تاریخ انتشار
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۲۱۲۹۴۶

بی‌توجهی به سیاست‌های رهبر انقلاب / استخدام فله‌ای آشنایان این رئیس در سازمان مدیریت استان (+اسامی)

۱۲۱
۰
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خودسرانه جمعی از بستگان، دوستان، آشنایان و افراد دارای روابط و پارتی را در سازمان متبوع خود بدون رعایت ضوابط و قانون استخدام کرده است.norozi
به گزارش کبنا نیوز و بر اساس اطلاعات ارسالی به این پایگاه خبری، حسن نوروزی، «دکتر» سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بدون توجه به رعایت ضوابط و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بند ۲؛ «عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» و بند ۳، « بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای» دست به استخدام  و بکارگیری حدود ۳۰ نفر از بستگان، آشنایان، دوستان و افراد دارای روابط و پارتی در سازمان تحت نظر خود زده‌ است.
در حالیکه هر روز شاهد گلایه‌مندی جوانان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بیکاری و نبود اشتغال هستیم، در سازمانی که باید متولی قانون و برنامه‌ریزی باشد دست به استخدام افرادی بدون رعایت ضوابط کرده که انتظار می‌رود وقتی سازمان، اداره‌ای و یا نهادی مجوز استخدام دارند، رئیس آن سازمان و یا دستگاه‌ دولتی با پرهیز از نگرش‌های سلیقه‌ای، شخصی و قوم‌بازی و طایفه‌بازی و صرفاً بر اساس موازین اسلام، قانون و به جهت اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است مورد بدبینی قرار نگیرد، در بحث استخدام عدالت را مدنظر قرار دهد.
این رئیس سازمان همچنین برای استخدام بستگان و نورچشمی‌های خود تنها به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اکتفا نکرده است و بنا بر گفته برخی از منابع دقیق گاهی مدیری که به او برای بودجه و اعتبار مراجعه می‌کند از آن مدیر برای استخدام نیروهای مورد نظرش در دیگر ادارات استان درخواست و بعد پیرامون اعتبارات با او سخن خواهد گفت. کافی است مسئولان نظارتی از این مدیران در این رابطه تحقیقی کنند.
 
خانم‌ها؛ (پ)، (ک)، (ف.ب)،(س.گ) و آقایان؛ (م)، (ق)،(پ)،(هـ. د)، (س. ش)،(م . ب)،(م)، (ه)، (ر)، (الف)،(ظ)، (ر، م)، (م)، (م)، (ح) و (ت) و (م) و ... کسانی هستند که بر اساس فامیل‌گرایی، قوم‌گرایی، آشنابازی و روابط و پارتی‌بازی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد استخدام  و بکار گرفته شده اند. گفته می‌شود دو نفر دیگر در روزهای آینده به این افراد اضافه خواهند شد.
این رئیس نیز برخی را از ادارات دیگر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده است.
امید است، مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ائمه جمعه و دستگاه‌های نظارتی و قضایی در این رابطه تحقیق و سپس اقدام شایسته‌ای انجام و تذکرات لازم را بدهند.
پایگاه خبری کبنا نیوز در راستای جلوگیری از پدیده زشت تبعیض و پارتی‌بازی، استخدام‌های غیرقانونی و فله‌ای سایر ادارات را بزودی منتشر خواهد کرد، از مخاطبین تقاضا داریم که در این مسیر ما را یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام بر کبنا نیوز
علیداد
United States
ر م لیسانس تاریخه. بخاطر اینکه /فامیل های /را قبول کرده اونجا کارمند شده.//چطور شبا خوابت میبره؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
چرا پسر رضاتوفیقی باید با پارتی بازی بکار گرفته بشه آقای نوروزی/
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای تقوی مدیر کل ثبت احوال ۶نفر از جمله بشیرپور برخه و......را بدون ازمون بکار گرفته
ازتهران
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت جناب کمایی عزیز.....درود به اصالتت......
dehdasht
Iran, Islamic Republic of
ا ستان درپیت بخدا هر کی بتونه خودشو از این استان جدا و خلاص کنه جون به در برده
باشتی
Iran, Islamic Republic of
آ.. از رییس اش دستور میگیره. از غ ل...ن
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی که باید بیشتر از همه مراقبت کنه که اهیچ نیرویی خارج از ضابطه بکار گرفته نشود خودش بدترین عملکرد را دارد.
چرا تا همینجای کار دستگاه های قضایی و نظارتی به تخلفات این چند دستگاه مشهور در بکارگیری با پارتی بازی برخورد قانونی قاطع نکرده اند مثل اینها
جهاد کشاورزی استان
برق استان
امور عشایر استان
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
سازمان مديريت
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاى بسى تاسف داره که اینطورى تحلیل کردین
من خودم کارمند اداره هستم این اسامى که اشاره کردین مربوط به یه شهر یا فامیل و یک جناح نیست حاضرم رودرو به شما ثابت کنم
در ضمن تعداد کمى از اینها استخدامى هستش بیشتر جابجایى از ادارات میباشد
یکی مثل بقیه
Iran, Islamic Republic of
انگار کبنا کلا قاط زده!!!!!
دوست عزیز اگه میخوای گیر بدی و مطرح بشی لااقل یه جایی انگشت میذاشتی که آدم باورش بشه !!!
