تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۱۳۳۳۶

تاجگردون: ای «بویراحمد» و «کهگیلویه» احترام همین «واو» را داشته باشید / سخنان بی‌پرده تاجگردون در باره تغییر نام استان (+عکس)

۴۰
۰
کبنا ؛همایش یاوران وقف با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مردم این استان در سالن کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این همایش تاجگردون بعد از پرداختن به مقوله اقتصاد و وقف به مسئله توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: خیلی نگران توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیستم، در گذشته همیشه اعتبارات استان یکی مانده به آخر بود و یا آخر بوده، اما اکنون اعتبارات ۱۷ استان از ما کمتر است.
*روزی زیر یک درصد اعتبار داشتیم، اما الان نگران نیستم به این دلیل است که اعتبارات ما ۲/۵ درصد است. سه برابر وسعت و جمعیت ما اعتبار داریم، از این حیث نگران نیستم، پول هست اما نمی‌گویم خیلی هست، اما هست.
* اما نگران چیز دیگری هستم، جامعه و انسان می‌تواند کمک کند تا ما بهتر از منابع خودمان استفاده کنیم، اما نگران یه چیز مهمتر هستیم، نگران این هستم، که از کارکردهای اجتماعی خودمان خوب استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه من با آقای زارع همکار هستیم، و هر دو ماه یک بار با وزیر نیرو جلسه داریم، افزود: بله من نگران این هستم که آب سد کوثر جای دیگر می‌رود، اما نگران چیزهای دیگر هستم.
* من نگران جامعه هستم، هر گاه حرف وحدت در یک نقطه است، نمی‌گویم کار خطرناک اتفاق می‌افتد، اما آسیب‌های اجتماعی بیشتر می‌شود، با کارکردهای اجتماعی و مدیریتی نباید آسیب‌های اجتماعی را بیشتر کرد.
*با روش‌های سنتی نمی‌توان به جامعه انگیزه داد. تمام تلاش نمایندگان در این دوره این بوده که روش‌های انتخاب کنیم که اصل همگرایی در آن وجود داشته باشد.
*هر گاه با یک غده چرکین روبرو هستیم، باید با حرف نو و گفتمان نو مسئله غده را حل کرد. اصالت ما به تاریخ است. اگر ما ایرانیان بگویم، کوروش، زدودن دین است. اگر بگویم کوروش پادشاه عدالت گستر بوده کفر است، اما اگر رفت پای مقبره کوروش سجده کرد، این کفر است.
*به هر دلیل نام استان ما شده کهگیلویه و بویراحمد، هیچ گاه طرف بحث تغییر نام نبوده و نه هستم. هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که قیم مردم باشم، و به هیچ کس هم اجازه نمی‌دانم که کسی بخواهد قیم مردم باشد.
*بویراحمدی اصیل هستیم، اما نباید ما پای نام خودمان سجده نکنیم، بگذارید در دانشگاه‌ها پیرامون این مسائل حرف زده شود.
*من صریح و شفاف عرض می‌کنم، چرا نباید حرف بزنیم، من تعجب می‌کنم، برخی عزیزان نخوانده حرف می‌زنم، دو نامه اخیراً در خصوص تغییر نام را در خارج از کشور بودم.
* ایران زمانی ایران است که بتواند با فرهنگ و هنرش و همه چیزش بتواند حرفش را بزند.
* در قرن ۲۱ به گوشی که نمی‌شنود، سیلی نمی‌زند، به دهن که نمی‌خواهد ساکت شود، سنگ نمی‌زنند، می‌نشینند و حرف بزنیم.
*من گفتم، اسم استان را نگذارید دنا، که بعد سمیرم بگویند، دنا متعلق به ما است، نگذارید زاگرس که بعد دیگران بگویند زاگرس متعلق به ما است. این بحث را یه روز دیگر تمام کنید و بگذارید کنار.
