تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۱۳۲۵۱

معارفه ذیحساب جدید آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛ظهرامروز و با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاون اداره کل  امور اقتصادی و دارایی استان، آئین تودیع و معارفه ذیحساب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم غضنفر آرام با اشاره به اهمیت کار و وظیفه حساس ذیحسابان اظهار کرد: ذیحسابی کار پر فشاری و توان فرسایی است که علاوه بر پاسخگویی در مقابل نهادهای نظارتی باید قوانین را در دستگاه مورد نظر به خوبی اجرا کند.
معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به مشکلات موجود در زمینه کمبود آب و تنش‍‌های آبی کار ذیحسابی در شرکت آب و فاضلاب از حساسیت بیشتری نسبت به سایر دستگاه برخوردار است.
وی با اشاره به برخی مشکلات که در حوزه فرهنگی و عدم استفاده بهینه از آب شرب وجود دارد، عنوان کرد: عدم پرداخت آب بها به وسیله برخی مشترکین و برخی دیگر از مسائل باعث شده که در زمینه درآمدهای آب و فاضلاب با مشکلاتی مواجه شوند و همین موضوع می‌طلبد که ذیحساب‌های شرکت آب و فاضلاب با دقت و وسواس بیشتری امورات را پیگیری کنند.
در ادامه نیز سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه کار در شرکت آب و فاضلاب به نگاه تخصصی نیاز دارد، اظهار کرد: ذیحساب در  هر دستگاهی باید به عنوان مشاوری امینت عمل کند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تعامل ذیحساب با دستگاه ضمن رعایت قوانین را عامل تسریع در روند امور دانست و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و فضای سنتی حاکم بر درآمد زایی باید به سمت استفاده از روش‌های نوین مالی در شرکت آب و فاضلاب  کهگیلویه و بویراحمد  برای اجرای طرح های عمرانی حرکت کنیم.
وی استفاده از روش‌های نوین مالی مانند اوراق مشارکت، اوراق اسناد خزانه اسلامی،BOT،  BOO و .... را راهگشای حل مشکلات مالی پیش روی دستگاه‌هایی مانند آب و فاضلاب دانست و گفت: باید با ابزارهای مختلف مدیریتی و مالی نوین به سمت حل مشکلات آب شرب شهروندان گام برداریم.
لدنی‌نژاد شرکت آب و فاضلاب استان را از جمله معدود دستگاه‌های استان دانست که مسیر استفاده از روش‌های نوین مالی از جمله اوراق اسناد خزانه اسلامی اقدام کرده است، اظهار کرد: در سال جاری نیز استقاده از اوراق مشارکت و فاینانس های جاری در برنامه شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.
در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات سیدمحمد موسوی ذیحساب سابق آبفای استان تقدیر و داریوش حکیم نسب به عنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
vlcsnap-2016-11-26-08h43m58s416 img_5725 img_5731 img_5738 img_5739 vlcsnap-2016-11-26-08h41m39s900 vlcsnap-2016-11-26-08h43m51s026vlcsnap-2016-11-26-08h43m51s026 vlcsnap-2016-11-26-08h41m39s900 img_5739 img_5738 img_5731 vlcsnap-2016-11-26-08h43m58s416 img_5725
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمنذ
Iran, Islamic Republic of
کمبود خبر آورد
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
تعویض ذیحساب می‌کنم این همه سر و صدا نمیخواد ،خوبه که تا الان دفتر زارع اعلام نکرده که از طرف اونا این قضیه انجام شده
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
به آقای حکیم تبریک میگم انشاالله دراعتلای جایگاه ذیحساب وبرگرداندن اقتداربه این حوزه موفق باشی برادرموفق ومویدباشی
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1