اولا دکتر رییس سازمانیه که هرکسی استخدام بشه باید از اونجا مجوز بگیره ؛ این به این معنی نیست که با امضای ایشون هر کی استخدام شد فامل ایشونه ؛ این وظیفه ایشونه
ثانیا تاجایی که ما اطلاع داریم بستگان درجه ۱ ایشون هم بیکارن ( درجه یک فهمیدی؟؟؟؟ ) وهمچنین بستگان درجه ۲ ایشون علیرغم داشتن شرایط اشتغال دارای بیشترین آمار بیکاری نسبت به سایر طوایف وفوامیل می باشند ؛ درجه ۳ و آشنایان و ... پیشکش !!! ضمن اینکه جناب دکتر بیشترین مشکلش با بستگان خودشه که ازشون انتظار دارن بچه هاشون رو استخدام کنه ولی ایشون هیچوقت چنین کاری رو نکرده !!!!!
ثالثا باز هم تا جایی که ما میبینیم آقای نوروزی جزء معدود مدیران قانونمند و وظیفه شناس این چندسال اخیر استانه !!!!
رابعا شما اگه صداقت داشتین اسامی رو کامل با ذکر نسبت اونا با دکتر مینوشتین تا هم صداقت شما ثابت بشه هم ما که به کار بلدی دکتر ایمان داریم متوجه اشتباهمون بشیم !!!
خامسا این اوج ناسپاسیه که کار خوب مدیر شایسته ای رو به خاطر منافع شخصی یا سیاسی به کامشون تلخ کنیم
ضمنا دوست عزیز اگه حروف الفبای فارسی کفاف کارتون رو نمیکنه از انگیسی و فرانسه و... استفاده کنین ...!!!!!!!!!!!!
ایشالا که چاپش کنین؟؟؟؟؟؟
حقگو
Germany
درود بر کبنا
اگر از برق و میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی و ثبت احوال و کتابخانه ها و استانداری و شهرداری یاسوج و شوراش هم گزارش تهیه کنید و منتشر کنید خوبه.
شاید هم بهتر باشه بزارید اول تکلیف همین امور عشایر و منابع طبیعی و سازمان مدیریت و جهاد کشاورزی و نفت گچساران و... که تا حالا رسانه ها منتشرشون کردند روشن بشه و گرنه چه فایده داره که هر روز اسم یه سازمان را بزنید.
Iran, Islamic Republic of
کسانی مسوول پیگیری این مسایل هستن و کوتاهی میکنن شک نکنید ضعف پیششون دارن و زیر میزیها کار خودشون رو کرده این مسله رو پیگیری کنید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ماازمدیرکل محترم دادگستری استان تقاضامندیم که درصورت صحت چنین پدیده زشتی دروهله اول باآقای نوروزی برخوردشودوازخدمت انفصال شودوهمچنین کیفرخواستی برای اوتنظیم گرددتاچنین اتفاقاتی تکرارنشودوهمینطوردردستگاه قضایی استان کارگروهی تشکیل شودوادارات دیگرراهم بررسی نماید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت کمایی // همین اقا بوده که چند وقت پیش گفته بود که استخدام بدون ازمون در دارات ممنوع است شما رسانه ها هم کارش کرده بودید؟؟//
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان خوت شرکت برق // راهزادی را پیگیری کن // دانشگاه دولتی یاسوج همچنین
United States
درود بر شهامت و صراحت کبنانیوز واقعا که کارتون عالی بوده.
وقتی خود سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تخلف و تقلب نیرو بکار بگیره تکلیف همه روشنه.
کار ساده ای هست کاش سازمان بازرسی همین فردا لیست کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را با پرونده پرسنلی و سوابقشون بگیره و اونوقت تکلیف همه چیز مشخص می شه.
و معلوم می شه که حق با کبنا نیوز بوده. تازه خیلی های دیگر هم با پارتی اومدن توی این سازمان مثل آقای (( د )) و غیره
حمید
United Kingdom
نوروزی باید استعفا بده و یا اینکه برکناربشه تا درس عبرتی بشه برای سایرین.
س.س
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی عزیز بعید بود شما قلمتونو در راه منافع شخصی برانید،با این مطلب فقط به خودتون لطمه زدین نه آقای دکتر نوروزی.شما بهتر میدونین دکتر نوروزی با چه مشقتی مجوز استخدام چند نفر رو از سازمان گرفت،اگه تلاش ایشون نبود همین چند نفر از هم استانی هامون هم بیکار بودن.شما اگه جسارت دارین بنویسید هر کدوم از این افراد چه نسبتی با ایشون دارن..ایشون به جرأت تنها مسئولی هستند که در جایگاهی نشسته که تخصص و علمشو داره،تمام آدم هایی که با ایشون آشنایی حتی مختصری دارن میدونن اهل پارتی بازی نیس و شایسته سالاری رو مد نظر داره.زحمت ها و تلاش های دکتر نوروزی رو با غرض شخصی نمیتونین زیر سؤال ببرین.
فقط کبنا
Iran, Islamic Republic of
نظر خودمو آروم مطرح می کنم تا خدایی نکرده مدیرای استان از خواب بیدار نشن.
امید است که مسئولان استان گسترش ارتباطات رو که همچون پرتوی خورشید فضا رو روشن کرده ببینن و تصور نکنن مثل گذشته میتونن قطار فامیلا و قبیلشونو دم هر اداره ای پیاده کنن.
فرصت برابر، استحقاق، شایستگی از شاخص های عدالت هستند و عدالت از شاخص هایی است که سازمان ملل برای توسعه آورده. با توسعه توسعه گفتن توسعه ایجاد نمیشه. مدیران استان ما همون چهارتا در و دیوار ادارشون رو نمیتونن اداره کنن که توش پارتی بازی نشه بعد میخوان استان رو مدیریت کنن.