*من «واو» هستم، اما به آن احترام بگذارید، اما آقایان هدایت‌خواه، موحد، بزرگواری، زارعی و ... ما تاکنون هیچ بی‌احترامی به کهگیلویه و بویراحمد نکردیم، اما به من حق بدهید، که از این «واو» دفاع کنیم. من می‌گویم به این واو احترام بگذارید، آیا این حرف خلاف شرع است، برخی نخوانده در این باره حرف زدند.
dscf8894 dscf8895 dscf8896 dscf8898 dscf8899 dscf8900 dscf8901 dscf8902 dscf8903 dscf8904 dscf8905 dscf8906 dscf8908 dscf8910 dscf8911 dscf8913 dscf8914 dscf8916 dscf8917 dscf8920 dscf8921 dscf8923 dscf8924 dscf8925 dscf8927 dscf8928 dscf8929 dscf8930 dscf8931 dscf8932 dscf8933 dscf8934 dscf8938 dscf8939 dscf8940 dscf8943 dscf8947 dscf8948 dscf8949 dscf8950 dscf8951 dscf8952 dscf8953 dscf8955 dscf8956 dscf8957 dscf8958 dscf8960 dscf8961 dscf8962 dscf8964 dscf8966 dscf8968 dscf8972 dscf8975 dscf8978 dscf8979 dscf8985 dscf8986 dscf8988 dscf8992 dscf8993 dscf8994 dscf8996 dscf8998 dscf8999
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که قیم مردم باشم، و به هیچ کس هم اجازه نمی‌دانم که کسی بخواهد قیم مردم باشد.
Iran, Islamic Republic of
هر چقدر بودجه بریزی توی این استان وقتی که مدیریت ندارن چه فایده داره. این مدیرها اصلا اولویت های استان رو نمیشناسن چه دلیلی داره یه استان ۷۰۰ هزار نفری دو تا فرودگاه داشته باشه در حالی که مردمش پول تاکسی،رو هم ندارن.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
زمانیکه باشت بود و مدرسه و خان با فرهنگی مثل مرحوم منصور خان که یادمان نرفته، رفته ؟؟؟؟!!! طرف دار منصور خان نیستنم اتفاقا بواسطه ایشان در جهاتی هم مورد ظلم واقع شدیم اما هرچه بود درس خوانده و چشم پاک بود. مسئولان استان که یادشون نرفته در مدارس باشت و گچساران درس خوانده و الان کاره ای شدند؟پ!!! نمک خورده در ادبیات ماها که ادعای غیرت و تاریخ می کنیم نمکدان نمی شکند. این نمک دان همان "واو" می باشد. این شهرستان بزرگ بهد از قریب به ۵۰ سال با آن نام اشتباه دیگر نمی تواند فقط یک "واو" باشد . خود نام دارد اگربه بلندی دنا نیست به بلندی خامی که هست. به استواری مردم شریفش که هست. پی می خواهیم استان باشت و یا گچساران باشیم و نه نان دیگر. می خواهیم رفراندوم بگذاریم و برای دیارمان خود نام انتخاب کنیم. می خواهیم پول نفتمان هزینه زیر ساخت های خودمان گردد و نه تقسیم شود و هیچی گیرمان نیاید. غیرت و تارخ در بهبهان جا گذاشته شد ولی عبدالله خان ضرغام پور را یک چوپان بطور اتفاقی در بیابان قبرش را پیدا کرد. دیگر بس کنید.
کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
اجازه بدهید دکتر اردشیر یاری در مورد وقف شنوندگان را یه فیض برسانند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آفتاب پرست هم اینقدر رنگ عوض نمیکنه بخدا.یعنی سیاست زده شدیم از بس دورویی دیدیم
مهدی ایزدی از بهبهان
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دکتر تاجگردون.از اینکه سخنرانی بسیار زیبایی کردی کمال تشکر را داریم و انشااله مردم استان قدر جنابعالی را بدانند
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
تاج با اخلاق.حالا ببینید آقایونی که اینهمه گستاخی کردید وبه نماینده بزرگ ونامی استان فقط به خطر ذات بددتون اینهمه توهین چه جوری یاران این شیرمرد شما را شکست خواهند داد.درود بر تاج گردون وگچساران بزرگ
عجب
Iran, Islamic Republic of
نصف جمعیت گچسارانی!!!!
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
سلام . والله حق هستش که گچساران بره رو خوزستان تا هیچگاه واو وسط کهگیلویه و بویراحمد نباشه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خوانندگان محترم و محترمه گچساران و باشت خود به تنهایی قابلیت استان شدن دارد. نیازی نیست به کسی بجسبیم و یا کسی را به خود بچسبانیم.
