تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۲۱۳۰۳۷

بحران قبرستان در یاسوج / زباله‌های که در منابع طبیعی رها می‌شوند / مسئولان از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند

۰
کبنا ؛رئیس شورای شهرستان بویراحمد گفت: کمبود قبرستان در آینده برای شهر یاسوج به یک بحران تبدیل می‌شود که باید در این رابطه چاره‌اندشی شود.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هدایت امیری صبح امروز در جلسه شورای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه خدمات به بهترین نحو به مردم ارائه شود، اظهار کرد: در شورای شهرستان بویراحمد جلسات را برای طرح مشکلات و ارائه راه‌های برون رفت از آن با مسئولان برگزار خواهیم کرد.
امیری از تدوین طرح جامع سررود شمالی و جنوبی در یاسوج خبر داد و گفت: ساخت و سازهای غیرقانونی و شبانه در اطراف شهر یاسوج چهره این شهر را زشت کرده که لازم است در این رابطه نظارت بیشتری صورت گیرد.
رئیس شورای شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز باید ساماندهی شوند و این موضوع در اولویت کار شورای شهرستان است.
امیری در ادامه به موضوع آرامستان‌ها در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: کمبود قبرستان در شهر یاسوج در آینده به یک معضل بزرگی تبدیل خواهد شد و اگر امروز در این مورد چاره‌اندیشی نکنیم، فردا با بحرانی در این رابطه مواجه خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: باید برنامه‌ها به نحوی طراحی شوند که رفاه آینده مردم را به دنبال داشته باشد در غیر اینصورت شاهد برخی اقداماتی خواهیم بود که دیگر قابل جبران نیست.
رئیس شورای شهرستان بویراحمد به مسئله وجود زباله‌ها در تفرجگاه‌ها و منابع طبیعی اطراف یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: تفرجگاه‌های ما مملو از زباله هستند که لازم است مسئولان و نهادها به تعهدات خود در این رابطه جامه عمل بپوشانند.
امیری با بیان اینکه گاهاً شهرداری یاسوج  مانع تخلیه زباله‌های روستاهای اطراف در مکان‌های مشخص می‌شود، ادامه داد: این روستاها مجبور می‌شوند که زباله‌ها و پسماندهای خود را در منابع طبیعی، مکان‌های تفریحی و اطراف جاده‌ها رها کنند.
مسئولان از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند
به گزارش کبنا، در ادامه این نشست علی فرهادی عضو شورای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تقویت جایگاه شوراها مستلزم تعامل و همکاری همه اعضا است، اظهار کرد: باید با مسئولان با همگرایی و هم‌افزایی و تعامل در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
وی بیان کرد: متأسفانه در برخی مواقع بین مسئولان کمتر تعامل وجود دارد و بیشتر مسائل حاشیه‌ای مورد نظر است که این کار در خدمت رسانی به مردم ضربات جبران ناپذیر وارد خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1