تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۱۳۰۵۱

تجلیل از مدیران برتر بسیجی کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛همایش تجلیل از مدیران اجرائی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران اجرائی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بمناسبت هفته بسیج تجلیل شد.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در این آئین با بیان اینکه اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران امروز امنیت دارد به برکت بسیج است، اظهار کرد: بسیج یک نیروی است که خدای تبارک ملهم کرد به ذهن امام راحل و امروزه جلوه‌های بسیج به همه جهانیان رسیده است. بسیج لشکر مخلص خدا و لشکر انقلاب اسلامی است و هر زمانی که ولی فقیه دستور بدهد بسیج در میدان حاضر می‌شود.
حسینی‌صدر به مبانی تفکر و اندیشه بسیج در سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بسیج عامل وحدت است که رهبری در همین خصوص فرمودند بسیج جناحی نیست.  مسئولان ما باید از تفکر و اندیشه بسیج در هر جایی استفاده کنند و یک گروه و جریان حق ندارد بسیج را دفع یا در اختیار خود قرار دهد. اندیشه بسیج ناب بوده و مایه نجات انقلاب و جهاد کبیر است و اندیشه بسیج مخالفت با دشمن است و وحدت امروز ره‌آورد انقلاب اسلامی بوده و رکن وحدت در نظام قانون اساسی جمهوری اسلامی است. باید قدردان بسبج بود و از تفکر و اندیشه بسیجی استفاده کرد امنیت امروز مدیون تفکر بسیجی است و مهم‌ترین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی بسیج بود.
وی تصریح کرد: اندیشه بسیج زلال و ناب و نجاتگر انقلاب و جهاد کبیر و مقابله با دشمن است و رهبری هم بر روی وحدت تاکید کردند. مهمترین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بسیج بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برقراری امنیت یکی دیگر از اصول بسیج است و بسیج به دنبال برقراری امنیت است و اگر امروزه جمهوری اسلامی از امنیت برخوردار است به برکت تفکر و اندیشه بسیج است.
وی با بیان اینکه نوای دلنشین بسیج موجب در امان ماندن کشورها از هر توطئه ای است، افزود: تا در کشورهای عراق و سوریه بسیج مردمی شکل نگرفت عملیات آزادسازی در حلب و موصل آغاز نشد.
حسینی‌صدر عامل پیروزی کشور در دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها را تفکر و اندیشه ناب بسیج دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی هیچ نهادی به اندازه بسیج کار و تلاش در راستای عملی کردن این فرمایش رهبری نکرده است.
اندیشه بسیج ناب و نجات انقلاب و مخالفت با دشمن است آن چیزی که نشان میدهد جمهوری اسلامی ایران کالا نبوده است تفکر بسیج است. رکن و وحدت قبول داشتن ولایت فقیه و دفاع از ارزش هاست.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه گفت: بسیج یکی از یادگاران امام است امام در کنار ویژگی های که داشت زمان شناس بزرگی بود و برای خدا کار کرده و یکی از ویژگی ها دیگر آن قدرت مدیریت که با هیچ کس قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به قدرت مدیریت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: مدیریت و قدرت سازمان‌دهی از ویژگی‌های امام راحل بود که وقتی آنها را مطالعه می‌کنیم قابل مقایسه با هیچ فردی نیست.
خادمی بیان کرد: سازمان‌هایی که با تدبیر امام تشکیل شده از بسیج گرفته تا کمیته امداد و جهاد سازندگی امروزه در حال مبدل شدن به تجربه جهانی است.
وی تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی را یک تفکر و ابتکار نو و براساس آینده‌نگری ایشان دانست و افزود: تشکیل این سازمان در همان سال‌های اول انقلاب به حفظ و پیشبرد انقلاب کمک کرد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج از پایه‌های قوی و مطمئن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بسیج در واقع نماد مشترک مردم در حکومت است.
بسیج یک فکر و ابتکار امام بود که آینده نگری امام بود که از همان سال های اول انقلاب کمک کرد. تا به امروز که یکی از پایه ها قوی و مطمین نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج بوده است. و در همه صحنه ها توانست کمک کند. بسیج در عرصه سازندگی، دفاع، پزشکی، اقتصاد و ... حضور دارد و یک سازمان منعطف و حافظ منافع ملت است.
 
سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم تجلیل از مدیران اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با تسلیت دهه آخر ماه صفر و حادثه ناگوار شهادت جمعی از زائرین در کشور عراق و همچنین کشته شدن جمعی از هموطنان در سمنان گفت: بسیج یکی از یادگاری‌ها و ابتکارات بزرگ امام راحل است.
وی با اشاره به اینکه بسیج وابسته به جناح و گروهی نیست، افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز در حال رشد است.اگر کشورهای عراق و سوریه از این مدل بسیج بیشتر استفاده کنند پیروزی‌های خوب و بیشتری کسب می‌کردند. بزرگترین تهدید جمهوری اسلامی ایران جنگ سخت نیست بلکه از جنس نرم و اقتصادی است و بسیج در این خصوص هم ورود کرده و کارهای بزرگی انجام داده است.
در پایان این مراسم از بیش از ۳۰ نفر از مدیران دستگاه‌ها و فرماندهان پایگاه مقاومت تجلیل شد.
img_7715 img_7690 img_7689 img_7688 img_7687 img_7686 img_7685 img_7686 img_7742 img_7741 a
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
جالبه خودشون یه خودشون کادو میدن
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1