شخصی که باید مانع پارتی بازی بشه باعث پارتی بازی شده. دیگه باید چه اتفاقی بیفته تا دوستان بفهمند که نمک توی استان گندیده.
به نظر من ارزش انتشار این خبر در جهت توسعه استان از فایده ای که تمام استانداران این استان تا الان در طی این سی و چند سال داشتن بیشتره. تمام استاندارن این استان در طی این سی و چند سال نتونستن توسعه اقتصادی برای این استان بیارن حداقل کبنا با این خبرها باعث توسعه سیاسی که یکی دیگه از ابعاد توسعه هست میشه.
فقط کبنا 2
Iran, Islamic Republic of
نوروزی جان استعفا بده، رسالتت رو انجام دادی، قبیلت الان پرچمش بالاس. به زودی اینایی که از قبیلت استخدام کردی پست میگیرن دوباره میارنت، نگران نباش. سیکل مدیریت استان ما همینه.
گچسااران
Iran, Islamic Republic of
چرا شما دانشگاه یاسوج که از زمان اومدن رحیمی بیش از ۵۰ نفر آورده سر کار نمی بینید وچسپیدید به دو نفری که نوروزی اورده
مدیریت= پارتی
Iran, Islamic Republic of
اگر صاحب باشه پیگیری میشه و مشخص میشه کی با پارتی میاد. اگر هم صاحب نباشه فردا یه جوابیه میدن میگن کی گفته چرا تهمت میزنین... . که اگه این دومی شد جمعیأ برای توسعه استان یه فاتحه همراه با صلوات بفرستین.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
خادمی؛ به خدا خسته شدیم. حداقل اگر تدبیری نداری بیکاری رو حل کنی، ۴ تا آدم درست بذار امید رو بیشتر از ما نگیرن. ما نه تدبیر خواستیم نه امید، فقط از این بیشتر ناامیدمون نکنید.
نظری
Iran, Islamic Republic of
چرا از آقای( الف . س) نمیگین که ایشون رئیس متخلف اخراجی سازمان نظام مهندسی بوده با وجود اینکه ایشون در دولت احمدی نژاد منصب داشته دوباره متاسفانه بهش سمت دادن
انصاری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تخلف و پارتی بازی در استان امری معمول است ولی منشاء بسیاری از این تخلفات استخدامی نمایندگان مجلس هستند که هم مدیران را طایفه ای و خطی منصوب می کنند و هم به خاطر جلب رای یا وعده های انتخاباتی این مدیران را وادار به تخلف و پارتی بازی می کنند. بررسی و اثبات صحت و سقم تخلفات استخدامی خیلی راحت است لیکن اراده ای برای این کار وجود ندارد سازمان برنامه استان در دوران اصلاحات هم در بحث استخدام عدالت را رعایت نمی کرد آن هم به دستور یکی از مدیران ارشد کشوری آن موقع هم ظاهرا آقای نوروزی دخیل بودند. گزارشات کبنا نیوز در این موارد مورد استقبال مردم است اگر به این حرکت بدون تبعیض ادامه دهد کارنامه ای درخشان و ماندگار می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای دنا تو یه فکری بحال خودت کن نیازی به انتقاد بی موردجنابعالی نداره برو بابا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از این قافله هم عقب نیافتاد و طی چند روز اخیر شاهکار استخدام غیر قانونی را در دستور کار خود قرار داد.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوروزی خیلی بی انصافی همه میدونن مغرضانه قلم زدی اگر راست می گی برو دانشگاه دولتی ببین چه کرده دکتر رحیمی یه گردان از فامیلشا استخدام کرده
بی پارتی
Iran, Islamic Republic of
ما هم خدا داریم هر کاری دلتون میخواد بکنید پارتی دارها .باز هم یا خدای بیکاران ما که ۵ساله آقای تاجگردون و نمایندها قول دادند حداقل یکیشونو بکار بگیرند
احمد
Iran, Islamic Republic of
افشا گرب های اقای ویسی در مورد جهاد کشاورزی را چرا شما نزدید / چرا تنها پس از یک ساعت از روی سایت بویرنیوز برداشته شد /اگر طرفدارحق و مظلوم هستید شما هم بزنید خبر را///////////////////////////////////
علی
Iran, Islamic Republic of
مقصراحمدی نژاده
یاسوج زیر تل
Iran, Islamic Republic of
امور اقتصاد ودارایی رو از قلم انداختی جناب کمایی ؛ کاش بلد بودی که پیگیری کنی
دوست
Iran, Islamic Republic of
اداره ثبت احوال بیشتراز۷ نفربدون آزمون به کارگرفت کی باید پیگیری کرد چرا اجراه این همه بی قانونی دراین ادراه داده می شود
از دست این مردم
Iran, Islamic Republic of
فقط تعجب میکنم از روزی که سازمان رنامه و بودجه راه اندازی شده همه به دکتر نوروزی می پرونن . خدایی یکم انصاف داشته باشین این حسادت ها هیچی براتون نمیکنن فقط دارین برا خودتون گناه جمع میکنید. کبنا با این .کارات داری خودتو خراب میکنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
در این مورد که آقای نوروزی تخلف کرده شکی نیست.و بعضیها فکر میکنند فامیل از اقوام نسبی منظور هست نه دوستان فامیل به آنهائیکه روابط و پارتی دارند و شفارش میگیرند گفته میشود.چون بازار کاسبی و معامله هست ،بفرض نوروزی بچه فامیل فلان فرد را در فلان اداره استخدام میکند و بروس همین قضیه برای کس دیگر اتفاق نیفتاد. نوروزی از معلمان موزش و پرورش هم در سازمان استخدام کرده.و از معلمان رسمی آموزش و پرورش و اسمشو گذاشته انتقال
Iran, Islamic Republic of
اقای نوروزی کسانی رو که در سازمانش به کار گرفته بستگان سیاسیشن ،شاید از نظر فامیلی نسبت نداشته باشه ولی همه از جانب نمایندش سفارش شدن که یه شبه ایشون رو به پست معاون استاندار درآورد....
