تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۱۱۵۴۰

پناه بردن کارآفرین سی‌سختی از بی‌توجهی مسئولان به رئیس اتاق تعاون ایران

۵
۰
کبنا ؛tavoonکارآفرین سی‌سختی از کم توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کارآفرینان گلایه کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، خانم «کافی عاطفی» کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی که توانسته است، با تلاش شبانه روزی ۷۰ نفر را از درد بیکاری نجات دهد، او این روزها به دلیل کم توجهی مسئولان و حمایت آنها گلایه مند است.
این کارآفرین می گوید؛ اهل پاتاوه، در سال ۸۹ شوهر خود را از دست دادم و دارای ۹ فرزند هستم که به دلیل اینکه درآمد ناچیزی داشتم، تصمیم گرفتم یک شغل آبرومندانه ای برای خود ایجاد کنم و با یاری خدا و تلاش شبانه روزی الان ۳ کارگاه که ۷۰ نفر در این کارگاه ها مشغول به کار هستند، تأسیس کرده ام.
وی می گوید اکنون از مسئولان برای ساخت «سوله» در خواست وام و حمایت کرده ام که هیچ گونه توجهی ندارند.
به گزارش کبنا، این بانوی کارآفرین که همزمان با همایش «کارآفرینی و توسعه اقتصادی» در یاسوج با رئیس اتاق تعاون پیرامون مشکلش صحبت می کرد، اظهار کرد: مسئولان نباید برای ایجاد شغل و رونق واحدهای تولیدی سهل انگاری کنند.
عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران بعد از شنیدن سخنان این بانوی کارآفرین سی‌سختی خطاب به مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: برای تان یک مشتری پیدا  کردم.
عاطفی بانوی کارآفرین در پاسخ به این اظهارات عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران گفت: من از خود شما کمک می‌خواهم، متاسفانه این مسئولین کمکم نمی کنند.
به گزارش کبنا، در این هنگام مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: من در خدمت شما هستم.
عاطفی در ادامه افزود: می‌خواهم کارم را گسترش دهم که به دلیل نداشتن زیرساخت های لازم، کارهایم روی دستم مانده است و با این وضعیت واحدهای تولیدی من با مشکلات زیادی روبرو می شوند.
در ادامه عبدالهی خطاب به رئیس بانک توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواهشمندم به این خانم کمک کنید.
رئیس اتاق تعاون ایران اضافه کرد: با مدیریت اتحادیه کارکنان دولت در استان فارس پیرامون شما صحبت خواهم کرد که همکاری لازم را انجام بدهند، گرچه باید در استان کهگیلویه و بویراحمد اتحادیه کارکنان دولت راه اندازی شود.
وی افزود: اتحادیه کارکنان دولت استان فارس ۹۰ فروشگاه دارد و از ایشان خواستار می شوم که با شما تماس بگیرند و محصولات و هر تولیدی لباسی که دارید را در فروشگاه‌هاشان بفروشند.
عبداللهی ادامه داد: برای ساخت سوله از بانک اعتبار بگیرید.
صابر مظاهری مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد نیز خواستار حمایت مسئولان و بانک ها از کارآفرینان شد و اظهار کرد: چرخ تولید با حمایت از کارآفرینان می چرخد.
به گزارش کبنا، «کافی عاطفی» ۴۶ساله اهل شهر پاتاوه ازتوابع شهرسی سخت است. این بانوی کهگیلویه وبویراحمدی که با وجود تمام کمبودها و مشکلات توانسته است با کار با یک دستگاه چرخ خیاطی تمام قدجلوی مشکلات بایستد. ازسال ۸۳  با یک دستگاه چرخ خیاطی که ازتعاونی فرهنگیان قسطی گرفت، شروع به خیاطی کرد و الان دارای سه کارگاه خیاطی، تولید تشک وبالش (جهیزیه عروس) و یک نانوایی تولید نان محلی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پورفخرایی
United States
ایشان اهل پاتاوه از توابع شهرستان دنا هستند نه اهل شهر سی سخت.در ادبیات ادبیات جغرافیایی چیزی به نام توابع شهر سی سخت نداریم.
پورفخرایی
United States
ایشان اهل پاتاوه از توابع شهرستان دنا هستند نه اهل شهر سی سخت.در ادبیات ادبیات جغرافیای سیاسی چیزی به نام توابع شهر سی سخت نداریم.
گجساران
Iran, Islamic Republic of
چطور الان خواهان همکاری شده اید ... کشیده؟
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
اون بنده خدا انگار..ق خورده
می دونید کی رو میگم؟
بیکار
Iran, Islamic Republic of
یکی از مشکلات بیکاری در استان همین مدیریت ضعیف مظاهری میباشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1