تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۲۱۱۷۳۳

۴۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

۰
کبنا ؛جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته بسیج در استان را تشریح کرد.
سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج به پاسداشت گرامیداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر ۵۸ تشکیل شد تا با حضور بسیج، با اقتدار و وحدت و حماسه‌سازی در میدان از انقلاب دفاع کنند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج ۴۳ موضوع با ۲۰۹ برنامه در سطح استان تا سطح پایگاه‌ها برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افتتاح پروژه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا در پایگاه‌ها، همایش اقتصاد مقاومتی در استان، نشست‌های روشنگری و همایش پنجم آذر با حضور گردان‌های مختلف را از برنامه‌های هفته بسیج در استان عنوان کرد.
انصاری ادامه داد: حضور در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فوتسال، برپایی ایستگاه سلامت و اعزام به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه فرهنگی، تجلیل از بسیجیان نمونه و دیدار بسیجیان نمونه با رهبر انقلاب از دیگر برنامه‌های هفته است.
وی سرکشی از حلقه‌های صالحین، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، جشنواره بومی و محلی شعر لری، اعزام دانشجویان جدیدالورود به مشهد مقدس، خطبه‌خوانی حضرت زینب، کارگاه مادرانه و دخترانه، سبک زندگی اسلامی و کارگاه  افزایش جمعیت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۵۰ پروژه در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۴۰ پایگاه مقاومت بسیج و ۱۰ پروژه در حوزه ورزش و سوله نیز افتتاح می‌شود.
انصاری از افتتاح ۴۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل گلخانه‌ها، مزرعه زعفران، سازندگی و تولیدی کود کمپوست و ...است.
افتتاح ۴۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته بسیج ۴۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.
جهانگیر انصاری با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج انقلابی و خدمت گذار  است و برنامه‌های مختلفی در این هفته در استان برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مسئولیت اصحاب رسانه در زمان حال سخت‌تر از عرصه جنگ نرم است، بیان کرد: در جنگ سخت میدان  و ابزار دشمن برای افراد مشخص است اما دشمن در جنگ نرم با ابزار ناشناخته به جنگ می‌پردازد.
وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان سفیران جنگ نرم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند، عنوان کرد: بدون شک می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف نظام و آگاهی بخشی به مردم استفاده کرد.
انصاری با اشاره به تشکیل بسیج رسانه از سوی معمارکبیر انقلاب در آذرماه سال ۱۳۵۸ ، اظهار داشت: هدف از تشکیل بسیج مواظبت از نظام اسلامی و حفظ اقتدار و وحدت بین ملت بود.
وی با اشاره به تحولات منطقه و وجود نا امنی در بین کشورهای همسایه، عنوان کرد: ایران اسلامی به پشتوانه نیروهای انقلابی و بسیجی و با حماسه سازی رزمندگان اسلام همواره امن‌ترین نقطه جهان را ایجاد کردند.
انصاری با اشاره به اینکه ۲۰۹ برنامه از سطح پایگاه تا سپاه فتح در هفته بسیج در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: ۴۰۰ پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی در این هفته در استان افتتاح می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: این پروژه‌ها در حوزه طرح‌های پرورش ماهی، کشت زعفران، گلخانه و تولید کود به بهره‌برداری می‌رسند.
وی برگزاری یادوراه شهدا در پایگاه و حوزه‌های مقاومت، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در سطح استان، برگزاری مسابقات بومی و محلی، برپایی نمایشگاه فرهنگی، برگزاری نشست‌های فرهنگی و برگزاری کارگاه خوشنویسی را از جمله برنامه‌های سپاه فتح استان در هفته بسیج عنوان کرد.
انصاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید اورنگ، ابراز کرد: ساختمان ۴ طبقه در محوطه سپاه فتح استان به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1