علی
Iran, Islamic Republic of
در جامعه ای که روابط جای ضوابط را گرفته باشد، پارتی بازی اصل و اساس همه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و قانونی می شود. هرچند فقدان ضوابط و قوانین درست و ثابت نیز یکی از بزرگترین مشکلات مملکت ماست که خود باعث گسترش پارتی بازی شده است.
جالب است چه بسا در بسیاری زمان ها و موقعیت ها که بسیاری از کارهای ما در سازمان های مختلف حتی بدون پارتی و پارتی بازی هم اگر شیوه و روال طیبعی خود را طی کند قابل انجام است اما ما به دلیل جا افتادن این فرهنگ همچنان به دنبال پارتی و آشنا می گردیم.
به هر حال اکنون به جای شعار یا اظهار تأسف، زمان مبارزه همه جانبه با این پدیده مذموم فرا رسیده و برخلاف تصور برخی اشخاص، برای مبارزه با آن، خلأ قانونی وجود ندارد، فقط کافی است قانون اجرا شود.
بیکار گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهامت سایت کبنا و لعنت خدا بر پارتی بازها،درصدی از خودکشی های این ایام استان هم برمیگرده به همین پارتی بازیها،چراکه دستشون به جایی بند نمیشه و از سر ناچاری خودشونو ازبین میبرن،خداوکیلی این افراد پارتی باز و حق خور نه در آخرت بلکه در همین دنیا جواب پس خواهند داد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد جذب نیرو در شرکت توزیع برق تحقیق و بررسی نمیکنید؟؟؟
شما تعداد جذب های بالای ۱۵۰ نفر رو رها کردید و چسپیدید به جذب ۷،۸ نفر!!!
از کبنا تقاضا دارم این مورد رو ۱۰۰ درصد پیگیری کنه
خامی
Iran, Islamic Republic of
شما در هر صورت اگر ۵۰۰۰ هزار نفر در ادارات استان استخدام بشه باز هم میگین پارتی چه برسه به ۵۰ نفر
اگر آقایان فایمیل خودشان هم در این ادارات بود چنین چیزی میزدن
دنبال سهم خواهی هستند و مردم را گیر آوردند
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
استان زاگرس
Iran, Islamic Republic of
روزگاری ۳۰۰ نفر زمان احمدی نجاد در اداره را استخدام شدن و یا جاهای دیگه بدون اینکه آب از آب تکون بخوره
اینا شرکتی هستن
محمد پاری
Iran, Islamic Republic of
ای مردم یکی به داد ادار ه ثبت احوال بکنه ۷نفر را اقای تقوی از فامیلاش اورده بخدا قسم ۴نفردیگه هم توراه هست
استان زاگرس
Iran, Islamic Republic of
فقط ///
مهران صدیق
Iran, Islamic Republic of
پسر اقای رضاتوفیقی چرا در برنامه بودجه بدون ازمون سرکار رفته. این شد مسلمانی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بسی جای تأسف دارد که مدیر مسول یک نشریه اهداف و تفکرات سیاسی اجتماعی خود را بعنوان اخبار و مطبوعات در اختیار هم استانیهای خود گذاشته و باعث تنش و دودستگی و مهمتر از آن گمراهی آنها می شود. چرا اینقدر اقای کمایی مغرضانه سخن می گویید گویی بویراحمد و گرمسیر دشمن هم هستن نه برادر همین آقای دکتر که می فرمایید تخلف کرده از نخبگان استان و حتی کشور بوده و می باشند و بویراحمدی اصیل هستند. ابتدا به سوابق و گذشته ایشان نگاهی انداخته بعد کلام را بر کاغذ پیاده فرمایید.
از همه مهمتر باید توجه داشته باشید که یک نویسنده و خبرنگار هنگامی موفق است که نگذارد افکار و عقاید شخصی خود وارد حقیقت و واقعیت اتفاقات و حوادث زمان خویش شود که جنابعالی به این مهم هیچ توجه ای نکرده و هرگونه مطلبی را که با افکار و نظر خودت سازگار و خوشایند است تحویل مردم عزیز هم استانی می دهید. این گناهی کبیره بیش نیست.
اسامی که جنابعالی مدنظر دارید از تمامی نقاط استان و حتی بیرون از استان بر اساس نیاز و مدرک تحصیلی و درجات علمی بوده است. در پایان اگرچه دیگر همه متوجه شده اند که کبنا سعی در تخریب عده خاصی از مدیران لایق استان دارد ولی توصیه می شود که دست از این تفرقه اندازی و دودستگی و تخریب واهی برداشته و به مسوولیت اصلی خود که همان بیان حقیقت است بپردازید.
Iran, Islamic Republic of
بابا ثبت احوال . استانداری. اقتصاد ودارایی. امور عشایر ، وای خل من سر ایما بی صحابل؟
قاسم....