Iran, Islamic Republic of
ایشون حرفهاش مثل . هر روز به یک طرف هستش و .. ندارن.
اُستان مهدی(ع)
Iran, Islamic Republic of
هیچ نماینده ای قیم نیست بلکه وکیله،پس نمایندگان فقط زمینه ی یک رفراندوم را بچینن
باشت
Iran, Islamic Republic of
.. اینقدر نظرتو عوض میکنی ؟یه بار میگی اسم عوض بشه یه روز بعد میگی عوض نشه. مثل اصلاح طلب بودنت
Iran, Islamic Republic of
شهرودیارم به تومی بالد زنده باد تاجگردون پاینده جاویدان گچساران گچسارانی
بويراحمدبالا
Iran, Islamic Republic of
دورد به تاجگردون ...حالا فهمیدیم که فقط عده ای از سر حسادت حرف میزدن ...درود بر تو قدرت مجلس
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با این حرفا مردم به ...دعوت میکنه نمیدانم این نام استان چقدر برا ایشان مهمه که به جای وعده هایش چسبیده به این حرفا بابا کم مردم به این کارا دعوت کن من از مردم شریف استان میخوام به این حرفا توجه نکنند
علی
Norway
درود برمهندس عطایی پرچم دیل رو بالا نگه داشته
ممدو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نام استان کهگلوبیراحمد درسته در جریان کامل باشید من در تعجبم جناب تاجگردون چرا لحظه ای..
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
هرچی . زیر سر مدیرکل ارشاد که بهمئیه است.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج عزیز نه به اون نامه ها و نه به این سخنرانیتون حالا مشخص شد چه طور با یک تشرآقایون خالی میکنید اساسی
جدايي طلب هم استاني
Iran, Islamic Republic of
گچساران باید جدا شود
Iran, Islamic Republic of
حقش هست بره جز استان فارس وگرنه اهواز،به واسطه تجربه ای که در مدیریت مناطق نفتی داره گچساران رو می بلعد ولی ما پیش فارس از این لحاظ کلی در مدیریت تاسیسات پیشرفته تریم و بهمون اختیارات بیشتری میدن
deletedشهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای دکترتاجگردون حلال مشکل استان نه اسم و تغییر اسم است .مطرح کردن این موضوعات توجیه کردن امور است توسط پاسخگویانی که کم اوردند در برابر وظیفه ویا استفاده خاص کردند از مسولیت...اقای تاجگردون.رافع مشکل استان اب و درخت و زمین حاصلخیز و منابع و معادن نیست .اینان از بدو خلقت وجود داشته و فراوان و فراوانتر از امروز هم وجود داشته... پس چرا در صده و صده های گذشته بشر در سختی و تلاطم زندگی می کرده و در مشقت و دشواری بسر می برده ...چرایش را خوب و خوبتر از من می دانید چون این همه موهبات و نعمات در اختیار انسان قرار گرفته تا با تفکر و تدبر واکتشاف و خلاقیت این مواهب را به اسباب اسایش و ارامش خود وهمنوعان خود تبدیل نماید.که این مهم برعهده انسانهای فکور با دانش و خلاق.میسر وممکن است..اقای دکتر مشکل استان تعیین و انتصاب ادمهای کوچک .خط باز . فرصت طلب. ابن اوقت بر مصدر امور است که فرصت ها را مبدل به تهدیدی وبحران می کنند ...کاش همه کسانی که در گزینش و پذیرش و چینش مدیران نقش افرین هستند به مدیرانی اعم از شهرستانی و استانی اقبال نشان دهند که لایق ان جایگاه هستند و نه طالبش ....و کاش.......؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من همیشه گفتم دکتر تاجگردون "واو" وحدت است
تاجگردون بویراحمدی اصل و فرزند باوی و قشقایی است این موجب افتخار بویراحمد است
بارها گفته شد که گروه سومی دنبال تخریب وحدت باوی و بویراحمد سردسیر و گرمسیر و قشقایی و دشمن زیاری هستند
جوانان باوی و بویراحمد خوهش دارم با هر سلیقه مراقب و مواظب باشید
دوست
Iran, Islamic Republic of
اصلا ماگچسارانو جز استانئ قبول نداریم ..
