تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۲۱۳۱۱۹

شورای فرهنگ عمومی به جای تغییر نام استان به فکر بیکاری باشد

۱۱
۰
کبنا ؛ 


امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به جای تغییر نام استان به فکر حجاب و بیکاری جوانان باشد.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در جمع مردم قلعه رئیسی در مصلای این شهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی صاحب تفکر جهادی و انقلابی است و با الهام از حماسه‌های تحول‌آفرین همچون بعثت نبوی و غدیر علوی و عاشورای حسینی راست قامت و استوار در برابر هرگونه بی عدالتی و ظلم و فتنه می ایستد و با همه وجود برای خدمت خالصانه و بی‌منت به خلق خدا سر از پا نمی شناسد.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با انتقاد از تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خیلی‌ها با حاشیه‌سازی مردم را از اصل دور می‌کنند که این بار این اتفاق در استان ما رخ داد یک عده آمدند اعلام کردند چون بعضی از آقایان از تهران آمدند و نتوانستند اسم استان ما را تلفظ کنند تصمیم به تغییر نام استان گرفتند.

وی با بیان اینکه به نظر شورای فرهنگ عمومی استان که بزرگان استان هم هستند، احترام می‌گذارم، افزود: واقعا اولویت مردم استان ما تغییر نام استان است یعنی درد مردم ما تغییر نام استان است اولویت مردم استان ما در فرهنگ عمومی وضعیت اسفبار حجاب است.

صلواتی خاطرنشان کرد: وضعیت اسفبار ۷۰۰ مسجد بدون طلبه استان، وضعیت اسفبار تالارها و بیکاری جوانان مهمترین اولویت استان هستند که اعضای شورای فرهنگ عمومی به آنها توجه نه به فکر تغییر نام استان باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: اینکه بعضی نمی توانند اسم استان را تلفظ کنند این مشکل خود آنها است اسم استان هویت این استان است و با هویت مردم این استان گره خورده است.

وی به هزینه های تغییر نام استان هم اشاره و تاکید کرد: اگر نام این استان تغییر کند باید تمام تابلوهای ادارات و ورودی شهرها، تمامی سربرگ های ادارات و تمامی مدارک با نام استان تغییر کند که این هزینه از پول بیت المال است و هزینه بسیار هنگفتی برای استان خواهد داشت که این نوعی اسراف در استان است.

صلواتی با بیان اینکه بچه های استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ و هشت سال دفاع مقدس را با این هویت می شناختن خاطرنشان کرد: اما حالا چون یک عده نتوانستند نام استان را تلفظ کنند اقدام به تغییر نام استان کنیم و جالب این است که کار گروهی تشکیل دادند که از شهرستان ها نظرخواهی کنیم که این توهین به مردم بخش ها و روستاها بود.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با بیان اینکه وظیفه ما این بود اقدام نظر کنیم و مطمئنا اولویت استان تغییر نام استان نیست و نیاز بود که شورای فرهنگ عمومی به معضلات و مشکلات فرهنگی استان توجه بیشتری کند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاج آقای محترم شورای فرهنگ عمومی کارش رفع بیکاری نیست مثل این می مونه که بگیم ایمه جمعه خطبه نخونن مشکل بیکاری را حل کنند.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
محتاج آق منتظر بودم که تو هم یه چیزی لگب
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
..ا منتظر بودم که تو هم یه چیزی ..
Iran, Islamic Republic of
قلعه رییسی یکی مثل شماراداره کافیه عزیزمعلومه چه میگی مثل اینکه بگن امام جمعه بایدمدیریت بیمارستان رابعهده بگیره ومشکل بیماران راحاکنه
Iran, Islamic Republic of
از مدیرکل محترم اطلاعات به عنوان یک فرد غیر بومی و بی طرف که هیچ نفعی در این مسایل ندارد می خواهیم وضعیت اشتغال بستگان برخی از همکارانش را در سطح دستگاهها را پیگیری کند. اگر این تعداد عزیزان دست به این سفارشات بردارند. یقینا دیگران جرات چنین اشتغالهای فاجعه آور را نمی کردند و نمی کنند که اکنون ۱۰۰ ها فارغ التحصیل فوق لیسانس متخصص مرتبط و معتقد به نظام در گوشه گیری و انزوا یا درگیر با کانون خانواده باشند. البته بازهم تاکید می کنم بعضی نیروهها نه نیروهای مخلص و بی توقع و خادم
همانطور که در فضای اجتماعی و مجازی می بینید مردم خواهان آزمون عمومی حتی برای نیروهای شرکتی هستند نه جذب یک طرفه
خواهش است دستگاههای نظارتی برخورد کنند نه با رسانه ها بلکه با مدیران این دردی که رسانه ها بیان می کنند درد واقعی خیلی از مردم است
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا تو را خدا تو یکی ب..ر
درد ما بیکاری نیست درد ما یکی مثل توست که از سرطان هم بدتر هستی
اگه میخوای حال ما خوب بشه نه کار میخوایم و... فقط ت..حالمون خوب میشه
Iran, Islamic Republic of
شورای فرهنگ عمومی چه ربطی به کار داره
بهمئی تبار
Iran, Islamic Republic of
والا!!!!! هم خوبه...
مهمان
Iran, Islamic Republic of
هم گپ زدی.عع
جک
United States
چند سال درس خوندی که هنوز تفاوت.....
سام
Iran, Islamic Republic of
ر..جک
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1