تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۱۲۱۳۵

تصاویر اربعین حسینی در یاسوج

۰
کبنا ؛مردم کهگیلویه و بویراحمد از دیشب تا امروز با حضور در امامزاده ها، مساجد، حسینیه ها در رثای مصیب امام حسین (ع) و یاران او به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همچنین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با قرائت زیارت اربعین حسینی، مرثیه سرایی و نوحه خوانی در سوگ امام حسین (ع) و اهل بیتش عزاداری کردند.
شهرها و روستاهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در اربعین حسینی به یاد امام حسین (ع) و یاران شهیدش رنگ عزا و ماتم به خود گرفته است و با تشکیل دسته های عزاداری در خیابان ها به یاد شهیدان و مصایب اسیران کربلا ، با قلب هایی اندوهگین سینه زنی و زنجیر زنی کردند و اشک ماتم ریختند.
قشرهای مختلف مردم از صبح امروز با  با برپایی مراسم عزاداری در قالب دستجات عزاداری و پخش نذورات قلوب خود را به میلیون ها زائر حسینی که از سراسر نقاط دنیا به عشق سیدالشهدا به کربلا شتافته اند، پیوند زده اند.
سخنرانان و مداحان این استان در این ایام معنوی، حوادث مسیر کاروان اسرا از کوفه تا شام، اتفاق های روز اربعین و حوادث پس از روز عاشورا را برای ارادتمندان آن حضرت بازگو کردند.
تصاویری از اربعین حسینی در یاسوج
arbaain-5 arbaain-6 arbaain-7 arbaain-8 arbaain-9 arbaain-11 arbaain-12 arbaain-13 arbaain-14 arbaain-15 arbaain-16 arbaain-17 arbaain-18 arbaain-19 arbaain-21 arbaain-22 arbaain-24 arbaain-26 arbaain-27 arbaain-30 arbaain-31 arbaain-32 arbaain-33 arbaain-35 arbaain-36 arbaain-37
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی بی روح برگزار شد در یاسوج واقعا متاسفم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1