عطاىى
Iran, Islamic Republic of
حقیر اولین کامنت رو گذاشتم اما چون از دکتر تاجگردون و دکتر نوروری تقدیر و تشکر کردم، کامنت من را سانسور کردید، واقعا برایت بینهایت متاسفم مدیر کبنانیوز که کارتون شده خراب کردن سرمایه های گچسارانی در مرکز استان . واقعا براتون متاسفم.
Romania
درود برآقای واو
استاد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تغییر نام استان به من و شما چه.شما به دنبال جدایی واو از استان باشید.
حاجتی
Iran, Islamic Republic of
باید با شهامت می گفت اسم استان باید عوض بشه نه اینکه دو پهلو صحبت کند.
امید
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنانیوز چندبار کامنت گذاشتم و از حقایق و حق خوریهای موجود در ادارات سخن گفتم ولی متاسفانه شماهم مثل خیلی ها نون رو به نرخ روز میخورید
ولی بازهم ازتون خواهش میکنم این کامنتو منثشر کنید واز مسئولین محترم تقاضا دارم به داد کارکنان گشت وبازرسی شرکت اب ومنطقه ای برسید که نزدیک به ۷ماه حقوق نگرفته اند.
حامی
Iran, Islamic Republic of
ما که نفهمیدیم بالاخره ایشون موافق تغییر نام هست مخالف تغییر نام هست.
با این سخنرانی متاسفانه شایعات را بیشتر دامن زد.
شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون با انتخاب مدیری کاردان در آب وفاضلاب شهرستان گچساران.جناب تاج گردون الحق تبریک میگم به خاطراین انتخاب.جناب مهندس پاد یکی از پاکترین,,منصف ترین وشایسته ترین مدیرانتون در گچساران میباشند وما الحق از ایشان رضایت کامل داریم وانشالله ایشان را خداوند منان عمری باعزت دهد.اگر هر اداره ای اینگونه افراد را داشته باشد معضلات فراوانی در گچساران ریشه کن میشود.درودبر زیرکی تاج گردون در انتخاب شایستگان.
خدمت
Iran, Islamic Republic of
به عرض امید عزیز برسانم وجود گشت وبازرسی آب منطقه‌ای فقط هزینه ساز برای اداره هست و عملا هیچ کار مثبتی ندارد البته گچساران را میگم چون گزارش نمی دهند اگر هم بدهند ریس خودش سرو تهش را جمع میکنه نمیدونم چرا این آقای غیر بومی که از نیروهای زمان احمدی‌نژاد هست را اقای تاجگردون تا حالا نگرش داشته
مظفرابادلیشتر
Iran, Islamic Republic of
یه بار روی حرفت بمون تاجگردون.چه عقب نشینی افتضاحی.فک کنم کم اوردی در برابر اتحاد یاسوجیها
سراببیز
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام تو ""واو"" نیستی توعامل و ناشر وحدت رویه "واو" و امت واحده هستی . بنازم همت والای تو را .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اوج بزرگی و بصیرت خودش را نشان داد نه اینکه کم آورد تفرقه نیندازید که می سوزید
وحید
Iran, Islamic Republic of
https://goo.gl/ZIeqdD
نظر پرفسور ناکازاکی جهانگرد ژاپنی درمورد مردم ایران!!!
پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید?
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
رفراندوم برگزار بشه؟؟؟خوب بشه که چی .نکنه این دوستان باوی فکر میکنن کل گچساران و استان به خاطر باوی تاریخشون رو تغییر میدن.ززرشک
صادق
Iran, Islamic Republic of
من ..دی ..تا بفهمه بویراحمدی ..
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان اینهمه دم از پیوستن به خوزستان نزنید به صدقه سری تاجگردون بویراحمدی اسمتون بلند شده در ضمن باشت گمنام ادعای چی رو داره در نژاد اصیل بویراحمد همین بس که آریوبرزن پروره اخیرا .. ها تاجگردون ها صادر میکنه بویراحمدی ها زمان شناسی نام بویراحمد عزیز رو بلند کرده نه ح. پروری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1