاسوج تیم صدرنشین فولاد پذیرای تیم پرسپولیس دیشموک خواهد بود.
در پایان هفته دهم تیم فولاد یاسوج با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری پاتاوه با ۲۰ و اتاک گچساران با ۱۴ دوم وسوم هستند.
نفرات بر‌تر مسابقات تنیس روی گرامی داشت هفتهٔ بسیج مشخص شدند
رقابت‌های تنیس روی میز گرامیداشت هفتهٔ بسیج در یاسوج با معرفی نفرات بر‌تر به پایان رسید.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۶ نفر از ورزشکاران رشته تنیس روی میز در محل خانه تنیس روی میز شهر یاسوج به صورت تک حذفی برگزار شد، آقای مهرداد موسوی به مقام نخست رسید، پژمان شاکری و سلمان همتیان هم به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در پایان به نفرات بر‌تر لوح قهرمانی و هدایایی از طرف هیئت تنیس روی میز شهرستان اهدا شد.
نفت گچساران از بی‌برنامگی فدراسیون ضربه می‌خورد
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: نفت گچساران از بی‌برنامگی فدراسیون در انجام بازی‌ها ضربه می‌خورد.
داریوش یزدی در خصوص بازی روز پنج‌شنبه نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه اظهار کرد: در گروه نفت و گاز گچساران در حال‌ حاضر ۷ تیم مدعی صعود هستند.
وی ادامه داد: امیدیه نیز به عنوان یکی از تیم‌های خوب این گروه از تیم‌های مدعی در لیگ است.
سرمربی نفت گچساران افزود: مجموعه کادر فنی نفت و گاز گچساران روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت امیدیه که آشنایی خوبی روی آن داریم در این یک هفته کار کرده‌ است.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یک آمادگی و همبستگی کامل میان بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی برای کسب ۳ امتیاز به امیدیه خواهد رفت.
یزدی تاکید کرد: تیم نفت گچساران به این ۳ امتیاز نیاز دارد و این ۳ امتیاز می‌تواند در ادامه مسابقات خیلی به ما کمک کند و از این رو با تلاش بازیکنان برای شکست نفت امیدیه، به امیدیه خواهیم رفت.
سرمربی نفت گچساران خاطرنشان ساخت: در حالی که ما دو بازی دیگر تا نیم فصل در گروه خودمان داریم اما گروه‌های دیگر تا آن زمانی که ما در گروهمان به نیم فصل می‌رسیم در گروهشان دو بازی از دور برگشت خود را هم انجام داده‌اند.
یزدی اذعان کرد: این بی‌برنامگی نتیجه بی‌ثباتی و بی‌برنامگی در فوتبال است.
وی عنوان کرد: مطمئن هستم در نهایت این گروه متضرر خواهد شد ولی چاره‌ای به جز تن دادن به برنامه‌های غلط فدراسیون نداریم.
یزدی با گلایه از فدراسیون گفت: متاسفانه مشاهده می‌کنیم فدراسیون فوتبال کارهایی را انجام می‌دهد که عدالت محوری در آن وجود ندارد.
وی ابراز داشت: برگزاری مسابقه نفت و گاز گچساران با برق شیراز با یک روز تاخیر آن هم به درخواست تیم حریف از جمله بی‌عدالتی‌های فدراسیون فوتبال در مسابقات است.
یزدی گفت: این بی‌عدالتی برای تیم‌هایی که با برنامه هستند اصلا شرایط خوبی نیست و آنها متضرر خواهند شد.
وی ادامه داد: البته من فکر می‌کنم چون در فدراسیون برنامه جدی وجود ندارد خودشان کاری به برنامه ندارند و این مسأله باعث می‌شود که ما متضرر شویم.
سرمربی نفت گچساران بیان کرد: وظیفه من این است که مدیریت کنم و تیم را آماده نگه داریم که همه تلاش خود را در این راه انجام می‌دهیم.

تیم زاگرس یاسوج به دنبال خودنمایی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
تیم فوتبال زاگرس یاسوج در حالی به مصاف حریف اصفهانی خود در روز پنج‌شنبه ۱۱ آذرماه جاری می‌رود که امید زیادی برای حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت از این تیم دارد.
تیم فوتبال زاگرس یاسوج که در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در کنار دیگر تیم‌های مدعی؛ این فصل را آغاز کرده است راهی سخت برای ماندن و حفظ خود دارد.
گروه زاگرس به اندازه‌ای دشوار است که تیم‌ها قبل از جنگیدن برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال بقای خود هستند زیرا رقابت بسیار سختی در این گروه میان تیم‌ها وجود دارد.
تیم زاگرس این هفته باید به مصاف تیم نقش‌گستر اصفهان یا همان گیتی‌پسند سابق برود که برای ارتقای وضعیت خود در جدول نیاز به پیروزی در مقابل این تیم اصفهانی دارد.
تیم زاگرس در این بازی بدون محروم و مصدوم به زمین خواهد رفت و قبل از هر چیز این هواداران تیم زاگرس هستند که باید با تشویق‌های بی‌امان عرصه را بر رقیب اصفهانی تنگ کنند.
تیم زاگرس در چند بازی خانگی نشان داد که با حمایت هواداران قادر به انجام کارهای بزرگی است همچنان که در برابر تیم نفت گچساران و قشقایی شیراز در حضور هواداران بزرگی کرد و هواداران با رضایت خاطر ورزشگاه را ترک کردند.
سرمربی جوان این تیم در بازی‌ها گذشته ترکیبی کاملاً هجومی را در برابر حریفان تدارک دید و توانست با استفاده از مهره‌های تهاجمی که دارد عرصه را بر حریفان تنگ کند.
اما نکته مهم‌تر به هواداران و تماشاگران پرشور یاسوجی برمی‌گردد که در طول ۹۰ دقیقه بازی عرصه را بر حریفان تنگ می‌کنند و همین موجب شده که از استادیوم تختی یاسوج به عنوان قلعه عقاب‌ها یاد کنند.
فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای نشان دادن خود به فوتبال کشور و توجه هر چه بیشتر متولیان فوتبال نیاز به موفقیت در میادین این چنینی دارد.
بر اساس این گزارش، در این گروه تیم‌هایی همچون نفت امیدیه، اروند خرمشهر و نفت گچساران از شانس بالایی برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور برخوردارند
نام شما

آدرس ايميل شما

جلال فولادی
Iran, Islamic Republic of
ما تماشاگران هیچ گونه دریغی از تشویق تیم و حمایت نمیکنیم...ولی اینها مشروط بر اینه که تیم زاگرس از طرف مسعولان حمایت بشه و چند مهره خوب جذب تیم بشه تا بتونه صعود کنه...مثل تیم نفت گچساران که حتی از تاجگردون حمایت میشه ...
Iran, Islamic Republic of
به امیدموفقیت تیم محبوب ودوسداشتی زاگرس فرداهمه باهم وعده ماورزشگاه پیرتختی شهریاسوج
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1