Iran, Islamic Republic of
خدایا بحق لب تشنه حسین مسولانی که به این مردم با اصالت وفهیم خیانت میکنند انهارا خار ذلیل بگردان...وانهارا ریشه کن .. الهی امین
Iran, Islamic Republic of
کمایی تا ترکیدی خبرکن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی لازم است یادآوری کنیم البته تنها برای شما که دم از صدای عدالت میزنین، تهمت زدن به خلق خدا هم از گناهان کبیره است. بسیاری از نیروهایی که شما اسامی آنها را زده اید با مصاحبه های تخصصی و متعدد توسط دکتر و رزومه های عالی در این سازمان به کار گرفته شده اند و هیچ گونه آشنایی تا قبل از روز مصاحبه نه با دکتر و نه با خویشاوندان این بزرگوار وجود نداشته است.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
برید دا.. ببینید آقای .. از طایفه خودش تیرتاجی چند نفر رو گذاشته!!!!!!!!!!!! از نگهبان تا راننده تا کارمند همه و همه از ی فامیلن........
Iran, Islamic Republic of
.. میکنه سازمان مدیریت اکثر کار کنانش باشتی و گچسارانی شدن حتی مشاور ایشان اقای صالحی که بازنشسته هستن برگشتن سرکار
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو دانشگاه یاسوج وادار برق رو نمی بینی که رحیمی وراهزادی بیش از ۱۰۰نفر واز فامیل نزدیک خودشان آوردن چسبیدی به دو سه نفر نوروزی
یوسف
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو دانشگاه یاسوج وادار برق رو نمی بینی که رحیمی وراهزادی بیش از ۱۰۰نفر واز فامیل نزدیک خودشان آوردن چسبیدی به دو سه نفر نوروزی
Iran, Islamic Republic of
علی
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای نوروزی ان .. را که از .. انتقال دادی بردی انجا م.. را که ورشکسته کرد و.. کرد مواظب باش برنامه وبودجه را خ..
کارمندسازمان
Iran, Islamic Republic of
جواب کامنت۴۶ازبویراحمداگه نوروزی بویراحمدی است پس چرابچه های بویراحمد همشون کارمندجزهستندایشان قریب ۵۰۰سال جدوابادش رفتن باش وباوی چرانمیخاهیدواقعیت بگیدحتماجنابعالی ا...ی . هستیدکه بویراحمد۵۰سال عقب انداختیدبااین ن.. ناتوانتان؟؟؟؟؟
00000
Iran, Islamic Republic of
اگر صحت داشته باشه خدا لعنت کنه کسی را که بخواد حق خوری کنه.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
ا/ ه//نیز چهارمین نفر از خانواده شان است که امسال در ادارات بکار گرفته شده و خودش هم در سازمان مدیریت بکار گرفته شده
برای یک خانواده ۴ تا نیرو برای ۴۰ خانواده هم هیچ
Iran, Islamic Republic of
عزیزان این سازمان دوره احمدی نزادمنحل شده بودجهت راه اندازی مجددمگه نبایدنیرومیگرفت حالاتعدادی ازنیروهای خودکه قبلادراستانداری بودبرگشتندتعدادی هم نیروی جدیدگرفت که همه طبیعه فقط شلوغ بازی درمیاریم والله بالله قسم جاهای خاص بی خبرنیرومیگیرندولی چون زورمون نمیرسه هیچی نمیگیم
کاش سانسور نشه
United States
پست بانک ۱۰۰ نیرو در مرکز استان داره حتی یکنفرش گچسارانی نیست .

بیمه ایران ۵۰ نفر در مرکز استان داره حتی یکنفرش گچسارانی نیست .

ایا این ظلم نیست ؟؟؟؟؟

۵۰ اداره کل در یاسوج فاقد حتی یکنفر نیروی گچسارانی . باور ندارید تحقیق کنید .

چرا در مورد اداراتی که حتی یکنفر گچسارانی ندارند گزارش تهییه نمیکنید ؟؟؟؟
اشن
Iran, Islamic Republic of
سلام
این.. فکر میکنه اولین و آخرین مدیر کل هست که غ... ایشون رو گرفته
بابا اینجا آخر دنیا نیست ها
به کجا چنین شتابان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ثبت احوال استان کهگیلوی و بویرامد ۸نفرو آوردند، ثبت احوال باشت هم بدون آزمون آوردند،استخدام کردند،پیگیری کنید
فله ای
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیز چرا با این متنا میخاهید مردمو سردرگم کنید با افکار جامعه بازی نکنید،ایقد زمان احمدی نژاد نیرو اومد سرکار کسی چیزی نگف حالا فک کن ده تا جوون اونم در قالب تمیزکار ونگهبان شرکتی به کارگرفته شده باشه ،خدایا حسادت تا کی،خدایا مردم این استاتو رو به راه راست هدایت کن
Iran, Islamic Republic of
---- رو چرا ننوشتی
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام انصافا دست جای درستی گذاشتی ..ن ایشان اقای ..ض ... اشکار با ادارات بده وبستون کارمند دارد بیشتر کار ایشان هست تا رییس
Iran, Islamic Republic of
برادر.. رفت به سفارش؟؟؟
رضایی
United States
امثال .. وقتی از چنین رانت هایی استفاده می کنند از دیگران چه انتظاری می رود.
جناب دکتر خادمی آقای دادستان شما باید به این گزارش رسیدگی کنید.
مدیرکل محترم دادگستری که گاهی جدی مدیران را تهدید می کنید بفرمایید همین گزارش را بررسی و برخورد کنید برای عبرت آموزی.
درود بر کبنا و صد درود بر کمایی.
سالار
Iran, Islamic Republic of
اینا یه مشت ارد واکپن هستند که از صبح تا شب بر لزوم مبارزه با بیکاری و رعایت قانون حرف میزنند اما اون پشت بفکر بکار گرفتن فک و فامیل و دوستان خود هستند
jhlvhnd
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی خواهشا به دارایی هم سر بزن ببین چند نفر اورده سرکار و به چه افرادی پست داده ارجمله مدیر امور اداری ان اداره اقای موسوی که حرف و حدیث هایی دنبالشه و باهاش برخورد نمیکنه
بیکار
Iran, Islamic Republic of
سه نفر از حروف الفبا ذکر شده در میراث هستند مانند(س.گ) و.....
