تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۲۱۱۷۹۵

شکست از نفت گچساران باورکردنی نیست

۰
کبنا ؛دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به موقعیت‌های گل‌زنی زیادی که مقابل نفت و گاز گچساران داشتیم، شکست در این دیدار برای ما باورکردنی نیست.
وحید طالب‌لو در گفت‌وگویی، درباره شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت و گاز گچساران داشتیم و با توجه به موقعیت‌های گل‌زنی زیادی که مقابل این تیم داشتیم، شکست در این دیدار برای ما باورکردنی نیست.
وی ادامه داد: ما در جریان بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم تا کار به ضربات پنالتی بکشد و نفت و گاز از این فرصت نهایت استفاده را برد.
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم نفت و گاز گچساران مقابل ما به بازی بسته روی آورد و نزدیک شدن به دروازه آنها برای مهاجمین فولاد تا حدودی سخت شده بود. اگر یکی از موقعیت‌های ما در این دیدار تبدیل به گل می‌شد قطعاً با گل‌های بیشتری می‌توانستیم پیروز شویم اما افسوس که اینگونه نشد.
طالب‌لو خاطرنشان کرد: این تیم را بر خلاف نظر برخی از دوستان، دست‌کم نگرفته بودیم اما در برخی روزها هر کاری کنی، نمی‌توانی گل بزنی به‌خصوص اینکه حریف با ترکیبی کاملاً دفاعی مقابل شما بازی کند.
وی در پایان گفت: جام حذفی برای ما دیگر تمام شد و باید تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ برتر بگذاریم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از این طریق کسب کنیم. شرمنده هوادارانی شدیم که از ما انتظار داشتند در جام حذفی نتیجه بگیریم ولی این جام همیشه جام شگفتی‌ها بوده است. نتوانستیم مقابل نفت و گاز پیروز شویم تا یکی از شگفتی‌های فوتبال ایران رقم بخورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1