تاریخ انتشار
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۱۲۷۳۳

تجمع بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

۰
کبنا ؛ به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران تجمع برزگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایستادگی حزب‌الله لبنان و مقاومت غزه نشأت گرفته از بسیج است.
سردار یدالله بوعلی در تجمع بزرگ بسیجیان یاسوج در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان در طول سال‌های گذشته و از موقع شکل‌گیری نشان داده‌اند که سربازان راستین ایران، اسلام و ولایت هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ همواره به دنبال خاموش کردن چراغ اسلام بوده‌اند، تصریح کرد: پیامبر و ائمه در برابر همه این هجمه‌ها با یاران و اصحابی که داشتند مقابله کردند و پیامبر اسلام به عنوان آخرین مبلغ الهی مورد ظلم و ستم واقع شد.
این فرمانده ارشد نظامی گفت: اما امروز نامی از ستمگران در تاریخ نیست و آن‌هایی که پیام الهی را ترویج و تبلیغ کردند هر روز نامشان بلندتر می‌شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شرایطی هستیم که به عنوان کشوری با شعارهای دینی و معتقد به مسیر انبیا در مقابل همه دنیای کفر ایستاده‌ایم.
بوعلی بیان کرد: این انقلاب با شعار دفاع از حق در مقابل جبهه کفر ایستاده است، در حالی که خیلی‌ها سعی کردند این نور را خاموش کنند غافل از این که این نور متصل به نور الهی است.
فرمانده سپاه فتح با مقایسه شرایط امروز انقلاب با شرایط اول انقلاب افزود: وضعیت امروز ما اصلا قابل مقایسه با آن روزها نیست.
وی افزود: استکبار به دنبال این است که قدرتی در مقابل آن‌ها شکل نگیرد و اهداف و استراتژی برای خود تعریف کرده‌اند و به همین خاطر استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جهانخوار به دنبال سد کردن ادامه راه انقلاب اسلامی هستند.
وی به منافع حیاتی و مهم و فوق‌العاده مهم دشمن اشاره کرد و گفت: منفعت حیاتی آن‌ها حفظ امنیت اسرائیل و بعد هم رسیدن به انرژی مورد نیاز در منطقه و در نهایت جلوگیری از به قدرت رسیدن کشورهای منطقه بوده که بر همین اساس به دنبال شکل‌گیری حکومت‌های دست نشانده در منطقه بوده‌اند.
وی گفت: منفعت فوق‌العاده مهم آن‌ها این است که اجازه ندهند قدرتی در منطقه جلوی قدرت آن‌ها ایجاد شود که در راس آن‌ها جمهوری اسلامی قرار دارد تا بتوانند خاورمیانه بزرگ را شکل دهند.
این فرمانده ارشد نظامی گفت: به دنبال این هستند که هیچ قدرتی در خاورمیانه یارای مقاومت در مقابل آن‌ها را نداشته باشد که جزو اهداف بسیار مهم برای آن‌ها به شمار می‌رود.
بوعلی تصریح کرد: برای عملی کردن این اهداف حربه‌های مختلفی را عملی کردند و اولین این بود که کمربند ناامنی برای کشورهای منطقه ایجاد کنند و ثباتی در میان کشورهای منطقه وجود نداشته باشد.
فرمانده سپاه فتح گفت: با کودتا و تغییر حکومت‌ها و در نهایت با حمله نظامی به دنبال براندازی بودند و امروز هم با تشکیل گرو‌ه‌های تکفیری به دنبال جنگ‌های نیابتی هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از تحریم‌ها به عنوان یکی دیگر از حربه‌های براندازی یاد کرد و افزود: اما امروز با همه این توطئه‌ها در مقابل جمهوری اسلامی درمانده شده‌اند.
وی گفت: حزب‌الله در لبنان و مقاومت در غزه درسی به استکبار جهانی است که امروز آن‌ها قدرت برتر دنیا نیستند چرا که اگر قدرت داشتند آن را در غزه و لبنان و سوریه نشان می‌دادند و کار عراق و یمن را یکسره می‌کردند.
بوعلی افزود: این‌ها همه دلایلی است که امروز آمریکا و استکبار ضعیف است و همه نتیجه حرکت الهی انقلاب اسلامی است و این نور بر قلب ملت‌ها تابید و آن‌ها را بیدار کرد و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم آن چه را که امام در مورد بسیج باور داشت امروز محقق شده است.
فرمانده سپاه فتح گفت: بسیج به همه دنیای اسلام قوت قلب داده که می‌توانند هیمنه دشمنان را بشکنند و مطمئن هستیم راه انقلاب راه امام حسین است که چون به حق بود بعد از قرن‌ها میلیون‌ها نفر در اربعین آن حضرت با پای پیاده شرکت می‌کنند.
basij-1 basij-2 basij-3 basij-4 basij-5 basij-6 basij-7 basij-8 basij-9 basij-10 basij-11 basij-12 basij-13 basij-14 basij-15 basij-16 basij-17 basij-18 basij-19 basij-20
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1