کمایی
Iran, Islamic Republic of
تا ترکیدی خبر کن کمایی
حمید
Iran, Islamic Republic of
سلام
افرادی که گفتیدهمگی نیروهای شرکتی وازتمامی نقاط استان هستند.شماتادیروزکه بارییس سازمان خوب بودید احتمالاخواستیدتوی سازمان استخدامتان کنندیاخودیافامیلتون رو که دکترزیربارنرفته حالا افتادیدبه جون دکتر.دقیقابرگشتیدبه زمان سایت علیبازی که ازهمین باجگیری هامیخواست
حبیب
United Kingdom
چرا همه گیر دادن به گوهرگانی و نوروزی هرچند قبول داریم که به تخلفات اینا رسیدگی بشه اما چرا از بکارگیری نیروی فله ای و طایفه ای بوسیله راهزادی برق و رحیمی دانشگاه و باقری میراث فرهنگی مطلب نزدید.
ناشناس۹۵
Iran, Islamic Republic of
سلام محضر دوستان عزیز مسول سایت. افشاگریهای سایت کبنا جای تشکردارد اگر تخلفی هم نباشد این افشاگریها بازدارنده است وکسی که عیبی در کارش نیست نباید واهمه داشته باشد از طرفی این افشاگریها در راستای رسالت رسانه ای سایت هم هست جای شکر دارد که در استان پر از مشکل ما کسی پیدا شود که اینگونه مشکلات را اطلاع رسانی کند
بیکار
Iran, Islamic Republic of
از دادستان محترم تقاضا میشود موضوع بررسی واقدام گردد ونتایج بررسی واقدام به اطلاع عموم برسد.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
از دادستان محترم تقاضا میشود موضوع بررسی واقدام گردد ونتایج بررسی واقدام به اطلاع عموم برسد
مالیات
Iran, Islamic Republic of
امور مالیاتی در این سه سال به گند کشیده شده کسی هم عین خیالش نیست
بیکار
Iran, Islamic Republic of
خیلی راحت میشه این موضوع رسیدگی کنن.از لیست پرداخت حقوق پرونده پرسنلی لیست بیمه و.....میشه صحت موضوع پی برد.باید کمیته ای مستقل به ریاست دادستان محترم استان تشکیل وپیگیری واقدام بشه.رییسی که پارتی بازی میکنه حق این همه جوون بیکار روزیر پا میزاره باید به اشد مجازات تنبیه بشه.افرادی که بدون ازمون رفتن سر کار اخراج ومحروم از استخدام در ادارات بشن.درصورت نیاز به جذب نیرو اگهی منشر وازمون بانظارت دستگاههای متولی انجام بشه
باوی
Iran, Islamic Republic of
انتقال یک معلم ابتدایی از اموزش و پرورش به سازمان مدیریت و بکارگیری بعنوان مسئول امور اداری چه معنایی داره!؟
شایسته سالاری که آقای نوروزی ازش دم میزنه اینه!
حقگو
Iran, Islamic Republic of
نوروزی نوروزی استعفا استعفا.
ناشناس;
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز تمام استخدامی ها توسط نمایندها ومعاونت های استانداری وشخص استاندار ومتاسفانه تعدادی از نیروهای مطرح اداره اطلاعات بکار گماشته شده وقتی که دستگاه قضایی وجدیدا نیروهای اطلاعاتی پارتی بازی کنند کی بداد مردم باید برسه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشون بویراحمدی وتیرتاجی اصیل هستن
چرا سانسور ؟
Netherlands
اقای کمایی معلوم شد برای رضای خدا قلم نمیزنید وگرنه مطلب من را در مورد

استخدامی های فامیلی در پست بانک و اینکه در میان ۱۰۰ نفر حتی یک گچسارانی

هم نیست را سانسور نمی کردید . ویا در بیمه ایران از میان ۵۰ نفر

یکنفرگچسارانی نداریم .
قلعه
Iran, Islamic Republic of
په ککای... رو مگه نه گذاشت جهاد دانشگاهی،.. رو هم گذ..ا .نمک نشناس
باشت
Iran, Islamic Republic of
همش کار تاجگردونه افراد .. رو برده سرکار
...
Germany
اگر واقعیت داشته باشد باید برخورد جدی صورت بگیرد
Iran, Islamic Republic of
اگر اوضاع و احوال استخدام فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی را ببینید می فهمید که دیگر ادارات خیلی مراعات کردند.
ملا بهار
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا فقط به مدیران گچسارانی گیر دادید بقیه مدیران که بدون امتحان دهها نفر رو استخدام کردن چرا زیر ذره بین نمیرن.واقعااا عجیبه این دستهای پشت پرده
سوقی اصل
Iran, Islamic Republic of
پایه ظلم پایدار نیست
بترسید از اه و ناه مظلوم
بترسید از خدا
بترسید از انسانیت
بترسید از تحصیلکرده های بیکار و شایسته که بدام اعتیاد و خودکشی و افسردگی افتادن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینها همه اش ..تاجگردونه که ن..
Iran, Islamic Republic of
باسلام .
قطعا انتظار از خبرنگاران و رسانه ها،اطلاع رسانی دقیق همراه با تعهد و مسئولیت،احترام به حقوق مردم و دولت آنهم بدور از هرگونه موضع گیری سیاسی است.
در متنی که تهیه شده
۱- عدم آگاهی تحریریه کبنا از وضعیت و نحوه بکارگیری این نیروها مشهود است.
۲- نام بردن سلیقه ای از برخی افراد نیز تاییدی برنگارش متن به جهت دستیابی به اهداف سیاسی است.
۳- عمده افراد مورد اشاره نیروهای مامور از سایر دستگاههای دولتی به سازمان مدیریت و یا شاغل در شرکت خدماتی هستند.
۴- کاش جناب دکتر نوروزی از درخواست های برخی از همین رسانه ها(درخواست استخدام بستگان و ...) صحبت می کردند و مردم می فهمیدند که در مقابل مخالفت با این نوع خواسته ها چه مطالبی که بر علیه ایشان و سازمان تحت مدیریت شان تهیه و تنظیم نکردند.قطعا اگر همراهی با اینگونه رسانه نماها صورت می گرفت به جای هجمه و انتقاد، از ایشان تقدیر و تشکر می شد.
۵- اصحاب رسانه لازم است قبل از درج مطلب از صحت و سقم اطلاعات آن اطمینان پیدا نمایند.قطعا در این خصوص کاهلی صورت گرفته است.
۶-کاش رسانه های استان به جای بر هم زدن افکار مردم، به فکر رسالت اصلی خود باشند و گرنه تهمت و افترا زدن هنر نیست.
Iran, Islamic Republic of
وقتی ... ۵۰ در ۷۰ سانتی متر است و بدون آزمون فرزند خودش را د..ه بکار می گیرد دیگه باید فاتحه اصلاحات و دمکراسی و عدالت در این استان را خواند ما خواهان برخورد جدی با این مدیران و برگزاری آزمون هستیم
اگر بهانه و پوشش ندهند و بپذیرند هر جذبی باید با اطلاع رسانی عمومی باشد. . سازمان مدیریت از بقیه بیشتر است چون این سازمان باید با تخلفات استخدامب برخورد می کرد ولی ............
كبناي نا حق گو
Iran, Islamic Republic of
ای کمایی کرشرفتو نهادی زیر پا ایخریش ریت سه ایابو ، و ای مردمی که کور کورانه تایید میکنید شما هم شرمنده خواهید شد
تقی
Iran, Islamic Republic of
امور مالیاتی را چرا نمی نویسی
محمود
Iran, Islamic Republic of
ما از رئیس دادگستری استان خواهشمندیم پیگیری کند تو را خدا
شرافتی
Iran, Islamic Republic of
چرا بررسی نمی کنید .. درباشت و گچساران چه بلا ها رقم زده استاندار ترا به جدت بداد برس بابا ای نشد نیرو برای تو .من رفتم پیشش به .. گفت مجوز نداریم یک هفه پیس ده نفره گذاشت روی کار
مرادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای دکتر تاجگردون عامل اصلی که پشت پرده به این بنده خد.. میده و خودش رو از نظرها پنهان کرده و این بنده خدا فق.
Iran, Islamic Republic of
باسلام. دکتر نوروزی از مدیران خوب و با صداقت وپاک هستند واطمینان میدهم اگر ایشان از کبنا نیوز شاکی شوند در محضر دادگاه هیچ دفاعیه ای نخواهد داشت وقطعا ویقیناکبنا خواسته شخصی از دکتر نوروزی داشته وچون ایشان زیربار نرفته اند این گزارش غلط را برای تشویش اذهان عمومی انتشار دادند. امیدوارم دستگاه قضا اساسی ورود کند وبند به بند موارد ذیل گزارش را بررسی و در این سایت باج گیر را ببندد.
کر خوب
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز نظرتان رو نوشتید خوب کردید ولی بدانید اقای کمایی خودش رو همواره خادم بچه های باشت و گچساران دانسته شما یک طرفه قضاوت در مورد این خبر و کمایی نکنید این خبر باعث میشه عدالت در مورد همه بچه باشت و گچساران برقرار بشه
احمد چشم روشن.
Iran, Islamic Republic of
خدمت، به مردم تکلیف الهی است که بردوش مسولان واین انسانهای خدوم واسطه عمل خداوند وبندگانش هستند،
وباید بپذیریم این حضرات ازکانالهای متعددی باید عبورنمایند تا دراین مسندها جای گیرند
بعید است چنین اتفاقاتی ازطرف شان پیش اید،
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای ع.. لیسانس ازاد علوم سیاسی...بقیه هم مث این اد... اقای نوروزی ب..
صادق
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگه همچین کاری کرده ادم خوبیه.
کسی که تو این جو بد استان بتونه کاری برای مردم یا فامیل یا دوستاش بکنه حتما آدم کار بلدی هست.پس لیاقت همچین پست ها و خیلی بالاترش رو هم داره.
ایشالا که بازم بتونه نسبت به مردم حالا یا فامیل یا غریبه غیرت نشون بده و تلاشش رو بکنه.
ایول دکتر نوروزی.
ایشالا که موفق باشی و بتونی این تخریب چیا رو سر جاشون بنشونی.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
نامها را کامل ذکر کنید
Iran, Islamic Republic of
ریشه تمام .. همین ن.. است اگر مدیرکل جهاد , اداره کار , اداره برق , دانشگاه , ... میکنند نوروزی از آنها پشتیبانی میکنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خودم سه تا از اقواماش ومیشناسم که باسفارش .. به کار گماشته شده..یکیشون در مهمانسرای برنامه بودجه گچساران دوتاشون هم در اداره گ..در ثانی ،،باسفارش .. هم زمین هم بودجه برای مجتمع رفاهی خان احمد که از اقوامای ... میباشد تخصیص داده شد..ایشان با موقعیت خود .. تاجگردون را دراستان ...اون از خواب رفتنش در تهران ،،اینم از ...
کارمتد
Iran, Islamic Republic of
بنده برای درخواست انتقال رفتم پیش ایشان فرنودن بجه کجا هستی وقتی گفتم لوداب گفت انتقالی نداریم بعداصدنفر ازباشت اورددفتر سینایی وکارمندان کحابودن وبجه کحا هستن ایشون مدیری خودخواه
ممبی
Iran, Islamic Republic of
من کارمند ثبت احوال هستم به مقدسات قسم تقوی مدیرکل ثبت احوال بیش از ۱۴ نفر از بستگانش را بخدمت گرفته ای مردم چرا چرا چرا چرا
Iran, Islamic Republic of
از مدیرکل محترم اطلاعات به عنوان یک فرد غیر بومی و بی طرف که هیچ نفعی در این مسایل ندارد می خواهیم وضعیت اشتغال بستگان برخی از همکارانش را در سطح دستگاهها را پیگیری کند. اگر این تعداد عزیزان دست به این سفارشات بردارند. یقینا دیگران جرات چنین اشتغالهای فاجعه آور را نمی کردند و نمی کنند که اکنون ۱۰۰ ها فارغ التحصیل فوق لیسانس متخصص مرتبط و معتقد به نظام در گوشه گیری و انزوا یا درگیر با کانون خانواده باشند. البته بازهم تاکید می کنم بعضی نیروهها نه نیروهای مخلص و بی توقع و خادم
همانطور که در فضای اجتماعی و مجازی می بینید مردم خواهان آزمون عمومی حتی برای نیروهای شرکتی هستند نه جذب یک طرفه
خواهش است دستگاههای نظارتی برخورد کنند نه با رسانه ها بلکه با مدیران این دردی که رسانه ها بیان می کنند درد واقعی خیلی از مردم است
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوروزی
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حسن نوروزی . هر که با جدیت کار کنه و جلویی پارتی بازی را بگیره قطعا ببهش حمله میشه . دکتر نگران نباش این دسیسه هم خنثی میشه . یا علی
همایون
Iran, Islamic Republic of
دوستان اینجوری نمیشه باید بریم جلوی سازمان مدیریت و اعتراض کنیم.
كارمند سازمان مديريت
Iran, Islamic Republic of
در زمان انتخابات نوروزی اصرارکرد که به زارعی رای دهید تا بتوانک هرکاری ذلم بخاهد انجام دهم
امین رضایی مارگون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی، اولا این خبر که حدود نه ماه پیش توسط یکی از صاحبان خبر درج شده بود، من و چند تن از دوستان به تحقیق در این موضوع پرداخته، و رابطه ای بین نیرو و مدیر نیافتیم،کما اینکه از سرتاسر این استان بودند، دوما، مسولیت آنان در حد دیپلم بوده، ثانیا، مگه آنان از بیکاران این استان نیستند؟ دوستان خودشان برای فهمیدن این موضوع میتوانند شخصا اقدام کنند.
خودم
Iran, Islamic Republic of
ایول دکتر نوروزی با این فشار روحی ک بر این افراد متوقع وارد کردین
اینجور ک میگن دکتر نوروزی حق نداره از بستگانش استفاده کنه ، مگه اونا حقی ندارن اونا هم یکی از شماها
منتهی این دوستان گله مند ک کاملا مشخص هست از روی غرض شخصی نسبت به ایشون و دکتر تاجگردون دست به این اراجیف زدن جایی و زمانی کاری خارج از عرف حواستنو نه شنیدن
انتظار میره عوامل این سایت و افرادی ک مغرضانه دست به این چرندیات زدن پیگیری بشه فقط کافیه شما بخواین
بای
Iran, Islamic Republic of
ااقای.. لیسانس ازاد علوم سیاسی.. بقیه هم مث ایشو..
رها
Iran, Islamic Republic of
اداره کل منابع طبیعی ۲۳۴نفر بدون آزمون در زمان احمدو و.... وارد منابع طبیعی کرد چون همه یاسوجی بودن کسی صداشو نشنید .چرا چرا .....
دوست دار واقعیت
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار بزرگی کردی دکتر .کر باغیرت همینه هرکس عرضه داسته باشه چهارتا جوان بیکارو بزاره سر کار اون ادم بدرد بخوره .واقیعیت استان همینه همینه همینه .من که خودم بیکارم .اما خدایش از ادم باعرضه خوشم میاد .میخواد هرکس باشه .من یکی از مدیر کلها فامیل درحه یکم هست عرضه نداره ..البته هیچ وقت عرضه نداشته..اقایون همه جارو ول کردین فقط اینجا رو گرفتین .بخدا جاهای چراغ خاموش نیرو میگیرن بیشتر از ۵۰نفر .منابع طبیعی محیط زیست .اداره برق .جهاد ..بقیه .حالاشاید نوروزی هم چن نفری گرفته باشه.بابا هرکری عرضه داشت خرابش نکنید .بخدا ..همه ایناکی که کامنت میزارن حتی خودم یکی دوتا ریس معاون یامدبر کل فامیل داریم ..وقتی عرضه ندارن بزارنمون سر کار چه باید بکنیم ..بابا ول کنید کر عرضه داره
گمنام
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله به حق آقاصاحب الزمان حق این مردم همه آنها را خواهد گرفت
منت بی خدمت
Iran, Islamic Republic of
منت بی خدمت
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
شما متخلفین راعرضه دار می دونین هرکس مستحقین رامشغول کنه عرضه داره.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1